لیزر موهای زائد در آبادان

مراکز لیزر در خطه جنوب کشور: لیزر مو خرمشهر ، لیزر مو آبادان و دزفول

لیزر موهای زائد چیست؟ آیا لیزر موهای زائد بی خطر است؟ آیا لیزر موهای زائد دائمی است؟ بهترین مرکز لیزر در خرمشهر ، آبادان و دزفول کجاست؟ اگر شما هم سوالاتی از این قبیل در خصوص لیزر موهای زائد دارید، ما در این مطلب به آنها پاسخ خواهیم داد.

اگر به اندازه کافی اصلاح و اپیلاسیون انجام داده و اکنون با مشکلات و زحمات ناشی از آن مواجه شده اید، احتمالا به لیزر به چشم یک جایگزین مناسب هم فکر کرده اید. به عقیده بسیاری از افراد، لیزر موهای زائد، یک روش بدون درد و دائمی است که پوست را نرم، لطیف و بی مو می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اگر از اصلاح های مکرر، استفاده از موچین و اپیلاسیون احساس رضایت نمی کنید، شاید وقت آن رسیده است که روش دیگری را برای از بین بردن موهای زائد خود جایگزین کنید؛ روشی که ارزشش را داشته باشد. لیزر موهای زائد ، یکی از پر طرفدار ترین روش های زیبایی در سرتاسر دنیا محسوب می شود. در این روش ، پرتوهای نور به داخل فولیکول های مو متمرکز می شوند. رنگدانه موجود در فولیکول ها این نور را جذب می کنند و در نتیجه ، مو از بین می رود.

در این مطلب ما به رفع ابهامات شما در خصوص لیزر موهای زائد پرداخته ایم. پس چنانچه به دنبال پاسخی برای سوالات خود و همچنین یافتن یک مرکز لیزر خوب  در خطه جنوب هستید ، این مطلب را تا انتها مطالعه کنید تا نکته ای را از قلم نیندازید.

برای جستجوی آسان و دسترسی سریع تر به پاسخ سوالات خود می توانید بر روی لینک های موجود در جدول زیر کلیک کنید و مستقیم به سوالاتی که مد نظر شماست رجوع کنید.

باور غلط: لیزر موهای زائد بر روی پوست های تیره موثر نیست!

لیزر موهای زائد در آبادان
لیزر مو خرمشهر

از آنجایی که اغلب ساکنین محترم جنوب کشورمان پوست تیره ای دارند، قبل از هر چیز اجازه دهید در همین ابتدا یک باور غلط در مورد لیزر موهای زائد را از ذهن شما بزداییم. افراد دارای پوست تیره اغلب تمایلی به انجام لیزر موهای زائد ندارند؛ زیرا همیشه شنیده اند که لیزر بر روی پوست های تیره اثری ندارد یا منجر به بروز آسیب پوستی می گردد. اما واقعیت این است که پیشرفت های اخیر در تکنولوژی و دستگاه های لیزر، این امکان را برای تمام تن های پوستی و انواع مو فراهم کرده است که قابلیت درمان لیزر موهای زائد را داشته باشند.

در حال حاضر، سه تکنولوژی لیزری که به طور امن و موثر همگی تن های پوستی تیره را درمان می کند، لیزر های اندیاگ (Nd:YAG)، دایود (Diode) و پلاتینیوم سوپرانو (Soprano Platinum) می باشند.

چنانچه پوست تیره ای دارید و از یکی از دستگاه های ذکر شده جهت لیزر موهای زائد خود استفاده کنید، بدون هیچ نگرانی، آسیب و عوارضی می توانید شاهد همان نتیجه ای باشید که در پوست های روشن حاصل می شود. اگر چه در پوست های تیره احتمال بروز هیپرپیگمانتاسیون (لک های تیره پوستی) و هیپوپیگمانتاسیون (لک های روشن پوستی)، سوختگی یا آسیب ناشی از لیزر موهای زائد وجود دارد، اما در صورت درمان با این سه دستگاه لیزر، هیچ یک از این خطرات شما را تهدید نخواهد کرد. این بدان خاطر است که تکنولوژی های نامبرده نسبت به رنگ و ملانین حساس هستند. به تعبیر دیگر، می توانند به طور دقیق و بدون آسیب به بافت اطراف، به فولیکول های مو نفوذ کنند.

در صورتی که پوست تان تیره است، یکی دیگر از مواردی که بسیار اهمیت پیدا می کند این است که به یک مرکز معتبر با دستگاه های پیشرفته و متخصصی با تجربه مراجعه کنید. این امر از آن جهت مهم است که تنها در صورتی شاهد نتایج فوق العاده لیزر موهای زائد خواهید بود که فرایند توسط یک متخصص با تجربه و با استفاده از نوع لیزر مناسب بر روی شما صورت گیرد. چنانچه دستگاه بر روی تنظیمات اشتباه تنظیم شود، موهای زائد زیادی از بین نخواهد رفت. بدتر از آن اینکه در نهایت با سوختگی، هیپرپیگمانتاسیون و یا حتی افزایش رشد موهای زائد مواجه می شوید. به همین دلیل، انتخاب یک مرکز لیزر معتبر از عناصر مهم در حصول نتیجه لیزر موهای زائد بر روی پوست های تیره محسوب می شود.

لیزر مو خرمشهر : مزایای لیزر موهای زائد

مراکز لیزر در آبادان
لیزر موهای زائد مردان

لیزر جهت از بین بردن موهای زائد صورت ، دست ، پا ، زیر بغل ، خط بیکینی و سایر نقاط بدن برای هم زنان و هم مردان کاربرد دارد.

مزایای از بین بردن موهای زائد توسط لیزر عبارتند از:

  • دقت. در لیزر موهای زائد می توان به طور انتخابی موهای تیره و خشن را از بین برد، در حالی که اطراف پوست کاملا دست نخورده باقی خواهد ماند.
  • سرعت. هر پالس لیزر دارای عملکرد یک ثانیه ای است، بنابراین می تواند در آن واحد موهای زائد بسیاری را درمان کند. لیزر قادر است در هر ¼ ثانیه، موهای زائد یک قسمت از بدن را از بین ببرد. لیزر مناطق کوچکی چون پشت لب در کمتر از یک دقیقه و لیزر مناطق بزرگ تر، مانند کمر یا پاها حدود یک ساعت به طول خواهد انجامید.
  • قابل پیش بینی بودن. به جرات می توان گفت، مراجعین به طور میانگین پس از 3 تا 7 جلسه، به طور دائم موهای زائد خود را از دست خواهند داد.

لیزر مو خرمشهر : روش کار لیزر موهای زائد

لیزر موی زائد در دزفول
بهترین دکتر لیزر در دزفول

در لیزر موهای زائد ، گرمای شدید به فولیکول های مو هدایت می شود و رویش موهای زائد جدید را تقریبا بعید می سازد. اگر چه لیزر، جزء روش های دائمی در نظر گرفته می شود اما معمولا رشد مجدد اتفاق می افتد.

دستگاه لیزر طول موجی از نور را با یک رنگ خاص منتشر می کند. هنگامی که پوست مورد هدف لیزر قرار می گیرد، انرژی حاصل از نور به پوست و ملانین رنگدانه مو منتقل می شود. این امر موجب گرم شدن پوست شده و بافت اطراف آن را تخریب می کند.

اما برای از بین بردن دائمی موهای زائد و به حداقل رساندن آسیب به بافت اطراف ، لازم است که لیزر سلول های خاصی را مورد هدف قرار دهد. این سلول های خاص، سلول های بنیادی فولیکول مو هستند که در قسمتی از مو معروف به برآمدگی مو قرار دارند.

از آنجا که سطح پوست حاوی ملانین نیز هست و ما قصد داریم از آسیب دیدن آن جلوگیری کنیم ، باید قبل از درمان ، موهای زائد ناحیه مورد نظر را با دقت شیو کنید.

لیزر مو خرمشهر : نتیجه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در آبادان
لیزر مو آبادان

لیزر موهای زائد سبب می شود پوست برای مدت زمان طولانی تری صاف باقی بماند. این مدت، در هر فرد متفاوت است. اما در بسیاری از افراد، این مدت هر 6 ماه تا یک سال به طول می انجامد. پس از درمان با لیزر، رشد مجدد مو بسیار ظریف تر، نازک تر و کمرنگ تر از قبل می گردد.

در صورت از بین رفتن فولیکول مو ، درمان لیزر موهای زائد دائمی محسوب می شود. اما هنگامی که فولیکول مو تنها آسیب ببیند ، در نهایت مو مجدداً شروع به رشد می کند.

مدت زمان لازم برای رشد مجدد مو به چرخه منحصر به فرد رشد مو در فرد بستگی دارد. برخی از افراد موهایی دارند که سریع تر از سایرین رشد می کنند. موهایی که در مرحله استراحت قرار دارند با روند کندتر از موهایی که در مراحل دیگری قرار دارند ، رشد می کنند.

بیشتر افراد می توانند در طی چند ماه انتظار رشد مجدد مو را داشته باشند. هنگامی که این اتفاق بیفتد ، می توانید برای درمان های اضافی لیزر موهای زائد اقدام کنید.

لیزر مو خرمشهر : دسترسی

لیزر موهای زائد در آبادان
لیزر مو آبادان

لیزر موهای زائد حتما باید در یک مرکز دارای مجوز و توسط افراد آموزش دیده صورت پذیرد. چنین امکاناتی معمولا بیشتر در شهرهای بزرگ وجود دارد و این موضوع سبب سهولت دسترسی و کاهش زمان تردد خواهد شد. چنانچه خطه جنوب و در شهرهای کوچک تر اطراف زندگی می کنید و به دنبال لیزر مو آبادان ، لیزر مو خرمشهر یا مرکز لیزر الکساندرایت در دزفول هستید اینجا کلیک کنید.

جهت ارتباط با مرکز لیزر خوزستان اهواز کیانپارس و بهترین مرکز لیزر در اهواز کلیک کنید.

لیزر مو خرمشهر : مشکلات، معایب و عوارض

مشکلات مرتبط با لیزر موهای زائد شامل سوزش پوست ، پوسته پوسته شدن ، زخم و کبره بستن ، تغییر در رنگ پوست ، تاول ، اسکار و تغییر در بافت پوست می باشد. عوارض لیزر موهای زائد معمولا خفیف است. ممکن است تا چند روز پس از درمان ، قرمزی ، تورم ، خارش و ناراحتی در پوست خود احساس کنید. در موارد نادر، برخی افراد تاول و عفونت های پوستی را نیز تجربه می کنند. بنابراین، این نکته ارزش تاکید مجدد را دارد که در خصوص مکان استفاده از لیزر، جانب احتیاط را رعایت کنید.

لیزر مو خرمشهر : چه کسی فرآیند لیزر را انجام میدهد؟

دکتر لیزر دزفول
مرکز تخصصی لیزر دزفول

لیزر موهای زائد توسط متخصصان آموزش دیده در زمینه پزشکی صورت می گیرد. همه پزشکان، از قبل به طور گسترده ای در این زمینه آموزش دیده اند و با انواع دستگاه های لیزر موهای زائد آشنایی دارند. علاوه بر این، پزشکانی که این کار را انجام می دهند، دارای مجوز پزشکی نیز می باشند و تمامی کارکنان مرکز نیز باید آموزش دیده باشند.

چه نوع رنگ مو و رنگ پوستی برای لیزر موهای زائد بدن مناسب است؟

لیزر موهای زائد
جدول فیتزپاتریک

لیزر موهای زائد تقریبا در هر رنگ پوست و هر نوع مویی قابل اجراست، اما رنگ مو یکی از مهم ترین عوامل در این زمینه است. نوری که از لیزر متساطع می شود، جذب ملانین یا رنگدانه های تیره موجود در فولیکول مو می گردد. این بدان معناست که موهای تیره به طور موثرتری از بین می روند. لیزر موهای زائد در موهای قرمز، بلوند و خاکستری، نتیجه اثر بخش موهای تیره را در بر ندارد.

پیش از لیزر موهای زائد چه اقداماتی لازم است؟

حین انتخاب یک مرکز لیزر برای از بین بردن موهای زائد ، چه در آبادان ، چه خرمشهر و چه در دزفول ، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • مجوز پزشکی و سطح تجربه مرکز در انجام این کار
  • سال هایی که مرکز به این کار مشغول بوده است
  • کیفیت تجهیزات از بین برنده موهای زائد (دستگاه لیزر)
  • قابلیت درمان همه رنگ های پوستی
  • مکان مناسب
  • تعیین قیمت در پایان فرآیند

لیزر مو خرمشهر: تکمیل یک دوره درمان لیزر طولانی است

اگر به فکر لیزر موهای زائد خود هستید، باید بدانید که تکمیل آن چندین جلسه متعدد به طول خواهد انجامید. ممکن است تکمیل دوره درمان لیزر چندین ماه طول بکشد.

مراکز لیزر ارزان قیمت خطر آفرین هستند!

باید در خصوص مرکز لیزر انتخابی بسیار محتاط بود. خطرات بسیاری از درمان با لیزر نشات می گیرد و به همین جهت این کار باید توسط یک پزشک یا یک فرد آموزش دیده و واجد شرایط انجام شود. درست مانند استفاده از لوازم آرایشی ارزان قیمت، انتخاب یک مرکز لیزر ارزان نیز شما را در معرض خطرات بسیاری قرار خواهد داد.

لیزر موهای زائد در چه نقاطی از بدن موثرتر است؟

مرکز لیزر تابان اهواز
بهترین مرکز لیزر در اهواز

درمان لیزر موهای زائد در تمام نقاط بدن موثر است. بیشترین مناطقی که لیزر در آنها بکار برده می شود ، پاها،  زیر بغل ، ناحیه بیکینی و دست ها می باشند. هرچه آن ناحیه بزرگ تر و حساس تر باشد، درد بیشتری احساس خواهد شد.

دستگاه های مختلف لیزر موهای زائد

همه دستگاه های لیزر مشابه یکدیگر نیستند و عملکرد هر دستگاه متفاوت از دیگری است. برای هر نوع پوستی، یک لیزر خاص به کار برده می شود. چنانچه اپراتور دستگاه به شما نگوید چه نوع لیزری برای شما مناسب است، خطر بزرگی شما را تهدید می کند. اولین موضوعی که در جلسه اول درمان لیزر باید به آن پرداخته شود، همین موضوع است.

مرکز لیزر الکساندرایت در دزفول

مرکز لیزر در کیانپارس اهواز
لیزر الکساندرایت کندلا اهواز

مرکز لیزر دزفول مجهز به لیزر الکساندرایت نیز می باشد. دستگاه های لیزر الکساندرایت دارای انواع مختلف و متنوعی است. این دستگاه ها بسیار پر قدرت و مجهز هستند و تنها جهت استفاده در سالن ها و کلینیک های پوست تعبیه شده اند و فقط افرادی می توانند با این دستگاه ها کار کنند که آموزش های لازم را دیده و تجربه کافی کسب کرده باشند.

لیزر الکساندرایت نوعی لیزر است که نور با انرژی بالا را از طریق کریستال الکساندرایت منتشر می کند. هنگامی که نور از کریستال الکساندرایت عبور می کند، یک پرتو نور 755 نانومتری تولید می شود. این طول موج نور تعیین کننده این است که لیزر تا چه حد به داخل پوست نفوذ کند. رنگ نور لیزر الکساندرایت، قرمز است.

لیزر الکساندرایت را می توان در حالت کیو سوئیچ (Q-switch) تنظیم کرد؛ این امر موجب می شود لیزر، یک پرتو پر انرژی از نور را در پالس های کوتاه تولید کند. این همان چیزی است که برای رفع موهای زائد بسیار موثر است.

در مرکز لیزر در کیانپارس اهواز علاوه بر رفع موهای زائد، لیزر های الکساندرایت در موارد زیر نیز استفاده می شوند:

  • درمان لک های ناشی از افزایش سن
  • درمان رگ های عنکبوتی
  • ضایعات عروقی
  • پاک کردن تاتو

این لیزر به منظور درمان انواع مو و پوست مورد استفاده قرار می گیرد، زیرا لیزر های مخصوص پوست های تیره تر، مشابه سایر لیزر ها عمل نمی کنند. همانند دیگر لیزر ها، دستگاه الکساندرایت نیز برای پوست های سفید و بسیار روشن موثرتر است، و موهای نازک را بهتر از بین می برد. این دقیقا همان چیزی است که بسیاری از لیزر های دیگر نمی توانند انجام دهند.

طول موج نور منتشر شده از لیزر الکساندرایت، به راحتی توسط ملانین (سلول های رنگدانه) موجود در موهای تان جذب می شود و باعث می شود که این سلول ها گرم شده و در نهایت نابود شوند.

لیزر مو آبادان ، لیزر مو خرمشهر

بهترین مراکز لیزر در آبادان و خرمشهر با بهره گیری از بهترین پزشکان و متخصصین زیبایی و هم چنین بهترین و با کیفیت ترین مواد، افتخار دارند کلیه خدمات زیبایی، پوست و مو، و لیزر را به شما عزیزان ارائه کند.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین اخذ نوبت از این مراکز به این صفحه مراجعه کنید.

شاد و زیبا باشید…

تحقیق و ترجمه: مینو زرفش

منابع:

LIVESTRONG

idealimage

beautyandtips

wikipedia

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments