7 شایعه رایج در مورد حذف موهای زائد با لیزر | بهترین مرکز لیزر تهران کجاست؟

بهترین دستگاه لیزر برای همه نوع پوست و مو؟ از پوست روشن تا تیره و از موی نازک تا کرکی و ضخیم

بهترین دستگاه لیزر  که برای همه نوع پوست و مو مناسب باشد چیست؟

بهترین دستگاه لیزر دنیا: اسکلپیون مدیواستار در مرکز برکه

سلام و سلامت باشید.

آیا می دانید کدام دستگاه لیزر برای پوست و موی شما از همه بهتر است و هرگز عوارض لیزرهای قبلی مانند لک و سوختگی، درد و تاول، سفید سفید شدن پوست و سایه و … را ندارد ؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

یکی از لینک های بسیار جالب ما به تجربیات واقعی کاربران و مردم از انواع دستگاه های لیزر اختصاص دارد. تعداد کامنت ها خیلی زیاد است و خیلی ها از اینکه با انتخاب دستگاه لیزر نامرغوب و مرکز  نامعتبر پولشان را هدر داده اند پشیمانند.

در بینابین متن های کاربران متوجه شدم که اغلبِ شکایت ها ناشی از یک مسئله مهم است: انتخاب غلطِ دستگاه های لیزری نسل های قبلی (مانند لیزر اس.اچ.آر.، لایت شر و یا لیزر IPL) بدون فن آوری های پیشرفته الکس یا دایود.

موضوع متن زیر: توضیحات بهترین دستگاه لیزر جهان برای لیزر موهای زائد؛ نظرات واقعی دهها کاربر هم وطن درباره ی اثرات انواع دستگاه های لیزری نامرغوب و نیمه مرغوب بر پوست و مویشان.


 چه دستگاه لیزری انتخاب کنیم: چرا عارضه ی سوختگی و لک لیزر؟

بهترین دستگاه لیزر برای پیشگیری از عوارض لیزر: اسکلپیون مدیواستار

بیایید از حرف دل هم وطنان خودمان بگوییم. در لینکی که اشاره شد، از لابلای کامنت های کاربران می توانیم عوارض واقعی لیزرهای نامرغوب را بیرون بکشیم و به علت بروز این عوارض بپردازیم. به چند تا از آن ها اشاره می کنم:

  1. ” لیزر اسپکترا برای رفع موهای زائد انجام دادم. پوستم روشنه. پزشک به فاصله دو هفته از لیزرم درمان کاهش چربی پوستم را انجام داد. دچار سوختگی و لک شدید و پوست سفید سفید و لکه و سایه شدم و از بس به خاطر اوضاع چهره ام ناراحتم قرص اعصاب مصرف می کنم. “

توضیح کارشناس مرکز برکه: این دوست ما از همان اول لیزری را انتخاب کرده اند که متناسب با پوستشان نبوده. در لیزر اسپکترا، از فن آوری ان دی یاگ با رایج ترین طول موج 1064 نانومتری برای لایه برداری پوست با کربن استفاده می شود.

مشکل اول از اینجاست که این طول موج برای پوست روشن مناسب نیست و پوست های مقاوم تر را می طلبد (تیره). مشکل دوم این است که فاصله جلسات لیزر موهای زائد باید حداقل 4 تا 6 هفته باشد و در این مدت اگر تداخل دارویی با لیزر اتفاق بیافتد و یا لیزر پوست انجام شود، احتمال فشار بیش از حد به پوست وجود دارد.

پیشنهاد مرکز برکه: بهتر بود این دوست ما به دو چیز توجه می کردند:

1. عدم تداخل جلسات لیزر موهای زائد با جلسات درمان های پوستی دیگر (چه لیزر و چه غیر لیزر: زیرا لیزر با مصرف برخی از داروها بسیار ناسازگار است. برای مثال، رتینوئید یا آکوتان برای کاهش چربی پوست در جوش و آکنه).

2. انتخاب دستگاه لیزر مناسب با تیپ پوستی و اینکه پزشک باید قبل از لیزر موهای زائدشان ابتدا درجه فولیکول موی ایشان را تعیین و همزمان تست حساسیت پوستی در برابر اشعه لیزر انجام می دادند.

نتیجه گیری: انتخاب غلط دستگاه لیزر و پزشک ناوارد موجب آسیب بیشتر به پوست و مو می شود؛ و علاوه بر صرف هزینه های بیهوده، تبعات روانشناختی سنگینی نیز دارد.


عوارض بدترین دستگاه لیزر: تجربیات واقعی لیزر از کاربران

بشنوید از تجربیات واقعی کاربرانی که دستگاه لیزر مناسبی انتخاب نکرده اند:

” من لیزر اس.اچ.آر برای موهای زائدم انجام دادم. راضی نیستم. بعد از چند جلسه موهای گردنم دو برابر رشد کرده و بدتر شده.”

توضیح مرکز برکه: این دستگاه لیزر بیشتر یک شبه لیزر است تا لیزر، برای رفع موهای زائد مناسب نیست و به پوست آسیب می رساند. طبیعی ست که درصد جوابدهی در لیزرهای خانگی یا شبه لیزرها خیلی کم باشد و یا نتایج لیزر برعکس شود.

” پوست م روشنه و مرکز لیزری رفتم که دایود داشتن. بعد از لیزر، پوستم تیره و لکه شده. چکار کنم؟”

پاسخ از مرکز برکه: دوست عزیز، دایود طول موجی معادل 810 نانومتر دارد که برای پوست های کمی سبزه، سبزه  و گندمی مناسب است. برای پوست شما باید فن آوری الکس با طول موج کمتر (755  نانومتری) انتخاب می شد.


بهترین دستگاه لیزر جهان برای رفع موهای زائد: نظرات کاربران

” سلام من از قم به مرکز برکه مراجعه کردم. با دستگاه لیزر اسکلپیون مدیواستار لیزر موهای زائد انجام دادم و خیلی خیلی راضی هستم چون پوستم تیره و موهام روشن بود و با لیزرهای قبلی جواب نگرفتم.

اسکلپیون هیچ درد و عارضه ای برای پوستم نداشته. هم سریع تر نتیجه گرفتم و هم تعداد جلسات لیزر و قیمتا نسبت به بقیه دستگاه ها و مراکز دیگه خیلی کمتر بود. البته تخفیف هم گرفتم که در مقایسه با تخفیف های نت برگی یه سری تفاوت های مهم دیدم. پیشنهاد میدم شمام مرکز لیزر برکه رو امتحان کنین.”

برای مشاهده نظرات و تجربیات واقعیِ حدود 90 نفر از کاربران از لیزر اسکلپیون، اینجا کلیک کنید.


بهترین دستگاه لیزر: دانستنی ها

آیا می دانید دستگاه های لیزری نامرغوب و بی کیفیت زیادی در بسیاری از مراکز مختلف پوست و مو در ایران استفاده می شوند و مردم از عوارض سنگین آن ها برای پوست و مو بی خبرند؟

آیا می دانید دستگاه های لیزری نامرغوب سبب ایجاد لک، سوختگی، تاول، سفید و لکه شدن پوست، سایه انداختن و برهم خوردن نظم رنگدانه پوست می شوند؟

آیا می دانید خیلی از مراکز لیزر زحمت خرید، نگهداری یا استفاده از دستگاه های گران و فوق پیشرفته لیزری دنیا را به خود نمی دهند و سال ها از یک یا دو نمونه دستگاه نیمه مرغوب یا نامرغوب استفاده می کنند؟

آیا می دانید اغلب تخفیف های ن ت ب رگ ی و تخ ف ی ف ا ن از سوی مرکز لیزرهایی با درجه اعتبار پایین اعلام می شوند و پوست و موی شما با یک دستگاه نامرغوب لیزر می شود و نتیجه درستی هم نخواهید گرفت؟

آیا می دانید بعضی مراکز برای تعمیر دستگاه لیزر خرابشان تخفیف می دهند و با همان دستگاه خراب پوست و موی شما را لیزر می کنند؟ و شما فریب هزینه ارزان و تخفیف 70 درصدی لیزر را می خورید در حالی که با یک جلسه تخفیف هیچ نتیجه ای عادیتان نمی شود و پولتان به جیب آن مرکز دغل باز ریخته می شود؟


بهترین دستگاه لیزر: فن آوری های الکس و دایود در بهترین مرکز لیزر

آیا می دانید فقط چندتایی مرکز بسیار بسیار معتبر لیزر می توانید در هر استان پیدا کنید که همگی شرایط زیر را با هم دارا باشند:

1. دارا بودن بهترین دستگاه لیزر دنیا با فن آوری های الکس و دایود و طول موج های متفاوت برای تناسب با انواع پوست و مو

2. پزشک باسواد و پرتجربه و کادر دلسوز و راهنما: اهمیت دادن به شرایط پزشکی فرد مراجعه کننده، انجام تست واکنش و حساسیت پوستی به لیزر و تعیین درجه فولیکول مو پیش از هرگونه لیزر.

3. جوابدهی عالی لیزر (البته با توجه به شرایط فرد مراجعه کننده مانند مراقبت های قبل و بعد از لیزر)

4. قیمت های منصفانه و تخفیف ها عالی و صدالبته منطقی (نه هفتاد درصدی دروغین!)

5. اولویت با حفظ سلامت و کسب رضایت شما نه پول به جیب زدن بدون تعهد پزشکی!

نکته: مرکز لیزر برکه در تهران تمامی شرایط فوق را دارد و کافی ست دیدگاه های متنوع هم وطنان را در این باره جویا شوید. دیدگاه های کاربران آنقدر زیاد و از ته دل است که به راحتی می توانید متوجه واقعی بودن آن ها شوید.


 اسکلپیون مدیو استار: بهترین دستگاه لیزر بدون درد و عارضه در جهان

به جرات بگوییم که در حال حاضر بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد لیزر اسکلپیون مدیواستار است. اسکلپیون مزایایی دارد که در هیچ دستگاه لیزر دیگری( حتی آپوجی پلاس الکس، کندلا، سوپرانو، پلاتینیوم…) یافت نمی شود:

  1. اسکلپیون کاملا بدون درد و بدون عارضه است.
  2. اثربخشی لیزر موهای زائد با اسکلپیون چند برابر و تعداد جلسات بسیار کمتر است. در نتیجه، از نظر صرفه جویی در وقت و هزینه به شما پیشنهاد می کنم حتما اسکلپیون را اولین انتخاب خود قرار دهید.
  3. عروق تغذیه کننده موی زائد با اسکلپیون غیرفعال شده و در نتیجه موهای زائد از ریشه خشکانده می شوند.
  4. اسکلپیون برای همه تیپ پوست و مویی (پوست های تیره، موهای نازک، روشن، کرکی…) مناسب است و عوارضی چون لک، سوختگی، تیرگی پوست، سایه انداختن و برهم خوردن یکنواختی رنگدانه پوست را ندارد.
  5. به جای الکل، سلفون بهداشتی یک بار مصرف روی پوست شما و سر هندپیس قرار داده می شود. سلفون مانند الکل در لیزرهای نسل های قبلی نیست و درنتیجه امکان انتقال هرگونه میکروب یا عامل بیماری از شخص به شخص صفر می شود.
  6. مراکز معدودی اسکلپیون را در اختیار دارند که یکی از معتبرترین آن ها مرکز لیزر برکه در تهران است

……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

لینک تجربیات واقعی کاربران درباره اثر انواع دستگاه های لیزر پوست و مو

دوستان خوبم، کاربران بسیاری از تجربیات واقعی خود از انواع دستگاه های لیزر برایمان نوشته اند (بیش از صد نظر). لینکی که به شما می دهم در مدت کوتاهی نزدیک ده هزار نفر بازدید داشته؛

البته فراموش نکنیم که این کامنت ها مربوط به قبل از معرفی و استفاده از لیزر فوق پیشرفته ی اسکلپیون مدیواستار در مراکز لیزر پوست و مو در ایران بوده. اسکلپیون لیزری ست که نه تنها هیچکدام از عوارض ذکر شده در این کامنت ها را ندارد، بلکه فرشته ی نجاتی برای پایان دادن به تمامی عوارض لیزر، به خصوص لیزر موهای زائد، است.

                               لینک پاسخ کارشناسان مرکز لیزر برکه 

به نظرات و سوالات کاربران درباره تجربه شخصی شان از مراکز و دستگاه های مختلف لیزر پوست و مو:
                                اینجا کلیک کنید. 

 

برای تماس با مرکز لیزر برکه، اینجا کلیک نمایید. 

اینستاگرام مرکز لیزر برکه: berkelyzerr

سلامت بمانید.

م. اکبری زاده: دپارتمان پژوهشی مرکز لیزر برکه در تهران

1 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments