مزایای لیزر موهای زائد پاها

مهمترین نکات گفته نشده درباره لیزر موهای زائد پاها + فیلم ?

اگر از اصلاح های مکرر، استفاده از موچین و اپیلاسیون احساس رضایت نمی کنید، شاید وقت آن رسیده است که روش دیگری را برای از بین بردن مو های زائد خود جایگزین کنید؛ روشی که ارزشش را داشته باشد.

پا بزرگترین قسمت بدن جهت حذف موهای زائد محسوب می شود. همه افراد به خصوص خانم ها دوست دارند پا هایی نرم و صاف و براق داشته باشند.  اما تصور این که هر بار که حمام می کنید باید موهای پاهای تان را بتراشید خسته کننده و آزار دهنده است.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد چگونه است

همه ما دوست داریم پاهای مان حداقل برای چند روز صاف و براق باشد. اما پا بزرگ ترین قسمتی از بدن است که به اصلاح یا اپیلاسیون احتیاج دارد. هنگامی که مدت زمان زیادی از استحمام خود را صرف اصلاح مو های زائد پا می کنید، نظریه داشتن پای صاف و براق، بیشتر به یک بار سنگین تحمیل شده تبدیل می شود.

 

لیزر موهای زائد پاها

لیزر پاها
لیزر موهای زائد پاها

در لیزر موهای زائد، پالس های نور لیزر با فولیکول های مو درگیر شده و آن ها را از بین می برند. این روش از دهه 1990 مورد استفاده قرار گرفته است. لیزر موهای زائد، یک روش دائمی نیست، اما بسیار سریع و مقرون به صرفه است.

لیزر موهای زائد، مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) می باشد و به عنوان یک روش درمانی دسته بندی می شود.

لیزر موهای زائد، یکی از پر طرفدار ترین روش های زیبایی در سرتاسر دنیا محسوب می شود. در این روش، پرتو های نور به داخل فولیکول های مو متمرکز می شوند. رنگ دانه موجود در فولیکول ها این نور را جذب می کنند و در نتیجه، مو از بین می رود.

از بین بردن موهای زائد پا برای همیشه

با این که لیزر موهای زائد پاها در بین خانم ها بسیار رایج و محبوب است اما محبوبیت آن در آقایان، به ویژه ورزشکاران نیز روز افزون شده است.

داشتن پا های ابریشمی به زحمت زیادی نیاز ندارد. با لیزر موهای زائد پاها به راحتی می توانید تیغ های اصلاح تان را دور بریزید و وقت اپیلاسیون خود را لغو کنید. پس از چندین جلسه لیزر، از کاهش دائمی مو های زائد خود لذت خواهید برد، بدون اینکه وقت تان را تلف کرده باشید.

در این ویدئو می توانید با فرایند لیزر موهای زائد پاها آشنا شوید:

 

 

مزایای لیزر موهای زائد پاها

مهمترین نکات لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پا

تصور کنید بدون هیچ دغدغه و کار اضافی به حمام بروید و مدت زمان استحمام خود را به نصف زمان قبلی کاهش دهید. به این فکر کنید که چقدر عالی می شود اگر بتوانید هر نوع لباسی را که دوست دارید به تن کنید، بدون این که نگران این موضوع باشید که آخرین باری که پاهای خود را اصلاح کرده اید، چه زمانی بوده است. تصور کنید که چه حس غیر قابل وصفی دارید وقتی پاهای خود را با دست لمس می کنید و از نرمی و لطافت بی حد و مرز آن لذت می برید. لیزر موی زائد پاها، بسیار بی خطر و موثر است و تنها طی چند جلسه درمان، در کوتاهترین زمان، نتایج ذکر شده را حاصل می کند.

مزایای لیزر موهای پاها عبارتند از:

  • دقت و سرعت عمل لیزر
  • از بین رفتن موهای زائد پا در 3 تا 7 جلسه
  • لذت بردن از نرمی و لطافت پا
  • احساس پاکیزگی
  • افزایش اعتماد به نفس
  • صرفه جویی در وقت
  • خداحافظی با اصلاح و اپیلاسیون

 

لیزر موهای زائد پاها به چه صورت است؟

مهمترین نکات لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پاها

متخصص پوست، یک پرتو نور با انرژی زیاد را روی پا متمرکز می کند. هر چه گستردگی موهای زائد پا بیشتر باشد، فرایند لیزر طولانی تر می شود. به طور کل، درمان لیزر پا حدود 1 ساعت یا بیشتر طول می کشد.

در لیزر موهای پاها، با استفاده از نور متمرکز شده، فولیکول های مو (حفره های کوچک روی پوست که مو از آن ها می روید) تحت تاثیر قرار می گیرند. فولیکول مو، لیزری را که به رنگدانه ملانین مو جذب شده است را جذب می کند و فورا مو را تبخیر می کند.

برخی از مراجعین اذعان می کنند احساسی که حین فرایند لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی دارند، مشابه کشیده شدن کش پول روی پوست یا سوزش آفتاب سوختگی است. مادامی که مو در اثر انرژی لیزر تبخیر می شود، بوی گوگرد مانندی از دود آن بر می خیزد.

در لیزر موهای پاها، ابتدا مو در ریشه زیر پوست از بین می رود و به طور کامل کنده می شود. سپس، منافذ پوست بسته شده و تنها چیزی که باقی می ماند پوستی صاف و بدون مو است. دیگر نیازی به اصلاح و اپیلاسیون نیست و هیچ موی زیر پوستی، سوزش ناشی از تیغ و جیک زدن مو پس از 5 ساعت اصلاح هم در کار نیست. علاوه بر این، در نهایت هزینه لیزر موهای زائد پاها به طور چشمگیری به نسبت اپیلاسیون مقرون به صرفه تر خواهد بود.

 

چه کسی فرآیند لیزر را انجام می دهد؟

مهمترین نکات لیزر موهای زائد پا
لیزر موهای زائد پاها

لیزر موهای زائد توسط متخصصان آموزش دیده در زمینه پوست و مو صورت می گیرد. همه پزشکان، از قبل به طور گسترده ای در زمینه استفاده از دستگاه های لیزر آموزش دیده اند و با انواع لیزر موهای زائد آشنایی دارند. علاوه بر این، پزشکانی که این کار را انجام می دهند، دارای مجوز پزشکی می باشند و تمامی کارکنان مرکز نیز آموزش دیده هستند.

 

آمادگی برای لیزر موهای پاها

بهترین و موثرترین لیزر رفع موهای زائد الکس
لیزر موهای زائد مردان

پزشک تان باید پیش از شروع جلسه لیزر، دستورالعمل های لازم را به طور کامل به شما ارائه دهد. انجام این دستورالعمل ها، اثربخشی لیزر موهای زائد پاها را افزایش می دهد و خطر بروز عوارض جانبی را کاهش می دهد. در اینجا به چند توصیه اشاره کرده ایم:

  • لیزر موهای زائد روی پوست برنزه شده انجام نمی شود.
  • از تحریک پوست پا خودداری کنید.
  • از انجام اپیلاسیون یا استفاده از موچین در پاها بپرهیزید.
  • از مصرف داروهای ضد التهابی که ممکن است خطر خونریزی را افزایش دهند، مانند آسپرین، خودداری نمایید.
  • چنانچه به عفونت خاصی مانند عفونت باکتریایی پوست مبتلا هستید، از انجام لیزر اجتناب کنید.

علاوه بر این موارد، در صورتی که پوست تیره ای دارید، توصیه می شود پیش از لیزر موهای پاها، از یک ترکیب سفید کننده پوست در این ناحیه استفاده نمایید.

 

آیا می توان از لیزر موهای زائد جهت رفع موهای زائد انگشتان پا نیز استفاده کرد؟

مهمترین نکته لیزر موهای زائد انگشتان پا
لیزر موهای زائد انگشتان پا

بله. رشد مو روی انگشتان پا یک امر کاملا طبیعی است؛ اما بدین معنا نیست که شما مجبورید آن ها را تحمل کنید یا دوست شان داشته باشید. مزیت فوق العاده لیزر موهای زائد این است که شما می توانید آن را در هر نقطه از بدن، از جمله روی انگشتان پا به کار برید.

اما در این خصوص ملاحظاتی وجود دارد: اگر موهای زائد انگشتان پای تان روشن است، باید یکی از روش های اپیلاسیون یا استفاده از موچین را انتخاب کنید. زیرا همانطور که اشاره شد، موهای تیره و ضخیم به درمان لیزر پاسخ بهتری می دهند و در موهای روشن و نازک اثربخشی اندکی دارد.

 

عوارض لیزر موهای پاها

مهمترین عوارض لیزر موهای زائد پا
عوارض لیزر موهای زائد پاها

چنانچه لیزر موهای زائد پاها در یک مرکز معتبر و تحت نظارت یک متخصص پوست با تجربه انجام شود، بروز عوارض جانبی جدی بسیار نادر است. اما شایع ترین عوارض عبارت هستند از:

  • تورم
  • قرمزی
  • سوزش و تحریک پوست

 

هزینه لیزر موهای زائد پاها

هزینه لیزر موهای زائد پا
قیمت لیزر موهای زائد پاها

هزینه لیزر موهای زائد پاها بسته به میزان گستردگی موی زائد، تعداد جلسات مورد نیاز و ضخامت مو متفاوت است. اما در نهایت، با کاهش دائمی موی زائد در این ناحیه دیگر نیازی به خرید ژیلت، کرم های موبر، ورق های اپلاسیون و غیره ندارید و دیگر لازم نیست هر ماه برای انجام اپیلاسیون به مراکز زیبایی مراجعه کنید. در پایان، نتایج لیزر به مراتب خیلی بهتر از اپیلاسیون است و هزینه آن نیز در دراز مدت بسیار کمتر است. شایان ذکر است، از آن جایی که لیزر موهای زائد، یک فرایند زیبایی است، تحت پوشش بیمه های درمانی قرار ندارد.

 

بهترین دستگاه های لیزر برای لیزر موهای زائد پاها

دستگاه های لیزر موهای زائد

یکی از مطمئن ترین و موثر ترین لیزر های موجود برای لیزر موهای زائد پاها،  لیزر دایود و لیزر الکساندرایت می باشند. این دو لیزر در هر نوع پوست و مو موثرند. لیزر الکساندرایت  دارای ویژگی های منحصر به فردی است که پوست شما را در طول فرایند لیزر درمانی خنک نگه می دارد.

لیزر اندیاگ نیز انتخاب مناسبی برای افرادی است که  دارای پوست و موی تیره تر می باشند. طول موج  لیزر اندیاگ، بلند تر است و نسبت به همه نوع و رنگ پوست و رنگ دانه بسیار حساس است. در نتیجه با دقت و میزان بیشتری به فولیکول های مو نفوذ می کند و هیچ تأثیری بر روی بافت اطراف محل درمان نمی گذارد.

لازم به ذکر است که پوست های تیره تر در معرض خطر بروز عوارضی مانند هیپوپیگمانتاسیون، اسکار کلوئید، و فولیکولیت قرار دارند.

 

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments