آبرسانی پوست مزوتراپی

جوانسازی و آبرسانی پوست با تزریق مزوتراپی در بهترین مرکز مزوتراپی تهران

آبرسانی پوست مزوتراپی

من برای درمان مشکلات پوستیم خیلی از عادت های بد زندگیم رو اصلاح کردم؛ اما در کنارش، از آبرسانی عمیق پوست به روش مزوتراپی زیر نظر متخصص اصلا غافل نشدم. اینجا پاتوق کاربرانی ست که برای خودشان ارزش قائلند و به برند معتبر، دکتر خوب، هزینه منصفانه و دلسوزی کادر درمان اهمیت می دهند. 

برای دریافت اطلاعات واقعی مزو آبرسان پوست با ما همراه باشید. 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

مزایای مزوتراپی

آبرسانی پوست مزوتراپی

همه ی ما دوست داریم در بهترین حالت چهره و شاد و جذاب باشیم. 

آیا دوست دارید به سرعت به جذابیت ظاهری برسید؟ 

داروی مشکلات پوست صورن

مزوتراپی سریع ترین دارو برای درمان مشکلات پوستی شما می باشد.

تجربه مزوتراپی صورت

تجربه مزوتراپی صورت
درمان سریع لک صورت با مزوتراپی

مزوتراپی چگونه عمل می کند؟

مزوتراپی خوبه؟

مواد مزو  بستگی به نیاز پوست از ترکیبات متفاوتی تشکیل شده اند. 

این مواد با تزریق به لایه میانی پوست شما (مزودرم) به افزایش سوخت و ساز سلولی و تولید لاستین و کلاژن کمک می کنند. گردش خون در زیر پوست شما فعالتر می شود. بعد از مدت کوتاهی، صاحب پوست سرزنده و شادابی خواهد شد.

اینکه چه موادی برای شما مناسب ترند، به نظر پزشک بستگی دارد. توصیه می کنیم از طریق صفحه اینستاگرام مرکز شریعتی  اطلاعات بهترین برندهای مزوتراپی را دریافت نمایید.

معرفی بهترین کوکتل ها و برندهای مزو جوانساز، مزو ضد لک، مزو رفع تیرگی زیر چشم، مزو روشن کننده در پیج @laser.shariati. 

 

رفع سیاهی زیر چشم مزوتراپی

مزوتراپی جای جوش چیست؟

این روش شامل تزریق سطحی مقدار کمی اسید هیالورونیک به طور مستقیم به اپیدرم و مزودرم (لایه میانی) است که به تغذیه و جوانسازی پوست ، تقویت فعالیت سلول ها و تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می کند. پس از یک دوره تزریق مزوتراپی ، پوست شما آبرسانی ، درخشان ، صاف و محکم تر به نظر می رسد.

سوالات متداول و نظرات درباره مزوتراپی

مزوتراپی چیست و چه کاری می تواند برای من انجام دهد؟

متخصص زیبایی با استفاده از یک سری میکرو تزریق ، موادی که به طور طبیعی در پوست موجود هستند ، مانند هیالورونیک اسید ، ویتامین ها (A ، B ، C ، E ، K) ، مواد معدنی ، کوآنزیم ها و اسیدهای نوکلئیک را به پوست تزریق می کند تا ظاهر آن را بهبود بخشد ، افتادگی پوست را کاهش داده و منجر به آبرسانی پوست شود. همه این ها در نهایت به جوانسازی پوست صورت منتهی می شود.

درمان مزو صورت چگونه است؟

یک سری میکرو تزریق در لایه اپیدرمی (میانی) پوست تزریق می شود. این مواد حاوی مواد میکرو مغذی طبیعی هستند که برای پوست بسیار مفید و ضروری است. حین تزریق مواد ، احساس خفیف سوزشی را حس خواهید کرد که معمولاً به راحتی قابل تحمل است.

جهت حصول بهترین نتیجه توصیه می شود در مواقعی که تحت درمان قرار می گیرید ، از رژیم غذایی کم چربی پیروی کنید ، از مصرف الکل و سایر مواد محرک جلوگیری کنید و مقدار زیادی آب بنوشید تا به از بین بردن سموم کمک کند.

تعداد جلسات مزوتراپی چقدر است؟

در ابتدا یک دوره 6 تا 8 جلسه ای در فواصل هر 2 هفته یکبار توصیه می شود. پس از اتمام دوره درمان ، به 1 تا 2 بار جلسه نگهداری در سال نیاز است.

از درمان مزو صورت چه نتیجه ای را می توان انتظار داشت؟

مزو صورت با افتادگی و پیری پوست مقابله می کند ، چین و چروک را بهبود می بخشد ، و همچنین درخشندگی را به چهره باز می گرداند. این درمان ، این موارد را با تحریک بافت پوست ، استحکام بخشی و بهبود تون پوست حاصل می کند. مزوتراپی ، پوست بالغ را ترمیم و بازسازی می کند ، نقایص پوست حاصل از آسیب را اصلاح می کند و خاصیت ارتجاعی و آبرسانی پوست را افزایش می دهد. در نتیجه ، چهره شما خاصیت ارتجاعی ، شکل و درخشش طبیعی خود را بازیابی می کند.

راههای جلوگیری از چروک صورت و مقابله با پیری زودرس

مدت اثر مزوتراپی چقدر است؟

از آنجا که در این روش درمانی غیر تهاجمی ، از مواد طبیعی موجود در بدن برای آبرسانی و ترمیم نواقص پوست استفاده می کند ، نتایج آن سریع الحصول و طولانی مدت می باشد.

توصیه ها و مراقبت های بعد از درمان

کبودی بعد از مزوتراپی صورت ممکن است اتفاق بیفتد که خیلی سریع ناپدید می شوند. قرمزی خفیفی نیز ممکن است پس از درمان ظاهر شود که پس از چند ساعت از بین می رود. همچنین توصیه می شود که پوست را در معرض آفتاب قرار ندهید و در صورت بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید از یک ضد آفتاب مناسب استفاده کنید. جهت رفع کبودی بعد از مزوتراپی نیز می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

موارد منع مزوتراپی صورت

  • عفونت های فعال پوستی
  • آلرژی به ترکیبات ماده تزریقی
  • دوران بارداری یا شیردهی

عوارض جانبی مزوتراپی پوست چیست؟

از آنجا که مزوتراپی مستقیماً در ناحیه مورد نظر انجام می شود ، اعتقاد بر این است که عوارض جانبی آن محدود و کوتاه مدت است. عوارض جانبی گزارش شده حاصل از مزوتراپی عبارتند از:

  • واکنش آلرژیک آنی یا کمی بعد از درمان نسبت به داروها یا محلول های تزریقی
  • لسیتین که به عنوان عامل التهاب و تورم شناخته می شود
  • عفونت های پوستی
  • تغییر رنگدانه در محل تزریق
  • کبودی در محل تزریق
  • زخم ، اسکار و تغییر شکل در محل تزریق
  • پانیکولیت

هزينه مزوتراپي صورت چقدر است؟

هزینه مزوتراپی بستگی به نوع درمان شما و تعداد جلسات مورد نیاز تان دارد. این هزینه همچنین متاثر از قیمت آمپول مزوتراپی صورت در بازار پزشکی نیز می باشد. از آنجا که مزوتراپی یک روش زیبایی است و از نظر پزشکی ضروری نیست ، شرکت های بیمه معمولاً هزینه آن را پوشش نمی دهند. اما بسیاری از مراکز و کلینیک های زیبایی ، تخفیف مزوتراپی صورت ارائه می دهند.

نت برگ مزوتراپی در تهران

 

جدیدترین متد جوانسازی صورت: مزوتراپی + فیس آپ

اگرچه دهه هاست كه از مزوتراپی استفاده می شود ، اما شواهد علمی یا بالینی کمی برای پشتیبانی از این روش وجود دارد. همچنین به نظر نمی رسد از نظر نوع مواد مورد استفاده ، میزان استفاده از مواد و تعداد دفعات تزریق ، در عمل هیچگونه استاندارد سازی خاصی وجود نداشته باشد.

از مزایای گفته شده در مورد مزوتراپی صورت ، رویکرد غیر جراحی آن ، حداقل درد یا بدون درد بودن آن ، عوارض کم و بدون دوران نقاهت می باشد. از نظر هزینه نیز می توان گفت هزینه تزریق به مراتب بسیار کمتر از انواع روش های جراحی است.

اما چنانچه به دنبال یک اثرگذاری عمیق تر و طولانی مدت تر هستید به شما ترکیب درمانی مزوتراپی و فیس آپ را پیشنهاد می کنیم تا در کنار از بین بردن عیوب صورت به جوانسازی و درخشندگی پوست خود نیز کمک کنید.

دستگاه فیس آپ ، جدید ترین نسل میکرودرم ابریشن، به ویژه برای روشن شدن ، رفع تیرگی ها ، جوانسازی ، سفت شدن پوست ، به حداقل رساندن چین و چروک و لایه برداری به شمار می رود. دستگاه فیس آپ صورت بهترین روش برای رفع مشکلات پوست صورت است که بدون دردسر و در مدت زمان کمی قادر است شما را به نتیجه مطلوب تان برساند.

دستگاه لایه بردار و جوان کننده فیس آپ دارای یک هندپیس مکانیکی میکرو پالس مداری است.

در این روش، میکرودرم ابریشن با مجموعه ای از هندپیس های قابل تعویض از جنس کاربید سیلیکون انجام می شود. حرکت مداری هندپیس اجازه می دهد یک یا چند لایه اپیدرم از بین برود و پوست صورت را روشن و نرم سازد.

میکرو پالس، پوست را ماساژ می دهد و همزمان موجب تحریک عضلات در زیر پوست می شود و همچنین گردش خون را بهبود می بخشد. عمل هم افزایی این دو تکنیک که تنها در یک هندپیس گنجانده شده است ، پوست را نسبت به تولید کلاژن جدید ترغیب و تحریک می کند.

فیس آپ صورت با هدف از بین بردن یا تصحیح مشکلات خاص پوستی ناشی از اپیدرم و لایه های سطحی تر درم صورت می پذیرد.

دستگاه فیس آپ می تواند شرایطی مانند تیرگی های پوست و زیر چشم ، لک های ناشی از سن ، خطوط ریز و اسکار ها را از بین ببرد و در عین حال منجر به تولید کلاژن جدید نیز شود. بدین ترتیب ، پوست از همان اولین جلسه ، درخشان تر ، صاف و جمع و جور تر به نظر می رسد.

پس تعلل نکنید و با استفاده از ترکیب این دو درمان حرفه ای و تخصصی به مشکلات پوستی خود خاتمه دهید. جهت مشاوره کلیک کنید.

 

بهترین کلینیک مرکز و دکتر جوانسازی پوست تهران

بهترین دکتر مزوتراپی در تهران | بهترین مرکز مزوتراپی تهران

بسیار خرسندیم اعلام کنیم که مرکز زیبایی ما با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد ، افتخار دارد مزوتراپی صورت و فیس آپ صورت را در محدوده شمال تهران (شریعتی ، قلهک ، دروس ، ظفر ، زرگنده ، میرداماد ، تجریش ، فرمانیه ، پاسداران) به شما عزیزان ارائه دهد.

پس چنانچه به دنبال بهترین خدمات و با کیفیت ترین مواد هستید، جهت ارتباط با ما روی این لینک کلیک کنید.

امیدواریم این مطلب توانسته باشد، ابهامات شما را برطرف کرده باشد.

شاد و سلامت باشید.

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

dermnetnz

essentials

generalprojec

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments