توصیه های من در مورد جراحی زیبایی بینی

نگاهی به مزایای اصلی جراحی رینوپلاستی | محبوب ترین جراحی زیبایی پلاستیک

نگاهی به مزایای اصلی جراحی رینوپلاستی | محبوب ترین جراحی زیبایی پلاستیک

رینوپلاستی یک روش پزشکی برای اصلاح فرم بینی است که  یکی از محبوب ترین جراحی های زیبایی پلاستیک است که هر ساله انجام می شود.  صدها هزار بیمار هر ساله برای مزایای مختلف جراحی زیبایی بینی انجام می دهند.  بعضی ها از فرم بینی خود ناراضی هستند ، دماغ بعضی دیگر به علت آسیب های ناشی از حادثه یا ضربه تغییر شکل داده و یا اینکه مشکلات ساختاری مانع تنفس می شوند.

رینوپلاستی با افزایش تناسب صورت ، ظاهر خوبی به ویژگی های صورت می دهد. مطالعات علمی نشان داده است هنگامی که شما به فردی نگاه می کنید ابتدا به چشمان او نگاه می کنید. سپس به بینی و دهان او نگاه می کنید.  بنابراین هر چیز جذابی در این محدوده نظر شما را جلب می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

انواع مختلفی از روش های رینوپلاستی و همچنین مزایای آن وجود دارد.  از آنجایی که بینی نقطه مرکزی چهره است ، مهم است که یک فرد به طور کامل تمام گزینه های درمان و نتایج بالقوه را که می تواند به عمل منجر می شود ، درک کند.

 

مزایای جراحی رینوپلاستی

همه دلایلی که برای جراحی رینوپلاستی در نظر گرفته می شود با ظاهر افراد ارتباط ندارد.  اما خوش فرم بدون بینی مطمئناً می تواند اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.  رینوپلاستی یا جراحی زیبایی بینی  برای کمک به منظور تغییر شکل ، اندازه یا حتی عملکرد بینی شما انجام می شود. بیش از 223،000 عمل جراحی تغییر شکل بینی در سال 2016 صورت گرفت و رینوپلاستی سومین روش محبوب جراحی پلاستیک در ایالات متحده بود.

اگر تصمیم گرفته اید که دماغ خود را عمل کنید ، یا هنوز در مورد آن مطمئن نیستید ، بهتر است از مزایای خاصی که برای جراحی رینوپلاستی وجود دارد ، با خبر بشوید.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

مزایای جراحی رینوپلاستی

مزایای جراحی رینوپلاستی

  • بهبود تنفس : برای کسانی که از مشکلات تنفسی مادرزادی یا طولانی مدت رنج می برند ، جراحی بینی می تواند به طور قابل توجهی به بهبود تنفس کمک کند.
  • بالا بردن اعتماد به نفس : جراحی زیبایی بینی می تواند به افزایش اعتماد به نفس شما کمک کند.
  • مشکلات سینوسی : سردرد ، احتقان مداوم بینی و فشار سینوسی ، احساس ناراحتی ، دشواری تنفس و سردرد شدید همه به مشکلات سینوس مربوط هستند که از طریق جراحی رینوپلاستی از بین می روند. جراحی ترکیبی رینوپلاستی ممکن است همراه با جراحی سینوس ها انجام شود تا مشکلات تنفسی و سینوزیت مزمن را حل کند. سینوزیت به این معنی است که سینوس های شما ملتهب می شوند. علت سینوزیت می تواند عفونت باشد که مخاطی تولید کند که به داخل بینی می ریزد. اگر بینی شما متورم شود ، این می تواند سینوس ها را مسدود کند و درد ایجاد کند.
  • شکستکی بینی : ترمیم بینی شکسته  بدون توجه به علت آن می تواند درد را کاهش دهد و ظاهر را بهبود بخشد.  بیشترین استخوانی که در صورت شکسته می شود ، استخوان بینی است. رینوپلاستی می تواند آسیب دیدگی های بینی را ترمیم کند.  علل شکستکی بینی  معمولاً مربوط به ضربه به بینی یا صورت است.  شایع ترین علت شکستکی بینی دعوا ، تصادفات ، ورزش ، و حوادث ناشی از وسایل نقلیه موتوری است. شکستگی بینی در کودکان اغلب به دلیل افتادن است.
  • جراحی های اصلاحی : اگر از اولین عمل جراحی بینی نتایج دلخواه خود را به دست نیاورید ، می توانید یک جراحی های اصلاحی انجام دهید تا به فرم مورد نظرتان برسید.
  • خروپف : در حالی که خروپف ممکن است برای شما عادی باشد ، اما حتماً سعی می کنید آن را درمان کنید. جراحی بینی می تواند تأثیر قابل توجهی روی خواب شما داشته باشد و ممکن است یک راه حل دائمی باشد.  رینوپلاستی می تواند خروپف یا سایر مشکلات خواب را متوقف کند یا کاهش دهد. 23٪ از زوجین به علت خروپف شدید شریک زندگی خود در اتاق خواب های جداگانه می خوابند.  زیرا خروپف خواب آنها را مختل می کند و خوابیدن در کنار همسری که خروپف می کند برای شان ناراحت کننده است.
  • نقص در هنگام تولد : جراحی می تواند به شما کمک کند که نقص بینی خود را با جراحی برطرف کنید.

بسیاری از بیماران بر این باورند که جراحی بینی به موفقیت و قدرت آنها در کار کمک می کند. بسیاری از افراد نیز رینوپلاستی را برای حفظ رقابت در بازار کار می بینند.

آکادمی آمریکایی جراحی پلاستیک و ترمیم صورت (AAFPRS ) معتقد است که 76 درصد از جراحی های پلاستیک بینی که برای نوجوانان انجام می شود به این دلیل است که آنها مورد تمسخر و اذیت همسن های خود واقع شده اند.

براساس آمار انجمن ملی آموزش و پرورش ، تخمین زده می شود که 160،000 کودک هر روز به علت ترس از حمله یا ارعاب سایر دانش آموزان از مدرسه فرار می کنند.  هیچ کس نباید به دلیل زشت بودن بینی یا چهره خود مورد آزار و اذیت قرار گیرد.

جراحی زیبایی بینی می تواند مشکلات متعددی را حل کند.  از جمله نوک افتاده یا بینی گوشتی

 

رایج ترین سؤالات در مورد رینوپلاستی

رایج ترین سؤالات در مورد رینوپلاستی

انتخاب روش جراحی برای تغییر ظاهر و یا بهبود سلامت خود می تواند سوالاتی به همراه داشته باشد. یکی از رایج ترین سؤالات در مورد رینوپلاستی مربوط به میزان درد و دوره بهبودی است.  در حالی که هر جراحی تهاجمی در طول فرآیند بهبودی ناخوشایند خواهد بود ، اکثر بیماران رینوپلاستی تورم و حساسیت به لمس را تجربه می کنند.

اما بعد از عمل باید حداقل دشواری تنفسی را داشته باشند.  گاهی بینی هم ممکن است تغییر رنگ پوست اتفاق بیفتد.  اکثر بیماران پس از چند روز نتایج عمل جراحی را می بینند.  شما احتمالاً می توانید در عرض یک هفته به کار بازگردید.

به خاطر داشته باشید که رینوپلاستی مانند تغییر مدل مو نیست. عمل شما به طور خاص برای نیازهای شما انجام شده است.  بنابراین نشان دادن عکس یک بازیگر معروف به جراح و اینکه از او بخواهید دماغ تان را مثلاً مدل مایکل جکسون جراحی کند ، کار درستی نیست.  

جراح باید تقارن و تعادل بینی را مناسب با صورت شما انجام دهد نه با صورت یک هنرپیشه معروف.  آنچه که در مورد یک فرد جذاب است ، همیشه مناسب دیگری نیست.

با این وجود برخی ممکن است بخواهند دماغ شان عروسکی یا شبیه به دماغ یک هنرپیشه معروف باشد.  این یک تصمیم شخصی است.  اما بهتر است با مشورت جراح مدلی را انتخاب کنید که تا پایان عمر بتوانید آن را دوست داشته باشید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای عمل های زیبایی اتوپلاستی و رینوپلاستی و سایر درمان های زیبایی با مرکز برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie 

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments