لیزر بیکینی و خطر ناباروی زنان و کاهش نعوظ و اسپرم در مردان آیا واقعیت داره؟ درد داره؟ لیزر موهای زائد برزیلی در مرکز لیزر برکه

مزایا و عوارض لیزر موهای زائد بیکینی (شیراز)

لیزر موهای زائد بیکینی ( شیراز)

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

همانطور که میدانید یکی از دغدغه های خانم ها برای حفظ پاکیزگی و دوری از عفونت های زنانه زدودن انبوه موهای ناحیه تناسلی است. لیزر موهای زائد بیکینی روز به روز در بین بانوان محبوبیت بیشتری پیدا می کند.زیرا بسیاری از خانم ها پس از اینکه  لیزر موهای زائد بیکینی را تجربه می کنند دیگر هیچ نگرانی در مورد رشد زود رس موهای زائد ناحیه بیکینی نداشته و همیشه تمیز و مرتب هستند.

به خاطر پوست حساسی که ناحیه بیکینی دارد با اصلاح مکرر مستعد ابتلا به کیست و بریده شدن توسط تیغ و رویش بیش از حد مو و ایجاد جوشهای زیر پوستی است. اما از آنجاییکه امروزه با پیشرفت تکنولوژی میتوان از مزیت های لیزر موهای زائد بیکینی بهره برد، بهتر است روشهای قدیمی و منسوخ را کنار گذاشته ولذت پوستی نرم وصاف را با لیزر موهای زائد بیکینی تجربه کرد. پس با ما همراه باشید…

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی

آیا لیزر موهای زائد بیکینی دردناک است؟

برخی افراد پوستهای حساسی دارند و شاید کمی احساس درد در حین لیزر درمانی داشته باشند. پس برای کاهش درد ناشی از لیزر موهای زائد می‌توان از بی‌حس‌کننده‌های مناسب قبل از شروع لیزردرمانی استفاده نمود، معمولا نیم ساعت قبل از شروع لیزر از این بی‌حس‌کننده‌ها برای اثربخشی آن استفاده می‌شود.کرمی که معمولا استفاده می شود زایلاپی است.آنچه که مهم است این است که توجه داشته باشید کرم ها شامل عناصری مانندلیدوکائین، تتروکائین و بنزو کائین باشند چرا که در کاهش درد موثرند.هرچند که امروزه با دستگاه های فوق پیشرفته از جمله آیس سوپرانو پلاتینیوم دیگر دردی را احساس نخواهید کرد و پیشنهاد ما این است که استفاده از بی حس کننده ها را محدود کنید چرا که در روند و جوابگیری شما از لیزر درمانی تاثیر گذار است.
کمپرس یخ بر روی محل مورد نظر قبل از شروع لیزر موهای زائد می‌تواند نقش موثری در بی‌حسی ناحیه تحت درمان داشته باشد.
استفاده از دستگاه‌های لیزر مجهز به سیستم خنک‌کننده، نقش زیادی در کاهش درد در حین لیزر درمانی، دارد.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی روشی دائمی و ماندگار است؟

معمولا لیزر موهای زائد بیکینی روشی غیر تهاجمی برای کاهش و یا حذف همیشگی موهای این ناحیه است. اگر چه که که موها هیچ وقت به شکل سابق  خود برنمیگردند اما گاهی  به صورت کرکی ، نازک و مینیاتوری  در میآیند، به این معنی که ساقه ی مو به اندازه  گذشته دیگر کلفت و زبر نیست ، مو سبک تر است، و به طور کلی تمام مو یک مرتبه و همزمان رشد می کند.اما احیانا اگر بعد از اتمام دوره ی درمانی لیزر مو در این ناحیه درآمد میتوانید هر چند ماه یکبار برای شارژ مجدد مراجعه کنید تا برای همیشه از بین بروند.

اگر مشکل هورومونی دارید  حتما باید به دکتر مراجعه کنید ، چرا که ممکن است نیاز به دارو درمانی داشته باشید. افرادی که مشکل هورمونی دارند دیرتر جواب می گیرند. تخمدان پلی کیستیک یکی از علل شایع در رشد موهای زائد است.در برخی از زنان رشد بیش از حد موی مردانه میتواند ژنتیکی باشد.افرادی هم که بیماری های غدد فوق کلیوی دارند ابتدا بهتر است به درمان بپردازند .  زنان  پس از یائسگی با کاهش استروژن و افزایش تستوسترون مواجه هستدکه این امر ممکن است سبب افزایش موهای تیره شود.

در کل باید بگوییم لیزر موهای زائد بیکینی ، گزینه ی مناسبی برای افرادی است که از موهای زائد بیش از حد در این ناحیه رنج می برندو به دنبال راهی مناسب برای کاهش یا رفع آن هستند.

لیزر موهای زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی

عوارض لیزر موهای زائد بیکینی چیست؟

تا به حال عارضه ی خاصی برای لیزر موهای زائد بیکینی  از طرف مراجعه کنندگان ما گزارش نشده است. این روش بسیار بی خطر است اما به هر حال مانند تمام شیوه  های درمانی در لیزر نیز  میتوان احتمال برخی عوارض را داد. عوارض جانبی ممکن است شامل تورم موقت، قرمزی ناحیه و تغییر رنگ پوست ( هایپرپیگمنتیشن و هایپوپیگمنتیشن ) باشد. برخی از افراد ممکن است احساس خارش و سوزش بلافاصله بعد از جلسه درمانی داشته باشند. تاول زدن یک اثر جانبی بسیار نادر است.

جای هیچ نگرانی نیست  این عارضه  های جانبی که بعد ازلیزر موهای زائد بیکینیممکن است در افراد معدودی پدیدار شود تنها بعد از گذر چند ساعت الی چند روز  از بین می رود.

مراکز لیزر تهران اسکینبا تجربه ایی وسیع در سطح کشور و با داشتن مراکز معتبری همچون کلینیک پوست و مو و لیزر در شیراز با مدیریت خانوم دکتر حاجیان و سابقه ی طولانی ایشان در خصوص لیزر درمانی، توانسته اند با انتخاب طول موج های  مناسب بر حسب نوع پوست و مو هر فرد ، احتمال این خطرات و عوارض را  بسیار کاهش دهند.

لیزر موهای زائد بیکینی شیراز
لیزر موهای زائد بیکینی شیراز

لیزر موهای زائد  بیکینی به روش برزیلی چیست؟

افراد سلایق متفاوتی دارند ، برخی خود و یا پارتنرشون دوست دارند که ناحیه ی تناسلی شان کاملا عاری از هر مو باشد و برخی دیگر ترجیه میدهند بخشی از آن را نگه داشته و دیزاین خاصی داشته باشد. روش برزیلی چهار مدل خاص را معرفی میکند که شامل:

  •  لیزر کامل : در این روش کلیه ی مو های ناحیه بیکینی حذف می شوند.
  •  لیزر نواری : تمام موهای بیکینی توسط لیزر موهای زائد  به نحوی برداشته می شود که  تنها یک نوار از موها باقی می ماند.
  •  لیزر مثلثی : تمام موهای بیکینی توسط لیزر موهای زائد به نحوی برداشته میشود که یک مثلث از موها باقی بماند.
  •  لیزر سفارشی :  تمام موهای بیکینی به شکل دلخواه و انتخاب کاربر حذف می شوند.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی چیست؟

همانطور که می دانید لیزر موهای زائد بیکینی نسبتا دائمی است و دیگر از شر جوشهای زیر پوستی، بریدگی با تیغ و ژیلت خلاص می شوید، همیشه پاکیزه بوده و محیط ناحیه ی تناسلی خود را برای همیشه عاری از احتمال وجود باکتری ها و عفونت ها می کنید. دیگر برای داشتن ارتباط جنسی با همسر نگران موهای زائد خود نیستید و اعتماد به نفستان بالاتر می رود.

این روش، موثر، ایمن، قابل اعتماد، مقرون به صرفه ، با ماندگاری بالا است و لطافت و نرمی به پوستتان باز میگرداند.دقت و سرعت عمل بالا، صرفه جویی در خصوص اپیلاسیون در آرایشگاه ها یا خرید وکس ، موم ، ژیلت و کرم موبر،تداو در حفظ پاکیزگی اینها همه از مزایای لیزر موهای زائد بیکینی می باشد.

مزایای لیزر موهای زائد بیکینی
مزایای لیزر موهای زائد بیکینی

هزینه لیزر موهای زائد بیکینی چقدر است؟

معمولا هزینه ی لیزر موهای زائد بسته به تراکم و ضخامت موها دارد .و اینکه آیا پزشک برایتان درمان را انجام میدهد و یا اپراتور این کار را میکند. شهر، استان و منطقه نیز می تواند یکی از عوامل تعیین کننده در خصوص قیمت لیزر موهای زائد بیکینی باشد. برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

لیزر موهای زائد بیکینی
لیزر موهای زائد بیکینی

مقدار جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای زائد بیکینی چه مقدار است؟

به طور کلی،  3 الی 6 جلسه ( در بعضی موارد 10 جلسه) برای لیزر مو های زائد بیکینی لازم است تا اطمینان حاصل شود که تمام فولیکولهای مو چه در مرحله خواب و  چه در فاز روییدن و رشد درمان شده اند.اما باز هم این شرایط با توجه به رنگ پوست، رنگ مو، کلفتی و نازکی مو  و حجم و انباشتگی موها متغیر است و شاید برخی افراد برای رسیدن به نتیجه مطلوب خود مستلزم جلسات درمانی بیشتری باشند.

نتیجه هر جلسه درمان در کاهش قابل ملاحضه و قابل توجه موها دیده میشود. و پس از پنج بار درمان معمولا بیشتر بیماران بین 50 تا 80 درصد با کاهش دائمی موهای زائد خود مواجه خواهند شد.

دیگرنشانه ایی از اثرات آزار دهنده اصلاح و اپیلاسیون، مانند بریدگی، موی زیر پوستی،تحریکات پوستی و از همه مهمتر موهای زائد بیکینی،نخواهد بود.

برای مشاوره با پرشکان و اپراتورهای مراکز لیزر تهران اسکین اینجا کلیک کنید.

اگر پزشک هستید یا یک مرکز زیبایی در شیراز دارید

و فکر می کنید که مرکز شما توانایی و شایستگی این را دارد که در صفحه اول گوگل و در این سایت معرفی شود، با ما تماس بگیرید ( برای جزییات بیشتر می توانید اینجا کلیک کنید)

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments