برداشتن تاتو خالکوبی با لیزر کیوسوییچ

عوارض و مزایای پاکسازی تاتو و آکنه با لیزر کیوسوییچ را از زبان بهترین مرکز تهران بشنوید!

بهترین مرکز لیزر کیوسوییچ تاتو و آکنه؛ عوارض و مزایا

بهترین مرکز تخصصی لیزر کیوسوییچ برای رفع تاتو و جای آکنه جوش

 شب و روز همگی به خیر و برکت ایزدی.

تاکنون چندین مطلب درباره لیزرهای کیوسوییچ برای پاکسازی تاتو/ خالکوبی و آکنه نوشته شده. مطالب قبلی با پژوهش های علمی از بهترین منابع پزشکی  نگاشته شده و خواندن آن ها رو برای شما عزیزان توصیه می کنیم. لینک های تمامی مطالب در بینابین متن قرار دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این سایت جزو سایت های نادری است که مستقیم زیر نظر پزشکان متخصص و فوق تخصص پوست مو لیزر و جوانسازی نظارت می شود و مطالب کپی ندارد.

این بار می خواهیم بیشتر به عوارض لیزر کیوسوییچ طبق تجربه بهترین مرکز تخصصی پیشنهادی لیزر، پوست و مو اشاره کنیم. سایت حاضر سعی در بیان معایب در کنار مزایا نیز دارد.
هر چند بهترین چاره برای پاکسازی تاتو در حال حاضر لیزر کیوسوییچ است، اگر مرکز درستی انتخاب نکنید و دستگاه لیزر مرغوب نباشد، به جای پاکسازی تاتو با موجی از دردسرهای بعدی مواجه خواهید شد. اما در صورت انتخاب مناسب، نه تنها عوارض خاصی نمی بینید، بلکه، جوهرهای سرطان زای تاتو از عمق پوستتان بیرون کشانده شده و سلامت شما، نسبت به قبل، به مراتب کمتر به خطر می افتد.

فیلم از بهترین مرکز تخصصی لیزر کیوسوییچ: رفع تاتو و خالکوبی

لینک: معرفی بهترین مرکز لیزر کیوسوییچ تهران برای محو خالکوبی/ تاتو؛ اینجا کلیک کنید.

لازم به ذکر است که با هر بار به روزرسانی سایت، بازدیدهای فراوان قبلی ممکن است در صفحه پشت سایت مخفی بمانند. شمار بازدیدها در بازه زمانی کوتاه مدت در سایت درج می شود.

لینک: آیا پاکسازی لک تیره، ملاسما، جوش و آکنه پوست من با لیزر فرکشنال کیوسوییچ امکان دارد یا نه؛ کلیک کنید.

لینک بالا در پاسخ به یکی از هموطنان مان نوشته شد: درباره رفع موقتی لک ملاسما با لیزر کیوسوییچ و مراقبت ها برای نتیجه گیریِ درست از این نوعِ لیزردرمانی.

لینک: تجربیات متفاوتِ هموطنان و پزشکان: رفع جای جوش و آکنه با لیزر کیوسوییچ فرکشنال؛ کلیک کنید.

در لینک بالا، از تجربیات واقعی مردم ایران درباره درمان آکنه و رفع جای جوش نوشتیم.

مقدمه ای بر رواج تاتو و خالکوبی و سرطان زا بودن آن

بهترین مرکز پاکسازی تاتو و لکه قهوه ای پوست با لیزر کیوسوییچ Q-switch
نفوذ جوهر تاتو در   عمق پوست و به   سیستم لنفی دفاعی

از سال 1990 تاکنون، افراد مشهوری مانند بازکنان برترِ فوتبال اروپا گرفته تا نوجوانان و جوانانی از قشرهای عادی جامعه، تاتو می کنند. حدود 30 میلیون نفر در کشورهای غربی خالکوبی دارند.

10 درصد از مردان آمریکایی تاتو کرده اند. بیش از 50 درصد از بزرگسالان با رد شدن از سن 40 سالگی، به مراکز لیزر برای رفع تاتو مراجعه می کنند. سالهای شر و شور جوانی و سلامتی کم کم تمام شده و به خود می آیند. تاتو خطرناک است و با نفوذ به عمق پوست و سیستم لنفی، کارکرد سلول های مفید ایمنی را مختل می کند. تاتو می تواند بعد از ده سال به تورم شدید غدد لنفاوی، دردهای شدید و حتی سرطان های نامعمول پوست منجر شود.

لیزر کیوسوییچ ان.دی.یاگ برای رفع تاتو

در کشورهای اروپایی، آمریکا و آسیا، لیزردرمانی برای پاکسازی خالکوبی بسیار رایج است. لیزر Nd:YAG با طول موج 1064 نانومتر بیش از دیگر لیزرها کاربرد دارد. اما این لیزر برای همه تیپ های پوستی، به ویژه تیپ های حساس، مناسب نیست؛ به شرط اینکه در ترکیب با فن آوری های لیزری کیوسوییچ استفاده شود.

منظور از لیزر کیوسوییچ برای رفع تاتو چیست؟

لیزر کیوسوییچ یعنی لیزری که می تواند تنظیم پذیر و قابل تغییر از نظر پالس، انرژی و طول موج برای تناسب با پوست هر شخص باشد.

لیزر کیوسوییچ به معنای ایجاد پالس لیزر کوتاه اما شدید در زمان بسیار کوتاه است. این کار برای جلوگیری از هدررفت انرژی لیزر و عدم تابش مداوم لیزر به پوست است. زمانی که لیزری مانند ان.دی.یاگ 1064 نانومتری در حالت کیوسوییچ باشد، انرژی بالای آن یک دفعه و مداوم بر پوست نمی تابد و هدر نمی رود؛ بلکه، تنظیم پذیر و کنترل می شود.

تابش پرتوهای لیزر فرکشنال (در دسته های عمودی فوق باریک) در حالت کیوسوییچ به پزشک  امکان کنترل انرژی لیزر برای کاهش آسیب به پوست بیمار را می دهد.

آیا می دانید در پاکسازی تاتو، هر رنگ جوهر تاتو طول موج لیزر خاص خود را می طلبد؟

دلیل اینکه این همه بر انتخاب دستگاه مرغوب لیزر و مرکز معتبر تاکید داریم این است که همه ی افراد با یک دستگاه و یک طول موج لیزر قابل درمان نیستند. رنگ جوهرهای تاتو متفاوت هستند و پاکسازی رنگ های سیاه و قرمز ساده نیست.  به علاوه، زمانی که چند رنگ جوهر تاتو همزمان روی بدن خالکوبی شده، لیزر باید طوری باشد که رنگ ها در هم آمیخته نشده و هر کدام به دقت و جداگانه از بدن دفع شوند. این کار راحت نیست و مهارت بالایی به دستان توانمند یک پزشک مجرب نیاز است. به زبان دیگر، هیچ سالن آرایشی ای مناسب پاکسازی تاتوی شما نیست و یک مرکز تخصصی می خواهد.

چهار طول موج لیزر کیوسوییچ برای چهار رنگ تاتو در بهترین مرکز تخصصی

یکی از ویژگی های مراکز تخصصی برتر این است که از فن آوری های ترکیبی در یک سیستم لیزر کلی بهره می برد. برای مثال، لیزر کیوسوییچ ان.دی.یاگ را می توان در چهار طول موج دلخواه تنظیم کرد:

  1. طول موج 1064 نانومتری ان.دی.یاگ. برای بیرون کشیدن جوهر سیاه تاتو،
  2. طول موج 532 نانومتری برای رنگ قرمز، ارغوانی و نارنجیِ تاتو
  3. طول موج 650 نانومتری برای جوهر سبز تاتو و
  4. طول موج 585 نانومتری برای جوهر آبی تاتو

لیزر الکس 755 نانومتری کیوسوییچ برای پاکسازی تاتو

لیزر الکس حرف ندارد؛ اما برای هر تیپ پوستی ای مناسب نیست. طول موج 755 نانومتری برای پوست های روشن تا متوسط بهتر جواب می دهد. در مقابل، طول موج 1064 نانومتری ان.دی.یاگ برای پوست های تیره تر مناسب تر است.

لیزر الکس نیز از قابلیت ترکیب چند فن آوری پیشرفته الکس در حالت کیوسوییچ و تنظیم پذیر برای رفع تاتو برخوردار است. حالت کیوسوییچ به معنای پالس های فوق کوتاه (زمانی) اما با انرژی زیاد، و با دقت بالای اصابت نقطه به نقطه، بدون آسیب به نقاط سالم پوست، است.

تنظیم پارامترهای لیزر کیوسوییچ Nd:YAG در بهترین مرکز رفع خالکوبی

یک مرکز خوب از دستگاه لیزر ایمن، استاندارد + تیم پزشکی مجرب برخوردار است. یکی از نشانه های خوب بودن مرکز تنظیم پارامترهای لیزر طبق شرایط پوست هر مراجعه کننده است.

 پارامترهای لیزر عبارتند از: طول موج، طول پالس لیزر از نظر مدت زمان تابش پرتو، و شدت تابش پرتو لیزر.

***با تنظیم هر پارامتر از لیزر، هم رنگدانه تاتو به خوبی برداشته می شود و هم بافت سالم پوست آسیب نمی بیند.***

لیزر کیوسوییچ Nd:YAG (با فلوانس 1/3 ژول بر سانتی متر مربع از پوست) با پالس هایی با سرعت نانوثانیه، انرژی خیلی بالا و در پروفایل پرتوهای یکنواخت به پوست اصابت می کند.

نکته: برای پاکسازی کاملِ تاتو، تعداد جلسات لیزر کیوسوییچ باید  ادامه دار و طبق برنامه باشد.

دوستانی دیدگاه درج می کنند و از اینکه ظرف یکی دو جلسه لک تیره، آکنه یا تاتوی آن ها رفع نشده، ناراحتند. به عزیزان خاطرنشان می کنیم که لیزر برای پاکسازی کامل تاتوی خود با لیزرهای کیوسوییچ، به چندین جلسه چندگانه و زیر نظر پزشک مجرب نیاز است.

عوارض لیزر کیوسوییچ در رفع جوهر تاتو، جای آکنه، لک و ملاسما

یکی از عوارض لیزر کیوسوییچ می تونه آمیخته شدن رنگدانه یا جوهرهای مختلف تاتو حین لیزر باشد. برای همین بر انتخاب یک پزشک ماهر تاکید داریم. ممکن است خالکوبی شما ترکیبی از رنگ های قرمز، سیاه، سبز، قهوه ای، آبی، سفید، و غیره باشد. در این صورت، هر رنگدانه تاتو طول موج خاصی را می طلبد. تنظیم طول موج لیزر و جداسازی رنگ ها از هم کار آسانی نیست و فقط از عهده یک پزشک باتجربه بر می آید.

ایجاد زخم و عفونت یکی دیگر از عوارض است که البته پزشک از قبل کنترل خواهند کرد.

یک نکته مهم: هر چه عمق تاتو کمتر و مدت زمان زیادی از آن نگذشته باشد، لیزر آن راحت تر خواهد بود.

در انتخاب لیزر کیوسوییچ برای رفع تاتو، دانش فردیِ پزشک را دست کم نگیریم!

یکی از پزشکان فوق تخصص از وقایع ناگواری که در برخی مراکز اتفاق می افتد برایمان خاطره ای تعریف کردند. گفتند که در یکی از مراکز خصوصی شخصی به جای پزشک اصلی عمل جراحی و لیزر انجام می داده درحالیکه تخصص پزشکی نداشته. به یاد سالن های آرایشگاه ها و موسسات بانکی نامعتبر افتادم؛ که خیلی راحت پوست مردم را لیزر می کنند یا پوست مردم ساده را می کنند! از این اتفاق ها در مراکز نامعتبر می افتد اما در یک مرکز درست حسابی و شناخته شده هرگز!

دوست عزیز لیزردرمانی شرایط قبل و بعد دارد. پوست نازنین خود را دست افراد غیرمتخصص ندهید. فقط یک پزشک کاربلد و آشنا به ساختار پوست و موی شما می تواند شما را از عوارض جانبی لیزرها دور سازد. واکنش بدن هر یک از شما به هر یک از لیزرها متفاوت است. فقط یک پزشک دانا می تواند شما را از این واکنش ها باخبر سازد.

نمره بندی تغییرات پوستی تاتوی شما پس از لیزر کیوسوییچ در بهترین مرکز تخصصی

دوستان. در یک مرکز تخصصی، پس از هر چند جلسه پاکسازی پوست شما از تاتو، از محل لیزر تاتوی شما عکسبرداری سه بعدی شده و این تغییرات بررسی خواهند شد. پارامترهای تغییر، برای مثال، بر اساس نمره بندی Kirby-Desai، عبارتند از:

1. تیپ پوستی شما و مقایسه تغیییر پوست تاتو با پوستِ سالم اطراف؛ درجه بندی از 1 تا 6

2. محل تاتو، نمره ی 1 تا 5

3. عمق تاتو در لایه های پوست زیرین، بررسی میلی متری

4. رنگدانه تاتو و مقدار جوهری که در زیر پوستتان نفوذ داشته، هر دو نمره 1 تا 4

5. تغییرات بافت پوستی یا میزان زخم لیزر، نمره 0 تا 5

6. ترمیم لایه های پوست بعد از پاکسازی لیزری؛ نمره 0 تا 2.

                        لینک مراقبت های قبل و بعد از لیزردرمانی برای پاکسازی تاتو؛ کلیک کنید.

 

                                                 لینک داروهایی که با لیزر تداخل دارند؛ کلیک کنید.

 

لینک منبع 1

لینک منبع 2

لینک منبع 3

مریم اکبری زاده

جراحی بینی بازیگران

برای پاکسازی تاتوی خود، با اطمینان با بهترین مرکز تخصصی پیشنهادی ما تماس بگیرید.

3 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments