بهترین روش لیفت پلک

بهترین روش لیفت پلک |جراحی بلفاروپلاستی، لیفت با نخ یا لیزر؟!

بهترین روش لیفت پلک

بهترین روش لیفت پلک

هیچ چیز بیشتر از داشتن چشمانی باز و شفاف نمی تواند در زیبایی و جذابیت ما تاثیر بگذارد. به همین خاطر است که از گذشته تا الان، شاعران زیادی در وصف چشمان شهلا و درشت شعرهای زیادی سروده اند!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما متاسفانه هر چه سن ما بالاتر می رود، پوست پلک بالا دچار تغییرات ناخوشایندی می شود. اولین تغییر در میزان انعطاف پذیری آن است! این مسئله باعث شل شدن پوست پلک بالایی می شود و به تدریج روی چشم ها خواهد افتاد. دومین تغییر در عضلات پلک رخ می دهد. به تدریج و به خاطر استفاده مداوم و مکرر از عضلات پلک ، دچار ضعف و افتادگی می شوند. به این ترتیب این دو عامل مهم دست به دست هم داده و باعث افتادگی پلک می شوند و چشمان ما را کوچک تر، و حالت چهره مان را خشن تر می سازند.

 تمام این مشکلات درمان دارد. کافیست سری به ترندهای بهترین روش لیفت پلک بیاندازید تا متوجه شوید چه تعداد تکنیک و درمان جدید برای رفع این عارضه وجود دارد.

بهترین روش لیفت پلک
بهترین روش لیفت پلک

اما سوال اصلی اینجاست که میان این هیاهوهای تبلغیاتی، کدام روش لیفت پلک بهترین است؟

در حقیقت پاسخ این سوال در وضعیت شما نهفته است! سوال اصلی را ما باید از شما بپرسم : برای چه می خواهید پلک هایتان را لیفت بدهید؟!

آیا به خاطر افزایش سن دچار افتادگی پلک شده اید؟ آیا ساختار صورت شما به گونه ای است که در سنین جوانی دچار این مشکل شده اید ؟ آیا به افتادگی پلک مادرزادی دچار هستید؟

دلیل شما هرچه که باشد، در انتخاب یک روش بسیار مهم و موثر خواهد بود.

در ادامه به برخی از بهترین روش های لیفت پلک اشاره کرده ایم . با ما همراه باشید

بهترین روش لیفت پلک

لیفت پلک بدون جراحی

خیلی از افراد به هیچ وجه حاضر نیستند که زیر بار تیغ جراحی و بیهوشی بروند. وقتی که نگاهی به عوارض جانبی جراحی می اندازیم، تا حدودی حق را به این دسته از عزیزان می دهیم! به همین خاطر است که روش های لیفت پلک بدون جراحی محبوبیت خیلی زیادی میان افراد پیدا کرده است!

در این دسته از روش ها تلاش می شود از تکنیک های آلترناتیو جراحی استفاده شود و به این ترتیب تا جای ممکن از بروز عوارض جراحی پیشگیری گردد. این روش ها خود انواع و اقسامی دارند. از لیفت پلک با نخ گرفته تا استفاده از درمان های خانگی و طب سنتی!

لیفت پلک بدون جراحی
لیفت پلک بدون جراحی

نکته ای که باید در مورد این روش ها بدانید، این است که درمان های بدون جراحی موقتی هستند و اثرات آن ها بعد از مدتی از بین خواهد رفت!

به همین خاطر معمولاً نیاز به تکرار دارند و نمی توان به نتیجه ی آن ها دلخوش کرد.

بهترین روش لیفت پلک

لیفت پلک با جراحی

لیفت پلک با جراحی، از رایج ترین عمل های زیبایی به حساب می آید.  در حال حاضر کمتر کسی است که تا به حال نام عمل بلفاروپلاستی را نشنیده باشد. همه می دانند که بهترین روش لیفت پلک که اثراتی دائمی و ماندگار دارد، همین بلفاروپلاستی است.

در این روش، ابتدا از داخل پلک بالایی، برشی ایجاد می کنند و به این ترتیب پوست و چربی اضافه را از داخل پلک بیرون می آورند و به این صورت ، پلک را سفت تر و منعطف تر می سازند.

جراحی بلفاروپلاستی هم مثل هر عمل دیگری، ممکن است با عوارض جانبی همراه باشد. جدی ترین عوارض بعد از این عمل، شامل کبودی و تورم است.

بهترین روش لیفت پلک

در صورتی که می خواهید به کبودی بعد از جراحی مبتلا نشوید، توصیه می کنیم حتما و حتما یک هفته قبل از جراحی از مصرف داروهای رقیق کننده ی خون مثل ایبوبروفن و استامینوفن خودداری کنید. به این صورت احتمال کبودی را تا حد زیادی کاهش خواهید داد.

لیفت پلک با جراحی
لیفت پلک با جراحی

درمان افتادگی پلک با نخ

یکی دیگر از روش های لیفت پلک، استفاده از نخ هایی با الیاف مخصوص است. در این روش نیز هیچ گونه برشی روی پوست پلک ها ایجاد نمی شود. در عوض از نخ های مخصوصی برای لیفت پلک استفاده می گردد. دوام این روش نیز موقتی است و حدوداً 1 سال ماندگار خواهد بود.

این روش به هیچ وجه عوارض جانبی نخواهد داشت و به همین خاطر محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

بهترین روش لیفت پلک

در صورتی که می خواهید اطلاعات بیشتری درباره درمان افتادگی پلک با نخ ، به دست آورید، توصیه می کنیم این مقاله را از دست ندهید

درمان افتادگی پلک با لیزر

تقریباً 20سالی می شود که لیزرها انقلابی عظیم در درمان های زیبایی ایجاد کرده اند. بیشتر مواقع لیزر را برای رفع موهای زائد بدن می شناسند اما این تنها مزیت آن ها نیست! لیزرها برای بهبود وضعیت پوست نیز استفاده می شوند. اما شاید مهم ترین مزیت آن ها در این است که روش ها و درمان های جراحی را بهبود بخشیده اند. در درمان افتادگی پلک با لیزر، دیگر از تیغ جراحی استفاده نمی شود و به جای آن از لیزر برای ایجاد برش استفاده می شود. به این صورت ، جای جراحی خیلی زودتر بهبود پیدا می کند و عوارض جانبی خیلی کمتری نسبت به جراحی بلفاروپلاستی سنتی دارد.

هم چنین دوره نقاهت آن نیز بسیار کوتاه تر است و نیازی به بیهوشی عمومی هم ندارد ( همان گونه که می دانید اصلی ترین عوارض جانبی جراحی، به خاطر اثرات بیهوشی روی بدن است)

درمان افتادگی پلک با لیزر
درمان افتادگی پلک با لیزر

درمان افتادگی پلک خانگی

روش ها و درمان های خانگی اولین چیزی است که به هنگام مواجه به یک مشکل سلامتی، به آن رجوع می کنیم. اما نکته ای که باید بدانید این است که درمان های خانگی عموماً موقت هستند و به خاطر عدم نفوذ عمیق آن ها ، چندان جوابگو نیستند!روش هایی مثل استفاده از زنجبیل یا زالو درمانی از محبوب ترین درمان های خانگی برای رفع افتادگی پلک هستند.

کرم ها و محصولات آرایشی و بهداشتی نیز در مارک ها و برندهای مختلف در بازار یافت می شوند. اما همان گونه که گفتیم در صورتی که اوضاع افتادگی پلک ها وخیم باشد، اثر این درمان ها ناچیز خواهد بود.

بهترین روش لیفت پلک

در نهایت باید بگوییم ، برای انتخاب بهترین روش لیفت پلک، بهتر است به توصیه های جراح پلک خود اعتماد کنید. به این ترتیب، احتمالاً شرایط شما بررسی شده و با توجه به آن مناسب ترین روش به شما توصیه خواهد شد.

در صورتی که به دنبال بهترین جراح پلک در تهران هستید، ما به شما مرکز برکه را به شما معرفی می کنیم. مرکز برکه با در اختیار داشتن بهترین جراحان و متخصصین زیبایی می تواند بهترین انتخاب شما باشد. علاوه بر این ، در حال حاضر به مناسبت شب یلدا، تخفیف های فوق العاده ای برای عمل بلفاروپلاستی در این مرکز ارائه شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و اخذ نوبت از برکه می توانید به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

گردآورنده : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments