تزریق ژل لب در شهرکرد

تزریق ژل لب در شهرکرد |5 شایعه ی بزرگ در مورد تزریق ژل!

تزریق ژل لب در شهرکرد

تزریق ژل لب در شهرکرد
شهرکرد یکی از زیباترین و سر سبزترین شهرهای کشور است که هوایی سرد و خشک دارد. تایپ پوستی غالب ساکنین این شهر روشن است ! سردی هوا باعث شده یکی از اصلی ترین مشکلات شهرکردی های عزیز این باشد که عموماً پوست خشکی داشته باشند.
در حال حاضر و با توجه به تحقیقات میدانی صورت گرفته، مشخص شد که درخواست انجام عملیات هایی مثل تزریق ژل لب در شهرکرد و شهرهای همجوار نسبت به 2 سال گذشته بسیار بیشتر شده است!
اما مشکلی که وجود دارد، این است که بیشتر شهرکردی های عزیز نمی دانند که برای انجام چنین عملیات هایی کدام پزشک را انتخاب کنند.

تزریق ژل لب در شهرکرد
تزریق ژل لب در شهرکرد
مجموعه ی بزرگ تهران اسکین افتخار دارد که بهترین پزشکان را برای شما پیدا کرده و معرفی کند.اگر به دنبال بهترین دکتر تزریق ژل لب در شهرکرد هستید، توصیه می کنیم فرم پایین صفحه را پُر کنید یا برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه کنید.

ژل لب برای برجستگی و حجیم کردن لب ها به کار می رود. برخلاف آن چه که بیشتر افراد فکر می کنند، تزریق ژل لب صرفاً متعلق به سلبریتی ها و افزاد مشهور نیست بلکه هر کسی می تواند این عملیات را انجام دهد.
در ادامه تصمیم داریم به 5 شایعه ای که درباره فیلرها وجود دارد، پاسخ بدهیم

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

فیلرها غیر طبیعی به نظر می آیند

اگر به درستی فیلر را تزریق کنید، هرگز چنین اتفاقی رخ نمی دهد. یک پزشک ماهر و حرفه ای می تواند ظاهر زیبا، طبیعی و مناسب به لب هایتان ببخشد.
گرچه شاید خیلی از افرادی که بعد از درمان شما را می بینند، متوجه یک تغییر شوند اما نمی دانند که به خاطر لب هایتان است.
یک نکته ی حائز اهمیت : مثل هر عملیات درمانی دیگری، حتما باید به سراغ یک پزشک ماهر و حرفه ای بروید که سالها تجربه در زمینه تزریق ژل لب داشته باشد.به هیچ وجه فریب سادگی این عملیات را نخورید. تزریق ژل لب کار پیچیده ای است که باید با دقت و ظرافت خیلی زیاد انجام شود.

تزریق ژل لب درد دارد

غلط است! تزریق فیلرهای پوستی ممکن است اندکی ناراحتی به همراه داشته باشد اما برخی از فیلرها مثل ژوویدرم در مواد تشکیل دهنده ی خود، لیدوکائین دارند که می تواند به طرز چشم گیری درد ناشی از تزریق را کاهش دهد.
پزشکانی که ما در شهرکرد به شما معرف می کنیم، قطعا قبل ،در طول و بعد از درمان از مواد بی حسی استفاده خواهند کرد تا بیمار به هیچ وجه احساس درد و ناراحتی نکند.
اگر بخواهیم بگوییم که میزان درد تزریق ژل از عدد 1 تا 10 است، بیشتر بیماران عد 2 یا 3 را انتخاب می کنند.

تزریق ژل لب درد دارد
تزریق ژل لب درد دارد

تزریق ژل منجر به کبودی و بستری شدن خواهد شد

غلط است! معمولا به میزان خیلی کمی کبودی و تورم خواهد بود اما اصلا به اندازه ای نیست که شما را از انجام فعالیت های روزمره تان باز دارد.دو تا از نواحی حساس که ممکن است دچار تورم و کبودی شوند، زیر چشم یا اطراف دهان است.البته با استفاده از کمپرس یخ، آرنیکا و بالا نگه داشتن سر می توان به راحتی این دو معضل را برطرف کرد.
علاوه بر این، بیشتر مواقع این کبودی و تورم ها را می توان با استفاده از آرایش پوشاند به نحوی که اصلاً مشخص نباشند.
برای بیمارانی که دچار عوارض سنگین تر و کبودی های بیشتری می شوند، توصیه می شود که به پزشک خود مراجعه کنند.
نکته : بروز عوارض جانبی خطرناک به هنگام تزریق ژل لب نادر است و نیازی نیست که نگران آن باشید مگر این که یک پزشک تازه کار را انتخاب کرده باشید.

اگر از نتیجه تزریق خوشم نیاید، برای همیشه ماندنی خواهد بود

غلط است! گرچه پزشکانی که مجموعه ی تهران اسکین به شما معرفی می کنند به قدری در کار خود ماهر و حرفه ای هستند که قطعا از نتیجه ی کارشان راضی خواهید بود اما بهتر است بدانید که اگر از نتیجه ی تزریق ژل لب خوشتان نیامد، می تواند درمان را خنثی کنید؟ اما این مسئله یعنی چه؟
بیشتر فیلرهای پوستی ای که امروزه در بازار وجود دارند (‌مثل ژوویدرم و رستیلن) از هیالورونیک اسید ساخته شده اند. هیالورونیک اسید را می توان با یک آنزیم به نام هیالورونیداز از بین برد و حل کرد!

لازم است که به طور مداوم تزریق ژل انجام بدهم

در حقیقت این گزاره کاملا صحیح نیست! گرچه فیلرها به مرور زمان توسط آنزیم های بدن حل می شوند اما فیلرهایی که توسط سازمان FDA آمریکا تایید شده باشند، چیزی حدود 6 ماه الی 2 سال دوام خواهد داشت. البته این مسئله به برند ژل و هم چنین محلی که تزریق در آن انجام می گیرد، خواهد داشت.

برای تمامی مراکزی که در تهران اسکین معرفی می شوند، اصلی ترین مسئله این است که بیماران و مراجعه کنندگان با انتظاراتی واقعی و اطلاعاتی درست پا به مطب بگذارند و به این ترتیب بهترین نتیجه را از درمان خود بگیرند.
باید سه نکته ی کوچک دیگر هم اضافه کنیم : تزریق ژل لب بسیار سریع انجام می شود، درد و نیاز به استراحت ندارد ، ظاهری بسیار طبیعی برای فرد به همراه خواهد داشت

تزریق ژل گونه در شهرکرد

علاوه بر ژل لب، می توان از فیلرها برای گونه نیز استفاده کرد. مفتخریم که بهترین خدمات تزریق ژل در شهرکرد را به شما عزیزان معرفی کنیم.شما می توانید با خیالی آسوده به مجموعه ی تهران اسکین اعتماد کرده و کار یافتن بهترین پزشکان در سراسر کشور را به ما بسپارید.
تلاش داریم که بهترین قیمت ها و تخفیف های تزریق ژل را نیز در شهرکرد برای شما پیدا و معرفی کنیم.

تزریق ژل گونه در شهرکرد
تزریق ژل گونه در شهرکرد

دوستان عزیز شهرکردی با مجموعه ی بزرگ تهران اسکین در تماس باشید.

بهترین متخصص پوست در شهرکرد

کلیه ی پزشکانی که ما برای تزریق ژل لب در شهر کرد معرفی می کنیم، دارای مدارک فوق تخصص پوست، مو و زیبایی هستند و بهترین گزینه ی ممکن برای درمان عارضه های مختلف پوستی و هم چنین انجام روش های جوانسازی پوست می باشند.
فراموش نکنید که پوست عضو حساسی است و باید بهترین مراقبت ها از آن انجام گیرد. به همین خاطر توصیه اصلی ما به شما این است که برای انجام هرگونه عملیات زیبایی فقط به بهترین ها مراجعه کنید.

مترجم و محقق : ندا ناصری

منبع مقاله

5 1 رای
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments