لیفت باسن برای خانم هایی که دوست دارند باسن برزیلی داشته باشند

لیفت باسن برای خانم هایی که دوست دارند باسن برزیلی داشته باشند

لیفت باسن برای خانم هایی که دوست دارند باسن برزیلی داشته باشند

لیفت باسن برای خانم هایی که دوست دارند باسن برزیلی داشته باشند

لیفت باسن یک روش جراحی زیبایی است که برای بهبود شکل و ظاهر باسن طراحی شده است. همانطور که سن ما بالا می رود ، پوست مان کشش و انعطاف پذیری خود را کم کم از دست می دهد.  جاذبه زمین هم بدن را به سمت پایین می کشد و باسن برآمدگی خود را از دست می دهد.  لیفت باسن برای زیبا تر و برجسته تر شدن آن با استفاده از روش های متعددی از قبیل لیپوساکشن ، تزریق پرکننده ها به منظور فرم دادن به باسن ، انتقال چربی یا ایمپلنت باسن انجام می شود.

روش های جدید برای لیفت یا بهبود فرم باسن  به طور مداوم کشف می شوند.  به همین علت مشاوره دقیق با جراح متخصص زیبایی به منظور بررسی گزینه های مختلف قبل از تصمیم گیری برای عمل بالا کشیدن باسن لازم است.  برای داشتن اندامی متناسب و زیبا به متخصص و جراحی که عمل لیفت باسن را به روش های مختلف و مناسب با شما انجام می دهد ، مراجعه کنید.  برای تماس و مشاوره با مرکز زیبایی در کلینیک برکه اینجا کلیک کنید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

 

کاندید مناسب برای لیفت باسن کیست؟  

اگر شما از اندازه و شکل باسن خود ناراضی هستید ، پس می توانید یک کاندید مناسب برای عمل جراحی لیفت باسن باشید. فرقی نمی کند اگر فرم باسن شما به علت بالا رفتن سن تان آویزان شده و یا با یک باسن صاف به دنیا آمده اید ، در هر حال عمل بالا کشیدن باسن به شما کمک می کند که اندامی زیبا تر داشته باشید.  تا زمانی که شما سالم باشید و انتظارات واقع بینانه در مورد عمل جراحی خود داشته باشید ، می توانید کاندید مناسبی برای این درمان باشید.

کاندیدای ایده آل باید پوستی با کیفیت خوب در ناحیه باسن داشته باشد. همانند سایر انواع جراحی زیبایی ، ابتلا به برخی از بیماری های پزشکی باعث می شود که نتوانید این عمل را انجام دهید.  بهترین راه برای دانستن  اینکه آیا شما یک کاندید مناسب برای لیفت باسن هستید ، مشاوره با یکی از جراحان ما در کلینیک برکه است که می تواند در مورد مزایا و معایب این روش با شما صحبت کند و تعیین کند که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر.

 

آیا عمل لیفت باسن خطراتی دارد؟

آیا عمل لیفت باسن خطراتی دارد؟

همانند هر روش جراحی ، عمل بالا کشیدن باسن نیز می تواند خطراتی به دنبال داشته باشد.  بیمار بعد از عمل جراحی دچار اندکی تورم  و احساس سوزش می شود که البته موقتی است.  همچنین ممکن است در باسن خود احساس بی حسی داشته باشید.  که پس از گذشت چند ماه از بین می رود. خطرات عمده هر جراحی عبارتند از :

  • خطر بیهوشی عمومی .
  • خطر عفونت پس از جراحی.

نشانه های عفونت می تواند شامل علائمی مانند : افزایش درد ، حساسیت شدید ، تورم بیش از حد و تب   باشد. اگر هر کدام از این عوارض را تجربه کردید ، با جراح معالج خود تماس بگیرید.

به جا ماندن جای بخیه ها یک عارضه پس از این نوع عمل جراحی است.  زیرا این عمل نیاز به برش های طولانی دارد. هر چند که اسکار در زیر لباس پنهان است اما معمولاً بر روی بدن لخت قابل مشاهده می باشد.

اسکار و جای بخیه ها با گذشت زمان بهتر و کمتر می شود اما این امکان نیز وجود دارد که به طور کامل از بین نرود.

یکی دیگر از خطرات جراحی باسن ، عدم تقارن در هر دو باسن است. ایمپلنت باسن بعضی وقت ها ممکن است حرکت کند و باعث شما را نامتقارن نشان دهد.  مهارت و تجربه جراحی که انتخاب می کنید خطر ابتلا به این عارضه را کاهش می دهد. اما در بعضی موارد ممکن است نیاز به جراحی مجدد برای حل این مشکل داشته باشید. به طور مشابه ، در مورد انتقال چربی نیز ممکن است همین مشکل پیش بیاید.  که در این صورت نیاز به جراحی اصلاحی خواهید داشت. برای جلوگیری از خطرات و عوارض احتمالی اطمینان حاصل کنید که  دستورالعمل های پزشک معالج خود را پس از عمل جراحی  به دقت رعایت می کنید.

 

گزینه های عمل جراحی لیفت باسن

نوع لیفت باسن تکنیک مورد استفاده را تعیین می کند. سه روش اصلی برای افزایش اندازه و شکل باسن شما وجود دارد:

  • لیفت باسن به روش کلاسیک ،
  • انتقال چربی یا لیفت باسن برزیلی ،
  • ایمپلنت باسن .

همه گزینه های جراحی باسن معمولاً با بیهوشی عمومی انجام می شود. در بعضی موارد نیز از بیهوشی  اپیدورال استفاده می شود. در این حالت بیمار در طول عمل جراحی بیدار است. اما از کمر به پایین به هیچ وجه احساسی ندارد.

 

لیفت باسن به روش کلاسیک

در این نوع عمل جراحی برش های طولانی به باسن شما داده می شود تا بخش هایی از پوست و چربی را از بین ببرند. پس از آن پوست و بافت باقی مانده می تواند قبل از اینکه دوباره به محل برسد ، کشیده و بالا برده شوند.  این عمل جراحی  با توجه به میزان کاری که برای شما انجام می شود ،  بین یک ساعت و نیم تا دو ساعت طول می کشد.  هنگامی که عمل جراحی بالا کشیدن باسن شما تمام می شود ، باسن پانسمان و باند پیچی شده و گاهی یک لوله درین نیز ممکن است در محل عمل قرار داده شود.

 

انتقال چربی (لیفت باسن برزیلی)

اگر می خواهید عمل لیفت برزیلی باسن را انجام دهید ، از لیپوساکشن برای حذف چربی از مناطق دیگر بدن مانند شکم ، باسن و ران استفاده می شود. سپس سلول های چربی تصفیه می شوند و با استفاده از تکنیک انتقال چربی به داخل باسن بیمار تزریق می شوند. این نوع جراحی عموماً ایمن تر از ایمپلنت باسن است.  زیرا از بافت چربی بدن خود بیمار استفاده می شود و می تواند نتایج طولانی مدت داشته باشد.

 

ایمپلنت باسن

قرار دادن ایمپلنت های سیلیکونی در باسن یک روش تهاجمی تر است که شامل برش های طولانی در پایین برای قرار دادن ایمپلنت های سیلیکونی می شود. هنگامی که برش ها ایجاد می شوند ، جراح یک فضای خالی مانند جیب برای قرار دادن ایمپلنت ایجاد می کند.  هنگامی که جراح پلاستیک از اندازه ، شکل و موقعیت مناسب ایمپلنت ها مطمئن شود ، برش ها را بسته و بخیه می زند.

 

دوران ریکاوری پس از عمل لیفت باسن

ممکن است لازم باشد پس از عمل جراحی برای یک یا چند روز در بیمارستان بمانید. در برخی موارد ممکن است بتوانید همان روز به خانه برگردید. هنگامی که از بیمارستان مرخص می شوید  بهتر است یکی از دوستان یا بستگان همراه شما باشد.  شما ممکن است پس از عمل جراحی دچار کبودی و تورم محل عمل بشوید. کبودی باید ظرف چند روز کاهش یابد.  اما تورم می تواند چند ماه طول بکشد تا کاملاً ازبین برود.

از آنجایی که از ناحیه باسن برای  راه رفتن ، ایستادن و نشستن استفاده می شود ، دوران بهبودی پس از این جراحی می تواند دردناک باشد. شما باید یک تا دو هفته پس از عمل از کار خود مرخصی بگیرید. همچنین باید از ورزش و فعالیت های شدید برای مدت 4 تا 6 هفته خودداری کنید. معمولاً پزشک  از شما می خواهد  برای مدت سه یا چهار هفته لباس های فشرده را برای کمک به بهبودی بپوشید. این بسیار مهم است که شما به دستورات جراح خود به دقت عمل کنید.

 

مراقبت های قبل از عمل لیفت باسن

قبل از اینکه تصمیم بگیرید که کدام روش برای شما مفید می باشد ، باید با جراح پلاستیک خود مشاوره مفصلی داشته باشید. جراحی لیفت باسن یک روش پیچیده است. بنابراین انتخاب جراح و متخصصی که تجربه زیادی در این نوع جراحی داشته باشد ، ضروری است.

در طول مشاوره ، جراح  دلایل شما را برای انجام این عمل می پرسد و بررسی می کند که آیا شما  یک کاندید مناسب هستید یا نه. سپس  سابقه پزشکی شما را ارزیابی می کند.  و شما را  از خطرات و مزایای این روش جراحی آگاه می سازد.  همچنین معمولاً عکس هایی از باسن شما گرفته می شود تا پس از عمل با باسن جدید خود مقایسه کنید.

مشاوره با جراح فرصت مناسبی است برای پاسخ دادن به هر نگرانی که ممکن است داشته باشید و پرسیدن هر سؤالی که نیاز دارید پاسخ آن را بدانید.  برای مشاوره با متخص و جراح زیبایی با مرکز لیزر برکه تماس بگیرید.  نشانی و شماره تلفن ما اینجا است.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments