مرکز لیزر شریعتی | لیزر موهای زائد پا | لیزر الکساندرایت ارزان و بدن درد

مرکز لیزر شریعتی | لیزر موهای زائد پا | لیزر الکساندرایت ارزان و بدن درد

مرکز لیزر شریعتی |  لیزر موهای زائد پا | لیزر الکساندرایت ارزان و بدن درد

مرکز لیزر شریعتی |  لیزر موهای زائد پا | لیزر الکساندرایت ارزان و بدن درد

تکنسین های حرفه ای مرکز لیزر شریعتی از پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر برای جلوگیری از رشد موهای زائد پا استفاده می کنند. روش های حذف دائمی مو در کلینیک برکه با از بین بردن فولیکول مو و جلوگیری از رشد دوباره موها این امکان را به شما می دهد تا داشتن پاهای نرم و صاف را تجربه کنید.

  

لیزر موهای زائد پا در مرکز لیزر شریعتی

آیا شما هم برای اینکه پاهایی صاف و بی مو داشته باشید ، روش های زیادی مثل شیو ، اپیلاسیون و اپیلیتور و انواع کرم ها و پودر های مو بر را امتحان کرده اید؟  آیا هنگام دوش گرفتن هر بار مجبورید 10 دقیقه بیشتر در حمام بمانید تا موهای زائد خود را از بین ببرید؟ آیا شما هم از موهای زیر پوستی و موهای تیزی که از زیر پوست سر زده اند متنفرید؟  با لیزر موهای زائد الکساندرایت دیگر نگران این مشکلات نباشید.  حالا دیگر شما می توانید به راحتی در خانه دامن کوتاه و شلوارک بپوشید. بدون اینکه نگران دیده شدن موهای پاهای تان باشید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

شما می توانید موهای پا خود را با استفاده از لیزر موهای زائد بطور دائمی از بین ببرید و آنگونه که همیشه خواسته اید ، زندگی کنید.

 

تعداد جلسات لیزر موهای زائد

از آنجایی که فولیکول های مو طی مراحل مختلف رشد می کنند ، ما جلسات لیزر درمانی برای موهای زائد را با فاصله 8 تا 10 هفته برای رسیدن به هر مرحله از رشد موها برنامه ریزی می کنیم. تعداد جلسات لیزردرمانی توصیه شده برای حذف کامل موها توسط پزشک تعیین می شود.  مدت زمان هر جلسه لیزر زائد موهای پا معمولاً 20 تا 25 دقیقه طول می کشد.

حذف موهای زائد پا توسط لیزر راه حل نهایی برای همه روش های موقتی است. از جمله از بین بردن درد اپیلاسیون ، ناراحتی و صرفه جویی در زمان اصلاح ،  جلوگیری از موهای زیر پوستی ، و لذت بردن از صاف و بی مو بودن پاها به صورت دائمی !

 

لیزر موهای زائد برای پوست های تیره در مرکز لیزر شریعتی

لیزر موهای زائد برای پوست های تیره در مرکز لیزر شریعتی

پوست من تیره است ، آیا می توانم لیزر موهای زائد انجام دهم؟  بله . البته.  به لطف تکنولوژی موجود در مراکز لیزر تهران اسکین تقریباً همه پوست ها و موها در رنگ های روشن تا تیره قابل درمان می باشند.  ما می توانیم تمام انواع رنگ پوست و مو را درمان کنیم. با لیزر الکساندرایت 2018 حذف موهای زائد پا بر روی همه رنگ موها از تیره تا موهای قرمز، بلوند یا خاکستری مؤثر است.

توصیه ما به شما این است که قبل از شروع جلسات لیزر درمانی یک جلسه برای مشاوره به کلینیک ما مراجعه کنید تا اطلاعات لازم در مورد لیزر موهای زائد را به شما داده و شما را راهنمایی کنیم تا بتوانید به خوبی از نتایجی که می توانید انتظار داشته باشید ، بهره مند شوید.

تمام جلسات لیزر درمانی تحت نظارت پزشک و توسط تکنسین های آموزش دیده و با تجربه لیزر به شما ارائه می شوند. تمام تکنسین های ما دوره دیده هستند.  به این معنی که آنها با استانداردهای بالای مراقبت های بالینی و حرفه ای تیم تهران اسکین آشنا هستند. ما از تکنولوژی های مدرن لیزر استفاده می کنیم که ثابت شده است که موها را به طور مؤثر تر، با زمان های کمتر و بدون درد از بین می برد و آسایش بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد!

 

تجربه یکی از مشتریان لیزر موهای زائد در کلینیک خیابان شریعتی

مرکز لیزر شریعتی |  لیزر موهای زائد پا | لیزر الکساندرایت ارزان و بدن درد

“من بالاخره تصمیم گرفتم لیزر موهای زائد را در کلینیک لیزر درمانی برکه در خیابان شریعتی امتحان کنم.  چون می دانستم لیزر موهای زائد در کلینیک های تهران اسکین بر طبق اصول پزشکی و استاندارد های بالا و با رعایت کامل بهداشت و توسط یک تیم حرفه ای انجام می شود.

پیش از این لیزر موهای زائد را در یک کلینیک تجربه کرده بودم که بسیار دردناک بود.  با دیدن قیمت لیزر مناطق مختلف بدن در سایت تهران اسکین و با توجه به پایین بودن قیمت ها دچار شک و تردید شدم.  نکند اینجا هم مثل جای قبلی باشد!  یک مورد دیگر که باعث شد من شکاک باشم این بود که وقتی می خواستم لیزر انجام دهم ، آنها از کرم بی حسی استفاده نمی کردند … ” دفعه پیش از آن واقعاً درد کشیده بودم حتی تا یک ساعت بعد از تمام شدن کار هم درد داشتم.  برای همین تصمیم گرفتم که قبل از شروع جلسات لیزر موهای زائد تحقیقات کافی انجام بدهم.

متوجه شدم در این کلینیک از دستگاه مدرن لیزر اسکلپیون استفاده می کنند.   دستگاه لیزر الکساندرایت اسکلپیون مزایای زیادی نسبت به سایر دستگاه ها دارد.  از جمله استفاده از تکنولوژی دستگاه های جدید لیزر الکساندریت به دلیل استفاده از سلفون یکبار مصرف احتمال آلودگی و انتقال بیماری های پوستی را به صفر می رساند.  لیزر الکساندریت مدیو استار 2018 که در مراکز لیزر درمانی مجموعه تهران اسکین از آن استفاده می شود ، لیزری واقعاً بدون درد است.  لیزر الکساندریت مدیو استار بهترین اثر بخشی را در مقایسه با لیزرهایی مانند کندلا و آپوجی و سایر لیزرهای موجود دارا می باشد.

آنچه که باعث برتری مراکز لیزر موهای زائد مجموعه تهران اسکین می شود ، استفاده از بهترین و مدرن ترین دستگاه ها و امکانات می باشد. لیزر الکساندرایت تنها لیزری است که قادر است همزمان با از بین بردن ریشه مو ، عروق خونی اطراف فولیکول مو را نیز مسدود کند و امکان رشد مجدد را از ریشه مو بگیرد.

استفاده از دستگاه های لیزر با تکنولوژی بالا در کلینیک های تهران اسکین مشکل درد و ناراحتی بیماران را از بین برده است.  دستگاه لیزر الکساندرایت مدیو استار 2018 دارای سیستم خنک کننده است و از گرم شدن سطح پوست بیمار جلوگیری می کند.  در نتیجه بیمار دردی را احساس نخواهد کرد.  به علاوه این روش کاملاً استریل انجام می شود و امکان انتقال بیماری وجود ندارد.  زیرا هند پیس این دستگاه برای هر بیمار جدید با سلفون یکبار مصرف پوشانده می شود.

به طور کلی استفاده از دستگاه الساندرایت در مراکز لیزر درمانی تهران اسکین راحت و بدون درد است.  و نتایج آن زیبایی شما را افزایش می دهد و اعتماد به نفس شما را بالا می برد.

بنابراین تصمیم گرفتم برای لیزر موهایم به مرکز لیزر درمانی برکه در خیابان شریعتی مراجعه کنم.  در حین لیزر درمانی هوای سرد به پوست من می خورد و این عالی بود.  صدای بیب بیب دستگاه نیز به گوش می رسید. فکر می کنم هر بیب نشانه یک پالس بود. پس از اتمام جلسه نفس راحتی کشیدم .  اصلاً انتظار نداشتم اینقدر راحت باشم.  خودم را برای درد کشیدن آماده کرده بودم. تازه بعد از لیزر درمانی هم نه از ورم کردن خبری بود و نه از التهاب پوست. هیچی!  همه چیز عااااااالی بود!

محقق و مترجم : مینو شفیعی  minoo shafie

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی و لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments