بهترین دکتر متخصص پوست در همدان

بهترین دکتر متخصص پوست در همدان |چرا باید به یک متخصص پوست مراجعه کنیم؟!

بهترین دکتر متخصص پوست در همدان

بهترین دکتر متخصص پوست در همدان (معرفی شعبات تهران اسکین در سرتاسر کشور)

فرقی نمی کند که در کدام شهر ایران زندگی می کنید ، مجموعه ی تهران اسکین همواره آماده است تا خدمات خود را به دورترین شهرهای ایران هم برده و شما را بهره مند سازد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همدانی های عزیز، دیگر نیازی نیست که برای سلامت پوست خود نگران باشید و یا این که زیبایی پوستتان را به دستان پزشکان ناوارد و آماتور بسپارید.

مجموعه ی تهران اسکین ، یکی از بزرگ ترین مجموعه های پوست و زیبایی در سرتاسر ایران می باشد که با گرد هم آوردن بهترین پزشکان پوست و زیبایی ، تلاش دارد که خدماتی ارزنده به کلیه ی هم وطنان عزیز ارائه کند.

بهترین دکتر متخصص پوست در همدان
بهترین دکتر متخصص پوست در همدان

شما عزیزان می توانید از لینکی که در پایین برای شما آورده ایم ، مستقیماً با شعبه ی شهر خود تماس گرفته و از خدماتی که در آن جا ارائه می شود اطلاعات بیشتری به دست آورید و در صورت تمایل نوبت رزرو کنید.

لینک آدرس و شماره تماس مراکز تهران اسکین در سراسر کشور

پوست ما هر روزه در معرض آسیب های مختلفی قرار می گیرد.پیشرفت روزافزون صنعت و تکنولوژی به خصوص در شهرهای بزرگ ، باعث رشد چشمگیر آلودگی های محیطی شده است!

این آلودگی ها هر روز روی پوستمان می نشینند و روند پیری و آسیب های پوستی را سرعت می بخشند!
به همین خاطر مراجعه به پزشکان پوست و زیبایی ، یک مسئله ی اجتناب ناپذیر است.

اما چه عواملی باعث می شود که به یک پزشک متخصص پوست مراجعه کنیم ؟ در ادامه به چند دلیل و فاکتور مهم اشاره کرده ایم ، اگر شما هم علائم و نشانه های زیر را دارید ، وقت آن رسیده که به یک پزشک متخصص پوست مراجعه نمایید

بهترین دکتر متخصص پوست در همدان
بهترین دکتر متخصص پوست در همدان

چرا باید به یک متخصص پوست مراجعه کنیم؟

آکنه : در صورتی که مبتلا به آکنه هایی شده اید که به درمان های عادی آکنه جواب نمی دهند، شاید زمان آن رسیده باشد که به یک متخصص پوست مراجعه کنید.یک درماتولوژیست می تواند تشخیص دهد که چه نوع درمانی برای رفع آکنه ها موثر تر است و چه تغییری در سبک زندگی تان باید ایجاد کنید تا بهترین نتیجه ی ممکن را از درمان دریافت کنید.

سرطان پوست : یک متخصص پوست می تواند شما را به هنگام بروز علائم سرطانن پوست تحت معاینه و ارزیابی قرار دهد.درباره ی دفعات معاینه ی خود با پزشکتان مشورت کنید.اگر در دسته افرادی قرار دارید که احتمال ابتلا به سرطان پوست دارند( مثل داشتن چشمانی روشن یا سابقه ی آفتاب سوختگی شدید یا کبودی های پوستی) توصیه می شود که حداقل سالی یک بار به یک درماتولوژیست مراجعه کنید.

علاوه بر معاینات منظم ، اگر هر گونه تغییری در اندازه ، شکل یا رنگ خال های روی پوستتان مشاهده کردید ، هم حتما باید به یک متخصص پوست مراجعه کنید.

یک متخصص پوست حرفه ای می تواند تمام یا بخشی از بافت های مشکوک را برداشته و برای یافتن سلول های سرطانی تحت نظر قرار دهد!

 

اگزما : این عارضه ی وخیم پوستی در دسته ی التهابات، خارش ها و لکه های پوستی قرار می گیرد.یک متخصص پوست می تواند با استفاده از روش های مختلف و درمان های مقتضی این عارضه را درمان کند

آسیب های پوستی: اگر می خواهید که آسیب های پوستی و هم چنین سرعت روند پیری پوست را کاهش دهید ، یک متخصص پوست می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای شما باشد.

درماتولوژیست می تواند از روش های رایجی که برای رفع اثرات پیری پوست به کار می رود، برای شما استفاده کند. برخی از این روش ها شامل موارد زیر هستند :

پاکسازی ، لایه برداری و جوانسازی با دستگاه های میکرودرم ابریژن

لایه برداری و جوانسازی پوست با میکرونیدلینگ

استفاده از لیزر فرکشنال برای عارضه های وخیم پوستی

هایفوتراپی

بهترین دکتر متخصص پوست در همدان
بهترین دکتر متخصص پوست در همدان

درمان اسکار : یک متخصص پوست می تواند درمان هایی را به شما توصیه کند که از طریق آن ها می توانید ظاهر هرگونه اسکاری (از جمله اسکارهای آکنه ای ، اسکارهای کلوئید و…) را بهبود ببخشید.

تمام مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم ، بخشی از وظایف اصلی یک متخصص پوست می باشند. اما مسئله به این جا ختم نمی شود بلکه متخصصین پوست می توانند در زمینه ی جوانسازی ، لایه برداری و هم چنین پاکسازی پوست به شما کمک کنند.

در ادامه به روش های مختلفی که در مرکز همدان برای پاکسازی پوست انجام می شود، پرداخته ایم!

پاکسازی پوست در همدان

همان طور که گفتیم ، پوست ما در معرض آسیب های مختلفی قرار دارد .برخی از این آسیب ها خطرناکند (مثل سرطان پوست) و برخی دیگر گرچه خطر زیادی ندارند اما روی ظاهر و زیبایی ما تاثیر به سزایی خواهند گذاشت.

در نظر داشته باشید که لایه های مرده ی پوست به همین راحتی و با یک شستشوی ساده از بین نمی روند و لازم است که از روش های عمیق تری برای لایه برداری استفاده شود.

دستگاهی مثل میکرودرم ابریژن یکی از بهترین روش های درمانی برای پوست های آسیب دیده می باشد.

میکرودرم ابریژن نوعی دستگاه منحصر به فرد است که با پاشش نوعی پودر کریستال به روی پوست و سپس سایش آن ، می تواند عملیات لایه برداری را انجام دهد. به این ترتیب لایه های مرده و آسیب دیده ی پوست برداشته می شود و لایه ی زیرین آن که سلامت بیشتری دارد و تازه تر است نمایان می شود.

پاکسازی پوست در همدان
پاکسازی پوست در همدان

از این دستگاه برای پاکسازی پوست نیز استفاده می شود.

متاسفانه بسیار دیده شده است که در شهرهای کوچک ، به جای مراجعه به یک متخصص پوست برای انجام عملیات های پاکسازی به آرایشگاه ها و سالن های زیبایی مراجعه می شود. استفاده از دستگاهی مثل میکرودرم نیاز به یک متخصص پوست دارد .

به همین خاطر توصیه می کنیم که به جای مراجعه به آرایشگاه ها و استفاده از ماسک های بی خاصیت ، به شعبه ی تهران اسکین در همدان مراجعه کرده و بهترین نتیجه ی ممکن را بگیرید!

دوباره توصیه می کنیم که هرگونه استفاده از دستگاه میکرودرم در سالن های زیبایی ، می تواند عارضه های پوستی شما را بدتر کرده و ضررهای جبران ناپذیری به شما وارد کند.

بهترین مراکز پوست در همدان

شما عزیزان می توانید جهت مشاهده ی بهترین مراکز پوست در همدان و دیگر شهرهای ایران ، روی لینک زیر کلیک کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments