مزایای لیزر موهای زائد

بیست و دو مورد از مزایای بی نظیر لیزر موهای زائد| رفع دائمی موهای زائد بدن| مرکز لیزر برکه

بیست و دو مورد از مزایای بی نظیر لیزر موهای زائد صورت و بدن

مزایای لیزر موهای زائد

تیغ کشیدن، بند انداختن، استفاده از موم و موارد مشابه با مشکلات مربوط به خود همراه هستند چرا که برخی از آنها منجر به جوش زدن پوست و بروز التهاب می شوند و این مسائل باعث می شود که افراد به دنبال لیزر موهای زائد بدن خود باشند. لیزر موهای زائد یکی از محبوب ترین روش های زیبایی در آمریکا و سراسر جهان است که از پرتوهای متمرکز نور استفاده می کند و ریشه فولیکول های مو را هدف قرار می دهد. فولیکول ها به جذب نور لیزر می پردازند و سپس موهای موضع مورد نظر را از بین می ‌برند. می توان از لیزر برای رفع موهای زائد نواحی مختلف بدن از قبیل پاها، بازوها، صورت، بیکینی، زیر بغل، کمر و سایر نقاط بدن استفاده کرد. در لیزر، موهای زائد و سیاه رنگی که زبر هستند هدف قرار می گیرند و از بین می روند. یکی از مزایای لیزر موهای زائد بدن این است که هیچ گونه مشکلی برای پوست به وجود نمی آورد. لیزر موهای زائد بدن با مزایای بسیار زیادی همراه است که در این مقاله قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

 

) سرعت بالایی دارد

اولین و مهمترین مزیت لیزر موهای زائد بدن این است که طی مدت کوتاهی موهای زائد بدن برطرف می ‌شوند و در هر یک ثانیه تعداد زیادی از موها هدف قرار داده می شوند. لیزر موهای زائد نقاط کوچک در بدن از قبیل پشت لب در کمتر از یک دقیقه انجام می ‌شود و نقاط بزرگتر بدن از قبیل کمر یا پا به زمان بیشتری نیاز دارد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

2) قابل پیش بینی است

یکی دیگر از مزایای لیزر موهای زائد این است که معمولاً طی مدت ۳ تا ۷ جلسه تقریبا فرایند رفع دائمی موهای زائد انجام می شود. لیزر موهای زائد در دوران که طی مدت کوتاهی شما را از شر موهای اضافی نقاط مختلف بدن خلاص می کند یک روش عالی برای کاهش میزان رشد موهای زائد محسوب می ‌شود و شما پس از اتمام دوره درمان دیگر نیازی به شیو کردن و امتحان کردن روش های قدیمی نخواهید داشت.

3) موهای همه نقاط بدن را برطرف می کند

می توان از لیزر برای رفع موهای زائد همه نقاط بدن استفاده کرد و ظاهری ایده آل را به وجود آورد به همین دلیل می توان با قاطعیت گفت که امکان لیزر موهای زائد همه نقاط بدن از صورت تا پاها میسر است. لیزر موهای زائد بر خلاف سایر روش های قدیمی مانند وکس یک روش بدون درد و غیر تهاجمی است و تکمیل دوره درمانی شما را به آنچه که در ذهن دارید می رساند و دیگر دغدغه رفع موهای زائد بدن خود را نخواهید داشت.

4) یک روش ایمن و موثر است

مزایای لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد بدن یک روش بسیار ایمن و موثر است که دقت بسیار بالا و لیزر و انرژی آن در هدف قرار دادن فولیکول های مو باعث شده است که در مقایسه با سایر روش های موجود برای موهای زائد اثربخشی بالایی داشته باشد. در دو دهه گذشته از لیزر استفاده های مختلفی شده است و با توجه به تحقیقات متعددی که بر روی آن انجام شده محققان با اطمینان از لیزر به عنوان یک روش بسیار ایمن برای رفع موهای زائد بدن یاد می کنند. امروزه دستگاه های لیزر خانگی نیز وجود دارد اما بهترین کار این است که فرایند رفع موهای زائد در مطب پزشک و تحت نظر او انجام شود تا ریسک بروز هرگونه مشکل احتمالی به حداقل برسد.

 

5) باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود

لیزر علاوه بر آنکه به طور دائمی موهای زائد را برطرف می کند در وقت هم صرفه جویی می نماید و دیگر لازم نیست که هر روز زمان زیادی را به شیو کردن دست یا زیر بغل و سایر نقاط بدن بپردازید. شیو کردن موهای بدن با صرف هزینه همراه است و البته نمی توان ریسک بریدگی پوست و آسیب دیدگی آن حاصل از تیغ کشیدن را نادیده گرفت و همین مسئله باعث شده است که اکثر خانم ها و آقایان با مشکل مواجه شوند. لیزر موهای زائد هم در هزینه و هم در وقت شما صرفه جویی می کند و شما یک بار برای همیشه از شر موهای زاید خود خلاص می شوید.

 

6) از رشد موها به سمت داخل جلوگیری می کند

یکی دیگر از مزایای لیزر موهای زائد این است که از رشد موها به سمت داخل پوست جلوگیری می کند. احتمالاً شما هم تجربه رشد موها در زیر پوست را دارید و می دانید که این وضعیت چقدر دردناک است. لیزر می تواند به درمان این مشکل نیز بپردازد. اگر شما به طور مداوم دچار این مشکل می شوید یا آنکه تیغ کشیدن باعث سوختگی پوست شما می شود لیزر موهای زائد بدن و صورت را در مرکز زیبایی و لیزر به شما پیشنهاد می کنیم.

7) به خوبی روی موهای شیو شده جواب می دهد

مزایای لیزر موهای زائد

هنگامی که شما از وکس یا تیغ برای رفع موهای زائد بدن خود استفاده می کنید پس از چند روز دوباره شاهد رویش موهای نواحی مورد نظر خواهید بود و رشد آن‌ها ظاهر نامطلوبی را به وجود می آورد و باید صبر کنید تا آنقدر رشد کنند که بتوانید دوباره آنها را شیو کنید. اما به لطف فناوری لیزر نیازی به این کارها نیست و شما دیگر منتظر نمی ماند که موهای زائد تان رشد کند تا دوباره چرخه شیو کردن را تکرار کنید. تیغ کشیدن با استفاده از موم از روش های رایج برای رفع موهای زائد بدن محسوب می شوند اما تفاوت آنها با لیزر در این است که لیزر برای همیشه موهای زائد را برطرف می کند و نتایج حاصل از آن دائمی است.

 

8) برای پوست نیز مفید است

لیزر موهای زائد به خاطر دقت بالایی که دارد بسیار معروف است زیرا در این روش فقط نقاط رنگی پوست از قبیل فولیکول های مو هدف قرار داده می شود به همین دلیل پوست اطراف نقاطی که تحت درمان قرار می گیرند دچار آسیب دیدگی نخواهد شد و فقط فولیکول های مو از بین می روند.

موهای بدن در سه مرحله رشد می کنند این مراحل عبارتند از کاتاژن، تلوژن و آناژن. در مرحله اول موها در فاز فعال قرار دارند و نور لیزر روی فولیکول های مو متمرکز می ‌شود. لیزر انرژی را به گرما تبدیل می کند و گرمای ایجاد شده به سمت فولیکول های مو ارسال می شود و از بزرگ شدن فولیکول ها جلوگیری می کند و در نهایت از رشد موهای زائد در موضع تحت درمان پیشگیری خواهد شد.

9) یک روش مورد تایید است

مزایای لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد مورد تایید پزشکان است و از سال ۱۹۹۷ مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا قرار گرفته است. لیزر باعث رفع موهای زائد بدن می ‌شود و پوستی لطیف و تمیز را به شما هدیه می دهد اما باید دوران درمان تکمیل شود تا موها در مراحل مختلف رشد لیزر شوند و به تدریج نازک تر شده و رنگ آنها روشن شود و در نهایت از بین بروند.

10) انجام آن ساده است

یکی دیگر از مزایای لیزر موهای زائد این است که با سرعت نور عمل می کند و می تواند در مدت بسیار کوتاهی بخش زیادی از نقاط مختلف بدن را درمان کند. پس از لیزر موهای زائد نیازی به استراحت در منزل نخواهید داشت می توانید به انجام فعالیت ‌های روزمره خود بپردازید و به محل کار خود برگردید.

11) با عوارض جانبی کمی همراه است

همه روش هایی که برای اهداف زیبایی مورد استفاده قرار می گیرند با عوارض جانبی همراه هستند و لیزر موهای زائد نیز از این قاعده جدا نیست. قرمزی پوست و التهاب از عوارض شایع لیزر موهای زائد محسوب می شوند و به ندرت ممکن است فرد دچار تاول یا ایجاد بافت اسکار شود که احتمال بروز آن به سابقه پزشکی بیمار و مرکز انجام لیزر موهای زائد بستگی دارد. لیزر موهای زائد می تواند موهای ضخیم و تیره را هدف قرار دهد و هیچ گونه مشکلی را برای پوست موضعی که تحت درمان قرار گرفته است به وجود نخواهد آورد.

12) حس خوبی را به ارمغان می آورد

مزایای لیزر موهای زائد

ایجاد حس خوب و پوستی نرم و لطیف یکی دیگر از مزایای لیزر موهای زائد محسوب می ‌شود و شما هنگامی که موهای بدن خود را لیزر می کنید دیگر نگران رشد مجدد آن ها و شیو کردن و مشکلات حاصل از آن نخواهید بود. اعتماد به نفسی که لیزر موهای زائد برای شما به ارمغان می آورد باور نکردنی است چرا که دیگر نگران دیده شدن موهای زائد خود نخواهید بود. پس از اتمام دوره لیزر موهای زائد می توانید از حس طراوت و تمیزی پوست خود لذت ببرید.

 

13) نتایج حاصل از لیزر عالی است

لیزر موهای زائد یک روش عالی برای پاک سازی پوست از موهای زائد است و شما را به نتیجه مطلوب می رساند. پس از اتمام دوره لیزر موهای زائد شما به سالی یک یا دو بار مراجعه به مرکز لیزر نیاز دارد تا برای همیشه پوستی تمیز و بدون مو داشته باشید.

 

14) لیزر موهای زائد یک سرمایه گذاری بلند مدت است

هنگامی که شما برای همیشه موهای زائد خود را برطرف کنید در واقع یک سرمایه گذاری بلند مدت انجام می دهید که با نتایج عالی همراه است به شرط آن که دوره درمان را تکمیل کنید تا همه موهای زائد شما در مراحل مختلف رشد هدف قرار بگیرند و فولیکول های آنها از بین برود و هیچ گونه مویی روی پوست شما باقی نماند.

15) برای تابستان آماده می شوید

تعداد زیادی از خانم ها هر روز زیر بغل خود را شیو می کنند و از این کار خسته شده اند چرا که موها هر روز مجددا رشد می کنند و ظاهر نامطلوبی را به وجود می آورند. اگر شما هم جزء این دسته از افراد هستید باید به شما مژده بدهیم که لیزر موهای زائد زیر بغل شما را برای همیشه از اجبار به شیو کردن هر روزه بی ‌نیاز خواهد کرد و شما می توانید با خیال راحت لباس آزاد بپوشید و ترس از دیده شدن موهای ریز احتمالی زیر بغل که در فرآیند شیو کردن جا مانده اند را نداشته باشید.

 

16) پوستی نرم و لطیف به شما هدیه می دهد

مزایای لیزر موهای زائد

یکی از مزایای لیزر موهای زائد این است که هیچ مویی روی پوست شما باقی نمی ماند و به همین دلیل پوست تان کاملا نرم و لطیف خواهد بود. شیو کردن باعث می شود که موها فقط از روی سطح پوست برداشته شوند و هنگامی که کمی رشد می کنند باعث زبری پوست خواهند شد و حس ناخوشایندی را به وجود خواهند آورد.

هنگامی که از وکس استفاده می کنید مجدد موها شروع به رشد می ‌کنند و دوباره فرآیند تکرار می ‌شود اما لیزر موهای زائد زمان برطرف کردن موهای موضع مورد نظر به شما پوستی نرم و لطیف هدیه می دهد و شما دیگر نیازی به شیو کردن بدن خود نخواهید داشت و مشکل زبری پوست پس از شیو کردن نیز برطرف خواهد شد.

17) هیچ گونه بافت اسکاری روی پوست به وجود نمی آید

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که هنگام تیغ کشیدن پوست خود را ببرید و دچار خونریزی و درد و التهاب حاصل از آن شوید یا آنکه بافت اسکار نامطلوبی روی پوست شما به وجود بیاید. یکی دیگر از مشکلاتی که اکثر خانم ها از آن شکایت دارند این است که تیغ کشیدن باعث شده رنگ پوست آنها تیره شود و این مسئله آنها را ناراحت کرده است. ما با اطمینان خاطر به شما می ‌گوییم که لیزر موهای زائد علاوه بر رفع موها و ایجاد پوست لطیف ریسک بروز این مشکلات را به صفر می رساند و شما را آسوده خاطر خواهد کرد.

18) برای همه نقاط بدن کاربرد دارد

می توان از لیزر برای رفع موهای زائد همه نقاط بدن استفاده کرد. لیزر موهای زائد بدن در نقاطی که شیو کردن آنها دشوار است یک مزیت عالی محسوب می شود. لیزر موهای زائد در زنانی که دچار پرمویی شدید هستند و مدام باید صورت خود را اصلاح کنند یک موفقیت چشم گیر محسوب می شود. مردان نیز می توانند از لیزر برای رفع موهای زائد صورت، پشت گردن، خط ریش و سایر نقاط بدن خود استفاده کنند و پوستی تمیز و بدون مو داشته باشند.

19) عوارض جانبی دردناکی ندارد

مزایای لیزر موهای زائد

موم انداختن با درد بسیار زیادی همراه است و گاهی اوقات باعث سوختگی و التهاب پوستی و یا بروز راش پوستی می شود. تیغ کشیدن نیز با ریسک بریدگی پوست همراه است و حتی برخی از افراد به تیغ حساسیت دارند و ممکن است دچار جوش یا تاول پوستی شوند. این در حالی است که لیزر موهای زائد با مزایای عالی و متعددی همراه است که نتایج بی نظیری را برای شما به ارمغان می آورد و اکثر افرادی که موهای زائد بدن خود را لیزر کرده اند ادعا می کنند که هیچ گونه دردی را احساس نکرده اند یا آن که درد حاصل از لیزر در مقایسه با وکس بسیار ناچیز بوده است.

20) یک روش سریع است

اگر برای رفع موهای زائد بدن خود به مراکز اپیلاسیون مراجعه کرده باشید به خوبی می دانید زمانی که برای رفتن و برگشتن از مرکز اپیلاسیون صرف می کنید در کنار زمانی که باید منتظر بمانید تا نوبت تان بشود و اپراتور کار شما را انجام بدهد بسیار زیاد است و حداقل ماهی یک یا دو بار این روند را تکرار می کنید تا پوستی بدون مو و تمیز داشته باشید. لیزر موهای زائد بدن با توجه به موضعی که تحت درمان قرار می گیرد به سرعت انجام می شود و نتایج حاصل از آن دائمی است و دیگر نیازی به شیو کردن یا اپیلاسیون نخواهید شد.

21) یک روش بدون درد است

در لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می ‌شود و به سمت فولیکول های مو هدایت می گردد. در این روش پوست بدن هیچ گونه آسیبی نخواهد دید و شما هیچ دردی را احساس نمی کنید. در مرکز زیبایی و لیزر برکه از آخرین دستگاه های لیزر موهای زائد استفاده می شود که دارای سیستم خنک کننده است و حس خوبی را برای شما در حین رفع موهای زائد یک ناحیه از بدن به وجود می آورد.

22) نتایج حاصل از لیزر دائمی است

یکی دیگر از مزایای لیزر موهای زائد بدن این است که لیزر باعث می شود رشد موها پس از درمان به حداقل برسد و برخلاف سایر روش های مرسوم هیچ گونه مشکلی را برای پوست شما به وجود نخواهد آورد. در این روش موهای زائد با دقت بسیار بالایی برطرف می ‌شوند و در نهایت باعث لطافت بیشتر پوست خواهد شد. نتایج حاصل از لیزر موهای زائد دائمی است و شما دیگر نیازی به تیغ کشیدن نخواهید داشت. البته می توانید در فواصل بین جلسات لیزر موهای زائد به شیو کردن بدن خود بپردازید تا موهای نازک از بین بروند و از آنجایی که از تعداد و ضخامت موهای بدن کاسته شده است شیو کردن بدن بسیار راحت انجام می شود.

مترجم: لیلا عبدالملکی
منبع

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments