پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن

پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن چگونه انجام می شود؟ | مرکز زیبایی برکه

پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن  چگونه انجام می شود؟ | مرکز زیبایی برکه

پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن یکی از بهترین روش های نوین برای جوانسازی پوست صورت است. جوانسازی و پاکسازی پوست همواره یکی از دغدغه های مخصوصا خانم ها بوده است. همه دوست دارند پوستی لطیف و با طراوت داشته باشند و ظاهر جوان و زیبای آن را حفظ کنند.

اما راز این جوانی پوست چیست؟ چگونه می توان خطوط چین و چروک صورت را از بین برد؟

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن
پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن

در گذشته روش های گوناگونی مانند درمان های گیاهی یا کشیدن پوست وجود داشت، اما امروزه ماجرا فرق کرده. امروز دیگر لازم نیست فرآیند های عجیب و غریبی روی پوست انجام داد تا آن را جوان کرد، بلکه به لطف تکنولوژی درمان های مدرن به کمک مردم آمده.

راه های متعددی برای جوانسازی و پاکسازی پوست وجود دارد، از جمله میکرودرم ابریژن، میکرونیدلینگ و هیدرودرم ابریژن. کارکرد همه شان هم از نظر اصولی یکی است. تحریک پوست به تولید سلول های جدید. در این میان میکرودرم ابریژن از درمان های سرآمد و شایع تر به حساب می آید.

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن کادری مجرب، متشکل از پزشکان و تکنسین های حرفه ای، مجهز به بهترین و جدیدترین دستگاه های میکرودرم ابریژن بوده و آماده ی ارائه خدامت درمانی میکرودرم به متقاضیان عزیز می باشد. برکه با قیمت های مناسب و کیفیت کار تضمینی به یکی از معتبر ترین و بهترین مراکز زیبایی در تهران تبدیل شده است. شما هم اکنون می توانید برای آشنایی بیشتر با این مرکز و تعیین نوبت مشاوره و درمان اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

حال بهتر است برای آشنایی بیشتر با درمان جادویی میکرودرم ابریژن، در ادامه همراه ما باشید تا جواب سوالات متداولی که معمولا مردم از این درمان دارند را مشاده کنید. بلکه از این طریق آگاهیتان از این درمان بیشتر گردد و نگرانی هایتان نسبت به آن بر طرف شود. با ما همراه باشید…( پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن)

میکرودرم ابریژن چیست؟

میکرودرم ابریژن یک روش درمانی ساده، بدون درد و غیر تهاجمی برای جوان سازی پوست با استفاده از ترکیبی از نوک تیز و ساینده ی کریستال یا الماس و مکش خلاء روی پوست می باشد.

این درمان که اغلب برای کوتاه کردن اسمش به عنوان “میکرودرم” شناخته می شود به آرامی لایه های قدیمی پوست را تراشیده و حذف می کند  تا ظاهری تازه و پاک تر و جوانتر به پوست بدهد. در این درمان از هیچ سوزن یا بیهوشی استفاده نمی شود و عوارض جانبی بسیار کمی هم دارد. میکرودرم ابریژن درمانی سرپایی و آسان برای افرادی است که دوست دارند یک راه مقرون به صرفه برای به دست آوردن پوستی نرم تر و جوانتر، در پیش بگیرند. میکرودرم ابریژن برای کاهش لکه های پوستی،  جوش های سر سیاه و سفید و خطوط چین و چروک صورت استفاده می شود، اما تمایل (یا نیازی) به تهاجم و آسیب پوستی  بیشتری ندارند. ( پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن)

پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن
پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن

چه کسانی می توانند میکرودرم ابریژن را انجام دهند؟

درمان میکرودرم ابریژن بر روی تمام انواع پوست به خوبی عمل می کند. برای درمان پیری و آفتاب سوختگی پوست، برخی از انواع آکنه و زخم های آکنه، رنگدانه های تغییر یافته، خطوط چین و چروک ، علائم کشش و منفذ های بزرگ پوستی استفاده می شود. نتایج میکرودرم ممکن است شامل بهبود پوست، بیرون زدگی سطحی کمتر، کاهش زخم ها، حتی تغییر رنگ پوست، تصحیح منافذ پوستی ، انعطاف پذیری مجدد و درخشندگی و  سلامت پوست باشد. ( پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن)

آماده سازی یپیش از میکرودرم

قبل از اولین جلسه ی درمان میکرودرم ابریژن ، پزشک سابقه ی پزشکی و سلامتتان را به دقت از شما جویا می شود. اهداف مورد نظر از درمان مورد بحث قرار می گیرند و پس از آن یک جلسه، برنامه شخصی فرد برای درمان تعیین می شود. اگر این اتفاق بیفتد که درمان میکرودرم ابریژن برای شما مناسب نباشد، در طول این جلسه در مورد آن بحث خواهد شد و به پزشک درمان های جایگزین احتمالی را به شما معرفی خواهد کرد. ( پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن)

در طول درمان میکرودرم چه اتفاقی می افتد؟

درمان میکرودرم ابریژن معمولا 45 دقیقه بیشتر طول نمی کشد. انجام میکرودرم ابریژن روی صورت باعث درد و یا حتی ناراحتی نمی شود. بیماران احساسی که طی درمان میکرودرم ابریژن داشته اند را اغلب مانند وقتی که یک گربه انگشتتان را لیس می زند،  توصیف کرده اند. در این درمان یک قلم دستی کریستال های بسیار ریز و بسیار تیزی را به سطح پوست می رساند و در عین حال مانند یک دستگاه مکش عمل می کند. این کریستال های نوک تیز از روی صورت عبور می کنند و با تراش و مکش سلول های قدیم و لایه مرده پوست را بر می دارند. پس از درمان میکرودرم ابریژن،بهتر است از کرم های مراقبت پوست و کرم های ضد آفتاب استفاده شود. ( پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن)

بعد از درمان میکرودرم چه اتفاقی می افتد؟

ممکن است تا چند ساعت پس از درمان میکرودرم ابرِیژن در ناحیه ای که آن را درمان کرده اید شاهد قرمزی های کوچکی باشید. چند دقیقه بعد از اتمام درمان میتوانید مطب را ترک کنید و سر کار خود بازگردید و بلافاصله پس از آن تمام فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید.

در نتیجه این درمان صورت ظاهری جوان تر و تازه ای خواهد داشت، و خطوط و چین و چروک ها نرم تر و لطیف تر خواهند بود و سطح پوست صاف خواهد شد. ( پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن)

دستگاه پاکسازی پوست در آرایشگاه

بعضی از آرایشگاه ها هستند که خدمات میکرودرم را ارائه می دهند. باید بگوییم هیچگاه انجام این درمان در یک آرایشگاه توصیه نمی شود. به خاطر داشته باشید که میکرودرم یک درمان تخصصی است و هرگونه اشتباه در انجام صحیح روند درمانی می تواند آسیب های جدی به پوست شما وارد کند. برای درمان میکرودرم ابریژن همواره یک مرکز درمانی معتبر با تکنسین های حرفه ای را انتخاب کنید.

پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن
پاکسازی پوست با دستگاه میکرودرم ابریژن

عوارض پاکسازی پوست با میکرودرم

میکرودرم یکی از کم عوارض ترین درمان های پوستی است. عوارض جانبی آن معمولا چیزی بیشتر عوارض عمومی که پس از هرگونه عمل زیبایی بروز پیدا می کنند نیست. عوارض جانبی معمول میکرودرم ابریژن عبارتند از:

  • قرمزی
  • ورم
  • زخم های کوچک
  • خونریزی های ریز قطره در برخی موارد
  • کبودی
  • عفونت

هیچیک از این عوارض در زمره ی عوارض جانبی خطرناک محسوب نمی شوند. میکرودرم ابریژن یکی از ایمن ترین درمان های زیبایی پوست است.

مترجم و محقق : ندا ناصری

مرکز برکه

بیشتر بدانید

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments