مقایسه روش های مختلف رفع موهای زائد بدن | اپیلاسیون ، شیو ، لیزر موهای زائد

مقایسه روش های مختلف رفع موهای زائد بدن | اپیلاسیون ، شیو ، لیزر موهای زائد

مقایسه روش های مختلف رفع موهای زائد بدن | اپیلاسیون ، شیو ، لیزر موهای زائد  

مقایسه روش های مختلف رفع موهای زائد بدن | اپیلاسیون ، شیو ، لیزر موهای زائد

مقایسه روش های مختلف رفع موهای زائد بدن و همه چیزهایی که شما باید در مورد رفع موهای زائد بدانید :

بسیاری از مردم با توجه به اینکه فصل تابستان از راه می رسد ، می خواهند پوستی نرم و ابریشمی داشته باشند.  مرکز زیبایی برکه  در مورد حذف موهای زائد بدن و صورت و سایر قسمت های بدن از جمله بیکینی ، پاها ، زیر بغل و ساعد خدمات لازم را به شما ارائه می دهد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

 

مقایسه روش های مختلف برای رفع موهای خط بیکینی  

اگر دلتان می خواهد پوست اطراف خط بیکینی خیلی صاف باشد ، چند گزینه دارید.

شیو کردن :  نتیجه شیو کردن کوتاه مدت است ، و شما می توانید آن را به راحتی در خانه خود انجام دهید. برای جلوگیری از بریدگی و سوزش ناشی از سوختگی تیغ به بسیاری از کسانی که اصلاح می کنند ، توصیه می شود تا پس از حمام که پوست هیدراته است ، شیو کنند.

برای محافظت از پوست ابتدا از فوم اصلاح استفاده کنید.

مقایسه روش های مختلف برای رفع موهای خط بیکینی

اپیلاسیون : گزینه دیگری برای رفع موهای خط بیکینی شما است.  موهای منطقه بیکینی زبر و ضخیم هستند که برای اپیلاسیون ایده آل است و از آنجا که موها از ریشه خارج می شود ، پس از رشد مجدد نازک تر خواهند بود.

انواع مختلفی از موم وجود دارد ، از جمله موم نواری که به صورت گرم و با پارچه یا ورق کاغذ  برداشته می شود. و موم سخت که گرم اعمال می شود و پس از آنکه خنک شد برداشته می شود.

اگر یک روش طولانی مدت برای شما در اولویت باشد ، اپیلاسیون بیکینی می تواند بهترین گزینه باشد.    رشد موها پس از اپیلاسیون حدود سه تا شش هفته طول می کشد. هنگامی که می خواهید اپیلاسیون کنید پوست باید کاملاً خشک باشد.  شما می توانید در صورت لزوم ، رطوبت را با پودر نوزاد بپوشانید.

لیزر موهای زائد:  رفع موهای زائد توسط لیزر راه حلی است که شما را برای همیشه از دست موهای زائد نجات می دهد.  در این روش موها در زیر پوست نابود می شوند و کاملاً از بین می رود.  پس از آن منافذ پوست بسته شده و پوستی نرم و صاف باقی می ماند.

پس از لیزر خط بیکینی دیگر نیازی به اصلاح و یا اپیلاسیون ندارید و به عوارضی مانند بریدگی ناشی از تیغ زدن و سرزدن موها از زیر پوست دچار نخواهید شد.  لیزر خط بیکینی در میان مردان هم طرفدار دارد.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  برای تماس با ما اینجا کلیک کنید.

 

مقایسه روش های مختلف برای رفع موهای پاها

مقایسه روش های مختلف برای رفع موهای پاها

شیو کردن : البته که تا قبل از روی کار آمدن لیزر ، شایع ترین روش برای برداشتن موهای پا شیو کردن بوده است. اگر برای شما مهم نیست که هر روز موهای پاهای خود را تیغ بزنید ، بسته به اینکه موهای شما به چه سرعتی رشد می کند ، این یک گزینه عالی است.

یک متخصص پوست و لیزر در بیمارستان Mount Sinai  در شهر نیویورک توصیه می کند با استفاده از یک تیغ تیز و یک فوم مرطوب کننده ، کرم یا ژل می توانید پاهای خود را شیو کنید.

استفاده از اسکراب بدن دو بار در هفته و یا تا دو روز قبل از هر نوع روش رفع موهای زائد از رشد موهای زیر پوستی و برجستگی های پوست جلوگیری می کند.  اما هیچوقت بلافاصله بعد از شیو ، از اسکراب و لایه بردارها استفاده نکنید زیرا در این زمان پوست شما حساس تر می شود. مقایسه  

کرم های موبر: یکی دیگر از روش حذف موهای زائد استفاده از کرم های موبر است.  شما ممکن است از بوی بد این فرآورده ها ناراضی باشید اما ترکیبات جدید و پیشرفته باعث شده که این کرم ها بوی خوشی داشته باشد و التهاب کمتری ایجاد کنند.

این کرم های موبر با استفاده از مواد شیمیایی مانند تيوگليکولات کلسيم يا تيوگليکولات پتاسيم که باعث شکستن ديسولفيد در کراتين می شوند ، موجب تضعيف مو می شوند.   توصیه می شود که قبل از استفاده از یکی از این کرم ها بر روی پوست خود تست پچ انجام دهید و کرم را برای مدت طولانی تر از آنچه دستور داده شده استفاده نکنید. مقایسه  

اپیلاسیون : اگر تحمل درد بیشتری دارید و ترجیح می دهید که موهای پاهای تان دیرتر رشد کند ، اپیلاسیون انجام بدهید.  رشد موها پس از اپیلاسیون به طور معمول بین سه تا شش هفته طول می کشد.

لیزر موهای زائد :  با حذف موهای زائد پا توسط لیزر می توانید در وقت و پول خود صرفه جویی کنید.  لیزر موهای زائد پا را در کمتر از 20 دقیقه در یکی از مرکز لیزر ما انجام دهید.

لیزر موهای زائد یک روش دائمی است که جایگزینی مناسب برای اصلاح ، اپیلاسیون و کرم های موبر است و از سوختگی ، سوزش و خطر زخم شدن پوست جلوگیری می کند.  لیزر موهای زائد نه تنها ظاهر پوست شما را بهبود می بخشد ، بلکه برای همیشه از دست موهای زائد خود راحت می شوید.  مقایسه  

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

مقایسه روش های مختلف رفع موهای زائد زیر بغل و ساعد

مقایسه روش های مختلف رفع موهای زائد زیر بغل و ساعد

موهای زیر بغل در مقایسه با موهای سایر قسمت های بدن تقریباً 50% سریع تر  رشد می کنند.  شما می توانید برای از بین بردن موهای زیر بغل و ساعد خود از روش هایی مانند شیو کردن و یا کرم های موبر استفاده کنید.  اپیلاسیون روشی است که باعث می شود پس از چند بار تکرار شدن ، موها نازک تر و کمتر بشوند و فواصل بین جلسات حذف مو بیشتر می شود.  اما درد زیادی را باید تحمل کنید.  مقایسه 

شما می توانید موم باقی مانده از اپیلاسیون را با یک پنبه آغشته به روغن بچه پاک کنید.

لیزر موهای زائد : نتیجه این روش بسیار طولانی مدت است و اگر مطمئن هستید که دیگر نمی خواهید موهای زیر بغل یا ساعدتان رشد کند ، لیزر درمانی را انتخاب کنید.

یک مقاله جالب در باره لیزر موهای زائد بخوانید

لیزر موهای زائد اگر همه موها را از بین نبرد ، 70 تا 90 درصد موها را از بین می برد.

لیزر موهای زائد ممکن است در کشورهای اروپایی و یا امریکا روشی پرهزینه و گران باشد ، اما در ایران هزینه آن بالا نیست.  علاوه بر این شما می توانید لیزر مناطق مختلف بدن را با اولویتی که خودتان می خواهید انجام بدهید.

برای مشاوره و گرفتن وقت برای لیزر موهای زائد وعمل های زیبایی سینه و هموروئید و سایر درمان های زیبایی با مرکز لیزر و زیبایی برکه تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments