لیزر موهای زائد با دستگاه دایود

لیزر دایود در مقایسه با لیزر الکساندرایت – کدامیک بهتر است؟ (بخش اول)

بهترین لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

با تکنولوژی در حال رشد لیزر موهای زائد، تکنیک ها و انواع دستگاه های جدید پا به عرصه گذاشته اند.

با وجودی که لیزر موهای زائد، در حال حاضر به عنوان یک روش نیمه دائمی در از بین بردن موهای زائد تحت تایید ادراه غذا و داروی آمریکا (FDA) به ثبت رسیده است، تعداد جلسات درمان، رنگ مو و پوست شما و دستگاه مورد استفاده در طول درمان نیز می تواند در دستیابی به کاهش هر چه بیشتر موهای زائد بسیار موثر باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همه پزشکان از یک دستگاه لیزر استفاده نمی کنند. به همین دلیل آگاهی داشتن از روش ها و دستگاه های موثر در امر لیزر موهای زائد می تواند پیش از اقدام جهت شروع درمان لیزر بسیار موثر باشد.

ما در این مطلب، دو دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت را با یکدیگر مقایسه کرده و نتایج یک آزمایش بالینی جهت تعیین این که کدام یک بهتر عمل می کنند را نیز در اختیارتان قرار داده ایم.

 

تفاوت های بین لیزر دایود و الکساندرایت چیست؟

دایود و الکساندرایت، هر دو جزء لیزر هایی هستند که به طور متداول در درمان لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که لیزر دایود به نسبت لیزر الکساندرایت، جدید تر است.

 

لیزر دایود

بهترین دستگاه لیزر دایود
لیزر دایود

لیزر دایود با طول موج 800 یا 810 نانومتری عمل می کند. این طول موج بالاتر، این امکان را به متخصص می دهد که به عمق بیشتری از پوست نفوذ کند تا از آسیب رسیدن به ملانین موجود در اپیدرم پوست جلوگیری به عمل آید و به طور مستقیم، فقط فولیکول مو مورد هدف قرار گیرد.

از لحاظ علمی، طول موج بلند تر کمک می کند از آسیب های پوستی و تغییرات رنگ دانه ای که در انواع لیزر با طول موج کوتاه تر حاصل می گردد، پیشگیری شود. لیزر دایود، گزینه بسیار خوبی برای موهای ضخیم و تیره، به ویژه در ناحیه بیکینی محسوب می گردد.

 

لیزر الکساندرایت

بهترین دستگاه لیزر الکساندرایت
لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندرایت با طول موج 755 نانومتری، طول موج کوتاه تری به نسبت لیزر دایود دارد و به طور موثری برای درمان موهای زائد در پوست های نوع 1 تا 4 مناسب است.

طول موج کوتاه تر، درمان را برای پوست های روشن تر به نسبت پوست های تیره، موثر تر می سازد. از آن جایی که لیزر الکساندرایت از اندازه بزرگ تری برخوردار است، موجب می شود نواحی بزرگ تر سریع تر درمان شود. به همین دلیل، این لیزر، بهترین انتخاب برای نواحی بزرگ، از قبیل کمر و قفسه سینه محسوب می شود.

 

ادامه مطلب …

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید