درمان افتادگی پلک بدون جراحی

درمان افتادگی پلک بدون جراحی | معرفی چند تکنیک جدید برای لیفت پلک

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

درمان افتادگی پلک بدون جراحی

چنانچه افتادگی پلک، کیسه زیر چشم و ابرو و چین و چروک های دور ناحیه چشم شما را آزار می دهد درمان هایی مانند تزریق فیلر و جراحی های بازسازنده می توانند به شما کمک کنند تا چشمانی با ظاهر جوانتر و شادابتر داشته باشید.
با بالاتر رفتن سن پوست بدن رفته رفته حالت الاستیک یا کشسانی خود را از دست می دهد و شروع به سست شدن و وارفتن می کند. تاثیری که زودتر و بیشتر از سایر نقاط بدن روی پوست صورت خودش را نشان می دهد- مخصوصا ناحیه حساس و ظریف دور چشم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

درمان افتادگی پلک بدون جراحی
درمان افتادگی پلک بدون جراحی

درمان هایی که تمرکزشان روی درمان و از بین بردن تغییرات آناتومیکی است که چنین مشکلاتی را به وجود می آورند زیادند. درمان هایی که پزشکان زیادی می توانند آنها را برای شما انجام دهند مانند جراحان پلاستیک یا جراحان زیبایی و چشم پزشکان. اگرچه بیشتر نگرانی هایی که مردم درباره افتادگی پلک دارند مربوط به تاثیری است که روی زیبایی و ظاهر چهره شان می گذارد، اما بهتر است بدانید که اثرات مخرب افتادگی پلک بیشتر از مسائل مربوط به زیبایی است. افتادگی پلک می تواند عارضه ای جدی تر باشد و بینایی شما را نیز تحت تاثیر قرار دهد.

تمام تغییرات بدن که موجب بروز حلقه ها ، کیسه ها و چروک های دور چشم و پلک می شوند

پزشکان معتقدند که عوامل بسیار زیادی وجود دارند که با افزایش سن می توانند موجب بروز مشکلات ظاهری پوست در ناحیه دور چشم ها شوند. عواملی از قبیل:
• شکل گرفتن پوست اضافه می تواند موجب به وجود آمدن چین و چروک و کیسه زیر چشم شود
• بافت های چرب ممکن است ظاهری پف کرده به پلک بالا یا پایین بدهند
• سیاهی دور چشم خود را در قالب حلقه های تیره در ناحیه دور چشم ها نشان می دهند
• پتوز یا افتادگی پلک که در حقیقت به معنی ضعف عضلات نگه دارنده و باز کننده پلک ها هستند اتفاق می افتد
• تولید اشک از تورفتگی های چشم با بالا رفتن سن بیشتر و بارزتر می شود

درمان افتادگی پلک بدون جراحی
درمان افتادگی پلک بدون جراحی

خانم ها بیشتر از آقایان رو به عمل های زیبایی برای برطرف کردن افتادگی پوست برای درمان مشکلات پوستی ناحیه دور چشم آورده اند. هرچند تعداد آقایانی که به این عمل ها تمایل دارند روز به روز بیشتر می شود. پزشکان روش های درمانی برای اصلاح و برطرف کردن مشکلاتی از این دست را به دو گروه کلی روش های جراحی و غیرجراحی تقسیم بندی کرده اند.

رفع افتادگی پلک بدون جراحی

تزریق کردن مواد و فیلر هایی که حاوی سموم بوتولینوم هستند( مانند بوتاکس یا دیسپورت و فیلر های هیالورونیک اسیدی که شامل محصولاتی مانند ژوویدرم و اسکالپترا) می تواند به کشیدگی پوست و رفع کیسه زیر چشم، همچنین از بین رفتن چین و چروک ها کمک کند. این نکته اهمیت بسیار زیادی دارد که بدانید هر کدام از این مواد و محصولات به شکلی کاملا متفاوت از دیگری عمل می کنند تا مشکلات و مسائل مربوط به پلک که ناشی از بالا رفتن سن است را حل کنند. بوتاکس و دیسپورت از طریق تضعیف عضلات ناحیه دور چشم تاثیر خود را می گذارند و باعث می شوند تا در نهایت در هنگام لبخند زدن ظاهری جوانتر داشته باشید.
فیلرهای تزریقی همچنین یک حجم اضافی با ناحیه تحت تزریق می دهند و از این طریق کمی هم به شکل طبیعی باعث حجم دهی به گونه ها و ناحیه زیر چشم می شوند. به این خاصیت می توانید به عنوان یک مزیت جانبی نگاه کنید.

درمان افتادگی پلک بدون جراحی
درمان افتادگی پلک بدون جراحی

برای درک بهتر این موضوع بهتر است به نظر یکی از پزشکانی که قبلا از این درمان ها استفاده کرده است دقت کنید:
“من ده ها سال است که از تزریق فیلر و بوتاکس برای بهبود وضعیت افتادگی پلک پایین همچنین کیسه و گودی زیر چشم استفاده می کنم. باید بگویم که استفاده از این روش عالی نیست، تازه گاهی از اوقات می تواند باعث شود تا ناحیه تحت درمان کمی خاکستری یا آبی به نظر برسد.”
پزشک دیگری می گوید:
” استفاده کردن از هر دو محصول فیلر و بوتاکس مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. اما در هر صورت تاثیر خودشان برای به وجود آورد ظاهری جوانتر و شادابتر می گذارند.”
استفاده کردن از روش تزریق پرکننده برای رفع چین و چروک دور چشم و گاهی اوقات افتادگی پلک راهکار خوبی است و می تواند مشکلات زیادی را درمان کند. این روش ها روز به روز درحال پیشرفت و رفع ایرادات خود هستند.
اما وقتی صحبت از افتادگی پلک می شود منظور بیشتر افتادگی پلک بالا است.

بهترین روش غیر جراحی رفع افتادگی پلک

در کنار روش هایی مانند تزریق فیلر که البته بیتر برای درمان افتادگی پلک پایین و رفع کیسه و گودی چشم مورد استفاده قرار می گیرد، شما می توانید از لیفت پلک با نخ استفاده کنید.
در این روش به جای استفاده از هرگونه برش و جراحی، پزشک با استفاده از نخ های مخصوص پلک شما را به عضلات بالاتر و ابرو می بندد. با این کار رحمت حرکت دادن پلک دیگر بر عهده عضلات سست شده خود پلک نخواهد بود.
لیفت پلک با نخ بهترین درمان افتادگی پلک بدون جراحی است.

درمان افتادگی پلک بدون جراحی
درمان افتادگی پلک بدون جراحی

اگر قصد ندارید از روش های غیر جراحی برای رفع افتادگی پلک یا برطرف کردن چین و چروک های دور چشم یا حتی حالت کیسه ای زیر چشم استفاده کنید، می توانید با مشورت پزشک درمان های جایگزین جراحی را انتخاب کنید.
به عمل جراحی پلک بلفاروپلاستی می گویند. در روند بلفاروپلاستی پزشک برش هایی روی پلک بالا یا پایین ایجاد می کند و از این طریق چربی، پوست و گاهی عضلات اضافه جمع شده روی پلک را بر می دارد. سپس با کوتاه کردن یا کشیدن عضله نگهدارنده پلک اقدام به لیفت آن می نماید.
این عمل هم روی پلک پایین انجام می شود و هم روی پلک بالا. در هر دو مورد برش هایی که در بلفاروپلاستی ایجاد می شوند( که یا در خط مژه هستند و یا زیر پلک) حتی بعد از عمل هم قابل مشاهده نیستند. بلفاروپلاستی یک عمل جراحی سرپایی است و به بستری نیازی ندارد.
با اینکه روش های غیرجراحی می توانند موثر باشند، اما در هر صورت بلفاروپلاستی به عنوان یک عمل جراحی ایمن هنوز هم بهترین روش برای درمان افتادگی پلک است.

بهترین مرکز زیبایی برای درمان افتادگی پلک

یادتان باشد که وقتی قصد درمان مشکلات ناحیه دور چشم را دارید حتما مرکزی معتبر و مطمئن را انتخاب کنید.

مرکز زیبایی برکه با کادری مجرب از پزشکان متخصص و ماهر، در کنار فضایی ایده آل با تعرفه های مناسب و تخفیف های استثنایی،یکی از بهترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز زیبایی برای درمان مشکلات مربو پلک در تهران است. برای کسب اطلاعات بیشتر و تماس جهت کسب نوبت بهتر است به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.
درمان افتادگی پلک بدون جراحی
درمان افتادگی پلک بدون جراحی

مترجم و محقق : ندا ناصری
منبع مقاله

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments