تاثیر رژیم غذایی بر خلق و خو

رژیم غذایی و تاثیر آن بر خلق و خو

MTMwNzg3Njg5MjcxMTcxNTUw

  • بیشتر نوشیدنی مصرف کنید و از خوردن تنقلات پرهیز کنید: خوردن آب به مقدار فراوان و نوشیدن چای راه حل مناسبی برای جلوگیری از پرخوری ست. حجم زیاد سبب می شود که شما احساس پری و سیری کنید و نوشیدن چای یا آب باعث می شود که شما لحظه ای تامل کنید و از خوردن تنقلات منصرف شوید. علاوه بر این، نوشیدن نوشیدنی گرم چون جای موجب آرامش ذهن می شود و بسیار آرامبخش است، بویژه زمانی که به خاطر نخوردن غذای مورد علاقه تان ناراحت و عصبی هستید.

ejtenab-az-porkhori

  • غذا را آرام آرام بجوید و لقمه های کوچک بردارید. زمانی که غذا را به سرعت فرو می برید، بدن به درستی متوجه نمی شود که شما چه زمانی احساس سیری کامل می کنید. بدینم منظورف به جای قاشق از چنگال برای خوردن غذا استفاده کنید و غذا را آرام آرام میل کنید، حتی می توانید از تایمر استفاده کنید و زمان جویدن غذا را محاسبه کنید. اما بهترین راه این است که همیشه از فردی خواهش کیند تا شما را در غذا خوردن همراهی کند و بعد مکالمه دوستانه ای با او ترتیب دهید.

timthumb

  • خواب کافی: کمبود خواب ولع شما را برای خوردن غذای بیشتر تشدید می کند. بنابراین، پایبندی به رژیم غذایی مستلزم داشتن خواب کافی و راحت است. چنانچه قبل از خوردن وعده غذایی اصلی تمایل دارید که تنقلات مصرف کنید، حقیقتا گرسنه هستید. بنابراین بهتر است که صبح ها زودتر از خواب برخیزید و صبحانه کامل و مفصلی داشته باشید تا در طول روز گرسنه نشوید.

 منبع:

www.everydayhealth.com

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

نگارنده: حدیث بختیاری

[divider]

کلینیک فوق تخصصی مغز و اعصاب و روان آلومینا

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments