بلفاروپلاستی پلک

بلفاروپلاستی پلک |جامع ترین اطلاعات درباره عمل جراحی پلک +فیلم

بلفاروپلاستی پلک

بلفاروپلاستی پلک

اهمیت پلک ها در زیبایی فرد به قدری زیاد است که کوچک ترین تغییر در آن ها می تواند روی کل صورت ما اثر بگذارد. شاید شما هم برایتان پیش آمده است که یک روز صبح از خواب بیدار شده اید و به خاطر خواب نامناسب پلک هایتان سنگین و افتاده شده اند. احتمالا در کل آن روز ناچار بودید که به بقیه توضیح دهید گریه نکرده اید یا حالتان بد نیست!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

تمام این مسائل به خاطر این است که پلک ها مانند قاب پنجره، چشم هایمان را محصور کرده اند و تغییری کوچک در آن ها می تواند روی چشم ها هم موثر باشد. شما نمی توانید حالت چشم های خود را مخفی کنید و بلاخره اوضاع درونی شما را افشاء خواهند کرد.

بلفاروپلاستی پلک
بلفاروپلاستی پلک

به همین دلیل است که عمل هایی مثل بلفاروپلاستی پلک در حال حاضر این قدر محبوب و رایج شده اند. چرا که متاسفانه با افزایش سن، پلک های ما مقاومت خود را از دست می دهند و عضلات آن تضعیف می شوند. به تدریج پوست شل شده و چربی ها تجمع پیدا می کنند و در نهایت متوجه می شوید که چشمان شما به خاطر این مسئله دیگر شفافیت و زیبایی سابق خود را ندارند.

بلفاروپلاستی پلک

در ادامه تصمیم داریم اطلاعاتی کلی درباره عمل بلفاروپلاستی به شما بدهیم. اما پیش از آن می خواهیم یکی از بهترین مراکز زیبایی تهران را به شما معرفی کنیم:

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد تا کلیه خدمات جراحی بلفاروپلاستی پلک را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از مرکز برکه به صفحه تماس با ما مراجعه کنید

بلفاروپلاستی پلک بالا

بلفاروپلاستی به سه شکل انجام می شود : بلفاروپلاستی پلک بالا، پایین و هر دو!

اما عمل بلفاروپلاستی پلک بالا محبوبیت بیشتری دارد چرا که برای رفع افتادگی پلک ها استفاده می شود. در این جراحی، بر روی خط مژه برشی زده می شود تا جای بخیه ها مشخص نباشد، سپس عضلات، پوست و چربی های اضافه از این برش ها خارج می شوند و سپس دوباره بخیه می شوند. به این ترتیب متوجه خواهید شد که احساس سنگینی پلک از بین رفته و چشمانتان درشت تر و بزرگ تر به نظر می آیند.

بلفاروپلاستی پلک بالا
بلفاروپلاستی پلک بالا

بلفاروپلاستی پلک پایین نیز بیشتر مواقع برای رفع پف زیر چشم و هم چنین سیاهی آن انجام می شود. با افزایش سن یا به خاطر مشکلات ژنتیکی ، برخی افراد دچار پف زیر چشم می شوند. عمل بلفاروپلاستی پلک بهترین راهکار برای این دسته از عزیزان است.

 

عوارض بلفاروپلاستی پلک بالا

همان گونه که می دانید نواحی اطراف چشم پوستی بسیار ظریف و حساس دارند و اصولاً همین باعث می شود که قبل از دیگر نقاط بدن دچار علائم پیری شوند. به همین دلیل بروز برخی عوارض جانبی بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک چندان عجیب نخواهد بود.

اما از همان ابتدا بهتر است ذکر کنیم که نباید نگران بروز عوارض جانبی وخیمی باشید. مگر این که پزشکتان مهارت و تجربه کافی در انجام جراحی بلفاروپلاستی پلک نداشته باشد. بیشتر عوارض این عمل مشابه عوارض دیگر عمل های زیبایی است. اما احتمالاً مهم ترین مشکلی که بعد از جراحی با ان مواجه خواهید بود ، کبودی و ورم است.

 

همان گونه که در مقالات پیشین گفته ایم، برای پیشگیری از کبودی، بیشتر پزشکان توصیه می کنند که از مصرف داروهای رقیق کننده خون ( مثل ایبوبروفن و ژلوفن) خودداری کنید. به این ترتیب ریسک کبودی پایین می آید. اما برای ورم نیز می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

از پزشکتان بخواهید که دستورالعمل دقیق استفاده از کمپرس یخ یا گرم را به شما بگوید تا در خانه با مشکلی مواجه نشوید.

عوارض بلفاروپلاستی پلک بالا
عوارض بلفاروپلاستی پلک بالا

همچنین احتمال دارد که بعد از عمل بلفاروپلاستی پلک دچار دوبینی یا تار شدن موقت دید شوید. اما نیازی به نگرانی نیست چرا که تمام این عوارض خود به خود و در مدت کوتاهی از بین خواهند رفت.

توصیه اکید داریم که بعد از جراحی، به هیچ وجه به چشمان یا پلک خود دست نزنید. به خاطر داشته باشید که جای زخم ناشی از جراحی هنوز بهبود پیدا نکرده است و احتمال بروز عفونت وجود دارد. بنابراین باید به طور مداوم چشم های خود را با گاز استریل بپوشانید تا هیچ گونه آلودگی به آن وارد نشود.

بلفاروپلاستی هزینه

یکی از اصلی ترین سوالاتی که ممکن است برای خیلی از افراد پیش آید این است که هزینه بلفاروپلاستی پلک چقدر است؟ آیا می توان از عهده ی آن برآمد؟ خب پاسخ این سوال به این بستگی دارد که اصولاً وخامت عارضه شما تا چه حد است؟ آیا بلفاروپلاستی را برای پلک پایین خود انجام می دهید یا پلک بالا؟ و از همه مهم تر این که مهارت و تخصص پزشکتان در انجام این جراحی چقدر است. به هر حال بیشترین مبلغ هزینه بلفاروپلاستی صرف دستمزد جراح می شود.

اما بهتر است نگران نباشید چرا که خیلی از مراکز زیبایی عمل بلفاروپلاستی پلک را قسط بندی می کنند یا این که به مناسبت های مختلف ، تخفیف های خوبی روی خدمات خود ارائه می کنند.

در هر صورت یادتان باشد که جراحی بلفاروپلاستی تنها انتخاب شما برای لیفت پلک نیست. بلکه در حال حاضر درمان هایی مثل لیفت پلک با نخ ، پلاسما جت پلک و همچنین تزریق بوتاکس نیز برای بهبود وضعیت پلک ها به کار می رود که به مراتب هزینه های پایین تری نسبت به جراحی پلک دارند

فیلم عمل بلفاروپلاستی

در ادامه فیلم عمل بلفاروپلاستی را برای شما آورده ایم تا با روند انجام این جراحی بیشتر آشنا شوید

 

مراقبت های بعد از عمل بلفاروپلاستی

در صورتی که می خواهید بهترین نتیجه ی ممکن را از جراحی خود بگیرید، بهتر است مراقبت های بعد از آن را جدی بگیرید.

در وهله ی اول از انجام فعالیت های سنگین و ورزش خودداری کنید

پلک های خود را در برابر نور آفتاب محافظت کنید.

تا 72 ساعت از مصرف هرگونه مواد آرایشی روی پلک های خود خودداری کنید.

توصیه ی نهایی : تلاش کنید تا یک هفته به خودتان استراحت دهید. بدن برای روند ریکاوری به استراحت نیاز دارد. بنابراین قبل از جراحی بلفاروپلاستی برنامه های خود را تنظیم کنید تا با هیچ گونه مشکلی رو به رو نشوید.

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

نویسنده : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments