خانم لوپز در بهترین مرکز جوانسازی پوست با آر.اف.فرکشنال

گزارشی از حضور ستاره های معروف هالیوود در 5 مرکز برتر آر.اف.فرکشنال سوزنی در آمریکا

حضور ستاره های هالیوودی در کلینیک های معروف رادیوفرکانسی (آر.اف.) فرکشنال میکرونیدلینگ

برد پیت و جوانسازی پوست با لیزر فرکشنال

در آمریکا، پنج کلینیک یا همان مرکز جوانسازی پوست بسیار معروف وجود دارد. این پنج کلینیک زیبایی به دو دلیل شهرت دارند: 1. استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا برای زیبایی و جوانسازی پوست. برای مثال، آر.اف.فرکشنال میکرونیدلینگ و 2. رفت و آمد ستاره های هالیوودی مرد و زن به این پنج کلینیک برای جوانسازی پوستشان.

اغلب بازیگران هالیوود برای سفت سازی، رفع چین و چروک و افتادگی پوست به یکی از این پنج کلینیک برتر مراجعه می کنند.یکی از این بازیگران خانم جنیفر لوپز بوده اند که در لینک زیر به رازهای جوانی ایشان اشاره کرده ایم. برای مشاهده لینک، اینجا کلیک کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای اینکه مطمئن شوید ما درست می گوییم، می توانید وب سایت Yelp را کلیک کنید. نام این 5 کلینیک برترِ رادیوفرکانسی فرکشنال در سایت yelp با کلی کامنت ذکر شده. افرادی که کامنت گذاشته اند همان مراجعه کنندگان، از جمله، بازیگران معروف هالیوودی، به این کلینیک ها هستند که با پزشکان مستقیم در تماس بوده یا هستند.

 آر.اف.فرکشنال میکرونیدلینگ در کالیفرنیا از ستارگان هالیوودی مشهورتر است!

ستاره های هالیوودی و جوانسازی پوست با آر.اف. فرکشنال

در آمریکا و در بهترین مراکز زیبایی ایران، پزشک رابطه ی صمیمی با مراجعین خاص و عام دارد و با حوصله برای پاسخ به سوال های مردم وقت می گذارد.

پاپاراتزی های کنجکاو در اطراف مرکز زیبایی پلاش دِرما (Plush Derma Laser Clinic) در منطقه ی Valley Mall اِل مونته در کالیفرنیا سرک می کشند تا از هنرپیشه های هالیوودی عکس و فیلم تهیه کنند و پولی به جیب بزنند. این مرکز 5-ستاره است؛ کامنت های تحسین برانگیز زیادی از هنرپیشه های هالیوود دریافت کرده. برای مشاهده کامنت ها، لینک  Yelp reviews را کلیک کنید.

نکته مهم: در بهترین کلینیک های ایران و آمریکا، باید صبور باشید تا بهترین نتیجه برای جوانسازی پوست شما به دست آید. صبر به معنای طی کردن جلسات مشاوره، عمل کردن به توصیه های پزشک مجرب، مراقبت های قبل و بعد و متعادل کردن سطح توقعات خود طبق علم روز و شرایط پوست،شرایط زندگی، فیزیک، روح و روان و سیستم ایمنی خودتان است.

بهترین مراکز تخصصی آر.اف.فرکشنال میکرونیدلینگ در ایران و آمریکا

در ایران، هر مرکز برای خود تبلیغات می کند. اما کار جالب تهران اسکین این است که در سراسر کشور به شناسایی بهترین مراکز زیبایی و جوانسازی پوست اقدام می کند، به ویژه، مراکز تخصصی لیزر موهای زائد و جوانسازی پوست با فن آوری های غیرلیزری یا لیزری غیرتهاجمی.

کارشناسان تهران اسکین حضوری به مراکز مختلف سر می زنند و از میان این همه مرکز، آن هایی را که از بهترین دستگاه ها و دانش روز پزشکی دنیا برخوردارند، معرفی می کند. امروز نیز بار دیگر نام یکی از بهترین مراکز تخصصی آر.اف.فرکشنال سوزنی در تهران را یادآوری می کنیم.

هالیوودی ها و ایرانوودی ها در بهترین مرکز آر.اف.فرشکنال میکرونیدلینگ نیویورک و تهران

مرکز Chelsea Face & Body در خیابان هفتم و هشتم چلسی در نیویورک نیز بازیگران هالیوودی زیادی رو زیارت کرده. بهترین پزشکان رادیوفرکانسی فرکشنال در این مرکز مراقب نتیجه ی جوانسازی پوست و صورت شما برای آینده می باشند و فقط به جلسات فعلی تکیه نمی کنند Yelp reviews. به دکتر گینزبرگ لقب “متخصص پوست سلبرتی های هالیوود” رو داده اند.

فقط مراکز تخصصی چنین حس مسئولیتی دارند. در مراکز تهران اسکین نیز چنین تعهد و دلسوزی ای وجود دارد. به شما به چشم عضوی از خانواده نگریسته می شود، نه یک بیمار یا یک غریبه.

شاید باورتان نشود، ما دیدگاه ها و شکایات شما را حتما به پزشکان ارجاع می دهیم و حتی مقاله و متن کاملی برای بررسی مشکلات پوستی شما اختصاص می دهیم. این کار برای بررسی دقیق ریشه ی مشکل شماست تا برای افراد بعدی پیش نیاید.

قبل از مراجعه به مرکز، اطلاعات و جزییات جوانسازی پوست با رادیوفرکانسی (آر.اف) فرکشنال میکرونیدلینگ) را کلیک کنید

ستاره های هالیوود را در این سه مرکز رادیوفرکانسی سوزنی ببینید!

اگر آشنایی در تگزاس آمریکا دارید و یا مقیم آنجا هستید، می توانید به مراکز زیبایی تگزاس (The Skin Clinic, Fort Worth)، سری بزنید هم فال هست و هم تماشا. تعدادی هنرپیشه های هالیوودی+بادی گاردها+پاپاراتزی های پرجنب و جوش یا موذی را با دوربین ها خواهید دید.

دو مرکز دیگری که محل رفت و آمد هالیوودی هاست از این قرارند: 1. مرکز Skin Rejuve by Tiffani در لس آنجلس کالیفرنیا (این مرکز آکنه و جوش هالیوودی ها رو عالی درمان کرده و با رادیوفرکانسی پوستشون رو از شل شدگی نجات داده: درمان آکنه ریحانا)، 2. مرکز Beauty Oblige در مانهاتان نیویورک.

با انتخاب بهترین مرکز تخصصی آر.اف.فرکشنال جذاب ترین شوید!

برای چگونگی جوانسازی پوستتان در بهترین مرکزهای تخصصی رادیوفرکانسی آر.اف.فرکشنال در تهران،

                   بهترین مرکز تخصصی آر.اف.فرکشنال نیدلینگ در تهران: اینجا کلیک کنید.

خدمات بهترین مراکز تخصصی آر.اف.فرکشنال در ایران و جهان

1. جوانسازی صورت و رفع غبغب

2. برطرف کردن جای استریا و ترک حاملگی

3. از بین بردن لک و مک صورت و اسکارآکنه

4. تنگ کردن واژن و رفع افتادگی رحم و مثانه

5.  لایه برداری پوست

6.   از بین بردن اسکارهای باقیمانده از آکنه، سوختگی، آبله مرغان یا جراحی

7.  جوان سازی و کاهش چین و چروک های پوست

8.   از بین بردن منافذ باز پوست

9.  محکم کردن و افزودن قوام پوست از طریق کلاژن سازی

10.   کاهش و بهبود ترک های ناشی از بارداری یا افزایش سایز یا وزن (استریاها)

11.  از بین بردن لکه ها و تغییرات رنگدانه ای ناشی از افزایش سن

12.  روشن کردن پوست در افراد مبتلا به ملاسما یا تیرگی پس از بیماری های التهابی پوست

13.  با استفاده از پروب واژینال برای واژینال تایتنینگ و افتادگی مثانه و رحم

لیزر فراکشنال را می توان در صورت، گردن، پشت دست ها، ترک های ناحیه ی شکم (استریاها) و اسکارهای سوختگی و جراحی به کار برد.

تعریف آر.اف فرکشنال و میکرونیدلینگ

چرا ترکیب آر.اف.فرکشنال و میکرونیدلینگ؟

پیشنهاد ما: علوم طب قدیم خویشاوندی داشتند؛ رفته رفته از هم جدا شدند و در قرن بیستم حسابی بیگانه شدند. اما در قرن 21 اُم، بشر متوجه اشتباه خود شد. البته، هر شاخه ای از علم پزشکی تخصصی عمل می کند؛ اما، از روش های ترکیبی برای درمان بیماری ها و جوانسازی پوست بهره می گیرد.

در جوانسازی آر.اف.فرکشنال نیدلینگ، ترکیبی از فن آوری پیشرفته رادیوفرکانسی و طب سوزنی مدرن استفاده می شود. در واقع، همه چیز تقلیدی از خود طبیعت و نیروهای موجود در آن است. امروزه، پزشکان دیگر ساز جدایی نمی زنند و از علوم و طب های قدیم نیز کمک می گیرند. اما با هوشمندی همان طب های قدیم را مدرنیته و به روز می کنند.

اگر از لیزر ترس دارید، آر.اف.فرکشنال لیزر و نور نیست!

آر.اف فرکشنال، یعنی ترکیبی از دو فن آوری  غیرلیزری و غیرنوریِ رادیو فرکانسی (RF) میکرونیدلینگ و فرکشنال. نور لیزر در هر حال مقداری آسیب به بافت سالم پوست وارد می کند (البته نه در لیزرهای آپوجی الکس…) اما در حالت فرکشنال غیرنوری

هیچ آسیبی در کار نیست.

فرکشنال به معنی تابش دسته ای از امواج فوق باریک، عمودی و متمرکز بر یک نقطه پوستی هست. فرکشنال برای جلوگیری از آسیب به نقاط پهلویی طراحی شده. میکرونیدلینگ هم به معنی سوزن ریز ( 49 تایی) هست. افراد حساس به عوارض لیزر، می تونن از این دو فن آوری بدون هیچگونه ترس یا عارضه ای بهره ببرن.

در جوانسازی های قبلی، زخم های پوستی اذیت میکردن و زمان بهبودی هم طولانی تر بود. اما امروزه این معضل برطرف شده.

بهترین دستگاه غیرلیزری دستگاه زیبایی و جوانسازی آر.اف فرکشنال رادیوفرکانسی میکرونیدلینگ
دستگاه زیبایی و جوانسازی آر.اف فرکشنال رادیوفرکانسی میکرونیدلینگ

امواج رادیو فرکانسی از طریق سوزن های بسیار ریزی پوست رو هدف می گیرن. این عمل شبیه طب سوزنی مدرن هست. یه هندپیس خنک کننده هم پوستتون رو از سوختگی نجات میده. زخم های سوزن اینقدر ریزه که خیلی دردی احساس نمی کنین.

مزیت آر.اف.فرکشنال به پیلینگ شیمیایی و لیزر CO2 (نه فرکشنال CO2)

برای خواندن مزیت ها و برتری های آر.اف.فرکشنال، اینجا کلیک کنید.

لینک منبع 1

لینک منبع 2

شاد و سلامت باشید.

مریم اکبری زاده

برای انتخاب بهترین مراکز تخصصی و متعهد، با سایت تهران اسکین در تماس باشید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments