هزینه عمل بینی گوشتی

هزینه عمل بینی گوشتی |آیا رینوپلاستی بینی گوشتی نتیجه خوبی دارد؟!(فیلم)

هزینه عمل بینی گوشتی

هزینه عمل بینی گوشتی

خیلی وقت ها کخ صحبت از عمل بینی می شود، همه تصور می کنند که بهترین کاندیدا برای انجام این عمل ، افرادی هستند که بینی استخوانی یا بلندی دارند. واقعیت این جاست که در حال حاضر این مسئله فرق خیلی زیادی کرده است. دیگر کمتر کسی وجود دارد که نتواند از مزایای عمل بینی بهره مند شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معمولاً در صحبت های عامیانه، فرم بینی ها را به دو دسته بینی استخوانی و بینی گوشتی تقسیم می کنیم! اما منظور از این دسته ها چیست؟

بینی های استخوانی به آن  دسته از بینی هایی گفته می شود که به خاطر نازکی پوست، استخوان یا غضروف بینی کاملا مشخص است. گاهی برخی از آن ها دچار قوز یا شکستگی نیز هستند که فرم آن ها را بسیار ناهنجار می سازد.

هزینه عمل بینی گوشتی
هزینه عمل بینی گوشتی

بینی هایی گوشتی نیز به بینی هایی گفته می شود که چربی و پوست بیشتری روی سطح استخوان بینی قرار گرفته،در نتیجه آن ها را بزرگ تر و درشت تر به نظر می آورند.

اما سوال اصلی در مورد تفاوت این نوع بینی ها، در دو چیز خلاصه می شود : آیا در روند جراحی آن ها فرقی وجود دارد ؟ هزینه عمل بینی گوشتی گران تر است یا استخوانی؟!

برای پاسخ به این سوال باید ببینیم که کدام شیوه سخت تر است!

در حقیقت عمل بینی گوشتی اندکی دشوارتر است چرا که شکل دادن به بینی گوشتی به ظرافت و پیچیدگی های بیشتری احتیاج دارد. هم چنین به خاطر ضخامت پوست و چربی هایی که روی استخوان و غضروف بینی را پوشانده اند سخت تر می توان به استخوان ها دسترسی داشت.

هزینه عمل بینی گوشتی

شاید به همین دلیل باشد که عمل بینی گوشتی اندکی گران تر از عمل بینی استخوانی است.

هزینه عمل بینی گوشتی
هزینه عمل بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی چیست؟

عمل بینی گوشتی نوعی رینوپلاستی منحصر به فرد است که شامل شکل دادن به نوک بینی، اطراف آن و پل بینی است تا شکل بهترین برای آن به دست آورد. بینی های گوشتی معمولاً به خاطر عریض بودن غضروف بینی به وجود می آیند.

علاوه بر این، تجمع چربی ها و ضخامت روی پوست این نقطه از بینی می تواند موجب گوشتی شدن و بزرگ تر شدن بینی شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از دلایل اصلی بروز بینی گوشتی به خاطر داشتن یک نژاد است.

این که ساختار بینی را به خوبی بشناسید، به شما کمک خواهد کرد که به نتیجه ی خوبی از عمل بینی خود دست پیدا کنید.

ظاهر تربچه ای و گرد نوک بینی ممکن است به خاطر مسائل زیر رخ داده باشد:

  • ساختار زیرین در بخش سوم بینی ( غضروف)
  • وجود بافت نرم(مثل چربی) و پوست روی غضروف
  • توهم نوری – برخی مواقع ممکن است نوک بینی بزرگ تر به نظر بیاید به خاطر این که دیگر بخش های بینی با هم تناسب ندارند.مثل وقتی که :
  • پل بینی پایین باشد – تشکیل شده توسط استخوان در یک سوم فوقانی بینی و غضروف در قسمت میانی بینی (غضروف جانبی فوقانی)
عمل بینی گوشتی
عمل بینی گوشتی

بهبود بعد از عمل بینی گوشتی

بعد از رینوپلاستی بینی گوشتی، بلافاصله پل بینی با نوعی آتل کوچک یا نوار جراحی پوشانده می شود. این آتل را باید به مدت 7 روز روی بینی خود داشته باشید.

ممکن است اندکی دچار تورم و ناراحتی شوید. در صورتی که پزشک خوبی را انتخاب کنید ، احتمالا با انجام یک سری دستورالعمل های خاص می تواند درد بعد از جراحی را تا حد خیلی زیادی کاهش دهد. بعد از جراحی نیز می توانید از قرص های مسکن که توسط پزشک تجویز شده اند استفاده کنید. بیشتر ورم ها عموما 7 الی 10 روز بعد از بین خواهند رفت.

هزینه عمل بینی گوشتی

بعد از 1 ماه می توانید اثر جراحی را روی بینی خود ببینید. برای مشاهده نتیجه ی کامل بعد از عمل به حداقل 6 ماه و در بینی های گوشتی به 1 سال زمان احتیاج خواهید داشت.

هزینه عمل بینی اقساط | عمل بینی از دم قسط

در حال حاضر گسترش و رواج عمل بینی به قدری زیاد شده است که اتفاقا پیدا کردن کسی که این جراحی را انجام نداده باشد، سخت است. این مسئله باعث شده که خیلی از پزشکان خدمات خود را به صورت ارزان تر یا اقساطی ارائه کنند.

هزینه عمل بینی گوشتی

گرچه عمل جراحی بینی قیمت مشخصی دارد اما برخی از مراکز یا پزشکان برای جذب مراجعه کنندگان قیمت های بسیار پایینی ارائه می کنند که احتمالاً خبر از بی کیفیت بودن خدمات آن ها می دهد.

به همین خاطر مراکز معتبر و مهم، برخی مواقع برای پیشگیری از آسیب هایی که عمل بینی ارزان به افراد می زند، تصمیم به قسط بندی هزینه عمل بینی می کنند.

این شیوه پرداخت هزینه عمل بینی ، هم می تواند به صرفه باشد و هم خطر جراحی های بی کیفیت را بسیار پایین تر آورد.

هزینه عمل بینی گوشتی

معمولا در جراحی هایی که به صورت قسط بندی ارائه می شوند، در ابتدا مقداری از هزینه را باید به صورت پیش، پرداخت نمایید. چرا که این بخش از هزینه ها مربوط به هزینه های رایج جراحی مثل بیهوشی، لباس های عمل و …است.

بعد از بسته به نوع جراحی ، قیمت نهایی عمل تعیین می شود و با توجه به همین مسئله و خدمات خود مرکز ، قسط هایی مشخص می گردد.

یادتان باشد که کمتر مرکزی میتواند عمل بینی از دم قسط را به شما عزیزان ارائه کند. چرا که بخشی از هزینه ها ، صرف اقدامات رایج خواهد شد و به دستمزد پزشک برنمی گردد.

حالا با تمام این تفاصیل، نکته ای که می خواهیم بگوییم این است که هزینه و قیمت هر نوع جراحی ای به شرایط فردی بیمار بستگی دارد. به عنوان مثال همان گونه که گفتیم هزینه عمل بینی گوشتی اندکی گران تر است چرا که به ظرافت و تخصص بیشتری نیاز دارد.

اما در صورتی که به دنبال یک مرکز فوق العاده هستید که هم هزینه های معقولی را به شما پیشنهاد کند و هم از خدمات بهترین جراح بینی تهران بهره مند است، ما آفر ویژه ای برای شما داریم :

مرکز زیبایی برکه ، با در اختیار داشتن بهترین جراح بینی تهران ، افتخار دارد تا کلیه خدمات رینوپلاستی بینی های استخوانی و گوشتی را به شما عزیزان ارائه کند. همچنین به مناسبت شب یلدا، تخفیف های ویژه ای برای جراحی رینوپلاستی در نظر گرفته ایم. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق: ندا ناصری

لینک منبع مقاله

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments