لیزر کردن موهای زائد بیکینی

لیزر کردن موهای زائد بیکینی | بهترین روش رفع دائمی موهای زائد | مرکز لیزر برکه

لیزر کردن موهای زائد بیکینی

لیزر کردن موهای زائد بیکینی

من روی تمیزی بدنم خیلی حساسم. جدای از اهمیتی که به شستشوی بدن خودم می دم، همیشه تلاش می کنم موهای زائد بدنم رو مرتبا بر دارم. ولی خب، متاسفانه سرعت رشد موهای زائدم هم زیاده. توی خونه همیشه شوهرم و بچه هام بهم غر می زنن که خیلی توی حموم می مونم. تقصیری هم ندارم، شیو کردن موهای زائد زمان می بره.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

همه ی این عوامل مدتی بود که برام شده بود دردسر. از هرچی شیو کردن و ژیلت بود متنفر شده بودم. جدای از التهاب پوستی بعد از شیو کردن دیگه تحمل خارش پوست، وقت رشد مجدد موها رو نداشتم. تصور درد اپیلاسیون هم حالمو بهم می زد. تازه همه ی این وقت و پولی که برای از بین بردن موهای زائدم می کردم بی فایده بود. کافی بود چند روز بگذره تا روز از نو، روزی از نو.

لیزر کردن موهای زائد بیکینی
لیزر کردن موهای زائد بیکینی

دوباره این موهای زائد لعنتی نوک می زدن و خودشونو نشون می دادن. حالا جدای از موهای زائد هر نقطه ای از بدن، واقعا موهای زائد ناحیه ی بیکینی اذیتم می کرد. چون خب همونطور که می دونید این ناحیه خیلی حساسه. التهاب و جوش پوستی بعد از شیو کردن روی این ناحیه دو چندان بود و خارشش واقعا اذیتم می کرد. مخصوصا وقتی تو مکان های عمومی و بیرون بودم. بعضی وقتا از شدت خارش و اینکه نمی تونستم کاری هم براش انجام بدم گریه م می گرفت.

علاوه بر اون همونطور که احتمالا می دونید ناحیه ی بیکینی خانم ها کاملا مستعد عفونت و باکتریه. به همین خاطر خیلی مهمه که همیشه تمیز باشه. موهای زائد این ناحیه یه محیط عالی برای رشد باکتری ها هستن و از بین بردنشون حتی میشه گفت برای سلامتی واجبه.

جدای از مسئله های مربوط به سلامت، من به تمیزی و زیبایی این ناحیه از بدن هم خیلی اهمیت می دم. منظورم اینه کدوم خانومیه که دوست نداشته باشه بتونه بدون اینکه خجالت بکشه، یه لباس بیکینی قشنگ بپوشه.

خلاصه این شد که افتادم دنبال یه راه مطمئن تا بتونم این مشکلاتم رو حل کنم. تا اینکه یک روز یکی از دوستانم بعد از اینکه درد دلام رو شنید بهم لیزر کردن موهای زائد بیکینی رو معرفی کرد. البته خودشم گفت که لیزر فقط مختص ناحیه ی بیکینی نیست و میشه تمام موهای زائد همه ی نقاط بدن رو هم لیزر کرد.

دوستم بهم گفت که لیزر موهای زائد تاثیر دائمی داره. یعنی با یه دوره لیزر کردن موهای زائد بیکینی یا هر نقطه ی دیگه ای، دیگه هیچوقت لازم نبود نگران رشد مجدد اونها باشم. چون برای همیشه از بین می رفتند! علاوه بر اون گفت که بعد از لیزر پوست صاف و صیقلی خواهم داشت. تازه لیزر یه درمان کاملا ایمن و بدون درد و عوارض هم بود!

لیزر کردن موهای زائد بیکینی
لیزر کردن موهای زائد بیکینی

باورم نمی شد که یه درمان بتونه این همه مزایا داشته باشه. راستش اولش حرفشو باور نکردم. تا اینکه ساق پاشو که چند ماه پیش لیزر کرده بود رو بهم نشون داد. وقتی پوست پاشو دیدم کاملا به حرفاش ایمان آوردم. دقیقا راست می گفت. پوستی بدون مو، صیقلی و صاف داشت. یه لحظه خودمو توی اون وضعیت تصور کردم و همون کافی بود تا تصمیمو بگیرم.

منم تصمیم گرفتم موهای زائد بدنم، و مخصوصا موهای زائد بیکینی رو لیزر کنم. اگر لیزر واقعا تمام این تاثیرات که دوستم گفته بود رو داشت، حقیقتا ارزشش رو داشت. پس از دوستم خواستم تا مرکز لیزری که به اون مراجعه کرده رو بهم معرفی کنه.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

با اینکه به دوستم اعتماد کامل داشتم و نتیجه ی لیزر رو روی بدن خودش دیده بودم، اما باز هم احتیاط کردم و خودم یه جستجو تو اینترنت کردم تا بتونم بهترین مرکز لیزر موهای زائد رو پیدا کنم. جالب اینکه حق دوباره با دوستم بود. تو جستجوهام بیشتر از یک بار با نام تهران اسکین مواجه شدم و بعد از اینکه نظرات کسانی که بهش مراجعه کرده بودن رو بررسی کردم، دیدم همه راضی هستن.

به همین خاطر به مرکز لیزر برکه، که شعبه ی تهران مجموعه مراکز لیزر تهران اسکین در سراسر ایرانه، مراجعه کردم. دیدن فضای اطمینان بخش خود مرکز در کنار صحبت های اولیه ای که با تکنسین مجموعه داشتم، کافی بود تا از درستی تصمیمم مطمئن بشم. و الان هم که چند مدتی از دوره ی درمان لیزرم می گذره، باید بگم حقیقتا تصمیم درستی گرفتم که به برکه مراجعه کردم. چون از نتیجه واقعا راضی هستم.

برکه با کادری از تکنسین های مجرب و حرفه ای، و البته خوش اخلاق، یکی از بهترین مراکز لیزر در تهرانه. مجهز بودن برکه به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر روز دنیا، در کنار قیمت ها و تخفیف های باور نکردنیش، اون رو به یکی از با کیفیت ترین و در عین حال به صرفه ترین مراکز لیزر تبدیل کرده. شما همین الان می تونید از طریق صفحه ی تماس با ما، یا لیست تعرفه های قیمتی برکه آشنا بشید و برای تعیین نوبت مشاوره و لیزر باهاش تماس بگیرید.

قیمت لیزر موهای زائد

راستش تا قبل از مراجعه کردن به برکه یکی از بزرگترین نگرانی هام در مورد لیزر کردن موهای زائد بیکینی، قیمت این درمان بود. چون واقعا اگر می خواست هزینه ی بالایی داشته باشه از پسش بر نمی اومدم. اما بعد از جلسه ی مشاوره فهمیدم که لیزر کردن موهای زائد چقدر به صرفه است. در واقع خیلی خیلی به صرفه تر از اینه که بخوام تا آخر عمر پول ژیلت و جلسه های اپیلاسیون بدم.

لیزر کردن موهای زائد بیکینی

اولا که لیزر تاثیر مادام العمر داره. یعنی بعد از لیزر دیگه هیچ نیازی نیست حتی یک تومن خرج رفع کردن موهای زائد بدنتون بکنید. در ثانی، از اونجایی که لیزر یه درمان دوره ایه، هزینه ش پخش می شه. یعنی برای لیزر کردن موهای زائد، باید چند ماه، ماهی یک جلسه به مرکز برید تا بعد از 5 الی 6 جلسه موهای زائدتون کاملا از بین بره. از طرفی چون هزینه ی هر جلسه رو بعد از خود جلسه پرداخت می کنید، عملا دارید کل هزینه ی لیزر موهای زائد رو طی اقساط ماهیانه پرداخت می کنید. پس هیچ فشار مالی بهتون نمیاد. در کنار همه ی اینها، تخفیف های برکه هم لیزر رو واقعا در دسترس کرده.

شما می تونید برای آشنایی بیشتر مقاله ی قیمت لیزر کردن موهای زائد رو مطالعه کنید.

امیدوارم تجارب مثبت من از لیزر کردن موهای زائد به درد شما هم بخوره.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید    

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments