تزریق فیلر بینی در شیراز

کوچک کردن بینی بدون عمل و درد | تزریق ژل بینی در شیراز

تزریق فیلر بینی در شیراز | تزریق آنزیم کوچک کننده بینی در شیراز

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

تغییر شکل بینی سومین عمل جراحی زیبایی در جهان است که طرفداران بسیار زیادی دارد. افراد زیادی به دلایل مختلف به دنبال تغییر شکل بینی خود هستند. دلایل زیبایی تا وجود اختلال در عملکرد بینی از مواردی هستند که افراد زیادی را راهی مراکز زیبایی می کنند.

آیا تا به حال چیزی به نام زیبایی بینی بدون عمل جراحی شنیده اید؟ آیا می دانید فیلر بینی چیست؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

طبق تحقیقات انجام شده در سال ۲۰۱۷ بالغ بر ۲۱۵ هزار عمل زیبایی در آمریکا انجام شده است که این رقم در مقایسه با سال ۲۰۱۶ دو درصد کاهش یافته است. یکی از دلایل اصلی کاهش معرفی یک روش بهتر برای زیبایی بینی است که بدون نیاز به عمل جراحی انجام می شود.

تزریق فیلر بینی در شیراز
تزریق فیلر بینی در شیراز

معرفی فیلر برای بهبود بینی در عرصه زیبایی انقلاب را به وجود آورد و موجی از خوشحالی را به راه انداخت چرا که افراد زیادی به علت ترس از جراحی ترجیح می دادند با ظاهری نامناسب بینی خود زندگی کنند اما زیر تیغ پزشکان قرار نگیرند.

چنانچه تا به حال چیزی درباره تزریق فیلر نشنیده اید و خواندن این مطالب شما را به وجد آورده است پیشنهاد می کنم این مطلب را از دست ندهید.

رینوپلاستی بدون جراحی چیست؟

رینوپلاستی بدون جراحی یک روش درمانی کم تهاجمی است که از تزریق فیلر برای شکل‌دهی تیغه و پره های آن استفاده می شود. رینوپلاستی غیر جراحی می تواند تعداد زیادی از قابلیت های جراحی بینی را داشته باشد اما نتایج حاصل از آن موقت است.

رینوپلاستی بدون جراحی
رینوپلاستی بدون جراحی

می توان از تزریق فیلر برای اصلاح نوک بینی استفاده کرد تا تناسب بهتری بین صورت و بینی ایجاد شود. فیلرهای هیالورونیک اسید رایج ‌ترین نوع فیلر‌هایی هستند که برای این کار مورد استفاده قرار می ‌گیرند و برخی از پزشکان ترجیح می دهند که از این نوع فیلر در کنار ترکیباتی از قبیل بوتاکس استفاده کنند تا نتایج بهتری به دست بیاید.

فرآیند تزریق فیلر به بینی حدود ۱۵ تا ۲۰ دقیقه طول می کشد اما در صورتی که پزشک بخواهد قبل از تزریق فیلر از ماده بی حس کننده استفاده کند حدود ۱۰ تا ۱۵ دقیقه زمان لازم برای درمان اضافه می شود تا ماده بی حسی اثر بگذارد و بینی بی حس شود.

آیا تزریق فیلر بینی درد دارد؟

یکی از بهترین متخصصین تزریق فیلر می گوید که تزریق فیلر در بینی یک روش نسبتا بدون درد است و ممکن است بیماران پس از آنکه اثر بی حسی از بین رفت کمی درد داشته باشند. کبودی و تورم از جمله مواردی هستند که ممکن است فرد پس از تزریق فیلر تجربه کند.

 

یکی از مهمترین مزایای تزریق فیلر این است که شما پس از تزریق فیلر نیاز به استراحت در منزل ندارید و به عبارتی یک ساعت پس از تزریق می توانید به محل کار خود برگردید و فعالیت ‌های روزمره تان را مانند گذشته شروع کنید.

 

نتایج حاصل از رینوپلاستی بدون جراحی تا چه مدت باقی می ماند؟

نتایج حاصل از رینوپلاستی بدون جراحی برخلاف جراحی رینوپلاستی موقت است و تا زمانی باقی می ماند که اثر فیلر از بین نرفته باشد. به طور کلی نتایج حاصل از تزریق فیلر حدود ده ماه تا یک سال باقی خواهد ماند. اثر فیلر موقت است و به تدریج و با گذر زمان از بین می رود.

تزریق فیلر راهی برای صاف شدن بینی است نه کوچک شدن آن

یک روش عالی برای صاف کردن بینی

در رینوپلاستی غیر جراحی ظاهر بینی کوچک نخواهد شد در حقیقت فیلر باعث افزایش حجم بینی می شود و آن را بزرگتر می کند و به عبارتی باعث می ‌شود که قوز روی بینی کمتر قابل مشاهده باشد و بینی شما ظاهر بهتری پیدا کند.

به طور کلی افرادی می ‌توانند متقاضی مناسبی برای این روش باشند که قصد کوچک کردن بینی خود را ندارند و فقط می ‌خواهند بینی آنها صاف شود و قوز آن پنهان گردد.

یکی از مزایای عالی رینوپلاستی بدون جراحی این است که اگر شما از نتیجه به دست آمده رضایت نداشته باشید می توان با تزریق یک نوع آنزیم که اثر فیلر را از بین می ‌برد بینی را به شرایط قبل از تزریق برگرداند.

آنزیمی که برای از بین بردن اثر فیلر هیالورونیک اسید مورد استفاده قرار می ‌گیرد هیالورونیداز نام دارد. در صورتی که فیلر مورد استفاده بر مبنای هیالورونیک اسید نباشد این آنزیم نمی تواند اثر فیلر را از بین ببرد.

نکات مهمی که باید قبل از تزریق فیلر بینی در شیراز بدانید

تزریق فیلر یک روش موقت است و پس از مدتی اثر آن از بین می رود پس باید با اطلاعات کافی به انتخاب این روش درمانی بپردازید. از فیلر نمی ‌توان برای درمان مشکلات عملکردی بینی از قبیل مشکلاتی که در سینوس ها وجود دارد استفاده کرد البته برخی از پزشکان ادعا می ‌کنند که با تزریق برخی ترکیبات خاص می توانند حفره های هوایی بینی را باز کنند تا امکان تنفس بهتر را فراهم کنند.

نکات مهم فیلر بینی در شیراز
نکات مهم تزریق فیلر در شیراز

اگر چه شما می توانید فورا پس از تزریق فیلر شاهد نتایج به دست آمده باشید باید بدانید که نمی توانید برای همیشه از ظاهر ایجاد شده بهره‌مند شوید و ممکن است با تکرار فرایند تزریق فیلر کمی از فیلر در سایر نقاط بینی پخش شود و بینی کمی بزرگ به نظر برسد.

تزریق فیلر برای افرادی که به دنبال ایجاد تغییرات کوچک در بینی خود هستند یک انتخاب مناسب محسوب می ‌شود و می ‌تواند به صاف شدن بینی آنها کمک کند.

می ‌توان از رینوپلاستی غیر جراحی برای افرادی که قصد دارند ظاهر صورت خود را پس از جراحی رینوپلاستی مشاهده کنند استفاده کرد البته برخی از پزشکان توصیه می کنند که اگر واقعاً قصد انجام جراحی بینی را دارید نباید بیش از دو یا سه مرتبه به تزریق فیلر بپردازید زیرا وجود فیلر اضافی در صورت باعث می شود فرایند جراحی دشوار گردد.

برخی از افرادی که از ظاهر بینی خود ناراضی هستند به دلیل هزینه ‌های سرسام آور جراحی زیبایی بینی پس از مراجعه به پزشک خودداری می کنند خبر خوبی که برای این گروه از افراد داریم این است که تزریق فیلر در مقایسه با جراحی رینوپلاستی کمتر است و به عبارتی یک روش مقرون به صرفه محسوب می شود و می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند.

اگر شما از جراحی وحشت دارید و به دلیل ترس از بیهوشی و مسائل مرتبط با آن تاکنون از عمل بینی خود چه نام کرده اید می توانید به جای جراحی رینوپلاستی از تزریق فیلر بهره‌مند شوید و قوز بینی خود یا مشکلات مرتبط با پره ‌های آن را اصلاح کنید.

ما در مراکز زیبایی خود با استفاده از بهترین نوع فیلر و با کمک یک تیم تخصصی و مجرب شما را به آنچه که در ذهن تان می گذرد می رسانیم. با تزریق فیلر شما دیگر در دغدغه دیده شدن قوز بینی و ظاهر نامناسب آن را نخواهید داشت.

علاوه بر بینی می توان از تزریق فیلر برای برطرف کردن چین و چروک دور چشم، خطوط عمیق روی پیشانی، خطوط پرانتزی اطراف دهان، خطوط عمیق زیر گردن و حتی پر کردن گودی زیر چشم استفاده کرد.

چنان چه شما از دیدن خطوط روی صورت خود ناراحت هستید می توانید از خدمات زیبایی ما بهره‌مند شوید و همیشه جوان و زیبا به نظر برسید.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

لینک منبع

 

2.5 4 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
ویدا
ویدا
1 year ago

سلام و عرض ادب بنده حدود ۱۰ سال پیش عمل بینی انجام دادم اما الان دوست دارم مقداری نوک بینی بالا بره و پره ها کوچکتر بشه آیا با تزریق آنزیم امکان پذیره

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  ویدا

سلام دوست عزیز
زاهکارهای غیر جراحی متعددی در خصوص فرم دهی بینی وجود دارد که متناسب با فرم بینی انتخاب می گردد مانند تزریق فیلر، آنزیم، نخ و …
توصیه می شود ابتدا ارزیابی لازم توسط پزشک زیبایی صورت گیرد.
در صورت تمایل از طریق صفحه تماس با مراکز می توانید با مرکز شماره یک تماس بگیرید و تایم مشاوره رایگان با پزشک اخذ نمایید.