شیوه های نوین زیبایی: دوباره جوان سازی پوست از طریق مزوتراپی

photo135

تا همین لحظه که این مقاله را مطالعه می کنید، ممکن است که در حال تایپ کلمه مزوتراپی در گوگل و جستجوی واژه موردنظر باشید. اما نیازی به این کار نیست، در اینجا ما به تفضیل به شرح و بسط این موضوع خواهیم پرداخت.

این روش زیبایی تاکنون به تایید بیش از ده هزار پزشک جراح زیبایی اروپایی رسیده است و همانطور که می دانید اروپا همواره مطابق با آخرین روش های علمی و زیبایی به پیش می رود و به حق می توان گفت که اروپا قطب روش های نوین زیبایی دنیاست. مزوتراپی نیز ممکن است یکی دیگر از وسایل دستیابی ما به زیبایی و برخورداری از پوستی سالم و درخشان باشد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

577357bf4f455f9e9f05cc0c5d455c0f

مزوتراپی تکنیکی است که بوسیله آن ویتامین مورد نیاز بدن و پوست، مواد معدنی، آمینو اسیدها و پپتیدها به لایه های میانی و زیرین پوست تزریق می شود. من به قطع می توانم تصور کنم که شما مخاطبان عزیز بارها و بارها از انواع کرم های آرایشی و بهداشتی برای بهبود کیفیت پوست صورت خود استفاده کرده اید، اما دراین باره شکی به خود راه ندهید. هیچ چیز نمی تواند جایگزین درونریزی و تزریق مواد مغذی توسط ساز واره براى رشد و نوسازى بافت های پوست را بگیرد. کافی است که تنها یکبار این روش را امتحان کنید و شاهد نتایج چشمگیر درمان خواهی بود، اگرچه توصیه شده است که جلسات درمان تا 4 یا 6 جلسه ادامه پیدا کند. در واقع زمانی این روش تاثیر خود را بر روی پوست خواهد گذاشت که لایه های زیرین پوست به طور کامل از این مواد اشباع شوند.

Woman folding skin on her hips

نکته قابل توجه این است که  این شیوه نوین زیبایی- مزوتراپی علاوه بر دوباره جوانسازی پوست برای درمان انواع بیماری های پوستی یا مشکلات زیبایی از جمله: در رفع و از بین بردن سلولیت ها، کنترل دردهای مزمن، ریزش مو، موارد آرایشی و از بین بردن چربی مورد استفاده قرار میگیرد. خانم های جوانی که از داشتن چربی اضافی در قسمت بالاتنه یا پایین تنه رنج می برید، حتما این روش را مدنظر داشته باشید، زیرا از بین بردن چربی ها در این روش 5 برابر سریع تر از روش هایی است که تاکنون تجربه کردید.

mesotherapy1

بیایید کمی واقع بین باشیم، پیری فرآیندی است که هیچ شخصی نمی تواند اظهار کند که به آن دچار نمی شود و با هیچ معجزه ای هم نمی توان از وقوع آن جلوگیری کرد. ما مطمئنا بنجامین باتن نیستیم، اما با تغذیه سالم، سبک زندگی صحیح و استفاده مداوم از محصولات آرایشی و بهداشتی می توانیم سرعت این پروسه طبیعی را کاهش دهیم. برخی خانم ها ممکن است از روش بوتاکس یا تزریق مواد آکندگر صورت استفاده کنند که بنده هیچ مخالفتی با اینگونه روش ها ندارم، اما ترجیح می دهم که از روش های درمانی جایگزین که طبیعی تر است و می تواند به ترمیم آسیب های پوستی کمک کند، استفاده کنم. بوتاکس و تزریق آکندگرها به پوست مطمئنا موجب کاهش و رفع تدریجی چین و چروک صورت می شود، اما باعث نمی شود که پوست آن درخشش و طراوتی را که در روش زیبایی مزوتراپی تجربه کردید، بدست آورد.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments