لیزر درمانی برای آکنه ، روشن شدن پوست و ضایعات پوستی در بهترین مرکز لیزر برکه

بهترین مرکز لیزر برای آکنه ، روشن شدن پوست و ضایعات پوستی کجاست؟

بهترین مرکز لیزر برای آکنه ، روشن شدن پوست و ضایعات پوستی کجاست؟

 

بهترین لیزر برای آکنه ، روشن شدن پوست و ضایعات پوستی کجاست؟

اگر پوست تان تیره و چروک شده ، لکه زده و یا آکنه دارید ، این مقاله را از دست ندهید.

پوستی صاف و روشن ، جوان و سفت را با لیزر الکساندرایت به چهره خود بازگردانید.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

در طول زمان ، پوست کشیدگی و سفتی خود را از دست می دهد و چین و چروک ها کم کم  پدیدار می شوند.  این فرایند علاوه بر اینکه از نظر ژنتیکی و هورمونی قابل پیش بینی است ، همچنین تحت تأثیر عوامل محیطی مانند اشعه ماوراء بنفش یا سیگار کشیدن قرار دارد.

فیبرهای شبکه مانند کلاژن در بشره پوست آسیب دیده و بخشی از قابلیت تولید سلول های  خود را از دست می دهند. همه افراد دوست دارند که پوستی روشن ، جوان و صاف داشته باشند. این علاقه تقریباً در همه انسان ها در تمام نقاط جهان دیده می شود. علاقه مندی  زیادی به روش های غیر تهاجمی مانند لیزر درمانی در مردم وجود دارد. لیزر درمانی به طور مؤثر به  بهبود بافت پوست کمک می کند.

 

لیزر درمانی برای بهبود بافت پوست

لیزر درمانی روش غیر تهاجمی و مؤثر برای بهبود بافت پوست است.  لیزر درمانی با قدرت بالا می تواند بافت پوست را بهبود ببخشد.  این روش که توسط نور انجام می شود ، درمان پوست با انرژی حرارتی قابل کنترل است و آسیبی به پوست نمی رساند.  به طوری که  ضمن مراقبت از اپیدرم ، منجر به بازسازی  کلاژن جدید می شود. لیزر درمانی با درمان آسیب های پوستی می تواند منجر به بهبود بازسازی ساختار پوست مانند صافی و سفت شدن پوست ، و کاهش اندازه منافذ ، روشن شدن رنگدانه و کاهش چین و چروک های کوچک بشود. این فرآیند نیازمند سه جلسه درمان با فاصله یک ماهه می باشد.

 

تیرگی پوست خود را با لیزر از بین ببرید

تیرگی پوست خود را با لیزر از بین ببرید

علاقه به روشن شدن رنگ پوست ، جوانی و سفتی پوست ، در همه افراد در همه جا در حال افزایش است.  لیزر مدیواستار جدید ترین لیزر الکساندرایت 2018 است که به شما به خصوص به افراد آسیایی این امکان را می دهد تا با روش های غیر جراحی به خواسته خود برسید.

لیزر الکساندرایت با قدرت بالای خود  قادر به دستیابی به این نتایج است. به طوری که با تبدیل انرژی نور به انرژیِ گرمایی کنترل شده که مانع از آسیب های پوستی می شود ،  ضمن محافظت از اپیدرم منجر به بازسازی کلاژن می شود.

روشن شدن پوست توسط لیزر درمانی به این صورت است که لیزر ملانین های پوست را از بین می برد.  نتیجه این است که رنگ پوست روشن می شود و حتی اگر شما در معرض نورخورشید قرار بگیرید ، پوست تان تیره و یا برنزه نخواهد شد.

در این پروسه لیزر درمانی یک ضربه قوی از نور به منطقه تحت درمان اعمال می شود و توسط ملانین جذب می شود. در حالی که سطح پوست با سیستم کولینگ که روی هند پیس دستگاه مدیو استار واقع شده خنک می شود. ملانین آسیب دیده توسط سیستم لنفاوی دوباره جذب می شود و فیبروبلاست های پوست برای بازسازی کلاژن و الاستین جدید تحریک می شوند. کلاژن و الاستین تولید شده باعث ایجاد سفتی پوست ، بهبود ظاهر پوست و منافذ و ظاهر جوان تر پوست می شوند.

مرکز لیزر برکه با طیف وسیعی از خدمات لیزر درمانی و زیبایی زیر نظر پزشکان با تجربه یکی از مراکز معتبر تهران اسکین در حال حاضر است.  برای درمان با پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر و دستیابی به آروزوهای خود با این مرکز تماس بگیرید. برای مراجعه به شعب تهران اسکین در شهرسان ها اینجا کلیک کنید.

 

درمان آکنه با لیزر

آکنه ولگاریس

آکنه ولگاریس یکی از مشکلات پوستی است که بسیار رایج است.  درمان آکنه معمولاً طولانی است و گاهی اوقات با عوارض جانبی قابل توجهی همراه است. جوانان مبتلا به آکنه ولگاریس معمولاً از دیدن این جوش ها بر روی صورت خود ناراحت هستند و به شدت رنج می برند. آکنه  بیماری فولیکول های غدد سباسه است که عمدتاً بر روی صورت ، پشت و سینه دیده می شود. آکنه ها در ابتدا جوش های سر سیاه غیر التهابی هستند.  اما بعد ها یک سری جوش های  التهابی مانند پاپول ها، جوش های چرکی و توده مانند نیز ایجاد می شود. آکنه ولگاریس یا “آکنه رایج” ناشی از افزایش سطح آندروژن در دوران بلوغ است. و زمانی که فرد مبتلا به  سن سی سالگی می رسد ، فروکش می کند.

 

آکنه اینورسا

یک آکنه کمتر رایج و شدید تر آکنه اینورسا است.  آکنه اینورسا یک بیماری پوستی است که از غدد سباسه شروع می شود و اثر ثانویه ای بر غدد عرق آپوکرین دارد. این نوع آکنه در مناطق به ویژه حساس ، از جمله زیر بغل و ناحیه کشاله ران دیده می شود.  این نوع آکنه کمتر بر روی سینه و کمر    و به خصوص در ناحیه صورت دیده می شود.  پوست صورت بیشتر به آکنه ولگاریس  مبتلا می شود.

 

گزینه های درمان آکنه

درمان های رایج که معمولاً برای آکنه   تجویز می شوند شامل مصرف چند دوره آنتی بیوتیک و درمان آنتی سپتیک می باشد.  معایب این روش های درمانی عبارتند از:

  • عود مجدد جوش ها ،
  • روش های متعدد جراحی کوچک یا بزرگ ،
  • درد ،
  • تعویض پانسمان ،
  • از دست دادن زمان کار به علت استرس های فیزیکی و روحی ،
  • محدودیت های احتمالی ارتباط اجتماعی.

 

درمان آکنه با لیزر با استفاده از لیزر MeDioStar NeXT گزینه ای مناسب به عنوان درمان جایگزین  است. درمان آکنه با لیزر شبیه به درمان موهای زائد با لیزر است.  در این روش با تابش اشعه مادون قرمز لیزر در عمق لازم به پوست نفوذ کرده و به فولیکول های غدد سباس می رسد. باکتری های تشکیل دهنده پورفیرین و قارچ هایی که علل موضعی آکنه محسوب می شوند ، در این روش نابود می شوند.

نور لیزر باعث از بین بردن باکتری هایی می شود که در پوست زندگی می کنند و عامل ایجاد آکنه می باشند. و منجر به کوچک شدن غدد سباسه ملتهب می شود.  سپس اکنه ها به تدریج از بین رفته و پس از یک سری درمان بهبود می یابد.

 

ضایعات رنگدانه  

لیزر مدیواستار برای رفع ضایعات پوستیهای ابلتیو استاندارد طلایی برای درمان های پوستی

ضایعات رنگدانه و به ویژه لکه های ناشی از پیری ، باعث ناراحتی افرادی می شود که به آن مبتلا شده اند.  و به عنوان یک عیب که از زیبایی آنها کم می کند ، شناخته می شود. لکه های پیری در 50٪ زنان و 20٪ مردان در سنین بالای 50 سالگی رخ می دهد. از آنجا که این لکه ها برای برخی از افراد آزار دهنده هستند ، درمان آنها با لیزر روز به روز بیشتر مورد استقبال مردم واقع می شود.

انواع مختلفی از ضایعات رنگدانه وجود دارد که از لحاظ ویژگی های مورفولوژیکی و بافت شناسی آنها اساساٌ با یکدیگر متفاوت هستند. به همین دلیل ارزیابی و درمان احتمالی برای ضایعات رنگدانه باید همیشه توسط  متخصص انجام شود.

ضایعات رنگدانه خوش خیم مانند لنتیگو سمپلکس ، لنتیگو سنلیس (ناشی از سن و نقاط خورشیدی) و بسیاری از انواع دیگر ضایعات رنگدانه ممکن است با لیزر درمانی به روش های مختلف درمان شوند. پیکو و نانو لیزر پالس های نوری کوتاه را منتشر می کنند که به لطف طول موج خاص آنها به صورت انتخابی توسط ملانین رنگدانه پوست جذب می شوند. درمان لیزر بدون عارضه است و با بی حسی موضعی و گاهی نیز بدون بی حسی انجام می شود.

 

انتخاب طول موج مناسب

الکساندرایت MeDioStar ST مرکز لیزر شریعتی (دولت)

انتخاب طول موج مناسب یک عامل تعیین کننده برای موفقیت درمان است.  همچنین نوع لیزر عامل تعیین کننده ای است که بدانیم برای چه رنگ از پیگمنت ها چه لیزری به کار برده شود.  و چه رنگدانه هایی به درمان با لیزر  پاسخ نمی دهند.  ثابت شده است که لیزرهای روبی ، که در محدوده نزدیک به مادون قرمز کار می کنند ،  تقریباً در همه جا قابل استفاده هستند. به عنوان یک نتیجه از جذب شدید پرتو های لیزر روبی توسط رنگ ملانین پوست ، این دستگاه ها به خصوص برای درمان ضایعات رنگی طبیعی مناسب هستند. بیماران به طور کلی درمان بدون بی حسی را دریافت می کنند.  بی حسی موضعی تنها در موارد نادر مورد استفاده قرار می گیرد.

طول موج نور لیزر Ruby یا Nd: YAG به طور خاص توسط رنگ پیگمنت های ضایعه  جذب می شود. انرژی لیزر منتقل می شود و سپس ذرات رنگی را از بافت همبند جدا می کند. سپس ذرات تکه تکه شده از نظر اپیدرمال و لنفاوی تخریب می شوند. قسمت اعظم پوست به مدت 10 تا 20 دقیقه بلافاصله بعد از درمان سفید رنگ می شود. سپس یک پوسته کوچک تشکیل می شود که بعد از یک تا دو هفته از بین می رود.

مرکز لیزر برکه با طیف وسیعی از خدمات لیزر درمانی و زیبایی زیر نظر پزشکان با تجربه یکی از مراکز معتبر مجموعه تهران اسکین است.  برای درمان با پیشرفته ترین تکنولوژی لیزر و دستیابی به آروزوهای خود با این مرکز تماس بگیرید. برای مراجعه به شعب تهران اسکین در شهرستان ها اینجا کلیک کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی

پزشکان متخصص در کلینیک تهران اسکین روش های خاصی برای درمان های زیبایی با لیزر به مراجعین ارائه می دهند.  شما هم می توانید با مراجعه به کلینیک های ما زیبایی خود را چند برابر کنید.
                                                      برای تماس با مرکز لیزر برکه اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments