لیفت ابروها با بوتاکس در مرکز زیبایی برکه برای آنها که زیبایی طبیعی را دوست دارند

لیفت ابروها با بوتاکس در مرکز زیبایی برکه برای آنها که زیبایی طبیعی را دوست دارند

لیفت ابروها با بوتاکس در مرکز زیبایی برکه برای آنها که زیبایی طبیعی را دوست دارند

لیفت ابروها با بوتاکس در مرکز زیبایی برکه برای آنها که زیبایی طبیعی را دوست دارند

لیفت ابروها با بوتاکس یکی از روش های زیبایی است که مورد توجه خانم هایی است که به زیبایی طبیعی خود اهمیت می دهند و تمایلی به عمل کردن صورت خود ندارند.

لیفت ابروها با بوتاکس نوعی روش درمانی برای زیبایی است که خطوط اخم میان دو ابروی شما را درمان می کند.  همچنین تزریق بوتاکس زیبایی  (بوتولینوم نوع  A ) ابروها را بالا می برد.  تزریق بوتاکس باعث شل شدن عضلات زیر پوست شده و ظاهر پوست شما را صاف و زیبا می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

این روش زیبایی به عضلات پیشانی اجازه می دهد که عضلات شل شده میان ابروها را بالا ببرند. در نتیجه ابروها بالا رفته و چشم ها بزرگ تر می شوند.

همچنین تزریق بوتاکس در انتهای ابروها نیز می تواند ماهیچه های این قسمت از صورت را نیز ریلکس کند. و باعث می شود که عضلات پیشانی ، انتهای ابروها را هم به سمت بالا بکشند.  البته بالا کشیدن دم ابروها بستگی به علاقه مشتری دارد و در صورت تمایل او لیفت این قست از ابروها با تزریق بوتاکس انجام می شود.

اندازه لیفت ابروها بستگی به عوامل مختلفی دارد.  از جمله سن مراجعه کننده و حجم ماهیچه هایی که در این بخش فعال هستند و انقباض آنها باعث بوجود آمدن چین و چروک شده است.

این روش می تواند برای صاف کردن چین و چروک های عمیق بدون جراحی و برای خطوط خفیف بین ابروها استفاده شود. این نوع از چین و چروک خطوط اخم  نامیده می شود.

بوتاکس یک روش غیر جراحی است. این روش با روش سنتی و جراحی لیفت ابروها متفاوت است.  در روش جراحی لیفت ابروها ابتدا برش لازم داده می شود و سپس پوست اضافه برداشته می شود.

 

تزریق بوتاکس در مرکز لیزر و زیبایی برکه توسط پزشک متخصص انجام می شود.  برای گرفتن نوبت و تعیین زمان مراجعه برای تزریق بوتاکس یا سایر درمان های زیبایی که زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه انجام می شود ، اینجا کلیک کنید.

 

آیا شما یک کاندید خوب برای لیفت ابروها با بوتاکس هستید؟

لیفت ابروها با بوتاکس در مرکز زیبایی برکه برای آنها که زیبایی طبیعی را دوست دارند

بوتاکس فقط برای بزرگسالان بالای 18 سال توصیه می شود. هم مردان و هم زنان می توانند برای بالا کشیدن ابروهای خود که چروک های خفیف تا شدید دارد ، از مزایای تزریق بوتاکس استفاده کنند.

افرادی که به دنبال تزریق بوتاکس برای خطوط اخم هستند ، احتمالاً پیش از این هم روش های دیگر درمانی را امتحان کرده اند.  اما نتیجه لیفت ابروها با تزریق بوتاکس  بهترین روش برای بالا کشیدن پوست شل شده و آویزان این منطقه از صورت است.  بعضی از افراد ممکن است برای کسب حداکثر نتیجه در اطراف چشم ، همزمان با تزریق بوتاکس عمل جراحی بلفاروپلاستی نیز انجام بدهند.

قبل از این که لیفت ابروها با بوتاکس را انجام دهید ، ابتدا باید به پزشک خود مراجعه کنید. پزشک هر گونه عوامل خطر فردی را ارزیابی خواهد کرد.

اگر در دوران باردار یا شیردهی دارید ، ممکن است کاندیدای خوبی برای تزریق بوتاکس نباشید. سموم مورد استفاده در این ماده ممکن است به نوزادان و جنین آسیب برساند.

 

قیمت لیفت ابروها با بوتاکس  

قیمت تزریق بوتاکس به دو صورت تعیین می شود : یا با تعداد واحدهای مورد استفاده ،  و یا از طریق منطقه مورد درمان.  برای لیفت ابروها  ، پزشک ممکن است تزریق کمی بیشتری انجام دهد.  اما برای مناطق کوچک تر مانند چروک های اطراف چشم ها که به عنوان چروک های پا کلاغی شناخته می شود ، شما هزینه کمتری پرداخت خواهید کرد.

همچنین در نظر داشته باشید که بیمه درمان های زیبایی را پوشش نمی دهد.

 

روش تزریق بوتاکس

لیفت ابروها با بوتاکس در مرکز زیبایی برکه برای آنها که زیبایی طبیعی را دوست دارند

روش تزریق بوتاکس برای لیفت ابروها نسبتاً ساده است.  شما به کلینیک مراجعه می کنید و پزشک قبل از اینکه تزریق بوتاکس را شروع کند ، ابتدا مراحلی را انجام می دهد.  پزشک ممکن است به شما توصیه کند که چند روز پیش از تزریق ، مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین را متوقف کنید.

قبل از تزریق بوتاکس به ناحیه ابروها  پزشک ممکن است از کرم بی حسی برای کاهش درد استفاده  کند.  در حین تزریق درد اندکی را احساس خواهید کرد.  این روش فقط چند دقیقه طول می کشد.

 

تزریق بوتاکس در مرکز لیزر و زیبایی برکه توسط پزشک متخصص انجام می شود.  برای گرفتن نوبت و تعیین زمان مراجعه برای تزریق بوتاکس یا سایر درمان های زیبایی که زیر نظر پزشکان متخصص با تجربه انجام می شود ، اینجا کلیک کنید.

 

چه زمانی نتایج را خواهید دید؟

کسب نتایج و بهبودی پس از درمان با بوتاکس نسبتاً سریع است. روند تزریق بوتاکس فقط چند دقیقه طول می کشد.  شما می توانید در عرض یک هفته نتایج را مشاهده کنید.  شما می توانید قبل از تزریق و بعد از تزریق از خودتان عکس بگیرید تا بتوانید عکس ها را مقایسه کنید و نتیجه تزریق را بهتر مشاهده کنید.

به گفته آکادمی پوست آمریکا (AAD)، ماندگاری تزریق بوتاکس به طور متوسط ​​حدود سه تا چهار ماه است.  در برخی از موارد نتیجه درمان تا 6 ماه طول می کشد.

یکی از دلایلی که بسیاری از مردم بوتاکس را به جای جراحی انتخاب می کنند ، زمان بهبودی کوتاه است. بعد از این روش ، شما می توانید به برنامه روزانه خود بازگردید.  با این حال ،AAD  توصیه می کند که شما حداقل دو ساعت پس از تزریق کار نکنید.

 

خطرات تزریق بوتاکس چیست؟

به طور کلی تزریق بوتاکس برای اکثر افراد روشی مطمئن در نظر گرفته شده است.  با این حال خطر عوارض جانبی نیز وجود دارد.  ممکن است عوارضی از قبیل قرمزی خفیف ، تورم و کبودی در محل تزریق را مشاهده کنید.  به گفته  AAD این علائم طی یک هفته از بین می روند.

عوارض جانبی خفیف ناشی از تزریق بوتاکس عبارتند از :

  • درد ،
  • سردرد ،
  • بی حسی ،

عوارض جانبی جدی نادر است. با این وجود اگر دچار هر کدام از موارد زیر شوید باید بلافاصله پزشک خود را مطلع کنید :

  • مشکلات تنفسی ،
  • افتادگی ابروها یا پلک ،
  • مشکلات خوردن و بلع ،
  • تغییرات در تکلم.

اگر شما عمل جراحی لیفت ابرو را همزمان با تزریق بوتاکس انجام دهید ، ممکن است در معرض خطر عوارض ناشی از جراحی مانند عفونت قرار بگیرید.

در نهایت ، هرگز بوتوکس را به صورت آنلاین خریداری نکنید و یا تزریقات را در یک مرکز غیر پزشکی انجام ندهید.  تزریق بوتاکس در محیط های غیر استریل می تواند به عوارض جدی ، حتی فلج منجر شود.

 

ماندگاری بوتاکس

لیفت ابروها با بوتاکس در مرکز زیبایی برکه برای آنها که زیبایی طبیعی را دوست دارند

دیدن نتایج لیفت ابروها با بوتاکس ممکن است فقط چند روز طول بکشد.  با این حال ، برای حفظ نتایج آن باید هر چند ماه یک بار برای تزریق مجدد به پزشک مراجعه کنید.  با تزریق های بیشتری که در طول زمان دریافت می کنید ، امکان دارد که عضلات زیر ابروها غیر فعال بشوند و پیری صورت به تأخیر بیفتد و شما جوان تر و زیبا تر به نظر برسید.

پزشک شما زمان مراجعه بعدی برای تزریق مجدد و پیگیری درمان را به شما اطلاع می دهد.  هنگامی هم که خطوط میان ابرو را دوباره مشاهده کردید ،  وقت آن است که برای تکرار تزریق بوتاکس به کلینیک مراجعه کنید.

لیفت ابروها با بوتوکس می تواند به درمان چین و چروک های دینامیک و یا چین و چروک هایی که از فعالیت زیاد عضلات ناشی شده اند ، مانند خطوطی که بین ابروها هستند ، و بالا رفتن ابروها کمک کند.   همچنین تزریق بوتاکس ممکن است با روش های دیگر مانند بلفاروپلاستی یا جراحی پلک همراه باشد.

به خاطر داشته باشید که بوتاکس یک درمان دائمی برای از بین بردن خطوط نیست.  اما سایر تکنیک های مراقبت از پوست می تواند به حفظ زیبایی ظاهری شما کمک کنند. با پزشک خود درباره تمام گزینه ها برای لیفت ابروها مشورت کنید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

تزریق بوتاکس در مرکز لیزر و زیبایی برکه توسط پزشک متخصص انجام می شود.  برای گرفتن نوبت و تعیین زمان مراجعه برای تزریق بوتاکس یا سایر درمان های زیبایی که زیر نظر پزشکان متخصص و با تجربه انجام می شود ، اینجا کلیک کنید.
0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments