لیپوماتیک ران

لیپوماتیک ران و ساق ها با تاثیری جادویی و خارق العاده | قیمت لیپوماتیک | عوارض لیپوماتیک

لیپوماتیک ران

لیپوماتیک ران

وجود توده های چربی در نواحی مختلف بدن احتمالا یکی از رایج ترین و شایع ترین مشکلات مربوط به وزن مردم در این روز ها به حساب می آید. زندگی مدرن بی تحرک و کم تحرک امروزی در ترکیب شدن با تمایلات ژنتیکی باعث می شود که توده های چربی در برخی نواحی بدن جمع شوند. بعضی از این چربی ها به گونه ای هستند که نمی توان آنها را با ورزش کردن یا رژیِم گرفتن از بین برد و حل کرد.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

به نظر نمی رسد با استفاده از روش های سنتی بتوانیم بر مشکل برخی توده های پراکنده ی چربی در نواحی و قسمت های مختلف بدن پیروز شویم. این در حالی است که خلاص شدن از چربی های کمر، باسن و ران ها به صورت سنتی بسیار ملال آور است. حتی اگر بخواهید با رژیم سخت و ورزش آن را انجام دهید.

لیپوماتیک ران
لیپوماتیک ران

آب کردن چربی با ورزش و رژیم غذایی ممکن است ماه ها وقت شما را بگیرد. در حالی که امروزه می توانید با استفاده از دستگاه های پزشکی جدید به راحتی و سرعت هرچه تمام تر از شر چربی های اضافه ی نواحی مختلف بدن خود خلاص شوید.

اگر در مورد رفع سریع چربی از هرکس بپرسید احتمالا  به عنوان اولین جواب درمان لیپوساکشن را به شما پیشنهاد می کند. در حالی که از راه های غیر جراحی هم می توان چربی های اضافه ی بدن را زدود.

با اینکه جراحی لیپوساکشن بسیار رایج و شناخته شده است، اما بهترین روش برای برداشتن مستقیم چربی اضافی بدن نیست. بلکه موثر ترین و بهترین راهکار درمانی غیر تهاجمی و غیر جراحی برای از بین بردن چربی های بدن قطعا لیپوماتیک یا پیکرتراشی است.

در ادامه ی مقاله بیشتر به مبحث درمان پیکرتراشی خواهیم پرداخت و سعی می کنیم شما را بیشتر با این درمان شگفت انگیز آشنا کنیم. با ما همراه باشید.لیپوماتی

لیپوماتیک ران
لیپوماتیک ران

ک ران

مزایای پیکرتراشی یا لیپوماتیک

لیپوماتیک در حقیقت نام دستگاهی است که درمان پیکرتراشی با آن انجام می شود. پیکر تراشی مزیت های قابل توجهی دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

  • سیستم ایمنی فعال برای توقف بلافاصله ی درمان در زمانی که سوزن به بافت هایی به جز چربی می رسد
  • کم بودن کبودی های تروماتیکلیپوماتیک ران
  • عملکرد فوق العاده روی پوست های نازک و حساسلیپوماتیک ران
  • این دستگاه کمترین ناراحتی را برای بیمار و کمترین زحمت را برای درمانگر داردلیپوماتیک ران
  • انجام آن سریع استلیپوماتیک ران
  • درد کمتری نسبت به سایر روش های برداشتن مستقیم چربی داردلیپوماتیک ران
  • زمان بهبود پیدا کردن بعد از پیکرتراشی از سایر درمان های برداشتن چربی کمتر استلیپوماتیک ران

لطفا به یاد داشته باشید که پیکرتراشی یا لیپوماتیک راهی برای کاهش وزن یا لاغری معجزه آسا نیست. این نوع از تکنیک های درمانی در واقع آزمون های پزشکی ای بودند که چراغ راهی شدند برای این که بتوانند به رفع توده های چربی که با ورزش و رژیم از بین نمی رفتند کمک کنند.

مزایای پیکرتراشی یا لیپوماتیک
مزایای پیکرتراشی یا لیپوماتیک

اگر قصد دارید پیکرتراشی کنید بهتر است بدانید که بعد از آن باید سبک زندگیتان را هم تغییر دهید. بعد از آن دیگر نمی توانید مانند گذشته ها به زندگی خود ادامه دهید. بهتر است بعد از پیکرتراشی بدن برنامه ی منظم ورزش و رژیم سالم غذایی را حتما در برنامه روزانه ی زندگی خود به عنوان بخش هایی مهم جای دهید. اگر چنین کنید و رعایت های لازم بعد از پیکرتراشی داشته باشید می توانید نتیجه ی مادام العمر از این درمان بگیرید.

برای آشنایی بیشتر با مزایای پیکرتراشی بهتر است این مقاله را نیز مطالعه کنید.

بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

مرکز زیبایی برکه با در اختیار داشتن کادری مجرب از پزشکان متخصص و ماهر یکی بهترین مراکزی پیکرتراشی است که می توانید در تهران پیدا کنید. برای آشنایی بیشتر با برکه و تماس جهت دریافت نوبت پیکرتراشی به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمیایید.
بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران
بهترین مرکز پیکرتراشی در تهران

جراحی لیپوماتیک  ران چگونه انجام می شود

هرچند پیکرتراشی لیپوماتیک با لیپوساکشن فرق می کند اما به هر حال زیر شاخه ی آن محسوب می شود. هر دوی آن ها به عنوان درمان هایی برای برداشتن مستقیم چربی اضافه از بدن شناخته می شوند.

برای آشنایی بیشتر مقاله ی فرق لیپوساکشن و پیکرتراشی را مطالعه کنید.

پیکرتراشی درمانی است که بدون جراحی و مستقیم چربی اضافی زیرپوستی را بیرون می کشد و این کار را در زمانی انجام می دهد که پوست هنوز قابلیت کشسانی خود را از دست نداده است. زمانی که پوست ناحیه ی ران دچار افتادگی باشد، درمان برداشتن مستقیم چربی می تواند با تکنیک های لیفت پوست ران به شکل همزمان انجام شود.

با این کار هم چربی اضافه از زیر پوست خارج می شود و هم پوست اضافه باقی مانده برداشته می شود. بعد از این درمان ناحیه ی ران پا، به تناسب اندام می رسد و پوستی صاف تر خواهد داشت.

پیکرتراشی لیپوماتیک در واقع می تواند به جای برداشتن چربی یک فرآیند انتقال چربی باشد. به این صورت که چربی مکش شده با سوزن مخصوص دستگاه می تواند بعد از خالص شدن به سایر قسمت های بدن مجددا تزریق شود. از آن جایی که در این درمان از چربی بدن خود شما برای تزریق استفاده می شود زیست پذیری سلول های چربی تا 90 درصد پایدار می ماند.

جراحی لیپوماتیک  ران چگونه انجام می شود
جراحی لیپوماتیک  ران چگونه انجام می شود

یکی از مهم ترین خاصیت های دستگاه لیپوماتیک استفاده از تکنیک لرزش برای شل کردن چربی ها و خروج راحت آن ها از بدن است. این کار درد این فرآیند را کم می کند، سرعتش را زیاد می کند و اثرگذاری آن را دوچندان می نماید.

نکته : چربی هایی که طی فرآیند پیکر تراشی تخلیه شده اند هرگز دوباره رشد نمی کنند. با این حال اگر بدن تحت هر شرایطی دوباره بخواهد چربی تولید کند، این چربی در ناحیه ی دیگری از بدن جمع و توده می شود.

در مورد قیمت درمان پیکرتراشی در جلسه های مشاوره ی پیش از درمان حتما با پزشک مشورت کنید تا در نهایت از قیمت کل درمان غافلگیر نشوید. قیمت این درمان به بزرگی ناحیه ی تحت درمان، حساسیت عمل و غیره بستگی مسقیم دارد.

عوارض لیپوماتیک ران

قسمت های داخلی و پشتی دست ها، باسن، شکم، ران های پا، پهلو ها و آرنج قسمت هایی هستند که معمولا توده ی های چربی بیشتر در آنها ذخیره می شوند. به خصوص در بدن زنان. در مردان توده های چربی عموما در ناحیه ی شکم، پهلو، سینه و دور کمر جمع می شوند.

برداشتن مستقیم چربی با استفاده از روش درمانی پیکرتراشی لیپوماتیک بسیار ساده است. فرقی هم نمی کند مرد باشید یا زن. نتیجه ی برای همه به یک اندازه موثر است.

عوارض لیپوماتیک ران
عوارض لیپوماتیک ران

پیکرتراشی لیپوماتیک به عناوین بهترین روش لیپوساکشن یا برداشت مستقیم چربی در جهان شناخته می شود. این درمان به شما اجازه می دهد بتوانید در مدت کوتاهی بعد از عمل بدنی سفت و کشیده داشته باشید. علاوه بر این بیماران می توانند به راحتی بعد از چند ساعت پس از عمل مرخص شوند و به خانه برگردند. توصیه می شود پیش از شروع دوباره کار خود، یک هفته در خانه استراحت کنید.

برای اینکه به مقالات بیشتری در مورد پیکر تراش دسترسی داشته باشید توصیه می کنیم به این صفحه هم سری بزنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments