آیا لیزر همیشگی است

آیا لیزر همیشگی است ؟ | رفع دائمی موهای زائد بدن | مرکز لیزر برکه

آیا لیزر همیشگی است

آیا لیزر همیشگی است

لیزر موهای زائد همواره به عنوان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد بدن شناخته می شود. اما مگر راه های دیگری برای رفع موهای زائد بدن وجود ندارند؟ مزیت لیزر چیست که آن را نسبت به روش های سنتی تر مانند استفاده از تیغ و ژیلت، اپیلاسیون و پودر های موبر برتری می دهد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

آیا لیزر همیشگی است
آیا لیزر همیشگی است

در کنار همه ی مزایایی که لیزر کردن موهای زائد دارد، مزیت واقعی لیزر در تاثیر دائمی و همیشگی آن است. لیزر به عنوان بهترین روش برای رفع دائمی موهای زائد اثری پایدار و مادام العمر دارد، به طوری که بعد از لیزر کردن موهای زائد دیگر نیازی نیست تا آخر عمر نگران رشد کردن مجدد آنها باشید. علاوه بر آن بعد از لیزر کردن موهای زائد ، پوستی صاف، شفاف و صیقلی خواهید داشت.

در ادامه بیشتر به بررسی مقوله ی لیزر موهای زائد خواهیم پرداخت تا شما را با ابعاد مختلف این درمان آشنا کنیم و بتوانیم به برخی از سوالاتی که در درباره لیزر در ذهن دارید پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

مزیت لیزر موهای زائد

در زمره ی درمان های نوین برای رفع دائمی موهای زائد، لیزر تنها روش نیست. با این وجود امروز هم هنوز بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه است. واقعا نقطه قوت لیزر در مقابل درمان هایی همچون آی پی ال و الکترولیز کجاست؟

هر سه این درمان ها نوید آن را می دهند که می توانند موهای زائد بدن را برای همیشه از بین ببرند اما چرا از بین این سه فقط لیزر است که با قدرت همچنان اعتبار دارد؟

آیا لیزر همیشگی است
آیا لیزر همیشگی است

پاسخ در آنجاست که روش هایی مانند آی پی ال و الکترولیز که در گذشته بیشتر رواج داشتند به دلیل عوارض جانبی بعضا جدی و همچنین اثر گذاری نه چندان مطلوب و پایدار رفته رفته از دور خارج شده اند و منسوخ گردیده اند. اشکالات این دو روش درمانی در نسل های اولیه ی لیزر هم وجود داشت، اما تفاوت لیزر با آنها در این است که لیزر رفته رفته در طول زمان ایرادات خود را برطرف کرده و پیشرفت قابل توجهی از خود نشان داده است.

امروزه لیزر تنها درمان موثر برای رفع دائمی موهای زائد است که بیشترین اثر گذاری را داشته و در عین حال کمترین آسیب ها و عوارض جانبی را به همراه دارد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد درتهران

  • بیایید یک مثال را بررسی کنیم. فرض کنیم یک پزشک می خواهد یک عمل جراحی بسیار ساده و بی خطر را روی بدن بیمار انجام دهد. عملی که تقریبا به اندازه ی 90 درصد هیچ خطر و عوارض جانبی برای بیمار نخواهد داشت. اما اگر پزشکی که این عمل را انجام می دهد تجربه و تخصص کافی نداشته باشد همین عمل جراحی ساده و بی خطر می تواند صدمات بسیار بدی به بدن بیمار وارد کند.
آیا لیزر همیشگی استآیا لیزر همیشگی است
آیا لیزر همیشگی است

لیزر در ظاهر درمان ساده و بی خطری است. این درمان کمترین عوارض جانبی را دارد. همین سادگی خیلی از افراد را فریب داده و باعث می شود فکر کنند تنها تهیه کردن یک دستگاه لیزر برای انجام فرآیند لیزر کردن موهای زائد مردم کافی است. در حالی که هرگز اینطور نیست. لیزر موهای زائد در عین سادگی ظاهری درمانی بسیار دقیق، حساس و ظریف است که به تخصص، مهارت و تجربه احتیاج دارد. در غیر اینصورت همین درمان ساده و کم عوارض می تواند صدمات زیاد و بعضا جبران ناپذیری به پوست شما وارد کند. پس حتما در انتخاب مرکز لیزر برای رفع دائمی موهای زائد بدنتان دقت کافی داشته باشید تا به مرکز معتبری مراجعه کنید.

مرکز لیزر برکه در شمال تهران به عنوان یکی از شعب مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران، از جمله بهترین و معتبر ترین مراکز لیزر در تهران است که سابقه ی زیادی در این زمینه دارد. مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر در کنار قیمت ها و تخفیف های استثنایی، برکه را به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر موهای زائد در تهران تبدیل کرده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با لیست تعرفه ی قیمت ها و تماس جهت اخذ نوبت لیزر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود؟

راز کیفیت درمانی و طول اثر لیزر چیست؟ چرا لیزر امروزه تنها و بهترین روش برای رفع دائمی موهای زائد است؟ پاسخ در نحوه ی عملکر آن است.

لیزر موهای زائد، همانطور که از اسمش هم پیداست درمانی است که از اشعه ی لیزر برای از بین بردن ریشه های مو استفاده می کند. اشعه ی لیزر مورد استفاده در این درمان با جذب شدن در ریشه ی موها، ماده ای به نام فولیکول که عامل رشد مو است را می سوزاند و از بین می برد. اگر این فرآیند طی چند مرتبه به صورت منظم انجام شود، ریشه های مو کاملا و برای همیشه از بین می روند.

آیا لیزر همیشگی است
آیا لیزر همیشگی است

از بین رفتن ریشه های مو در لیزر منافذ پوستی که قبلا جای ریشه های مو بود را می بندد و همین امر سبب می شود بعد از لیزر پوستی صیقلی و صاف داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی لیزر موهای زائد چگونه انجام می شود را مطالعه کنید.

نکته : بعد از تکمیل دوره ی لیزر ممکن است تا چند سال به جلسات ترمیمی برای تقویت اثر لیزر احتیاج داشته باشید. نگران نباشید،  این جلسات ترمیمی به فاصله های هر شش ماه الی دو سال یکبار اتفاق می افتند.

عوارض جانبی لیزر

لیزر موهای زائد یکی از کم خطر ترین و کم عوارض ترین درمان های موجود است. اما خب هیچ درمانی بدون عوارض جانبی هم نیست. عوارض جانبی عمومی لیزر بسیار سطحی و زود گذر هستند. یعنی بعد از چند ساعت الی حداکثر چند روز خود به خود از بین می روند. عوارض عمومی لیزر عبارتند از :

  • قرمزی پوست
  • التهاب
  • جوش های سطحی
  • خارش
آیا لیزر همیشگی است
آیا لیزر همیشگی است

اما این عوارض سطحی تا وقتی سطحی باقی می مانند که به مرکز معتبر و با کیفیتی برای لیزر مراجعه کرده باشید. چنانچه لیزر در مرکز مناسبی و زیرنظر تکنسین ماهری انجام نشود می تواند اثرات مخرب و عوارض شدیدی بر روی پوست شما داشته باشد. عوارض جانبی خطرناک لیزر عبارتند از:

  • لک پوستی
  • تغییر رنگ پوست
  • سوختگی
  • زخم
  • خونریزی
  • تاول
  • عفونت
  • کبودی
برای آشنایی بیشتر مقاله ی عوارض جانبی لیزر موهای زائد را بخوانید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments