کدام هنرپیشه ها آراف فرکشنال سوزنی

آر اف فرکشنال نیدل: بهترین مرکز جوانسازی و لیفت صورت و بدن در تهران بدون عوارض

آر.اف. فرکشنال نیدل: در بهترین مرکزجوانسازی و لیفت صورت و بدن

کدام هنرپیشه ها آراف فرکشنال سوزنی

سلام به دوستای خوبم.

امروز می خواهم داستان تفاوت رادیوفرکانسی رو با لیزر بگویم. خیلی ها فکر می کنن آراف فرکشنال نیدل همان لیزر هست؛ این طور نیست. نور لیزر عوارضی دارد که رادیوفرکانسی (با دستگاه سیکرت نیدل) ندارد. ببینیم اثرات حیرت آور آر.اف فرکشنال سوزنی روی پوست شما چگونه است؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بهترین دستگاه آر.اف. فرکشنال نیدل

بهترین مرکز رادیوفرکانسی فرکشنال نیدل در تهران

دوستان خوبم، از امواج نترسید! امواج رادیوفرکانسی در جوانسازی همان تبدیل انرژی الکتریکی برای گرمادهی آرام و ایمن به ساختار زیر پوست شماست. گرمای زیر پوست حدود 60 درجه سلسیوس (خیلی کمتر از سانتی گراد) است و سوزش ندارد. با گذشت مدت زمان کوتاهی، ساختار جدیدی در زیر پوست شما تشکیل خواهد شد.

آیا تابحال کلمات “امواج رادیوفرکانسی دوقطبی و تک قطبی” به گوشتان خورده؟ رادیوفرکانسی می تواند دو قطبی یا تک قطبی باشد؛ اگر روی تخت فیزیوتراپی خوابیده باشید، می دانید منظورم چیست. در نوع دو قطبی، انرژی الکتریکی بین دو الکترود قرار دارد و نیازی به قرار دادنِ هیچ پدی روی پوست نیست. درتک قطبی، حتما یک پد روی پوست بیمار قرار می گیرد تا مانع از انتقال الکتریسیته به بدن و جریان خون شود.

این روزها کمتر از نوع آراف تهاجمی در ایران استفاده می شود. دستگاه سیکرت آر اف از نوع دو قطبی غیرتهاجمی و فرکشنال سوزنی ست. البته دستگاه های مرغوب دیگری نیز وارد بازار شده.

مزایای رادیوفرکانسی فرکشنال سوزنی

بهترین روش جوانسازی پوست

تصور کنید یک خط بسیار باریک در حد نامرئی روی نقطه ای بتابد. فن آوری فرکشنال به دسته فوق باریکی از امواج عمودی می گویند که از لایه رویی پوستبه لایه های زیرین رسیده و به لایه رویی هیچ گونه آسیبی نمی رساند؛ همچنین، فقط نقاط مورد نظر زیر پوست شما هدف گیری شده و نقاط کناری ایمن و دست نخورده باقی می مانند.

در فن آوری فرکشنال، چند جلسه آرام و ایمن جایگزین یک جلسه تند و تهاجمی می شود.

لینک بازیگران هالیوودی که آر.اف.فرکشنال کرده اند، کلیک کنید.

آر.اف.فرکشنال نیدل برای پوست تیره

یک سوال: پوستم تیره است. آیا امواج آر.اف. پوستم را نقطه نقطه سیاه و سفید نمی کنند؟

پوست های تیره تر به امواج لیزر یا غیرلیزری بیشتر واکنش نشان داده و احتمال تغییر رنگدانه یا ایجاد نقاط سیاه و سفید در آن ها بیشتر است. اما…اما…اما… فن آوری فرشکنال+ سوزنی برای حل این مشکل به میدان آمده. به شرط انتخاب یک پزشک زبردست در یک مرکز پرتجربه و معتبر، هیچ مشکلی برای پوست تیره یا سبزه ایجاد نمی شود.

به کمک آر.اف نیدل (سوزنی)، شروع فرآیند جوانسازی از عمق لایه های زیرپوستی تحریک می شود. به قولی، آبادی از پای بست پوست آغاز می شود. هر روش دیگه جوانسازی ممکنه آسیب هایی به پوست وارد کنه؛ مگر اینکه در ترکیب با روش های مکمل استفاده شود. آر.اف. فرکشنال در ترکیب با میکرونیدلینگ (برگرفته از طب سوزنی) جوابدهی بسیار عالی تری دارد.

برتری های دستگاه سیکرت آر.اف. میکرونیدلینگ  

ابتدا تصویر زیر را ببینید:

بهترین دستگاه آر اف فرکشنال نیتل

به فضای بین سوزن ها در دو تصویر چپ و راست دقت کنید.
در سیکرت آر اف سوزنی فرکشنال، فضای کافی بین سوزن ها به ایمنی امواج رادیوفرکانسی در برخورد با لایه های زیرین پوست می افزاید. اما در دستگاه های دیگر فضای بین سوزن ها کافی نیست و در نتیجه ی هم پوشانی انرژی امواج، آسیب بیشتری به نقاط پهلویی و سالم وارد می شود.

درمان انواع پیری پوست با آر اف فرکشنال نیدل؛ یک تیر چند نشان

بهترین مرکز جوانسازی با آراف فرکشنال سوزنی در تهران

  1. رفع پیری چین های ریز و سفت کردن پوست شل اطراف چشم ها و دهان
  2. جوانسازی چین و چروک های صورت
  3. برطرف سازی جای آکنه، اسکار آبله مرغان و سرخک و جای زخم
  4. کمک به کشسانی و رفع شلی پوست گردن، صورت و سینه
  5. یکنواخت سازی پوست
  6. از بین بردن روزنه های بزرگ واضح پوستی
  7. از بین بردن جای ترک های پوستی (استریا حاملگی و …)

تعداد و فاصله جلسات آر اف فرکشنال نیدل؟

من سه جلسه در بهترین مرکز آراف فرکشنال نیدل تهران رفتم. پزشک گفتن که سه جلسه برای پوست های معمولی کافیست؛ اما برای پوست هایی که چین و چروک و شلی زیادی دارند، ممکنه تعداد جلسات کمی بیشتر شه. البته بستگی به واکنش و جوابدهی پوست شما به آر.اف داره.

فاصله هر جلسه تا جلسه بعدی سه تا چهار هفته هست.

مراقبت های قبل و بعد از آر.اف. فرکشنال نیدل؟

در بهترین مرکز آر اف فرکشنال نیدل تهران، به من توصیه کردن که

  1. زیر نور آفتاب نمانم
  2. و از یکی دو هفته قبل و بعد از عمل برنزه نکنم.
  3. به مدت ده روز از مصرف رقیق کننده های خونی (قرص های آسپرین، ایبوبروفن، ناپروکسن، روغن ماهی…) پرهیز کنم.
  4. مسکن هایی که پزشک تجویز می کنه رو برای بهبودی سریع تر به موقع مصرف کنم.
  5. ضمن اینکه از قبل تمام موارد احتمالی عفونت پوستی و آکنه فعال یا بیماری خاص رو ازم پرسیدن و مشاوره کامل شدم.
  6. نشستن صورت و پوست تا روز بعد از آراف فرکشنال نیدل

تجربه من از یک جلسه آراف فرکشنال نیدل؟

کدام هنرپیشه ها آراف فرکشنال سوزنی

اون روز پوستم تمیز تمیز شد. مقداری کرم بی حسی روی صورتم زده شد. گفتن اگه خیلی به درد حساس هستم، پروناکس برام خوبه (ترکیب اسید نیتروس و گاز اکسیژن).

البته درد خاصی حس نکردم. کرم 45 دقیقه روی صورتم موند. بعد به مدت نیم ساعت جلسه طول کشید. ممکنه برای شما بیست دقیقه طول بکشه. بستگی به مساحت و عمق نقاط درمانی پوست داره.

عوارض آراف فرکشنال میکرونیدلینگ

برای من که فقط یه کم قرمزی و التهاب بود که ظرف یک تا چند روز برطرف شد. تا دو سه روزی احساس کشیدن کاغذ سنباده رو دارین که موقتی هست. بعد از 24 ساعت هم میک آپ مانعی نداره. یکی دو روز بعدش هم می تونین پوست رو طبق روال گذشته مراقبت و تمیز کنین.

نتایج بهبودی و جوابدهی آر اف فرکشنال نیدل؟

جوابدهی و نتایج آر اف فرکشنال سوزنی

یادم میاد زمانی بین انتخاب دو روش برای عمل چشمم تردید داشتم. چشم پزشکم گفتن لایزیک زودتر نتیجه میگیری اما ماندگاریش کمتره. در عوض، پی آر کِی دیرتر خوب میشی اما ماندگاری بالایی داره. من دومی رو انتخاب کردم.

هر چند نتایج فوری در آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ بعد از جلسه اول ظاهر میشن، صبر و البته سرعت و قدرت پوست شما در ترمیم خود مهمه. خب این سوزن ها در زیر عمق پوست کلاژن سازی رو تحریک کردن. حالا شما باید یه مدت زمانی به پوست فرصت بدین تا خودش رو ترمیم و جوانسازی کنه. عجله نکنین. نتایج بین 6 تا 8 هفته بعد معجزه مانند خواهند بود. بعد از 3 تا 6 ماه از گذشت اولین جلسه درمانی، نتایج شگفت انگیزی رو مشاهده خواهید کرد.

نگاهی به تصاویر قبل و بعد آر.اف.فرکشنال سوزنی بیندازید:

ایمنی آر اف فرکشنال نیدل

جالبه بدونین که امواج رادیوفرکانسی (فرکشنال نیدل) نسبت به رنگ کور هستن. به زبان ساده تر، اثر مخربی بر رنگدانه پوست شما نمی گذارن. می تونین با پیلینگ شیمیایی یا نور لیزرها مقایسش کنین. در آراف اثری از تاول های آشکار و پررنگ شدن رنگدانه یا نقاط سیاه سفید روی پوست (مثل لیزر یا پیلینگ شیمیایی) نیست.

ترکیب آر.اف.فرکشنال نیتل با برخی روش های جوانسازی

امروزه روش های ترکیبی بهتر از یک روش منحصر به فرد جواب می دهند. برای مثال، می توان دو تا چهار هفته قبل از عمل رادیوفرکانسی فرکشنال، محل چین و چروک را بوتاکس کنید؛ با بوتاکس، چین ها نرم تر شده و کار برای تاثیرگذاری آر.اف.فرکشنال بسیار راحت تر خواهد شد.

همچنین، می توان پس از آر.اف، از تزریق PRF زیر چشم ها برای پرکردن گودی و رفع سیاهی آن ها استفاده کرد.

بهترین مرکز تخصصی آر.اف. فرکشنال نیدلینگ در تهران

خوشبختانه، بهترین مرکز پیشنهادی تهران اسکین با تمامی روش های ترکیبی جوانسازی آشناست. این مرکز از انواع دستگاه های پیشرفته بلفاروپلاستی، هایفوتراپی، کربوکسی تراپی، لاغری، هیدرودرمی و آبرسانی به پوست و غیره برخوردار است. البته، برتری یک مرکز تنها به داشتن تجهیزات استاندارد و باکیفیت بستگی ندارد؛ بلکه، دانش و هنر پزشک بسیار پراهمیت تر است. مراکز پیشنهادی ما از پزشکان متعهد، باتجربه و آشنا به بهترین سازوکارهای جوانسازی و زیبایی پوست برخوردارند. کافی ست تماس بگیرید و از جلسه مشاوره رایگان در این مراکز استفاده کنید. 

بیشتر بخوانید

نقش آر.اف. فرکشنال نیدل در پاکسازی جای جوش و آکنه

بهترین مرکز درمان اسکار آکنه صورت

ببینیم تحقیقات جامع و کلی درباره اثر امواج رایدوفرکانسی بر کاهش جای اسکار آکنه و منافذ باز و بزرگ پوستی چه می گویند:

قبل از معرفی رادیوفرکانسی فرکشنال از نوع ترکیبی سوزنی با دستگاه سیکرت و مشابه آن، روش های لیزری و گاهی تهاجمی استفاده می شد. نور لیزر برای تابش بر نقاط خیلی ریز پوستی در عمق خیلی قابل کنترل نیست و احتمال آسیب به نقاط کوچک و سالم وجود دارد. بنابراین، مهندسان پزشکی زیبایی به فکر چاره افتادند. آن ها متوجه شدند که تابش امواج غیر لیزری مانند آر.اف. در دسته های فوق فوق باریک در کسر بسیار کوچکی از ثانیه از آسیب به نقاط پهلویی سالم پیشگیری می کند.

دستگاه آنالیزگر پوست در آر.اف.فرکشنال سوزنی

با به کارگیری دستگاه فرکشنال آر اف سوزنی، درجه اسکار آکنه و منافذ باز رو قبل از عمل اندازه گیری کردند. همچنین، فاکتورهایی مانند میزان زمختی و سفتی سطح پوست، میزان آب از دست رفته ی پوست بین لایه های پوستی، میزان چربی زیر پوست، ضخامت و ترکیبات مهم زیر پوست رو قبل از عمل اندازه گیری کردند. به طور معمول، در هر آزمایش جوانسازی، این فاکتورها رو از زمان صفر تا زمان های پس از جلسه اول تا سوم و پس از گذشت سه تا شش ماه از عمل اندازه گیری می کنند. برای اینکار از بهترین دستگاه های آنالیزگر پوست با صفحه نمایش دیجیتال سه بعدی کمک می گیرند.

نتیجه این بود که تمامی عوامل منفی پیری پوست، از جمله، جای جوش و آکنه و منافذ باز تا هفتاد درصد برطرف شدند. شما هم می توانید امتحان کنید؛ به امتحان کردنش خیلی خیلی می ارزد.

این مطلب ادامه دارد…

با راهنمایی همکاران، آگاهانه بهترین مراکز را انتخاب کنید!

شاد و پر از لبخند امید باشید!

جراحی بینی بازیگران

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments