جراحی بزرگ کردن باسن با پروتز |

جراحی بزرگ کردن باسن با پروتز | لیفت باسن برزیلی با افزودن چربی بدن خود شما

جراحی بزرگ کردن باسن با پروتز | لیفت باسن برزیلی با افزودن چربی بدن خود شما

جراحی بزرگ کردن باسن با پروتز |

جراحی بزرگ سایز باسن به منظور تنظیم جهت ، اندازه و فرم بافت زیر باسن انجام می شود.  روش های جدیدی برای لیفت یا بهبود فرم باسن به طور مداوم کشف می شوند.  به همین علت مشاوره دقیق با جراح متخصص زیبایی به منظور بررسی گزینه های مختلف قبل از تصمیم گیری برای عمل بالا کشیدن باسن لازم است.  برای داشتن اندامی متناسب و زیبا به کلینیک زیبایی و لیزر برکه مراجعه  کنید.  برای تماس و مشاوره در کلینیک برکه اینجا کلیک کنید.

 

مراحل جراحی روش های بزرگ کردن باسن

بزرگ کردن باسن می تواند از طریق استفاده از ایمپلنت ها یا از طریق انتقال چربی موجود بدن خود شما ، یا گاهی ترکیبی از هر دو، حاصل شود. جراح شما از میان انواع الگوهای برش و تکنیک ها یکی را برای شما انتخاب می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

روش مناسب برای شما بر اساس موارد زیر تعیین خواهد شد :

  • ابعاد و شکل باسن ،
  • مقدار چربی موجود در بدن شما که می شود از آنها استفاده کرد ،
  • اهداف و سطح فعالیت شما ،
  • کیفیت و انعطاف پذیری پوست و همچنین میزان پوست اضافی.

 

مراحل جراحی ایمپلنت باسن

جراحی بزرگ کردن باسن با پروتز | لیفت باسن برزیلی

مرحله 1 – بیهوشی

داروهایی توسط دکتر بیهوشی برای راحتی بیمار در طول عمل جراحی تجویز می شود. انتخاب داروها شامل آرام بخش های وریدی و داروهای بیهوشی است. دکتر شما بهترین گزینه ها را برای شما را توصیه می کند.

 

مرحله 2 – برش

ابتدا جراح یک برش در محل مورد نظر ایجاد خواهد کرد. برش را می توان از هر دو طرف باسن به سمت بالا و یا به سمت پایین در منطقه ای که باسن به بالای ران ها می رسد ایجاد کرد. گاهی نیز برش در میان دو باسن داده می شود. طول برش و جای زخم به طور مستقیم به اندازه مناطق تحت درمان مرتبط است.

 

مرحله 3 – قرار دادن ایمپلنت

در این مرحله ایمپلنت سیلیکون که مخصوص باسن ساخته شده است ، در عضله یا در بالای عضله گلوتئال در هر طرف باسن قرار می گیرد.

روش قرار دادن ایمپلنت بستگی به نوع ایمپلنت ، سایز مورد نظر،  بدن بیمار و نظر جراح شما دارد.

 

مرحله 4 – بستن برش

برش ها در بافت های باسن لایه به لایه بخیه زده شده و بسته می شوند. سپس سطح پوست با چسب پوست یا نوار جراحی مخصوص بستن پوست بسته می شود.

 

مرحله 5 – نتایج را ببینید

نتایج بزرگ کردن سایز باسن بلافاصله قابل مشاهده است. با گذشت زمان ، تورم پس از جراحی از بین می رود و خطوط جای برش محو خواهد شد. رضایت شما از فرم جدید باسن تان روز بروز بیشتر می شود خبر خوب این است که  نتایج این عمل دائمی است.

 

پیوند چربی | روش لیفت باسن برزیلی

جراحی بزرگ کردن باسن با پروتز | لیفت باسن برزیلی

اگر می خواهید عمل لیفت باسن برزیلی را انجام دهید ، در این روش از لیپوساکشن برای حذف چربی از مناطق دیگر بدن مانند شکم و ران استفاده می شود.

 

مرحله 1 – بیهوشی

داروهایی به منظور برای راحتی بیمار در طول عمل جراحی تجویز می شود. انتخاب داروها شامل داروهای  آرام بخش وریدی و داروهای بیهوشی عمومی است. دکتر بیهوشی شما بهترین گزینه را برای شما توصیه می کند.

 

مرحله 2 – لیپوساکشن

لیپوساکشن از طریق برش های کوچک و غیر قابل توجه انجام می شود. اول ، داروی های بی حسی موضعی رقیق شده برای کاهش خونریزی و تروما به موضع تزریق می شود. سپس یک لوله توخالی نازک یا کانولا از طریق برش ها وارد می شود تا چربی های اضافی را از طریق حرکت کنترل شده به سمت عقب و جلو شل کند. سپس چربی های شل شده توسط ساکشن جراحی و یا سرنگ متصل به کانولا  به خارج از بدن هدایت می شوند. به طور کلی  جراح شما ممکن است با سه بار لیپوساکشن مقدار چربی لازم برای تزریق به داخل باسن را تهیه کند.

 

مرحله 3 – تزریق چربی

سپس چربی ، بافت و خون که از طریق لیپوساکشن برداشته شده اند ، پردازش می شوند. سپس سرنگ ها به یک کانولای مخصوص متصل می شوند. جراح شما از این کانولا برای اضافه کردن چربی به باسن از طریق تزریق های کوچک در سراسر باسن شما استفاده خواهد کرد.

 

مرحله 4 – مشاهده نتایج  

نتایج عمل جراحی بزرگ کردن باسن بلافاصله قابل مشاهده است. با این وجود ، نتایج نهایی پیوند چربی را تا یک سال پس از عمل جراحی مشاهده خواهید کرد.  عمل افزودن چربی نتایج طبیعی و ماندگاری را به شما ارائه می دهد.  اما حجم  باسن می تواند در طول زمان كاهش یابد.

به طور متوسط بیماران پس از عمل در حدود 60 تا 80 درصد از چربی های منتقل شده را حفظ می کنند. در بعضی موارد مقداری از حجم اولیه چربی پیوند زده شده از بین می رود.  زیرا بدن تان چربی را جذب می کند. به مرور زمان رضایت شما از دیدن نتایج عمل بیشتر و تحقق اهداف تان بیشتر خواهد شد.

با افزایش یا کاهش وزن ، ممکن است نتایج عمل تغییر کند. زیرا چربی های منتقل شده درست مثل چربی های دیگر بدن شما می توانند رشد کنند یا حجم شان کاهش پیدا کند.

 

مراحل لیفت باسن 

جراحی بزرگ کردن باسن با پروتز |

همه روش های لیفت باسن روش های جراحی هستند و ممکن است نیاز به برش های طولانی داشته باشند. طول و الگوی  برش ها به مقدار و مکان پوست اضافی که باید برداشته شود، و نیز نظر جراحی بستگی دارد.  استفاده از تکنیک های پیشرفته معمولاً موجب می شود برش ها در مکان هایی داده شوند که جای بخیه در انواع لباس ها و لباس های شنا دیده نشود.

 

مرحله 1 – بیهوشی

داروها برای راحتی شما در طول عمل جراحی تجویز می شود. انتخاب داروها شامل آرام بخش وریدی و داروهای بیهوشی عمومی است. دکتر شما بهترین گزینه برای شما را توصیه می کند.

 

مرحله 2 – برش

یکی از روش های معمول برای لیفت عضله گلوتئال باسن ، ایجاد برش درست زیر خط کمر است.  این روش معمولاً همزمان با برش برای ابدومینو پلاستی انجام می شود. لیپوساکشن نیز ممکن است برای بهبود دادن به فرم بدن استفاده شود.  اگر جراح شما تشخیص بدهد که شما یک نامزد خوب برای بزرگ کردن سایز باسن هستید ، از بافت هایی استفاده می کند که در بخش های پنهان زیر پوست قرار داشته اند.

در روش دیگر جراح از یک برش درست زیر باسن استفاده می کند که در بین باسن و بالای ران قرار می گیرد و قابل مشاهده نیست. پوست و بافت های اضافی برداشته می شوند و در نتیجه هیچ چروک و جای بخیه ای دیده نمی شود.  باسن و پشت پاها صاف و هموار به نظر می رسند.

 

مرحله 3 – بستن برش

بخیه های عمیق در بافت های زیرین کمک می کنند تا فرم طراحی شده برای باسن جدید محکم باقی بماند.  برای بستن برش های روی سطح پوست می توان از بخیه  ، چسب های پوستی ، چسب بخیه ها یا کلیپس  استفاده کرد.

 

مرحله 4 – نتایج را ببینید

نتایج لیفت عضله گلوتئال تقریباً بلافاصله قابل مشاهده است. با این حال بافت ها باید در عرض 3 تا 6 حالت طبیعی پیدا کنند و خطوط برش ممکن است تا دو سال بعد محو شوند.

بهترین راه برای دانستن  اینکه آیا شما یک کاندید مناسب هستید ، مشاوره با یکی از جراحان ما در کلینیک برکه است که می تواند در مورد مزایا و معایب این روش با شما صحبت کند و تعیین کند که آیا این درمان برای شما مناسب است یا خیر.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

پزشکان متخصص  در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با کلینیک تهران اسکین اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments