جوانسازی صورت

تزریق ژل برای برطرف کردن چروک صورت| بهترین مرکز تزریق ژل در ارومیه

تزریق ژل برای برطرف کردن چروک صورت

 

سلام دوستان

به طور طبیعی با بالا رفتن سن و به وجود آمدن چین و چروک در صورت اکثر افراد به دنبال راهی برای جوان سازی صورت خود می گردند. تزریق ژل برای برطرف کردن چروک یکی از روش های بسیار محبوب است که می تواند ظاهری طبیعی را به وجود بیاورد و تمامی چین و چروک صورت را از بین ببرد و ظاهری شاداب و پوستی لطیف را به شما هدیه دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

معمولا از تزریق ژل برای برطرف کردن چروک اطراف چشم و خطوط روی پیشانی استفاده می شود تا آثار حاصل از بالا رفتن سن برطرف گردد. همچنین می توان از تزریق فیلر برای کاهش خطوط اطراف دهان، خطوط روی بینی و چروک روی چانه و گردن نیز استفاده کرد.

به طور کلی تاثیرات تزریق فیلر حدود ۶ ماه تا یک سال باقی می ماند به نحوی که تزریق فیلر با تحسین دوستان شما همراه خواهد بود و آنها زیبایی و لطافت پوست شما را تحسین خواهند کرد.

مزایای تزریق ژل برای برطرف کردن چروک صورت در ارومیه چیست؟

مزایای تزریق ژل در ارومیه
مزایای تزریق ژل در ارومیه

تزریق فیلر همانند همه روش های زیبایی با مزایای خاص خود همراه است. یکی از مهم ‌ترین مزایای تزریق فیلر به مسئله کاهش خطوط صورت از قبیل خط خنده و خطوط پنجه کلاغی در اطراف چشم مربوط می ‌شود و با از بین بردن این نقاط باعث می ‌شود که ظاهر صورت کاملا جوان به نظر برسد.

تزریق فیلر با پر کردن خطوط چین و چروک و خطوط صورت نقش مهمی را در برطرف کردن عوارض حاصل از پیری ایفا می ‌کند و از عمیق تر شدن خطوط صورت پیشگیری خواهد کرد. ما در مرکز زیبایی خود با استفاده از بهترین و شناخته شده ترین برندهای معروف که هیچ گونه عوارض جانبی خاصی ندارند به شما کمک می کنیم بتوانید به ظاهر دلخواه خود دست پیدا کنید و صورتی شاداب و جوان داشته باشید.

چگونه تزریق ژل باعث برطرف شدن چین و چروک صورت می شود؟

تزریق ژل می تواند به محدود کردن سطح ارسال پیام های شیمیایی که مغز به عضله می فرستد و دستور انقباض عضله را درخواست می کند بپردازد. این امر بدین معنا است که وقتی مغز دستوری مبنی بر این که ‘هوا آفتابی است’ را ساده می کند عضلات بدن پاسخ می دهند که ‘من چیزی نمی شنوم’ زیرا مسیر ارسال پیام از مغز به عضله مسدود شده است.

در حقیقت تزریق ژل برای برطرف کردن چروک صورت باعث شل شدن عضلات می شود و به این ترتیب منجر به از بین رفتن خطوط صورت خواهد شد و ظاهری جوان و زیبا را به وجود خواهد آورد. معمولا چیزی حدود ۳ تا ۱۰ روز طول می ‌کشد تا به طور کامل مشاهده نتایج حاصل از تزریق ژل باشید.

شما شایسته بهترین ها هستید

جوانسازی صورت
جوانسازی صورت

همه افراد دوست دارند که ظاهری جوان و زیبا داشته باشند و هیچ گونه چین و چروکی روی صورت آنها وجود نداشته باشد. بهترین روش برای این کار استفاده از تزریق ژل برای برطرف کردن چین و چروک است زیرا همه خطوط روی پوست را به طور کامل از بین می برد و شما حداقل ۱۰ سال جوان خواهید شد.

چند نکته مهم وجود دارد که با رعایت آنها می توانید به نتایج خوبی دست پیدا کنید. در صورتی که از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنید حتما در جلسه مشاوره با پزشک خود مطرح کنید زیرا این مسئله یک نکته بسیار مهم است و می تواند بر روی نتایج حاصل از تزریق ژل تاثیر بگذارد.

تا یک ساعت و نیم پس از تزریق ژل فعالیت حرکتی صورت خود را افزایش دهید به عنوان مثال اخم کنید، ابروهای خود را بالا ببرید و چشم خود را لوچ کنید و تا ۲۴ ساعت پس از تزریق ژل از خوابیدن به صورت افقی خودداری کنید. از دست کاری کردن و ماساژ دادن یا ساییدن نقاطی که در آنجا ژل تزریق شده است به شدت اجتناب کنید تا از جابجا شدن ژل پیشگیری گردد.

سوالات متداول درباره تزریق ژل برای برطرف کردن چروک صورت

هزینه تزریق ژل چقدر است؟

هزینه تزریق ژل به ازای هر واحد تزریق محصولات ضد چروک تعیین می شود. تعداد واحدهای مورد نیاز برای تزریق به تعداد نقاط که قرار است در آنجا تزریق انجام شود، سطح عمیق بودن چروک صورت و مواردی از این قبیل بستگی دارد. به طور کلی بهترین کار برای تعیین هزینه تزریق ژل این است که با پزشک خود صحبت کنید تا به طور کامل شما را راهنمایی کند.

آیا می توان در دوران بارداری به تزریق محصولات ضد چروک پرداخت؟

تزریق ژل در بارداری
تزریق ژل در بارداری

معمولا تزریق ژل ضد چروک در دوران بارداری توصیه نمی شود زیرا عوارض و خطرات خاص خود را دارد. ما در مراکز زیبایی خود از پذیرش شما به عنوان یک خانم های باردار معذور هستیم زیرا اطلاعات لازم و کافی در خصوص تاثیرات تزریق محصولات ضد چروک وجود ندارد به همین دلیل بهترین کار این است که تزریق ژل ضد چروک را به پس از دوران بارداری خود موکول کنید.

من یک نوجوان زیر ۱۸ سال هستم آیا می توانم متقاضی تزریق ژل ضد چروک باشم؟

ما نمی توانیم به درمان افراد بپردازیم که زیر ۱۸ سال سن دارند. ما در مرکز زیبایی خود به ارائه خدمات متنوع مراقبت از پوست می ‌پردازیم که متناسب با گروه سنی افرادی است که ۱۸ سال به بالا سن دارند. چنان چه در این گروه سنی قرار ندارید بهتر است صبر کنید تا وارد دوران بیست ‌سالگی شوید و با خیال راحت به تزریق ژل بپردازید.

تزریق ژل ضد چروک برای چه نقاطی کاربرد دارد؟

رایج ترین کاربرد محصولات ضد چروک به برطرف کردن خطوط پنجه کلاغی یا همان خطوط ریز اطراف چشم، خطوط بین چشم ها و خطوط پیشانی مربوط است. بیشترین نقاطی که می توان برای درمان آنها از تزریق ژل ضد چروک بهره گرفت عبارت است از خطوط بینی، خطوط روی فک و چانه و گردن.

ما با به کارگیری یک تیم تخصصی را به تجربه می توانیم انواع چین و چروک روی صورت شما وجود دارد را از بین ببریم ظاهر صورت تان را جوان و شاداب نماییم. حتی می توان از شل کننده های عضلانی برای درمان تعریق شدید نیز استفاده کرد و مشکل خیس شدن زیر بغل را به راحتی درمان نمود.

آیا آقایان نیز می توانند از ژل برای از بین بردن چروک صورت خود استفاده کنند؟

تزریق ژل در آقایان
تزریق ژل در آقایان

پاسخ این سوال مثبت است. امروزه آقایان نیز از محصولات زیبایی برای بهبود ظاهر صورت خود و جوان سازی آن استفاده می کنند تا چین و چروک و خطوط عمیق روی صورت خود را برطرف نمایند.

ما با سال ها تجربه در عرصه زیبایی و لیزر و استفاده از بهترین محصولات و دستگاه های مخصوص جوان سازی صورت و لیزر موهای زائد به شما برای داشتن ظاهر دلخواه کمک می کنیم. با خیال راحت به مراکز زیبایی ما مراجعه کنید و درمان خود را شروع کنید. ما به شما اطمینان خاطر می دهیم که دچار هیچ گونه عوارض جانبی حاصل از تزریق ژل صورت نخواهید شد.

با ما زیبا شوید و زیبا بمانید. شما شایسته بهترین ها هستید ?

مترجم: لیلا عبدالملکی

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments