رفع مو های زائد برزیلی با لیزر | بهترین مرکز لیزر برزیلی | مرکز لیزر برکه

رفع مو های زائد برزیلی با لیزر | بهترین مرکز لیزر برزیلی | مرکز لیزر برکه

رفع مو های زائد برزیلی با لیزر | بهترین مرکز لیزر برزیلی | مرکز لیزر برکه

رفع موهای زائد برزیلی با لیزر | بهترین مرکز لیزر برزیلی | مرکز لیزر برکه

رفع مو های زائد برزیلی با لیزر یک روش تأیید شده توسط FDA برای کاهش دائمی مو های ناخواسته است.  اما این روش دائمی نیست. بلکه برای به دست آوردن بهترین نتیجه نیاز به درمان های متعدد دارد.

 

لیزر برزیلی چگونه کار می کند؟

دستگاه لیزر با استفاده از پالس های نور برای یافتن رنگدانه های تیره مو از روی پوست فولیکول موها را ضعیف می کند.  سپس موها در عرض 10 تا 14 روز بعد از درمان شروع به ریزش خواهد کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مو در مراحل مختلف رشد می کند : رشد ، استراحت و ریزش. از آنجایی که تمام موها در یک زمان در یک مرحله از رشد قرار نمی گیرند ، بهترین مرحله به منظور از بین بردن فولیکول موها توسط لیزر در فاز رشد می باشد.

به طور کلی ، برای اینکه نتیجه لیزر درمانی نتیجه خوبی بدهد بهتر است که رنگ موها تیره باشد.  چرا که نور به دنبال رنگ است و رنگ پوست نیز باید روشن تا متوسط باشد تا آسیبی به آن نرسد.  با این حال  پیشرفت هایی که در زمینه تکنولوژی لیزر در حال انجام است باعث شده که افراد بیشتری بتوانند از مزایای لیزر مو های زائد بهره مند بشوند و بتوانند درمان با لیزر را به طور مؤثر و با خیال راحت دریافت کنند.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر مو های زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید

با خواندن این مقاله در باره لیزر برزیلی بیشتر بدانید

نتایج مثبت لیزر مو های زائد 

رفع موهای زائد برزیلی با لیزر | بهترین مرکز لیزر برزیلی | مرکز لیزر برکه

رفع مو های زائد می تواند دنیایی متفاوت برای شما ایجاد کند.  با لیزر مو های زائد در حالی که ممکن است پوست شما برای همیشه کاملاً صاف و ابریشم نباشد ، اما حجم موها بسیار کمتر می شود و نیاز به اصلاح نخواهید داشت.  طبق گفته Clinic Mayo ، لیزر درمانی می تواند تعداد موها را به میزان  40 تا 80 درصد کاهش دهد.
بلند بودن موها به هیچ وجه برای درمان با لیزر ضروری نیست.  با توجه به نوع لیزر، شما می توانید به طور مداوم مو های خود را بتراشید. از جمله یک روز قبل از درمان ، و یا فقط چند روز پس از اینکه موها از زیر پوست بیرون زدند. 
درمان های لیزر برای رفع مو های زائد زیاد وقت گیر نیستند. در مقایسه با الکترولیز که نیاز دارد هر فولیکول مو به صورت جداگانه درمان می شود ، مناطق بزرگ را می توان با لیزر در یک جلسه درمان کرد.  درمان لیزر مو های زائد در حدود یک ساعت زمان می برد. 

 

نتایج منفی رفع مو های زائد با لیزر

ممکن است زخم ، تاول و یا سوختگی رخ دهد.  اگر چه این عوارض به طور معمول رایج نیست ، اما احتمال بروز آنها وجود دارد.  به ویژه اگر اپراتور لیزر ناشی و بی تجربه باشد. 
هزینه لیزر چندان ارزان نیست. هزینه جلسات لیزر مو های زائد با توجه به محل تحت درمان و اندازه آن و نوع تسهیلات بستگی دارد. عوامل دیگری نیز وجود دارد که هزینه لیزر درمانی با توجه به آنها تعیین می شود.  
برای از بین بردن مو های زائد جلسات درمانی متعدد مورد نیاز است.  لیزر مو های زائد با یک جلسه امکان پذیر نیست و جای تعجب هم ندارد.  چون موها در مراحل مختلف رشد قرار دارند. به همین دلیل معمولاً به 4 تا 6  جلسه درمان نیاز است.  فاصله حدود یک ماه بین جلسات لیزر بهترین فاصله برای رسیدن به بهترین نتایج کاهش مو است. 
همه افراد کاندید لیزر مو های زائد نیستند.  از آنجایی که لیزر تیرگی را هدف قرار می دهد ، افرادی که مو های تیره و پوستی به رنگ روشن دارند گزینه بهتری برای درمان با لیزر می باشند.  لیزرهایی  برای ارائه نتایج بهتر به افرادی که مو های روشن و پوست روشن دارند و یا مو های روشن با پوست تیره دارند و یا هم مو های تیره و هم پوست تیره دارند در دسترس می باشد.  اما تکنولوژی اینگونه لیزرها هنوز جای پیشرفت دارد.

 

دردناک بودن رفع مو های زائد با لیزر 

رفع موهای زائد برزیلی با لیزر | بهترین مرکز لیزر برزیلی | مرکز لیزر برکه

سطح ناراحتی افراد در هنگام درمان با لیزر مو های زائد و با توجه به نوع لیزر استفاده شده ، نوع موی فرد ، سطح بدن در معرض درمان و آستانه تحمل شخصی هر فرد متفاوت است.  دردناک بودن لیزر در حد این است که یک نوار لاستیکی به پوست ضربه زده بزند.  به طور کلی جلسه اول بیشترین آسیب را می رساند و سپس در طی جلسات بعدی این احساس کمتر و کمتر می شود.  افرادی که دارای مو های بسیار ضخیم و تیره هستند ، اغلب احساس درد بیشتری نسبت به کسانی با مو های نازک دارند ، زیرا مو های تیره نور لیزر را بیشتر جذب می کند.

رفع مو های زائد ناحیه تناسلی می تواند هم برای مردان و هم برای زنان انجام شود. ما در مورد این که چگونه این روش کار می کند ، چه کسی ممکن است یک نامزد مناسب برای این کار باشد ، گزینه هایی برای انجام آن ، ناراحتی و درد لیزر و دستگاه های خانگی صحبت می کنیم.

 

لیزر مو های زائد تناسلی با دستگاه خانگی

هیچ یک از دستگاه های لیزر خانگی و یا حتی سیستم IPL  (دستگاه های نور پالسی شدید) برای استفاده در ناحیه تناسلی استفاده نمی شود. از آنها می توان برای خط بیکینی یعنی مو هایی که در خارج از خط مایو قرار می گیرند ، استفاده کرد. بنابراین اگر بخواهید قسمتی یا همه مو های اندام تناسلی برداشته شود ، باید از دستگاه حرفه ای با اپراتور با تجربه استفاده کنید.

بهتر است در مورد یافتن یک مرکز لیزر درمانی بررسی های لازم را انجام دهید و سپس مشاوره بگیرید. اطلاعات بیشتر در مورد دستگاه لیزر مورد استفاده ،  تست پچ و معتبر بودن مرکز لیزر و تعداد جلسات  توصیه شده جلسات و قیمت لیزر را در نظر بگیرید.

اطمینان حاصل کنید که اپراتورهای مرکز لیزر دارای تجربه تخصصی در حذف مو های زائد هستند.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر مو های زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان مو های زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

نکاتی که باید در نظر بگیرید

رنگ پوست

در حالی که ممکن است رنگ پوست بدن شما در محدوده ایمن کار با لیزر قرار گیرد ، اما رنگ پوست ناحیه تناسلی و پوست اطراف آنوس معمولاً تیره تر است. ممکن است نخواهید همه این مناطق را لیزر کنید ولی در صورت تمایل در جلسه مشاوره این مورد باید مورد بحث قرار گیرد.

درد لیزر

هر پالس لیزر اغلب مانند برخورد یک نوار لاستیکی به پوست ضربه می زند. البته تحمل درد در افراد مختلف متفاوت است ، اما منطقه بیکینی و برزیلی یک منطقه خیلی حساس است. همچنین  مناطقی که دارای مو های بسیار تیره و ضخیم تر هستند بیشتر در معرض آسیب قرار می گیرد.  البته در مراکز لیزر درمانی به منظور کاهش درد ، از کرم های بی حسی  موضعی برای کمک به کاهش درد و حساسیت استفاده می شود.  معمولاً پس از اولین جلسه در اغلب موارد کمتر درد را احساس خواهید کرد.

دائمی بودن لیزر مو های زائد

بر طبق تأیید  FDA  لیزر مو های زائد برای کاهش دائمی موها  مؤثر است.

رشد موها به صورت پراکنده

پس از لیزر ممکن است در بخش هایی از پوست مو هایی نازک تر و روشن تر به صورت پراکنده رشد کنند.  اما اگر می خواهید پوست شما به طور کامل بدون مو باشد ، ممکن است نیاز به اصلاح یا موم داشته باشید.

 

الکترولیز در مقابل لیزر مو های زائد    

الکترولیز نیز ممکن است بر روی اندام تناسلی انجام شود.  الکترولیز می تواند هر رنگ مویی را بر روی تمام  پوست ها درمان کند.  اما این کار بسیار وقت گیر است زیرا الکترولیزر موها را دانه دانه از بین می برد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات لیزر مو های زائد را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments