با قرمزی پوست بعد از جلسه اول لیزر موهای زائد چکار کنیم؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائد

با قرمزی پوست بعد از جلسه اول لیزر موهای زائد چکار کنیم؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائد

با قرمزی پوست بعد از جلسه اول لیزر موهای زائد چکار کنیم؟  بهترین مرکز لیزر موهای زائد

با قرمزی پوست بعد از جلسه اول لیزر موهای زائد چکار کنیم؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائد

قرمزی پوست پس از یک جلسه درمان با لیزر برای رفع موهای زائد (به خصوص در مناطق حساس) طبیعی است.   احساس گرما در منطقه ای که درمان شده عادی است و حس شما کمی شبیه به آفتاب سوختگی بسیار خفیف است.

قرمزی پوست همچنین ممکن است  در ناحیه اطراف فولیکول ها کمی بیشتر باشد.   این عوارض جانبی  از قبیل قرمزی و التهاب پوست که طبیعی هستند ، معمولاً بعد از گذشت  24 تا 48 ساعت از جلسه لیزر درمانی برطرف می شوند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پس از چند جلسه اول شما متوجه خواهید شد که عوارضی مانند قرمزی پوست در جلسات اولیه ، زمانی که موها در منطقه تحت درمان ضخیم تر و زبرتر هستند ، واضح تر است.  و به همین دلیل هم  در طی جلسه های لیزر درمانی بعدی همینطور که موهای شما نازک تر و روشن تر می شوند ، این عوارض پس از هر جلسه لیزر کمتر و کمتر قابل توجه می باشد.

 

مراقبت های لازم 24 تا 48  ساعت پس از جلسه لیزر موهای زائد 

  • پوشیدن لباس پنبه ای گشاد ،
  • از لمس کردن پوست در منطقه درمان شده اجتناب کنید ؛
  • ژل آلوئه ورا 100٪ را به منطقه درمان شده اعمال کنید ؛
  • اجتناب از سالن بدن سازی ، اتاق بخار، سونا ، جکوزی ، استخر شنا ؛
  • هنگامی که دوش می گیرید یا حمام می کنید از آب ولرم یا خنک استفاده کنید ؛
  • اجتناب از انجام تمام اشکال فعالیت های ورزشی ؛
  • پس از هر جلسه درمان موهای زائد صورت با لیزر فقط از لوازم آرایشی معدنی استفاده کنید
  • کرم ضد آفتاب SPF50 + را به تمام مناطق درمانی که در معرض اشعه UV قرار دارند ، اعمال کنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

برای رفع قرمزی در فاصله بین جلسات لیزر چه کارهایی را باید انجام دهید؟

  • پوست شما پس از 4 تا 5 روز پس از لیزر موهای زائد پوسته پوسته می شود. پوست مرده و خشک شده ممکن است باعث قرمزی خفیف بعد از لیزر درمانی شود.  پس بعد از لیزر درمانی به خوبی از پوست خود مراقبت کنید تا  بهترین نتیجه را به شما بدهد.
  • هنگامی که مو ها در بین جلسات لیزر درمانی شروع به رشد مجدد می کند ، تنها روش هایی که در طول دوره درمان خود می توانید از آنها استفاده کنید ، شیو کردن و یا استفاده از کرم های موبر است.
  • از قرار دادن منطقه درمان شده در معرض نور خورشید و یا تخت های برنزه و گرفتن حمام افتاب  در طول دوره درمان خود اجتناب کنید.
  • هر بار که ممکن است پوست شما در معرض اشعه ماوراء بنفش خورشید  قرار بگیرد در صورت لزوم از کرم ضد آفتاب با SFP 50  استفاده کنید.
  • از دو هفته قبل از جلسه بعدی لیزر موهای زائد از برنزه کردن مناطق تحت درمان خودداری کنید.
  • اگر در طول دوره درمان خود با لیزر شروع به مصرف داروهایی کرده اید ، به ما اطلاع دهید.
  • در روز تعیین شده و بر طبق برنامه ای که توسط درمانگر شما تنظیم شده برای جلسه بعدی لیزر موهای زائد به مرکز لیزر درمانی مراجعه کنید.

آنچه که شما بعد از هر جلسه لیزر انجام می دهید به اندازه مراقبت های قبل از لیزر درمانی اهمیت دارد.  این بسیار مهم است که شما تمام توصیه هایی را که به شما شده دنبال کنید. زیرا این کار باعث جلوگیری از واکنش های نامطلوب نسبت به لیزر درمانی می شود.

اگر در مورد لیزر موهای زائد سؤالی دارید لطفاً با ما تماس بگیرید. تیم اختصاصی ما در مرکز لیزر برکه آماده پاسخگویی به هر یک از سوالات شما است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

اظهار نظر یکی از مراجعین مرکز لیزر برکه

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد. برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

من از اینکه  پس از یک جلسه درمان  توانستم اختلاف و کاهش موهایم را ببینم خیلی متعجب شدم!   بدن شما پس از جلسه درمان با لیزر از مرحله ریزش مو عبور می کند.  لیزر واقعاً موهای زائد را از ریشه از بین می برد.  علت از بین رفتن موها این است که فولیکول مو آسیب دیده است و هیچ چیزی نیست که بتواند موها را در جای دیگر نگه دارد.

تقریباً دو هفته پس از درمان با لیزر موها می ریزند.  من نمیتوانستم باور کنم.  خیلی هیجان زده بودم.  دور خانه راه می رفتم و دست ها و پاهایم را به همه نشان می دادم.  تا آن وقت هرگز پوست دست و پاهایم را به آن صافی و نرمی ندیده بودم.  هر لحظه چشم هایم را باز می کردم و پاهایم را در هر فرصتی تماشا می کردم.   حتی بعد از تراشیدن هم همیشه پوست خود را با موهای زیر پوستی دیده بودم.

پس از سه جلسه درمان با لیزر ، من بهترین نتیجه را از لیزر موهای زائد در زیر بغل ، پاها ، منطقه بیکینی مشاهده کردم.  اما توجه داشته باشید که واکنش پوست صورت نسبت به لیزر موهای زائد با واکنش بقیه قسمت های بدن فرق می کند.  پیش از انجام لیزر موهای زائد من هر روز قبل از اینکه آرایش کنم موهای صورت خود را تمیز می کردم  اما حالا پس از لیزر موهای زائد صورتم دیگری نیازی به این کار ندارم و اعتماد به نفس من روز به روز بیشتر می شود.

من عادت داشتم هر هفته ساعت ها از وقتم را صرف از بین بردن موهای بدنم بکنم.  برای کسی مثل من که شیو کردن همیشه اولین فکر در ذهنم بود ، چگونه می توانستم فراموش کنم؟  اما پس از لیزر موهای زائد به زودی نیاز به تراشیدن را فراموش کردم.

اگر چه در مجموع 6 جلسه لیزر درمانی برای من توصیه شده است ، اما این به اندازه کافی برای خلاص شدن از شر موهای زائد برای همیشه نیست.  نتایجی که من در حال حاضر می بینم این است که لیزر به تدریج فولیکول موها را از بین می برد.

البته هنوز در فاصله بین جلسات لیزر درمانی موهایی رشد می کنند که من می دانم این ها موهایی هستند که پیش از این در مرحله رشد نبوده و هنوز از بین نرفته اند.  اما وقتی می بینم بعد از سه جلسه لیزر موهای زائد چقدر موهایم کم شده است ، برای رسیدن به زمان رفتن به مرکز لیزر و جلسه بعدی روز شماری می کنم.  من برای سه جلسه بعدی خیلی هیجان زده هستم!

با قرمزی پوست بعد از جلسه اول لیزر موهای زائد چکار کنیم؟ بهترین مرکز لیزر موهای زائدمرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

نگاه کنید!  تصویر سمت چپ نشان می دهد که پاهایم  فقط دو روز پس از شیو کردن چگونه دیده می شوند. همانطور که شما در اینجا می توانید بخوانید ، موهای من به میزان مضحکی رشد می کند. اگر چه این رشد سریع برای موهای روی سر می تواند عالی باشد ، اما در مورد  بقیه بدن شما اصلاً جالب نیست. هر بار که من به تعطیلات می رفتم مجبور بودم هر روز موهای پاهایم را شیو کنم.

حالا عکس سمت راست را نگاه کنید.  این تصویر پاهای من بعد از سه جلسه لیزر درمانی است.   من حدود 5 روز قبل از این تصویر پاهایم را شیو کرده بودم.  پاهایم بسیار نرم و صاف است ، هیچ سایه تیره ای از موهای سیاه در زیر پوست که منتظر هستند تا فردا بیرون بزنند ، دیده نمی شود.  و قرمزی و تورم هم از بین رفته است. باور نکردنی است! من هنوز فقط نیمی از درمانم را انجام داده ام  و این نتایج من هستند! نمی دانید چقدر خوشحال هستم.

اگر به دنبال پیدا کردن یک مرکز لیزر درمانی هستید که موهای زائد تان را لیزر کنید ، به شما توصیه می کنم به مرکز لیزر برکه مراجعه کنید.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments