هزینه پروتز چانه و فک

هزینه پروتز چانه و فک | پروتز چانه ارزان |بهترین قیمت ها را در مرکز زیبایی برکه بیابید!

هزینه پروتز چانه و فک

هزینه پروتز چانه و فک | پروتز چانه ارزان

آیا به صورت مادرزادی دارای چانه ی فرو رفته و کوچکی هستید ؟! آیا همیشه آرزو می کرده اید که کاش چانه ای زاویه دار داشته باشید ؟! آیا به دنبال راهی هستید که بتوان از آن طریق ، ترکیب بندی فوق العاده ای در چهره ی خود ایجاد کنید؟!هزینه پروتز چانه و فک

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

هزینه پروتز چانه و فک
هزینه پروتز چانه و فک
برای همه ی شما دوستان خبر خوشی داریم! مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن بهترین پزشک و جراح پروتز گونه ، مفتخر است که خدمات پروتز چانه و گونه را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و هم چنین اخذ نوبت از این مرکز به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید!!
راجع به هزینه های انجام این عمل نیز به هیچ وجه نگران نباشید. مرکز برکه ارزان ترین و بهترین خدمات را به شما ارائه می کند.تخفیف های همیشگی برکه نیز همواره به راه است تا قدمی هر چند کوچک جهت رفاه حال شما برداشته باشد!

اما سوال این جاست که اصولا چه زمانی به پروتز چانه احتیاج می باشد ؟ این عمل به چه صورت انجام می شود ؟باید ها و نبایدهای عمل کاشت چانه چیست؟

در ادامه با ما همراه باشید تا پاسخ تمام این سوالات را دریافت کنید هزینه پروتز چانه و فک

پروتز چانه چگونه است

کاشت چانه معمولا در طی یک عمل سرپایی انجام شده و از بیهوشی عمومی یا موضعی برای آن استفاده می شود.یک برش کوچک در زیر چانه یا داخل دهان صورت می گیرد. از طریق این برش ، جراح زیبایی فضایی را برای پروتز گونه ایجاد کرده و سپس پروتز را در اطراف استخوان چانه قرار می دهد!هزینه پروتز چانه و فک

پروتز چانه چگونه است
پروتز چانه چگونه است

عمل جراحی پروتز چانه معمولا کمتر از 1 ساعت طول می کشد گرچه در صورتی که عمل اضافه هم دارید ، مدت زمان عمل نیز افزایش پیدا خواهد کرد.بعد از این که عمل انجام شد ، برش هایی مربوطه بخیه زده شده و سپس باند پیچی می شوند!هزینه پروتز چانه و فک

ایمپلنت های چانه معمولا کوچک بوده و از جنس موادی مانند سیلیکون هستند.سیلیکون به خوبی می تواند خود را با استخوان چانه ی بیمار تطبیق بدهد.هزینه پروتز چانه و فک

سایز ایمپلنت های گونه می تواند بسیار متفاوت باشد. پزشک شما راهنمایی تان خواهد کرد تا پروتزی را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را برای شما به همراه آورده و ظاهری طبیعی به شما ببخشد!هزینه پروتز چانه و فک

پروتز چانه چگونه است
پروتز چانه چگونه است

وقتی که پروتز گونه کاشته می شود ، ظاهر آن بسیار شبیه به استخوان چانه ی طبیعی می باشد و وقتی که این عمل توسط یک پزشک حرفه ای و ماهر انجام گردد ، تقریبا غیر ممکن خواهد بود که دچار هر گونه عوارض جانبی شوید

هزینه پروتز چانه و فک

پروتز چانه بازیگران

بله شاید تعجب کنید اما واقعیت این است که بازیگران و افراد مشهور بسیاری هستند که این عمل جراحی را انجام داده اند. کافیست جستجوی کوتاهی در اینترنت انجام داده و عکس های بازیگرانی را مشاهده کنید که قبل و بعد از پروتز چانه چه چهره ای داشته اند!

از جمله این بازیگران می توان به نیکول کیدمن ، آنجلینا جولی ، جسیکا چستین ، کتی هولمز و … اشاره کرد.هزینه پروتز چانه و فک

بهتر است در نظر داشته باشیم که این بازیگران به شدت در معرض توجه عموم هستند و هیچ گونه تغیری در ظاهر آن ها از نظر مردم پنهان نمی ماند. تازه اسامی ای که ذکر کردیم، شامل افرادی می شود که به عمل های زیبایی خود اقرار کرده اند!

پروتز چانه در تهران

مراکز زیادی هستند که این گونه عمل ها را انجام می دهند. اما به هنگام انتخاب یکی از آن ها بهتر است به دو فاکتور زیر توجه داشته باشید :

  • پزشک معالج شما
  • حسن شهرت مرکز زیبایی مورد نظر
این دو مسئله در انتخاب یک مرکز معتبر، نقش مهمی را ایفا می کنند.مرکز زیبایی برکه اطمینان می دهد که همواره بهترین نتیجه ها را با پزشکان این مجموعه دریافت کنید!
پروتز چانه در تهران
پروتز چانه در تهران

مزایای پروتز چانه | پروتز زاویه فک

در صورتی که چانه ی کوچکی دارید یا از فرم کلی چانه ی خود راضی نیستید ، جراحی کاشت گونه می تواند بهترین انتخاب شما بوده و تغییراتی اساسی در ظاهر آن ایجاد کند.پروتز چانه مخصوصا برای موارد زیر بسیار مفید است :

  • بهبود هارمونی و هماهنگی چانه از طریق اصلاح زاویه فک و هم چنین هماهنگ کردن آن با دیگر اجزای صورت
  • اصلاح و ترمیم چانه ضعیف و طاقچه ای
  • اصلاح زاویه گردن و خط آرواره
  • کمک به کاهش چانه ی پُر یا دوتایی ناشی از استخوان کوچک چانه

عوارض جانبی کاشت گونه

وقتی که این عمل توسط یک پزشک حرفه ای و تایید شده انجام گیرد، عوارض جانبی آن بسیار ناچیز خواهند بود!!

  • عوارض جانبی محتمل :
  • عفونت
  • هماتوما ( خونریزی داخلی)
  • تغییر در پوزیشن ایمپلنت
  • زخم های خفیف
  • عوارض جانبی ناشی از بیهوشی
شما می توانید با انتخاب یک پزشک ماهر و معتبر ، ریسک ابتلا به عوارض جانبی را به شدت کاهش دهید.پزشکان مرکز زیبایی برکه ؛ همگی دارای تجربه و مهارت بالایی می باشند و تضمین خواهند کرد که بهترین نتیجه ممکن عاید شود!
عوارض جانبی کاشت گونه
عوارض جانبی کاشت گونه

پروتز چانه بدون جراحی | پروتز چانه با چربی

گرچه خیلی از بیماران ترجیح می دهند که عمل جراحی پروتز چانه را انجام دهند ، اما باید در نظر داشت که روش ها و متدهای دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن ها می توان به نتایج دلخواه خود دست پیدا کرد!

علاوه بر این با انجام دیگر عمل های جراحی نیز می توان ، پروتز چانه را بهتر کرد.

رینوپلاستی + کاشت چانه

پروتز چانه می تواند به نحو بسیار فوق العاده ای نتایج رینوپلاستی را بهبود ببخشد و ترکیب این دو عمل ، یکی از رایج ترین عملیات هایی است که امروزه انجام می شود!

لیپوساکشن گردن + پروتز چانه

بیمارانی که در زیر چانه خود ، چربی اضافه و تجمع یافته دارند ، معمولا ترجیح می دهند که به همراه عمل پروتز چانه ، لیپوساکشن گردن نیز انجام دهند.

گرچه زاویه دهی خط فک ، به تنهایی هم می تواند ظاهر چانه را بهبود ببخشد اما ترکیب آن با ساکشن گردن ، می تواند ظاهر پایین صورت و گردن را نیز به شکل فوق العاده ای بهبود دهد!

لیپوساکشن گردن + پروتز چانه
لیپوساکشن گردن + پروتز چانه

علاوه بر این روش های دیگری هم برای زاویه دهی فک وجود دارد که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد :

تزریق چربی : در این متد ، چربی ها از جای دیگر بدن ( مانند ران یا شکم) برداشته شده و در چانه تزریق می شوند.اثرات این روش غیر جراحی موقت است و نیاز به تکرار دارد

تزریق ژل و فیلر : در این روش نیز ، نوعی ژل طبیعی ( مانند ژوویدرم) به چانه تزریق می شود تا ظاهر فک را بهبود ببخشد!

در نهایت این که باید بگوییم ، نکته ی کلیدی در انجام هرگونه عمل زیبایی در این است که بهترین پزشک و مرکز زیبایی را انتخاب کنید. مرکز زیبایی برکه همواره در ارائه ی خدمات خود ، بهترین ها را انتخاب می کند! همین امروز با ما تماس بگیرید!

پیروزکام باشید

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع

پزشکان پوست و موی تهران اسکین

2 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments