کاشت موی طبیعی در جلوی سر | هزینه کاشت موی طبیعی | بهترین دکتر کاشت مو

کاشت موی طبیعی در جلوی سر | هزینه کاشت موی طبیعی | بهترین دکتر کاشت مو

کاشت موی طبیعی در جلوی سر | هزینه کاشت موی طبیعی | بهترین دکتر کاشت مو

کاشت موی طبیعی در جلوی سر | هزینه کاشت موی طبیعی | بهترین دکتر کاشت مو

کاشت موی طبیعی در جلوی سر برای کسانی که از ریزش مو رنج می برند یک راه حل دائمی است.  یکی از مهم ترین چیزهایی که در کاشت مو باید در نظر گرفت طراحی خط مو در جلوی سر است.

 

طراحی کاشت مو در جلوی سر و خط رویش موها

اولین گام برای کاشت مو در جلوی سر و خط رویش موها HAIRLINE TRANSPLANT طراحی فرم کاشت مو است.  در حقیقت این مهم ترین گام در کاشت مو است.   طراحی کاشت مو در جلوی سر و خط رویش موها بخش مهمی از روش کاشت موی طبیعی است.  زیرا جلوی سر بیش از هر قسمت دیگری در معرض دید قرار دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در حالی که هدف اصلی پیوند مو ، اضافه کردن حجم موها برای بازگرداندن اعتماد به نفس و داشتن یک سر پر از مو است ، واقعیت این است که کم حجم بودن موهای جلوی سر می تواند به نتایج ضعیفی از پیوند مو منجر بشود.

یک خط موی ناجور باعث می شود که پیوند مو غیر طبیعی دیده شود و همچنین ممکن است لازم باشد درمان های بیشتری برای اصلاح خط مو صورت گیرد.  بنابراین طراحی کاشت مو در جلوی سر باید اولویت اول باشد.

اگر کاشت مو ها بخوبی انجام شود و طراحی آن درست باشد ،  موهای پیوند زده شده در جلوی سر  خیلی طبیعی به نظر می رسند و زیبایی ظاهری و افزایش اعتماد به نفس شما را تضمین می کند.   به همین دلیل باید قبل از کاشت مو برای اطمینان از اینکه پیوند مو نتایج عالی ارائه می دهد با جراح خود برنامه ریزی کنید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

تأثیر کاشت موی طبیعی در جلوی سر برای بهتر شدن فرم صورت

کاشت موی طبیعی در جلوی سر و بهتر شدن فرم صورت

موهای شما نقش مهمی در ظاهر شما دارند. و به چهره شما فرم زیبایی می بخشند. هنگامی که موهای جلوی سر شما شروع به ریزش می کند و حجم موها کم می شود ، ظاهر شما تغییر می کند و شما را مسن تر نشان می دهد.

کاشت موی طبیعی در جلوی سر به بهبود ظاهر چهره شما کمک می کند و با این روش شما چندین سال  جوان تر به نظر می رسید.

 

عوامل مؤثر در طراحی خط مو 

عوامل متعددی برای طراحی خط مو مؤثر است.  از جمله نوع مو، انحنای طبیعی موها ، زاویه قرار دادن گرافت ها و تعداد فولیکول ها. برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن پیوند مو ، این امر بستگی به یافتن تعادل بین همه عوامل برای اطمینان از کسب بهترین نتیجه دارد.

برای شروع شما نباید فقط به این نکته نگاه کنید که چه مدل خط مویی را دوست دارید ، بلکه باید به نتیجه کاشت مو در آینده نگاه کنید.   جراح پیوند مو طراحی مناسب را با توجه به ریزش موها در قسمت جلوی سرتان انجام می دهد.

علاوه بر اینکه شما باید تعادل خوبی بین شکل و انحنای خط مو پیدا کنید ، اگر یک خط مو را انتخاب کنید که بیش از حد متقارن یا گرد باشد ،  به خصوص با بالاتر رفتن سن غیر طبیعی به نظر می رسد.

در باره علل ریزش مو بیشتر بدانید

کاشت مو ی طبیعی روشی فراتر از زیبایی  

در طول برنامه ریزی برای کاشت مو، شما باید به اهدافی فراتر از زیبایی  پیوند مو فکر کنید.  در کسانی که به طاسی الگوی زنانه یا مردانه مبتلا هستند ،  شانس بالایی وجود دارد که ریزش مو بعدها هم اتفاق بیفتد.   بنابراین هنگام برنامه ریزی برای کاشت مو در جلوی سر و خط موها ، به برداشت فولیکول های سالم برای دفعات نیز توجه کنید.

در نهایت برنامه ریزی اشتباه برای کاشت مو در جلوی سر نه تنها باعث می شود از نتایج ناراضی باشید ، بلکه هزینه ترمیم آن را نیز باید پرداخت کنید.

بر این اساس اگر طراحی خط رویش موها نامناسب باشد ، موها فرم مناسب را برای چهره ایجاد نمی کند.

طراحی کاشت موی سر واقعاً یک هنر است که تجربه و مهارت جراح در آن تأثیر زیادی دارد.  جراح باید به این نکته توجه کند که چطور کاشت موها مناسب با ویژگی های صورت طراحی شود.  به طور کلی بخش هنری طراحی خط مو خیلی مهم است.

 

دستورالعمل های خاص برای طراحی خط مو

دستورالعمل های خاصی برای طراحی خط مو وجود دارد.  برخی از مشتریان اصول طراحی موی طبیعی را درک نمی کنند.  آنها می خواهند که خط موها از خیلی پایین شروع شود و یا خیلی پر باشد که در هر دو حالت موها غیر طبیعی به نظر می رسند.

متأسفانه درصد زیادی از کارهایی که انجام می شود ،  اصلاح کارهای انجام شده توسط جراحان دیگر است که این اصول اساسی را  درک نمی کنند.

شکل خط مو باید به گونه ای طراحی شود که بتواند با ویژگی های سر و صورت مشتری مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، یک پیشانی پهن باید خط مویی  با انحنای بازتر داشته باشد.  برعکس ، یک سر باریک باید با قدری فرورفتگی طراحی شود.  البته قانون صد در صدی وجود ندارد و جراح با هنرمندی و علم خود می تواند طراحی خط موها را مشخص کند.

علاوه بر این ، محاسبه تعداد موهایی که باید در پوست جلوی سر کاشته شود نیز ممکن است بر طراحی احتمالی خط مو تأثیر بگذارد. همه این ملاحظات را باید در نظر گرفت تا شکل کامل موی یک فرد خاص را در نظر بگیرد.

هنگام طراحی خط مو، باید موقعیت و شکل خط مو همیشه در نظر گرفته شود.

 

هزینه کاشت موی طبیعی

اگر چه بیشتر روش های شناخته شده بازسازی مو به نظر بسیار گران قیمت می باشد ، اما این مورد برای عمل جراحی پیوند مو درست نیست.   به این دلیل که بر خلاف سایر درمان های طاسی ، جراحی پیوند مو روشی است که شما مجبور نیستید پول بیشتری برای ویزیت های اضافی صرف کنید و این چیزی است که اکثر بیماران واقعاً قدر آن را می دانند.

 

عوامل مؤثر بر هزینه کاشت موی طبیعی

برخی عوامل مؤثر بر هزینه کاشت مو عبارتند از:

  • مقدار مویی که منتقل می شود: هزینه کاشت موی طبیعی با توجه به منطقه ای که مو در آن پیوند زده می شود تعیین میشود. مسلماً هزینه کاشت قسمت های کوچکی از سر کمتر از بخش های بزرگ است.
  • نوع روش پیوند مو: دو روش اصلی پیوند مو عبارتند از جراحی نوار فولیکولی (FUSS) و استخراج واحد فولیکولار (FUE). هزینه پیوند مو بستگی دارد که کدام روش انتخاب شود.
  • دستمزد جراح : جراحان متخصص در زمینه کاشت مو اغلب بیشتر از پزشکان غیر متخصص دستمزد می گیرند. هرچند که پرداخت هزینه های بالاتر همیشه نتیجه بهتری عایدتان  نمی کند.  مهم است که به دنبال جراح باتجربه و روش درمان مناسب باشید.
  • محل سکونت: در مناطقی که هزینه زندگی بالا است، هزینه های جراحی ممکن است بیشتر باشد. همچنین رقابت قیمت ها را تحت تأثیر قرار می دهد.  بنابراین در مناطقی که تعداد کمی از جراحان پیوند مو هستند ، ممکن است هزینه کاشت گران تر باشند.

لازم به ذکر است که برخی از کلینیک ها گزینه های مالی یا طرح هایی را برای کمک به پرداخت هزینه های درمان در چندین مرحله به مشتریان خود ارائه می دهند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments