هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ | عوارض لیزر موهای زائد از نظر طب سنتی | مرکز لیزر برکه

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ | عوارض لیزر موهای زائد از نظر طب سنتی | مرکز لیزر برکه

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ | عوارض لیزر موهای زائد از نظر طب سنتی | مرکز لیزر برکه

 هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ | عوارض لیزر موهای زائد از نظر طب سنتی | مرکز لیزر برکه

تعیین هزینه لیزر موهای زائد با برآورد کردن وسعت منطقه درمان و تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان و نوع موها مشخص می شود.  بیشترین مناطقی که برای لیزر موهای زائد مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

  • بیکینی ،
  • زیر بغل ،
  • پایین پاها ،
  • ران ها ،
  • صورت ،
  • بازوها .

هزینه لیزر موهای زائد معمولاً  متغیر است.  با توجه به طیف گسترده از مناطق درمان و انواع بسته های دارای تخفیف ، بهترین راه برای دانستن دقیق هزینه لیزر درمانی مراجعه به مرکز لیزر درمانی مورد نظرتان است.  در آنجا اپراتور لیزر با توجه به مناطقی که می خواهید لیزر کنید ، قیمت را مشخص و تعیین خواهد کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

لیزر موهای زائد برای چه کسانی کار می کند؟

 

 

 

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ | عوارض لیزر موهای زائد از نظر طب سنتی | مرکز لیزر برکه
 اکثر مردم می توانند با انجام لیزر موهای زائد به کاهشی به میزان 80-90٪ در رشد موها برسند. درصد کمی از افراد به درمان با  لیزر جواب نمی دهند.  به این معنا که لیزر موهای زائد برای آنها کار نخواهد کرد.

بهترین نتایج در لیزر موهای زائد را افرادی دریافت می کنند که دارای  موهای تیره و پوست روشن هستند.  همچنین افرادی که به طور دقیق از برنامه درمان (تعداد جلسات و درمان) پیروی می کنند ، نیز از بهترین نتایج برخوردار می شوند.

موی بلوند به طور معمول فقط با لیزرهای خاصی قابل درمان است و درمان موهای قرمز برای لیزر دشوار است.  خبر خوب این است که هر چه موها تیره تر باشند ، راحت تر درمان می شوند.

 

آیا لیزر موهای زائد سرطان زا است؟

شاید شما هم شنیده باشید که حذف موهای زائد با لیزر باعث ایجاد سرطان می شود. در واقع با توجه به بنیاد مراقبت از پوست ، باید گفت که از این روش گاهی اوقات برای درمان انواع خاصی از ضایعات پیش سرطانی استفاده می شود.

از لیزرهای مختلفی برای درمان آسیب های ناشی از آفتاب و چین و چروک پوست استفاده می شود. لیزرهایی که برای از بین بردن موهای زائد  یا سایر روش های درمان پوستی مورد استفاده قرار می گیرند مقدار تابش کمتری  دارند.

علاوه بر این ، همین مقدار حداقل هم تنها روی سطح پوست را تحریک می کند. به همین دلایل است که لیزرها خطر ابتلا به سرطان را برای کاربران ندارند.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

عوارض لیزر موهای زائد از نظر طب سنتی

از نظر طب سنتی موها و ناخن ها یکی از راه های دفع فضولات بدن است.  طب سنتی عقیده دارد که :

  • لیزر کردن موهای زیر بغل بر قلب و پستان ها تأثیر منفی دارد و موجب سرطان رحم ، فیبروم ، میوم و کیست می شود.
  • رویش موهای زائد بر روی گوش زنان و نوک سینه ها نشان از عدم کارایی مناسب رحم یا یائسگی است و بدن از طریق این موها فضولات خود خارج می کند ،

که البته همه این موارد از نظر علم پزشکی امروز رد شده است.

 

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی 

لیزرهایی که دارای تکنولوژی بالا و پیشرفته هستند ،  فقط فولیکول های موها را هدف قرار می دهند. و هیچ نفوذی به داخل پوست و ارگان های داخلی بدن ندارند.  این واقعیت در مورد لیزر موهای زائد تمام مناطق بدن صدق می کند.  ما در مرکز لیزر و زیبایی برکه با استفاده از آخرین تکنولوژی های لیزر موهای زائد را از بین می بریم.

ما در مرکز لیزر و زیبایی برکه با استفاده از آخرین تکنولوژی های لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی و مناطق دیگر بدن را هم برای مردان و هم برای زنان از بین می بریم.  هزینه ها راقبل از درمان به اطلاع شما می رسانیم.

مقاله در باره لیزر دست و پا و هزینه آن را اینجا بخوانید

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

پس از هر جلسه درمان با لیزر ممکن است پوست ناحیه تحت درمان قرمز باشد.  این احساس مانند یک آفتاب سوختگی ملایم است و اغلب به مدت چند روز طول می کشد.  شما می توانید از کرم های موضعی برای تسکین ناراحتی خود استفاده کنید.  شما همچنین باید تا 6 هفته پس از لیزر درمانی از قرار گرفتن در معرض آفتاب برای مدت طولانی  خودداری کنید تا از آسیب بیشتر به پوست ناحیه درمان شده جلوگیری شود.

به طور کلی عوارض جانبی لیزر زیاد نیست.  ممکن است پوست پس از درمان قرمز و ملتهب شود.   که این عوارض در عرض چند ساعت از بین می رود.  بیماران باید مراقب باشند که قبل و بعد از درمان با لیزر در معرض نور خورشید قرار نگیرند.

 

استراحت پس از لیزر موهای زائد  

اکثر مشتریان ما می توانند بلافاصله بعد از لیزر موهای زائد به فعالیت های روزانه خود بازگردند.   ممکن است پوست شما تا چند ساعت قرمز باشد و احساسی شبیه به آفتاب سوختگی داشته باشید.  پس از درمان باید از ورزش شدید و نور خورشید خودداری کنید.

 

آیا مردان می توانند لیزر موهای زائد انجام دهند؟

هزینه لیزر موهای زائد چقدر است؟ | عوارض لیزر موهای زائد از نظر طب سنتی | مرکز لیزر برکهبله ، مردان می توانند موهای زائد خود را لیزر کنند.   برخی از مناطق درمان برای مردان عبارتند از :

  • گردن ،
  • کمر ،
  • دست ها ،
  • پشت گردن ،
  • کمر ،
  • سینه ،
  • شانه ها ،
  • خط ریش.

بعضی از مردها از رشد سریع موهای ریش و گردن خود و شیو کردن هر روزه خسته شده اند و ترجیح می دهند موهای پرپشت و زبر مناطق مختلف بدن خود را لیزر کنند.

شما هم با مراجعه به مرکز لیزر برکه از مزایای لیزر موهای زائد مردان بهره مند شوید و با مشکلات شیو و سایر روش های از بین بردن موهای زائد بدن خود خداحافظی کنید!

از بین بردن موهای بدن دیگر فقط به زنان اختصاص ندارد و مردان نیز مایل به حذف موهای بدن خود هستند.

لیزر موهای زائد و از بین بردن موهای ناخواسته به سرعت در میان مردان مورد استقبال واقع شده  و بیش از 50%  از مردان اقدام به حذف موهای زائد بدن خود با لیزر می کنند.  هزینه لیزر مردان تفاوت چندانی با هزینه لیزر زنان ندارد و تنها تفاوت در اندازه اندام افراد است.

همچنین افزایش علاقه مردان به انجام  لیزر موهای بدن می تواند به دلیل سهولت انجام لیزر درمانی  باشد.

 

آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟

مهم است بدانیم که حذف موهای زائد توسط لیزر باعث کاهش دائمی موهای ناخواسته می شود نه حذف دائمی آنها.  البته به طور متوسط ، هر جلسه از لیزر درمانی باعث از بین رفتن قسمتی از موها به صورت دائمی خواهد شد.

هدف واقعی از درمان با لیزر حدف همه موها نیست ، بلکه هدف کاهش میزان قابل توجه موها می باشد.  موهایی هم که پس از لیزر درمانی  باقی مانده اند ، اغلب نازک تر و کم رنگ تر از موهای اصلی قبل از درمان با لیزر هستند.

حذف موهای زائد با لیزر یک راه حل بسیار محبوب و بسیار مؤثر برای مقابله با موهای ناخواسته است.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد و عمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید. 

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments