رفع چروک های دور چشم در خانه و در کلینیک زیبایی | کلینیک زیبایی اردبیل

رفع چروک های دور چشم در خانه و کلینیک زیبایی | کلینیک زیبایی اردبیل

رفع چروک های دور چشم در خانه و کلینیک زیبایی | کلینیک زیبایی اردبیل

رفع چروک های دور چشم در خانه و در کلینیک زیبایی | کلینیک زیبایی اردبیل
رفع چروک های دور چشم در خانه و در کلینیک زیبایی | کلینیک زیبایی اردبیل

دیده شدن چین و چروک ها و خطوط ریز در اطراف چشم ها غیر عادی نیست. در حالی که استفاده از محصولات مراقبت از پوست ، محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش ، و یک شیوه زندگی سالم ممکن است باعث شود که از خطوط ریز جلوگیری کنید یا ظاهر آنها را کاهش دهید ،

اما نمی توانید به طور کامل از آنها جلوگیری کنید. اگر از وجود این چروک ها ناراحتید ، با پزشک یا متخصص پوست ملاقات کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

برای رفع چروک های دور چشم از متدهای مختلف در کلینیک های زیبایی توسط پزشکان و یا متخصصین زیبایی دوره دیده استفاده می شود.

شهر اردبیل یکی از جاذبه های گردشگری در کشورمان است که به ییلاق ایران معروف شده.  و ایرانیان برای استفاده از آب و هوای خوب و چشمه های آبگرم سرعین و دیدن قله سبلان برای دیدن این منطقه روز شماری می کنند. 

بخصوص که در طول راه از گردنه حیران می گذرید و از مناظر زیبایی اطراف هم لذت می برید.  حتی گردشگرانی که به شهر اردبیل سفر می کنند ، می توانند از خدمات زیبایی کلینیک اردبیل استفاده کنند.

چند تا از این روش هایی که در کلینیک زیبایی اردبیل به شما ارائه می شود ، عبارتند از :

  • لایه برداری شیمیایی ،
  • پرکننده ها ،
  • میکرودرم ابریژن ،
  • لیزردرمانی ،
  • میکرونیدلینگ ،
  • بوتاکس .

 

لایه برداری شیمیایی

برای از بین بردن سلول های مرده پوست و ترویج رشد سلول جدید می توان از لایه برداری شیمیایی پوست صورت استفاده کرد.

لایه برداری های شیمیایی چین و چروک های عمیق را درمان نمی کند و یا پوست شل شده را سفت نمی کنند ، اما ممکن است باعث کاهش خطوط ریز در اطراف چشم شما بشود.

 

پرکننده ها

پرکننده های پوستی به زیر پوست یا اطراف چشم تزریق می شوند تا ظاهر صورت را پرتر نشان بدهند.

پرکننده ها موقتی هستند و بیشتر نتایجی به شما می دهند که شش ماه تا دو سال طول می کشد. دو نوع پرکننده شناخته شده در این گروه عبارتند از Restylane و Juvdderm.

مقاله در باره تزریق بوتاکس دور چشم را اینجا بخوانید و فیلم زیر رد مورد تزریق بوتاکس را تماشا کنید.

میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن یک روش محبوب و حداقل تهاجمی است که برای لایه برداری از پوست استفاده می شود.  یک قلم با سرالماس ، نوعی ابزار است که اغلب در مناطق حساس پوست مانند چشم ها برای این روش درمانی استفاده می شود.

میکرودرم ابریژن سلول های مرده پوست را از بین می برد و گردش خون را به ناحیه پوستی که درمان شده ، افزایش می دهد.

 

لیزر درمانی

لیزردرمانی برای درمان خطوط زیر چروک و چین و چروک روز بروز در حال افزایش است. چندین نوع درمان با لیزر برای این منظور در دسترس است.

لیزرهای فراکشنال گزینه ای است که با ضربه زدن و سوراخ های میکروسکوپی در پوست برای تحریک کلاژن و تولید الاستین کار می کند.

 

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ درمانی است که به طور فزاینده ای مورد استقبال قرار گرفته است.  این روش ظاهر خطوط ریز و چین و چروک را کاهش می دهد.

در طی این روش از سوزن های ریز برای ایجاد سوراخ ها در پوست استفاده می شود که می توان با استفاده از کرم یا سرم پوست از آن استفاده کرد. با بهبودی پوست ، کلاژن تحریک می شود و باعث بهبود خطوط ریز و بافت پوست می شود.

 

تزریق بوتاکس دور چشم

تزریق بوتاکس دور چشم

مقدار کمی از بوتاکس به عضلات هدفمند زیر چشم تزریق می شود و با ریلکس کردن عضلات این ناحیه باعث کاهش چین و چروک می شود.

اکثر افراد فقط سه تا هفت روز بعد نتایج را می بینند و کاهش قابل توجهی در چین و چروک را برای سه تا چهار ماه تجربه می کنند.

مرکز زیبایی اردبیل یکی از بهترین نمایندگی های مجموعه تهران اسکین است.  اگر به دنبال مرکزی معتبر با تعرفه های معقول و متوسط برای هزینه جوانسازی صورت و تزریق ژل و بوتاکس و چربی هستید ، سری به صفحه ی تماس با ما بزنید.  برای مشاوره و گرفتن وقت برای جوانسازی پوست و تزریق ژل و بوتاکس و سایر درمان های زیبایی در مرکز زیبایی اردبیل با ما تماس بگیرید.

در مورد پوست اطراف چشمان خود بیشتر بدانید

با افزایش سن ، پوست شما کم کم خاصیت ارتجاعی خود را از دست می دهد. عوامل محیطی مانند قرار گرفتن در معرض آفتاب و همچنین ژنتیک در ظهور چروک های اولیه و خطوط ریز روی چهره فرد نقش دارند.

پوست اطراف چشم شما علائم پیری را زودتر نشان می دهد زیرا پوست زیر چشم ها نازک با رگ های خونی است.

خطوط زیر چشم یک بخش از پیر شدن است. اگر این خطوط باعث می شوند اعتماد بنفس خود را از دست بدهید ، می توانید با درمان های خانگی از آنها پیشگیری کنید.

 

علل خطوط و چین و چروک زیر چشم چیست؟

شایع ترین علت ایجاد خطوط و چین و چروک های اطراف چشم ، پیری است. اما سایر عوامل مؤثر  که احتمال پیشگیری از آنها ممکن است ، عبارتند از:

  • اشعه ماوراء بنفش ،
  • سیگار کشیدن ،
  • حرکات و حالات تکراری.

 

اشعه ماوراء بنفش

پرتوهای مضر ماوراء بنفش (UV) کلاژن موجود در پوست شما را تجزیه می کنند. کلاژن پروتئین اصلی در بافت پوست شما است و برای حفظ ساختار صورت شما ضروری است.  اشعه ماوراء بنفش خوررشید و همچنین تخت های برنزه کننده پوست شما را اگر محافظ ندارد (ضد افتاب)  ، چروک می کند.

 

سیگار کشیدن

طبق گزارش کلینیک مایو گذشته از افزایش سن ، سیگار کشیدن مهم ترین علت چین و چروک در زنان و مردان است.  سیگار کشیدن پوست شما را در معرض استرس اکسیداتیو اضافی قرار داده و باعث آسیب به کلاژن و الاستین آن می شود.

سیگار کشیدن همچنین رگ های خونی صورت شما را محدود می کند ، مانع گردش خون در رگ های خونی و محروم شدن پوست از ویتامین A می شود.

 

حرکات تکراری بیان احساسات

حالت های صورت مانند لبخند زدن ، اخم کردن و بالا بردن ابروها باعث ایجاد خطوط ریز روی صورت شما می شود.  حتی مدل خوابیدن شما ، اگر هر شب صورت تان را روی  بالش می گذارید ، می تواند باعث ایجاد خطوط ریز شود.

با افزایش سن ، پوست شما توانایی برگشت به حالت اصلی خود از دست می دهد. تحقیقات نشان می دهد خوابیدن روی صورت  که در بالش فرو رفته است می تواند به خطوط زیر چشم شما کمک کند.

 

خلاص شدن از خطوط زیر چشم و چین و چروک در خانه

خلاص شدن از خطوط زیر چشم و چین و چروک در خانه
خلاص شدن از خطوط زیر چشم و چین و چروک در خانه

برخی از درمان های خانگی و محصولات مراقبت از پوست ممکن است قادر به کاهش خطوط ریز زیر چشم شما باشند.

  • تمرینات صورت،
  • درمان آلرژی ،
  • لایه برداری ،
  • محافظت از چشم ها ،
  • استفاده از مرطوب کننده ،
  • رژیم غذایی سالم.

 

برای محکم کردن پوست زیر چشم ، تمرینات صورت را امتحان کنید

برخی از تمرینات صورت در سفت شدن پوست زیر چشم شما موثر است. هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم این تمرینات مضر است.

 

آلرژی خود را درمان کنید

آلرژی ها اغلب باعث ایجاد التهاب در اطراف چشم شما می شوند.  مالیدن یا خاراندن چشمان به دلیل علائم آلرژی می تواند به قرمزی چشم ها منجر شود و پوست شما را خشک کند.

درمان علائم آلرژی به چهره شما آرامش می بخشد و همچنین می تواند در طولانی مدت از پوست زیر چشم شما محافظت کند.

 

به آرامی اطراف چشم را لایه برداری کنید

شما می توانید به آرامی پوست خشک زیر چشمان خود را لایه برداری کنید تا رشد سلولی جدید تقویت شود. فقط از محصولاتی استفاده کنید که بطور خاص برای لایه برداری و ماساژ در ناحیه زیر چشم شما ساخته شده است.

 

محافظت از چشم  

چشم ها نسبت به مواد شیمیایی  بسیار حساس است. با استفاده از محصولاتی که برای استفاده در آن منطقه قابل استفاده نیستند ، خطرات بینایی و آسیب دیدن چشم را به خطر نیندازید.

 

از کرم مرطوب کننده چشم استفاده کنید

کمبود رطوبت می تواند خطوط ریز اطراف چشم شما را افزایش دهد. به دنبال مرطوب کننده های سرشار از ترکیباتی باشید که برای تقویت گردش خون و رشد سلول های جدید هستند.

رتینول  از مشتقات ویتامین  A ، پپتیدها و اسید هیالورونیک همه مورد تأیید متخصصان زیبایی هستند.

 

از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید ، از ضد آفتاب و کلاه استفاده کنید

با محافظت از پوست در برابر اشعه ماوراء بنفش می توانید از ایجاد خطوط ریز جلوگیری کنید.  اگر قصد خارج شدن از منزل را دارید ، از کرم ضد آفتاب حداقل 30 SPF استفاده کنید. حتی اگر هوا ابری باشد.

 

رژیم غذایی سالم  

ویتامین C ، ویتامین A و ویتامین E اغلب در محصولات مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می گیرند. با ترکیب غذاهای سرشار از این ویتامین ها در رژیم غذایی خود ، به پوست خود (و بقیه بدن) کمک می کنید تا سلول های جدید سالم بسازند.

بین رژیم غذایی سالم و پوستی محکم و جوان به نظر می رسد رابطه مستقیمی برقرار باشد. مرکبات ، هویج و کدو تنبل مصرف کنیدتا میزان این ویتامین ها را در رژیم غذایی خود تقویت کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments