هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی لک صورت |5 مزیت اصلی مزوتراپی را بشناسیم!

هزینه مزوتراپی لک صورت

هزینه مزوتراپی لک صورت

آرزوی داشتن پوستی صاف و بی نقص، مسئله ای است که هیچ وقت به پایان نخواهد رسید. با وجود صنعت زیبایی و درمان های مختلفی که در حیطه ی پزشکی به وجود آمده اند، در حال حاضر نتایج فوق العاده و معجزه آسایی به دست می آید. چند پروسیجر زیبایی وجود دارد که می توانند به پوستی که آرزویش را دارید، شما را برساند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مزوتراپی شاید یکی از بهترین راهکارهای جوانسازی پوست باشد که باعث سفتی و طراوت آن می گردد. تا حالا اسم آن را نشنیده اید؟ خب صفحه را اسکرول کنید تا در ادامه ی این مقاله، اطلاعات بیشتری در این زمینه به شما بدهیم. اما قبل از هر چیزی اجازه بدهید مستقیماً به سراغ مرکزی برویم که این درمان را ارائه می کند:

مرکز زیبایی و لیزر شمال تهران، با در اختیار داشتن بهترین آمپول های مزوتراپی افتخار دارد تا با کمترین هزینه مزوتراپی لک صورت در خدمت شما باشد. قیمت های ما نسبت به سایز مراکز به صرفه تر و بهتر است. علاوه بر این تخفیف های مناسبتی ما را نیز از دست ندهید. شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با مامراجعه کنید.

هزینه مزوتراپی لک صورت
هزینه مزوتراپی لک صورت

مزوتراپی برای صورت چیست؟

این پروسیجر درمانی است که در طول آن پزشک، از تعدادی سوزن بسیار ریز برای تزریق آنزیم، هورمون و ویتامین برای سفتی و جوانسازی پوست استفاده می کند. اولین بار از این روش برای کاهش درد عارضه های مختلف استفاده می شد اما بعدها به عنوان یکی از درمان های پوستی و زیبایی نیز به کار رفت.

هزینه مزوتراپی لک صورت

واژه مزو به معنی وسطی و میانی است. این درمان به مزوتراپی معروف است چرا که سوزن های ریز به لایه ی میانی پوست تزریق می شوند. کل هدف این درمان این است که مشکلات زیرین مانند التهاب و جریان خون ضعیف که در نهایت منجر به آسیب پوستی می شود را برطرف کرد. مزوتراپی معمولاً برای رفع مشکلات زیادی استفاده می شود. از جمله

  • رفع پیگمنتیشن
  • تایتنینگ پوست
  • کاهش خطوط سلولیت و چین و چروک ها
  • برداشت چربی از روی صورت، بازوها، ران ها، شکم، پهلوها و پاها
  • آلوپسی

البته مزایای دیگری مانند رفع لکه های صورت نیز دارد.

مزوتراپی برای صورت
مزوتراپی برای صورت

مزایای مزوتراپی

1- پوست شما ویتامین و مواد معدنی بیشتری دریافت می کند

ترکیبی سرم ها، ویتامین ها و دیگر مواد طبیعی باعث می شود که پوستتان شفافیت و طراوت بیشتری پیدا کند و در نتیجه جوان تر به نظر برسد. زمانی که این درمان به درستی انجام شود، کلیه ی این مواد طبیعی و مفید به پوست شما خواهد رسید و تا مدت ها بهتر به نظر می رسد.

2- می تواند جایگزین جراحی های گران و پیچیده شود

این درمان می تواند بخشی از پروسه ی ضد پیری شما شود چرا که نسبت به دیگر پروسیجرهای زیبایی غیر تهاجمی تر است. در حقیقت نیازی نیست برای این که بهتر به نظر برسید، زیر تیغ جراحی بروید. با استفاده از سوزن های ظریف، مواد طبیعی مزوتراپی به پوست شما می رسد و ظاهری طبیعی تر و پوستی سالم تر خواهید داشت. هم چنین این درمان، دوره نقاهت و استراحت هم ندارد.

3- می تواند مشکلات متعدد پوستی را درمان کند

چه به دنبال راهکاری برای علائم پیری باشید چه این که بخواهید وضعیت پوستتان را بهبود دهید و شفافیت آن را بیشتر کنید، مزوتراپی بهترین پاسخ خواهد بود. چرا که موادی طبیعی را به پوست شما می رساند. پوست انرژی لازم برای بهبود خود را پیدا می کند و می توانید اثرات آن را بلافاصله بعد از جلسه ی اول خود ببینید.

هزینه مزوتراپی لک صورت

4- پوستتان را روشن تر می کند

بسته به موادی که در آمپول مزوتراپی شما موجود است، می تواند مشکلات مختلف پوستی مانند نقاط ناشی از پیری، لکه های پوستی و ملاسما را درمان کند. هم چنین باعث روشن تر شدن پوستتان می شود و حتی رنگ پوست را یک دست تر می کند.

5- می تواند پوست شما را مرطوب و هیدرات نگه دارد

مزوتراپی هم چنین می تواند وضعیت رطوبت پوستتان را بهتر کند و همواره آن را سفت تر و سالم تر نشان دهد. مزوتراپی عملیات و پروسیجر پیچیده ای نیست. گرچه بهتر است قبل از درمان، یک جلسه ی درمانی با متخصص پوست خود داشته باشید تا دقیقاً مشکلات پوستی تان بررسی شود. پزشک بهتر از هر کس دیگری می تواند نیازهای پوست شما را تشخیص دهد و با توجه به آن ها، مواد موجود در آمپول های مزوتراپی را تعیین کند.

تعداد جلسات مزوتراپی صورت

بسته به وخامت عارضه ی پوستی و موادی که استفاده می شود، جلسات درمان ممکن است متفاوت باشد. درمان معمولاً برای هر بیماری، سفارشی است. در ادامه خلاصه ای از آن چه که در طول درمان رخ می دهد را فهرست کرده ایم. به خواندن این مطلب ادامه دهید.

چه انتظاری باید از درمان خود داشته باشیم؟

شما حتی 1 هفته قبل از هرگونه پروسیجر زیبایی باید مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی مانند آسپرین و ایبوبروفن را قطع کنید چرا که این  داروها احتمال بروز کبودی و خونریزی بعد از درمان را بیشتر می کنند.

مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت

در طول درمان

  • ممکن است پزشکتان مقداری مواد بی حسی به نواحی درمان بزند. گرچه این مسئله به میزان تحمل درد شما بستگی دارد. خیلی از بیماران اصلاً متوجه تزریق نمی شوند و هیچ گونه دردی ندارند

هزینه مزوتراپی لک صورت

  • پزشک از سوزن های خیلی ریزی برای تزریق مواد به محل، استفاده می کند. به همین دلیل ممکن است چندین تزریق(شات) داشته باشید.
  • تزریقات به عمق های مختلفی از پوست انجام می شود (معمولاً بین 1 الی 4 میلی متری سطح پوست) این مسئله باز هم به مشکل پوستی شما بستگی دارد.
مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت
مراقبت بعد از مزوتراپی لک صورت

بسته به وضعیت پوست، شدت وخامت عارضه و اثرات آن روی پوست، ممکن است به چندین جلسه مزوتراپی احتیاج داشته باشید. پزشکتان بعد از بررسی پوست به شما خواهد گفت که برای دستیابی به نتیجه ی دلخواه چند جلسه ی درمانی باید داشته باشید.

در نهایت باید بگوییم که درمان مزوتراپی هنوز به صورت آزمایشگاهی بررسی نشده است اما با تحلیل نتایجی که از مزوتراپی روی بیماران مختلف به دست آمده است، می توان نتیجه گرفت که این درمان به شدت مفید و موثر است. حتی خیلی مواقع با درمان های دیگری مانند پاکسازی و …نیز ترکیب می شود.

هزینه مزوتراپی لک صورت

مدت اثر مزوتراپی صورت

مدت اثر مزوتراپی هم بستگی به شرایط پوست دارد. هر چه سوخت و ساز بدن شما بالاتر باشد، احتمال تجزیه کردن این مواد و ویتامین های مزوتراپی بیشتر می شود و در نتیجه اثر آن کوتاه تر خواهد بود.

تلاش کنید که مراقبت های پوستی را بیشتر انجام دهید تا اثرات مزوتراپی دوام بیشتری داشته باشند.

موفق و پیروز باشید

مترجم و محقق: ندا ناصری

لینک منبع مقاله

3.4 5 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments