هزینه تزریق ژل به صورت

هزینه تزریق ژل به صورت | انواع ژل های ژوویدرم | تزریق فیلر به صورت

هزینه تزریق ژل به صورت

هزینه تزریق ژل به صورت چقدر است ؟!

دوستی را می شناختم که به قدری عاشق تزریقات زیبایی بود که مدام می گفت “کاش همه ی پول های دنیا را داشتم تا می توانستم به هر جایی از بدنم که دوست دارم ژل تزریق کنم”.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

البته این خانم عزیز برای تزریق ژل برای نقاط مختلف بدن خود ، نیازی به همه ی پول های دنیا نداشت و می توانست با صرف هزینه ای اندک این کار را انجام دهد.

ژل های طبیعی مثل ژوویدرم و رستیلن از ماده ای به نام هیالورونیک اسید تشکیل می شوند .این ماده در بدن انسان موجود است اما با افزایش سن تولید آن در بدن کاهش پیدا می کند.هیالورونیک اسید مسئولیت حفظ و نگهداری رطوبت را در پوست بر عهده دارد.

هزینه تزریق ژل به صورت
هزینه تزریق ژل به صورت

این ژل ها به خاطر طبیعی بودن هیچ گونه عوارضی از خود بر جای نمی گذارند اما همین طبیعی بودن باعث شده که قیمت های بالاتری نسبت به دیگر ژل و فیلرها داشته باشند.

اسید هیالورونیک هم می تواند انسانی باشد و هم حیوانی!

اما هیالورونیک اسید موجود در این دسته از ژل ها کاملا انسانی است و سبکی خاصی دارد که موجب می شود عوارضی هم چون گلوله شدن و ناهمواری روی محل تزریق به وجود نیاید.

طبیعی است که با وجود تمام این مزایای فوق العاده قیمت تزریق ژل های حاوی هیالورونیک اسید نسبت به دیگر درمان ها (مثل تزریق چربی) گران تر باشد.

اما این مسئله بدین معنی نیست که هیچ کسی از عهده ی پرداخت آن برنمی آید.

در حال حاضر در بیشتر مراکز تهران ،این ژل ها از قیمت 800 الی 1800 ارائه می شوند.

این تغییر قیمت هم بیشتر مواقع به عوامل زیر بستگی دارد :

  • کیفیت ژل تزریق شونده
  • مهارت و تجربه ی پزشک
  • محل تزریق ژل
  • تعداد واحد مورد نیاز برای تزریق

اما شاید سوال شما هم این باشد که چگونه متوجه شویم قیمتی که پزشک یا مرکز به ما ارائه داده است ، قیمتی منصفانه و درست است.

در ادامه تصمیم دارم به برخی از این سوالات پاسخ دهیم. با ما همراه باشید

چند سی سی ژل برای گونه

همان گونه که گفتیم ، میزان ژل تزریق شونده در نواحی مختلف صورت در قیمت نهایی درمان تاثیر گذار خواهد بود.

هزینه تزریق ژل به صورت

به عنوان مثال اگر تصمیم داریم که تزریق ژل را برای گونه هایتان انجام دهید، در ابتدا پزشک مسائل زیر را بررسی خواهد کرد:

در وهله ی اول درباره اهداف و تمایلات شما سوال خواهد کرد و بررسی می کند که تا چه حد می خواهید که گونه های برجسته ای داشته باشید.

در مرحله ی بعد از آن ، پزشک آناتومی صورت چهره را بررسی می کند و تشخیص خواهد داد که به عنوان مثال افتادگی گونه های شما چقدر است و تا چه باید ژل به آن ها تزریق شود تا به فرم طبیعی و عادی خود دست پیدا کنند.

پس از آن بسته به نتیجه ی تشخیص پزشک ، چند سی سی ژل را برای تزریق آماده می کند.

معمولا برای تزریق ژل در گونه از یک سی سی برای هر گونه شروع می کنند و به تدریج بالاتر می روند تا به نتیجه ی دلخواه شما دست پیدا کنند.

بهترین ژل تزریقی صورت

ژل ها انواع و اقسام مختلف دارند. اصولا ژل ها را بر اساس مواد تشکیل دهنده در دسته بندی های زیر قرار می دهند :

  • ژل های حاوی هیالورونیک اسید (حیوانی و انسانی )
  • ژل های بدون هیالورونیک اسید

در دسته بندی اول می توان از برندها و نام های مختلفی نام برد.مثل :

اصولا همان گونه که گفتیم ژل های حاوی هایلورونیک اسید به خاطر مواد تشکیل دهنده ی آن ها کمترین عوارض جانبی برای بیمار به همراه نخواهند داشت. در واقع به خاطر این که بدن انسان به طور طبیعی هیالورونیک اسید تولید می کند ، وقتی که این ماده را تزریق می کنید ، واکنش ناخوشایندی نسبت به آن از خود نشان نخواهد داد و به سرعت با آن تطبیق پیدا می کند.

بهترین ژل تزریقی صورت

به همین خاطر عموما گفته می شود که ژل های ژوویدرم و رستیلن بهترین مارک های ژل می باشند چرا که حاوی هیالورونیک اسید هستند . ژل های مثل ژل ژوویدرم در انواع و اقسام مختلف به بازار عرضه می شوند و عموما گفته می شود که هر کدام از آن ها برای تزریق در نقطه ی خاصی از صورت بهتر است

ژوویدرم VOLLURE XC : برای رفع چین و چروک ها به کار می رود و عموما دوامی تا 18 ماه خواهد داشت.تزریق آن درد خیلی کمی خواهد داشت و میزان تورم بعد از آن خیلی کم خواهد بود.

ژوویدرم VOLBELLA XC : این فیلر به طور خاص برای نواحی لب و اطراف آن تولید شده است .دوام آن تا یک سال خواهد بود.تزریق آن درد نخواهد داشت چرا که حاوی لیدوکائین می باشد و لب ها را بی حس می کند.

ژوویدرم VOLUMA XC : این ژل برای نواحی گونه تولید شده است و باعث می شود که حجم از دست رفته ی آن ها بازگردد. علاوه بر این موجب بالا کشیدن گونه ها هم می شود.تحقیقات نشان داده که این فیلر تا 2 سال هم دوام می آورد.و مزیت بزرگ دیگری که دارد این است که بیشتر بیماران بعد از دو سال و به هنگام تکرار درمان دیگر به اندازه ی اول نیازی به تزریق ژل ندارند.

ژوویدرم ULTRA XC : این فیلر نیز برای لب ها تزریق می شود البته در رفع چین و چروک ها و جوانسازی نیز موثر است. این فیلر برجستگی و حجم را به لب ها برمی گرداند و باعث می شود که چروک های پیشانی و صورت پُر شوند.دوام و ماندگاری این ژل می تواند تا یک سال باشد

ژوویدرم ULTRA PLUS XC :برای مواقعی که تصمیم به تغییر بزرگی در نواحی صورت خود دارید ، تزریق این نوع از ژل به شدت توصیه می شود.این ژل به شکل عمیقی در پوست تزریق می شود و از دیگر ژل ها اندکی سنگین تر و قوی تر می باشد.به همین خاطر اصولا برای رفع مشکلات حادّتری استفاده می شود.

به عنوان مثال این نوع ژل برای رفع چروک های میان دو ابرو ، افزایش حجم صورت و زاویه سازی چهره تزریق می شود.

بهترین ژل تزریقی صورت

هزینه تزریق ژل خط خنده

در صورتی که تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید که یکی از ژل های بالا را برای رفع خط خنده ی خود استفاده کنید ، شاید برایتان مسئله باشد که هزینه ی آن چقدر خواهد شد.

باید عنوان کنیم که هزینه ی درمان این معضل نیز به فاکتورهایی که در بالا ذکر کردیم بستگی دارد.

به عنوان مثال در وهله ی اول باید مشخص شود که شما از کدام یک از ژل های موجود می خواهید استفاده کنید. شدت و وخامت عارضه چقدر است و اصولا چند سی سی ژل می خواهید تزریق کنید.

مرکز زیبایی برکه ، همواره آماده است که بهترین خدمات تزریق ژل و بوتاکس را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید همین امروز با این مرکز تماس گرفته و راجع به هزینه ی تزریق در بخش های مختلف صورت از همکاران ما سوال کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments