بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران |فاکتورهای انتخاب یک جراح رینوپلاستی خوب!

بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران

بارها و بارها دیده ایم که افرادی بعد از عمل جراحی بینی دچار عوارض ناگواری شده اند و دیگر نتوانسته اند به طور کامل سلامت خود را به دست آورند. البته این مسئله بدین معنا نیست که خود جراحی بینی خطرناک است، بلکه خیلی وقت ها بروز عوارض جانبی بعد از عمل جراحی بینی بینی ، به خاطر عدم مهارت یا تازه کار بودن جراح مورد نظر می باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به همین دلیل است که مهم ترین کاری که شما باید انجام دهید، انتخاب بهترین جراح بینی در محدوده خودتان است. اما از کجا بفهمیم که جراح مورد نظرمان، در کار خود مهارت دارد؟!

خب راه های زیادی برای تشخیص این مسئله وجود دارد، در ادامه به برخی از مهم ترین فاکتورهای بهترین جراح بینی تهران اشاره کرده ایم! با ما همراه باشید

بهترین جراح بینی تهران
بهترین جراح بینی تهران

اما قبل از آن تصمیم داریم یکی از بهترین جراحان بینی در شهر تهران را به شما معرفی کنیم که با سال ها سابقه و مهارت در جراحی انواع بینی ، می تواند انتخاب خیلی خوبی به حساب آید:

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین جراح بینی تهران ، افتخار دارد تا عمل بینی گوشتی، استخوانی ، ترمیم بینی و …را به شما عزیزان ارائه کند، شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره و اخذ نوبت از مرکز برکه به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

بهترین جراح بینی تهران

چگونه بهترین جراح بینی تهران را تشخصیص دهیم؟

تهران پر از مراکز زیبایی مختلف است که هر کدام هم خدمات زیبایی متنوعی را ارائه می کنند. کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام دهید تا با تعداد زیادی از پزشکان آشنا شوید که درباره خدمات خود توضیحاتی را ارائه کرده اند. همین مسئله کار انتخاب را سخت تر و دشوارتر می سازد.

اما چندین فاکتور خیلی مهم در انتخاب جراح بینی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید:

اول از همه باید بدانید که جراح شما در زمینه ی جراحی بینی چقدر سابقه دارد؟ برخی از پزشکان دارای وب سایت هایی هستند که به طور کامل رزومه و سابقه ی کاری خود را در آن شرح داده اند. در بخش سوال و جواب های رایج این وب سایت ها نیز می توانید نظرات افراد دیگر راجع به تجربه خود از جراحی بینی نزد این پزشک را مطالعه کنید.

بهترین جراح بینی تهران

سابقه پزشک نشان دهنده میزان اعتمادی است که می توانید به او داشته باشید. گرچه جراحی بینی کار سخت و دشواری نیست اما برای ماهر شدن در آن ، نیاز به تجربه ی فراوانی است. هرچقدر که سابقه جراح بیشتر باشد، به این معنی است که با فرم ها و مدل های بینی بیشتری سروکار داشته است و درمان های مختلفی را پشت سر گذاشته! به این ترتیب با دیدن آناتومی چهره و مدل بینی شما، راحت تر می تواند تشخیص دهد که کدام نوع مدل بینی و جراحی برای شما مناسب تر است.

فاکتور بعدی ، مهارت و تخصص جراح است. خیلی ها مدعی هستند که مهارت زیادی در زمینه ی جراحی بینی های مختلف دارند اما به هیچ وجه نباید بدون سند و مدرک به حرف اشخاص اطمینان کنید. حتما و حتما از پزشک خود بخواهید که آلبوم تصاویر قبل و بعد از بیماران قبلی خود را به شما نشان دهد. به دقت این آلبوم را بررسی کنید و دقت داشته باشید که مدل های متنوعی از جراحی بینی در آن وجود داشته باشد. به عنوان مثال در صورتی که این عکس ها صرفاً مربوط به عمل بینی استخوانی است، احتمالاً به این معنی خواهد بود که پزشک مورد نظرتان تخصص چندانی در انجام جراحی بینی گوشتی ندارد.

بهترین جراح بینی تهران

یادتان باشد که تمام این فاکتورها در تعیین نتیجه ی کار حائز اهمیت زیادی هستند.

فاکتور بعدی ، هزینه و قیمت های مربوط به بهترین جراح بینی تهران است. گرچه هزینه جراحی با توجه به شرایط فرد و نیازهای او سنجیده می شود، اما محدوده ی مشخصی دارد. در صورتی که عمل جراحی بینی خیلی ارزان یا خیلی گران بودف نشان دهنده ی وجود مشکل است.

جراحانی که قیمت های خیلی پایینی برای عمل بینی ارائه می کنند، احتمالا مهارت و سابقه  چندانی در زمینه این پروسیجر ندارند و سپردن زیبایی بینی تان به دستان ناوارد آن ها کار پُر ریسکی به حساب می آید. به همین دلیل توصیه می کنیم که از قیمت های خیلی کم  و ارزان اجتناب کنید. یادتان باشد که انتخاب یک جراح بد بینی می تواند به بروز عوارض زیر منجر شود:

عفونت های وخیم

بروز مشکلات تنفسی

نا به هنجاری و عدم قرینگی در فرم بینی

انسداد مجاری تنفسی و گرفتگی پولیپ بینی

این ها بخش کوچکی از عوارضی است که احتمالاً برایتان پیش خواهد آمد. به همین دلیل تلاش کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و برای چند تومان ارزان تر، سلامتی خود را به خطر نیاندازید.

بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی طبیعی

اصلی ترین نکته ای که باید به هنگام انتخاب جراح بینی در نظر داشته باشید، این است که نتیجه ی کار او باید طبیعی باشد. دست یافتن به این مسئله، فقط با تجربه و شناخت آناتومی صورت به دست می آید. در حقیقت شاید شما هم دیده باشید که خیلی از افراد بعد از عمل جراحی بینی فرم طبیعی بینی خود را از دست داده اند و چهره شان به شدت نا هنجار و غیر طبیعی شده است.

بهترین جراح بینی طبیعی
بهترین جراح بینی طبیعی

این مسئله به خاطر عدم شناخت پزشک از آناتومی چهره و تناسب میان اجزای آن است. به عنوان مثال در صورتی که دیگر اجزای صورتتان درشت است، بینی خیلی کوچک و ریز ، فرم طبیعی آن را دچار خدشه می کند.

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که همواره اصل طبیعی بودن جراحی را بر هر چیز دیگری مقدم بداند.

بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی استخوانی

بینی های استخوانی بهترین کاندیدا برای انجام جراحی بینی هستند. چرا که پوست نازکی روی غضروف و استخوان بینی آن را پوشانده و کل عملیات ساده تر خواهد بود.

دقت داشته باشید که جراحتان تجربه زیادی در انجام جراحی بینی استخوانی داشته باشد. چون خیلی مواقع پیش آمده با انجام این عمل، فرد دچار مشکلات تنفسی شده و کمترین عوارض آن خروپف های شبانه است.

بهترین جراح بینی استخوانی
بهترین جراح بینی استخوانی

به خاطر داشته باشید که انتخاب جراح بینی ، فقط به قیمت و هزینه برنمی گردد. در صورتی که بلاخره تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید برای همیشه فرم بینی تان را عوض کنید، پس بهتر است به بهترین جراح بینی تهران مراجعه کنید تا این تغییر همیشگی به بهترین شکل ممکن صورت گیرد.

پزشکان مرکز زیبایی برکه همواره آماده اند تا سوالات شما در زمینه جراحی بینی را پاسخگو باشند.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

گردآورنده : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments