لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با استثنایی ترین و ارزان ترین قیمت ها در مرکز لیزر سنندج

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد به راستی یکی از بهترین روش ها برای برطرف کردن و رفع موهای ناخواسته و اضافه ای است که روی بدن خود داریم. در ادامه این مقاله تصمیم داریم به لزوم انجام این شیوه ی درمانی اشاره کنیم و بگوییم که چرا بهترین روش رفع موهای زائد به حساب می آید.پس از آن یکی از بهترین شعبات تهران اسکین را معرفی خواهیم کرد که در شهر سنندج واقع شده و آماده خدمت رسانی به ساکنین عزیز کرد زبان می باشد.

چند شب پیش به همراه جمعی از دوستان که مدت ها بود همدیگر را ندیده بودیم، دور هم جمع شدیم. آن شب تصمیم گرفتیم همگی باهم ویدئوی کنسرت بزرگ و تاریخی گروه موسیقی “کویین” رو تماشا کنیم. همه می دانستیم که آن کنسرت یکی از بهترین کنسرت های تاریخ است و دل توی دلمان نبود که فیلمش را ببینیم. خواننده ی مشهور گروه کویین در آن کنسرت بزرگ تصمیم گرفته بود به همراه شلوار جینش فقط یک زیرپوش رکابی بپوشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

جدای از اینکه چقدر آن کنسرت هیجان انگیز بود، چقدر موسیقی ای که می نواختند و شعری که می خواندند فوق العاده بود و همه را به وجد می آورد، ناخودآگاه توجه همه ی ماهایی که ویدئو را نگاه می کردیم به جای دیگری جلب شده بود. به موهای زیر بغل آقای خواننده! که با وجود همه ی شکوه ویدئویی که می دیدیم، چقدر توی ذوق می زد و چقدر زشت بود.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

رفع موهای زائد بدن

بیایید واقعیت را بپذیریم؛ با همه ی احترام به کسانی که به زیبایی طبیعی و چنین چیزهایی اعتقاد دارند، واقعا پدیده ی موهای زائد، هرگز چیز جذابی نیست. برای هیچکس.

همه ی ما بخشی از زندگیمان را صرف برداشتن موهای زائدمان می کنیم. هرچند وقت به چند وقت واقعا حواسمان را متمرکز می کنیم تا موهای زائدی که دوباره سر جایشان رشد کرده اند را اصلاح کنیم.

اما واقعا موهای زائد چیزی است که ارزش این همه وقت و انرژی و اعصاب را دارد؟

همه ی ما راه های معمول برای از بین بردن موهای زائد را بلدیم. یا به مغازه ی آرایشی بهداشتی می رویم و تیغ و ژیلت می خریم، یا به سالن های زیبایی که خدمات اپیلاسیون دارند مراجعه می کنیم.

یک نکته ی جالب!

برادر کوچک من صورت کم مویی داشت و از این موضوع خجالت می کشید. به خاطر دارم مهمترین توصیه ای که پدر و برادران بزرگترم به او می کردند این بود که “صورتت را تیغ بزن” . چرا؟ چون تیغ زدن باعث می شود ریشه ی مو قوی تر شده و رشدش افزایش یابد.

اما اگر دقت کرده باشید ما هم اکثر اوقات برای رفع موهای زائدمان، چه در ناحیه ی زیر بغل باشد چه در ناحیه ی شرمگاهی، یا حتی دستها و پاها از تیغ و ژیلت استفاده می کنیم. درست است برای مدت کوتاهی ژیلت اثر خود را می گذارد اما در بلند مدت به جای کمک کردن به ما فقط موهای زائدمان را بیشتر و ضخیم تر می کند.

بیایید رو راست باشیم. تا کی باید برای خلاص شدن از شر تیغ دلمان را به اپیلاسیون خوش کنیم؟ تاثیر هیچکدام از این روش ها آنطور که باید، هیچوقت دلچسب نیست.

آیا تا به حال کسی را دیده اید که وقتی ورق وَکس را از روی پا یا دست یا زیر بغلش می کشند، خوشحالی کند؟ چه کسی از درد طاقت فرسای اپیلاسیون لذت می برد؟ هیچکس. اما با این حال آن را تحمل می کنیم.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

چرا؟

چون نمی خواهیم دوباره تن به تیغ و اصلاح دهیم، و راه دیگری هم برای خلاص شدن از شر موهای زائد به نظرمان نمی رسد.

داخل پرانتز : یکی از مهمترین مشکلاتی که برای شخص من همیشه پیش می آمد، این بود که بعد از اینکه با خیال راحت چه با تیغ یا اپیلاسیون موهای زائدم را از بین برده بودم، ناگهان در شرایطی یا در وقتی که هیچ امکانی برای رفع دوباره ی آنها نداشتم می دیدم، موهای زائد مثلا در زیر بغلم نوک زده و حاشیه ی خاکستری – سبزی را به وجود آورده است. در این موقع ها می خواستم از خجالت آب شوم.

اما همانطور که احتمالا می دانید، امروزه راه های زیادی برای رفع موهای زائد وجود دارد و دیگر گزینه های شما محدود به تیغ و ژیلت، پودر موبر و اپیلاسیون نیست. اگر پوست حساسی دارید، دیگر لازم نیست نگران التهاب و زخم بعد تیغ و اپیلاسیون باشید. امروزه روش های بسیار بهتر، کم خطر تر و موثر تری برای خلاص شدن از شر موهای زائد وجود دارد. آن هم برای همیشه!

در پاسخ به این که “ چگونه از شر موهای زائد خلاص شویم؟” ما به شما لیزر را معرفی می کنیم. بهترین روش و تکنولوژی برای رفع دائمی موهای زائد. اگر در سنندج زندگی می کنید ، توصیه ما به شما این است که شعبه ی تهران اسکین در این شهر مراجعه کنید و از خدمات استثنایی ان بهره مند شوید

 

 

بهترین مرکز لیزر در سنندج

یکی از بهترین درمان های زیبایی، درمان لیزر موهای زائد است. با لیزر موهای زائد، نه تنها از شر موهای زائد، بلکه از شر تیغ و وَکس و پودر های بد بوی موبر نیز خلاص می شوید. لیزر موهای زائد بدون درد بوده و کمترین عوارض جانبی را به همراه دارد.

مرکز تخصصی لیزر سنندج  ، با کادری مجرب متشکل از پزشکان و متخصصان حرفه ای و کارآزموده، آماده ی ارائه ی خدمات لیزر موهای زائد به متقاضیان عزیز می باشد. این مرکز به دستگاه های لیزر الکساندرایت و ان دی یاگ که بهترین انواع دستگاه های لیزر روز دنیا می باشند، مجهز بوده و یکی از با کیفیت ترین مراکز لیزر در سراسر ایران است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی با تخفیف های ویژه ی این مرکز و تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد چگونه انجام میشود

بدن ما حاوی ماده ای به نام ملانین است که در واقع رنگدانه ای است که مسئول رنگ بخشیدن به چشم، مو و پوست است. عملکرد لیزر موهای زائد براساس خاصیت ملانین برای جذب انرژی است و از یک سیستم ویژه ی لیزر برای رفع ایمن و موثر موهای زائد استفاده می کند.

موی روی بدن حاوی ملانین است، و هنگامی که مو تحت تاثیر اشعه ی لیزر قرار می گیرد، نور اشعه را به خود جذب کرده و به گرما تبدیلش می کند. این اتفاق فولویکول موجود در ساقه ی مو را غیر فعال کرده و موجب می شود موی زائد ناحیه ی تحت درمان بسیار نرم شده و کم کم به صورت کامل از بین برود.

برای آگاهی از اینکه لیزر موهای زائد روی چه نواحی از بدن اثر گذار است، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

لیزر موهای زائد مردان

لیزر موهای زائد بدن مردان تفاوتی با زنان نمی کند. اما از آنجایی که معمولا موهای زائد بدن مردان از زنان ضخیم تر است، ممکن است به تعداد جلسات درمانی بیشتری نیاز داشته باشند. خبر خوش اینجاست که مرکز لیزر سنندج ،خدمات لیزر درمانی ویژه آقایان را نیز ارائه می کند. شما آقایان عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تعرفه ی قیمت ها به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

از بین بردن موهای زائد برای همیشه

راه های زیادی برای از بین بردن دائمی موهای زائد وجود دارند. روش هایی مانند آی پی ال، الکترولیز و البته لیزر. روش های آی پی ال و الکترولیز به خاطر کم دوامی اثر و همچنین عوارض جانبی زیاد و خطرناک امروزه منسوخ شده اند. بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد برای همیشه، لیزر و خصوصا با استفاده از دستگاه های جدید است.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید 

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments