چند نکته که ای کاش قبل از لیزر موهای زائد می دانستم |بهترین مرکز لیزر موهای زائد

چند نکته که ای کاش قبل از لیزر موهای زائد می دانستم |بهترین مرکز لیزر موهای زائد

چند نکته که ای کاش قبل از لیزر موهای زائد می دانستم |بهترین مرکز لیزر موهای زائد

چند نکته که ای کاش قبل از لیزر موهای زائد می دانستم |بهترین مرکز لیزر موهای زائدسال ها است که به خودم می گویم که برای لیزر موهای زائد آماده هستم. مطمئناً درمان با لیزر ارزان و بدون درد نیست.  و در ضمن شما مجبور هستید که بدن خود را به یک فرد غریبه نشان بدهید.   اما به عنوان کسی که اغلب پوست خود را برنزه می کند و اپیلاسیون انجام می دهد ، می دانستم لیزر درمانی هم در حضور اپراتور لیزر نمی تواند اشکالی برای من داشته باشد.

کافی است تصور کنید که لیزر موهای زائد پایان دادن به ناراحتی ، موهای زیر پوستی ، تیغ زدن های هر روزه و اپیلاسیون ماهانه است.  زیباییی و صافی پوست خود را بعد از لیزر درمانی تصور کنید.  با این تصورات بود که تصمیم گرفتم موهای زائد بدنم را لیزر کنم.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

می توان گفت که در مورد ساختار اجتماعی در مورد گزینه های زیبایی بسیار بحث می شود و من می خواهم یک چیز را روشن کنم : موهای بدن چیزی نیست که از وجود آنها خجالت بکشیم.  روش های زیبایی دائمی ، از جمله لیزر انتخاب بسیار شخصی هستند و همه افراد مجبور به انجام آن نیستند.  در مورد خود من باید بگویم که می دانستم درمان با لیزر  ممکن است به طور کامل موهایم را از بین نبرد ، اما در عوض زندگی من را کمی ساده تر کرد.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با ما تماس بگیرید.  مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

آیا لیزر موهای زائد به صرفه است؟

من دیگر از پرداخت هزینه های ماهانه اپیلاسیون خسته شده بودم ، به همین دلیل در پاییز سال پیش تصمیم گرفتم به یک مرکز لیزر درمانی مراجعه کنم.   هنگامی که برای مشاوره  وارد شدم ،  علاقه مند به حذف موهای اطراف منطقه بیکینی بودم ، البته بی میل نبودم که از موهای روی صورتم هم خلاص بشوم.  وقتی که با اپراتور لیزر در این مورد صحبت کردم او تمام مراحل لیزر را قدم به قدم برایم شرح داد.

او اشاره کرد که موهای صورتم در واقع خیلی نازک و روشن است.  او گفت : ” برای لیزر موهای زائد باید بین رنگ پوست و رنگ مو کنتراست وجود داشته باشد تا لیزر مؤثر واقع شود.  در  واقع مو باید دارای رنگدانه باشد.”  “علاوه بر این، موهای ضخیم بهتر از موهای نرم و نازک به لیزر جواب می دهند.”  البته از قبل این موضوع را می دانستم.  سپس با یک عینک محافظ  چشم هایم را پوشانید و شروع به کار کرد.

مقاله در باره لیزر موهای زائد و قیمت آن را اینجا مطالعه کنید

1- از لیزر انتظارات واقعی داشته باشید

چند نکته که ای کاش قبل از لیزر موهای زائد می دانستم | بهترین مرکز لیمرکز لیزر موهای زائد

من  شگفت زده متوجه شدم هیچ تضمینی وجود ندارد که موهای منطقه تحت درمان به طور کامل لیزر شود. فقط به صرف اینکه شما یک برنامه درمان را کامل کرده اید.  اپراتور لیزر همچنین گفت  “تصور غلط رایج این است که مو بعد از سه تا پنج جلسه لیزر درمانی دیگر هرگز دوباره رشد نمی کند.”

در صورتی که شما 5 تا 10 جلسه درمان با فاصله 4 تا 6 هفته داشته باشید ، می توانید انتظار داشته باشید که با کاهش 70 تا 90 درصدی موهای زائد خود روبرو شوید.  بعد از هر جلسه درمان شما کاهش تدریجی مو را خواهید دید. و اگر مویی دوباره رشد کند روشن رنگ و نازک خواهد بود و رشد آن نیز کندتر می باشد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

2-انتظار درد و ناراحتی در هنگام لیزر درمانی

همه می گویند که خوشگل شدن درد ندارد.  اما من نمی توانم دروغ بگویم ، لیزر موهای زائد با درد کمی همراه بود.  در حالی که هر جلسه لیزر درمانی من بیش از  20 دقیقه طول نمی کشید ، بهترین توصیف من از این روش این است که به نظر می رسد که  به طور مرتب با یک کش لاستیکی به پوست شما ضربه می زنند.

 

3-قوانین را دنبال کنید

هنگامی که جلسه  دوم من برگزار شد ، به یک مشکل کوچک دچار شدم.   من می دانستم که چند روز پس به علت سرما خوردگی شروع به مصرف آنتی بیوتیک کرده ام.   آنتی بیوتیک ها یک ماده حساس به نور هستند ، به این معنی که پوست شما نسبت  به نور حساس تر می شود.   از آنجایی که حذف موهای زائد توسط لیزر یک روش مبتنی بر نور است ، اگر در زمان مصرف آنتی بیوتیک لیزر موهای زائد انجام دهید ، ممکن است پوست شما به راحتی دچار سوختگی یا هایپرپیگمنتاسیون بشود.

قرار گرفتن در معرض آفتاب و برنزه شدن پوست نیز قبل و بعد از جلسات لیزر درمانی ممکن است باعث گرمای بیش از حد پوست شده و منجر به سوختگی ، هایپرپیگمنتاسیون و زخم بشود.  بنابراین در حالی که ممکن است رفتن در مقابل آفتاب در اولین روزهای بهار وسوسه کننده باشد ، اما شما باید اطمینان حاصل کنید که حداقل یک هفته قبل یا بعد از جلسه لیزر پوست خود را برنزه نکنید.

در مرکز لیزر برکه ما از جدید ترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

4-گزینه های مختلف را در نظر بگیرید

من می دانم که این واضح است ، اما می خواهم این واقعیت را دوباره تکرار کنم که هر کسی یک ایده متفاوت در مورد روش مناسب برای از بین بردن موهای زائد دارد. همانطور که روش های آرایش کردن و مراقبت از پوست برای هر کسی متفاوت هستند ،  لیزر موهای زائد نیز یک انتخاب است.

اما آنچه در حال حاضر محبوب است ، لازم نیست که برای شما مناسب باشد. لیزر موهای زائد زیر بغل ، بیکینی و پاها بیشتر از سایر نقاط با استقبال مردم روبرو شده است.  روز به روز زنان بیشتری برای لیزر برزیلی کامل به مراکز لیزر درمانی مراجعه می کنند.  

 

نتایج لیزر موهای زائد چه موقع مشاهده می شود؟

چند نکته که ای کاش قبل از لیزر موهای زائد می دانستم | بهترین مرکز لی

به طور معمول ، فرایند لیزر موهای زائد می تواند تقریباً شش ماه با جلساتی با فاصله چهار تا شش هفته طول بکشد. اما دیدن نتایج از ابتدا غیرممکن است.

اگر مایل هستید اطلاعات بیشتری در مورد درمان موهای زائد با لیزر کسب کنید ، می توانید جهت مشاوره به مراکز لیزر ما مراجعه کنید.  مشاوره فرصتی است برای پرسیدن سؤالات ، بررسی جزئیات پزشکی و بهداشتی و تست پچ بر روی بخشی از پوست شما تا مطمئن شوید واکنش های غیرمعمولی نسبت به لیزر موهای زائد نخواهید داشت.   

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments