آیا لیزر درد دارد

آیا لیزر درد دارد ؟ | بهترین مرکز لیزر در کرمانشاه

آیا لیزر درد دارد

آیا لیزر درد دارد

کرمانشاهی های عزیز، سلام.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نوید امروز ما به شما این است که بهترین مرکز لیزر در کرمانشاه تاسیس شده. مرکزی که ازنظر کیفیت خدمات از بهترین های ایران است و هیچ تفاوتی با بهترین  مراکز لیزر تهران ندارد.

دیگر می توانید با خیالی آسوده و راحت، و بدون نگرانی در مورد عوارض و خطرات، لیزر موهای زائد را انجام دهید و از نتایج فوق العاده ی آن بهره مند شوید.

البته این حرف به معنی آن نیست که هیچ مرکزلیزری در کرمانشاه وجود ندارد، بلکه منظور دقت در بررسی کیفیت و اعتبار مراکز است. مسئله ای که امروز قصد داریم کمی بیشتر به آن بپردازیم، مسئله ی درد لیزر است. خیلی ازعزیزان همشهری گلایه دارند که لیزر هرچقدر هم که مزیت داشته باشد، به دردش نمی ارزد. البته درست هم می گویند.

آیا لیزر درد دارد

اگر لیزر در مرکزی نامعتبر، از جمله در آرایشگاه ها که تکنسین هایشان تخصص و تجربه ندارند، انجام شود می تواند تجربه ی دردناکی باشد. چراکه این مراکز عموما از دستگاه های قدیمی لیزر برخورداند و این دستگاه ها معمولا درد زیادی را روی پوست اعمال می کنند.

اگر برای لیزر به یک مرکز معتبر مراجعه کنید، پیش از شروع فرآیند درمانی، از کرم ضد درد روی پوست شما استفاده می شود. اما این کرم هم اثر چندانی ندارد. مهمترین عامل برای کاهش درد لیزر استفاده ازسیستم خنک کننده است که تنها روی دستگاه های جدید لیزر وجود دارد. سیستم خنک کننده بعد از هر شات پرحرارت اشعه ی لیزر سطح پوست را سرد کرده و ازاین طریق درد لیزر را تا حد صفر کاهش میدهد.

مرکز تخصصی لیزر کرمانشاه با کادری مجرب از پزشکان و تکنسین های متخصص، به بهترین دستگاه های لیزر روز دنیا مجهز بوده و به عنوان یکی از شعبات مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایران، یکی از با کیفیت ترین و بهترین مرکز ها برای لیزر کردن موهای زائد در کرمانشاه می باشد.

در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با مقوله ی لیزر موهای زائد و خطرات وشایعاتی که در مورد آن وجود دارد آشنا شوید.

آیا لیزر درد دارد
آیا لیزر درد دارد

لیزر موهای زائد سرطانزاست

این شاید غیر قابل باور ترین شایعه در مورد لیزر باشد. اشعه هایی مانند ایکس یا مادون قرمز، اشعه های رادیو اکتیو، اشعه ی مورد استفاده در تصویر برداری از بدن مانند سیتی اسکن و ام آر آی، ممکن است از بدن عبور کنند و همین عبور از بدن موجب تاثیرات احتمالی( ونه الزاما منفی) روی اندام داخلی بدن شود.

اما طول موج و ماهیت اشعه ی لیزر با این اشعه ها متفاوت است. لیزر یک اشعه ی رادیویی نیست و به همین خاطر نمی تواند از بدن رد شود. لیزر در واقع تنها اشعه ای است متشکل از پرتو های نوری متراکم که کار اصلیش ایجاد حرکات متمرکز روی سطح پوست می باشد.

عمق نفوذ اشعه ی مورد استفاده در لیزر موهای زائد تنها تا ریشه ی مو می رسد، و به همین دلیل هم هرگز نمی تواند بر اندام داخلی بدن تاثیر بگذارد یا در روند طبیعی عملکرد بدن( از جمله گردش خون و سوخت و ساز)  خللی ایجاد کند.

برای آشنایی بیشتر بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.
آیا لیزر درد دارد
آیا لیزر درد دارد

لیزر موهای زائد باعث نازایی زنان می شود

ناحیه ی بیکینی یکی از شایع ترین نقاط بدن برای انجام لیزر موهای زائد است.به همین خاطر طبق باور غلط و اشتباه دیگری، خیلی از خانم ها فکر می کنند که لیزر کردن این ناحیه می تواند موجب آسیب رسیدن به رحم و در نتیجه نازایی شود.

در حالی که همانطور که اشاره کردیم، عمق نفوذ اشعه ی لیزر هرگز به اندام داخلی بدن نمی رسد که بخواهد تاثیری روی رحم داشته باشد یا باعث نازایی شود. در این مورد اصلا و ابدا نگران نباشید، لیزر تا به حال موجب نازایی هیچکس نشده است.

برای آشنایی بیشتر بهتری است مقاله ی لیزر و نازایی را مطالعه کنید.
آیا لیزر درد دارد
آیا لیزر درد دارد

لیزر باعث ناباروری در مردان می شود

درابتدا بهتر است بدانید که لیزر مردانه یا زنانه نیست. لیزرموهای زائد یک درمان است. درمانی که تاثیر اولیه اش در رعایت بهداشت فردی و سلامتی عمومی بدن است. جالب این است که به دلیل موهای زائد بیشتر مردها نسبت به زن ها، اتفاقا آقایان می توانند بهره ی بیشتری از لیزر ببرند. برای مثال مردها می توانند از لیزر برای آنکادر کردن خط ریش هم استفاده کنند.

اما مانند خانم ها، خیلی از آقایان نگران هستند که با لیزر کردن موهای زائد ناحیه تناسلی، نابارور شوند. ولی این شایعه نادرست و غیر دقیق است، یادتان باشد که لیزر به دلیل ماهیت اشعه ای خود نمی تواند موجب ناباروری آقایان شود.

برای آشنایی بیشتر بهتر است مقاله ی لیزر موهای زائد آقایان را مطالعه کنید.
آیا لیزر درد دارد
آیا لیزر درد دارد

عوارض لیزر

لیزر موهای زائد یکی از ایمن ترین و کم خطر ترین درمان های موجود است. اما مثل همه ی درمان های دیگر بدون عوارض نیست. نکته ی مهم این است که عوارض لیزر به قدری سطحی هستند که عملا هیچ خطری ندارند و اکثرشان بدون نیاز به رسیدگی خود به خود بعد از مدت کوتاهی از بین می روند. عوارض عمومی لیزر موهای زائد عبارتند از:

  • قرمزی پوست
  • التهاب گذرا
  • کبودی سطحی
  • خراش های سطحی
  • سوزش

خطرات لیزر

تا وقتی مرکز معتبری برای لیزر انتخاب کنید می توانید از ایمنی آن مطمئن باشید. اما اگر لیزر به درستی و با دستگاه مناسبی انجام نشود می تواند عوارض خطرات جدی تری برای شما داشته باشد. عوارض و خطراتی مانند احتمال بروز:

  • عفونت
  • لک پوستی
  • تغییر رنگ پوست
  • زخم
  • خونریزی
  • کبودی شدید
  • تاول
  • اسکار
  • سوختگی خفیف تا شدید
برای آشنایی بیشتر این مقاله را مطالعه کنید.
آیا لیزر درد دارد
آیا لیزر درد دارد

بهترین مرکز لیزر در کرمانشاه

مرکز تخصصی لیزر کرمانشاه در کنار خدمات باکیفیت و قابل ملاحظه ای که با بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر به شما ارائه می دهد، سعی دارد تا تعرفه های قیمتی به صرفه و مناسبی را به شما ارائه کند تا فشار مالی به شما وارد نشود. هزینه ی کل درمان در این مرکز به صورت جلسه ای و عملا اقساطی دریافت می شود، و همچنین تعرفه های آن به نسبت کیفیتش معقول ترین و مناسب ترین قیمت هایی هستند که می توانید پیدا کنید. برای مشاهده ی لیست قیمت های این مرکز و تماس جهت گرفتن نوبت به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

محقق : ندا ناصری

laser hair removal

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments