لیزر موهای زائد درمانی روشی محبوب زنان و مردان | بهترین مرکز لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی محبوب زنان و مردان | بهترین مرکز لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد روشی محبوب زنان و مردان | بهترین مرکز لیزر موهای زائد 

لیزر موهای زائد درمانی روشی محبوب زنان و مردان | بهترین مرکز لیزر موهای زائد لیزر موهای زائد روشی محبوب برای زنان و مردان است.  هم زنان و هم مردان می توانند برای حذف موهای زائد صورت و بدن خود از لیزر استفاده کنند.

لیزر موهای زائد روشی محبوب است که با استفاده از یک پالس طولانی لیزر موها را از بین می برد.   لیزرها پس از سال ها تحقیق ، طراحی و ساخته شده اند.   پارامترهای لیزر آناتومی فولیکول مو را مطالعه دقیق  کرده سپس نور و طول پالس لیزر با اندازه فولیکول ، عمق و مکان آن به منظور مهار رشد مجدد مو تنظیم می شود.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

حذف موهای زائد توسط یک متخصص لیزر یا پزشک انجام می شود که نور لیزر با پالس طولانی را بر روی پوست می تاباند. لیزر از طریق غیر فعال کردن موهایی که در چرخه رشد فعال قرار دارند ، کار می کند. از آنجایی که سایر موها در زمان های مختلفی وارد چرخه رشد خود می شوند ، برای از بین بردن همه موها به جلسات درمان متعددی نیاز است.

 

لیزر صورت زنان روشی محبوب

زنان ممکن است از داشتن موهای ناخواسته صورت خجالت بکشند. اما نباید اینگونه باشد.  موهای صورت را می توان با استفاده از لیزر از بین برد و لیزر در مقایسه با روش های دیگر مانند الکترولیز یا اپیلاسیون آسان تر ، سریع تر و راحت تر است.  روش حذف مو با لیزر بیش از ده دقیقه وقت شما را نمی گیرد.  برای اینکه درمان مؤثر باشد ، برخلاف اپیلاسیون  سایر روش ها ، نیازی نیست که موها بلند باشند.

 

حذف موهای زائد صورت مردان با لیزر

بعضی از مردان ممکن است شیو کردن هر روزه صورت خود را دوست نداشته باشند و بخواهند رشد موی صورت را برای همیشه متوقف کنند.  آنها پس از استفاده از لیزر همیشه ظاهر مرتبی خواهند داشت.    لیزر همچنین می تواند موهای زائد را در ناحیه ابروی مردان از بین ببرد.   حذف موها با لیزر مانع از تحریک پوست و ایجاد فولیکولیت می شود. فولیکولیت وضعیتی است که برخی از فولیکول های مو   ملتهب می شوند.

لیزر برای حذف موهای صورت مردان روشی محبوب ، آسان و سریع است و دردناک نیست.   6 تا 8 جلسه لیزر درمانی ممکن است مورد نیاز باشد.  با بالا رفتن سن ، برخی از مشتریان برای درمان موهایی که به تازگی در صورت شان رشد کرده اند ، ممکن است نیاز به استفاده مجدد از لیزر داشته باشند.

از آنجا که حذف موی لیزر برای چانه ، لب بالا و ابرو شامل یک منطقه کوچک است ، قیمت ها نیز خیلی کمتر از مناطق بزرگ تر بدن است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه با متخصصین مجرب و با سابقه آماده ارائه خدمات در زمینه لیزر موهای زائد با مدرن ترین دستگاه لیزر و درمان های زیبایی از جمله لیپوساکشن و ماموپلاستی می باشد.  برای گرفتن وقت از پزشک متخصص اینجا کلیک کنید.

 

حذف موهای زائد کمر با لیزر  روشی محبوب برای مردان

حذف موهای زائد کمر با لیزر

رشد مو در کمر بجز مسائل زیبایی باعث می شود که دچار خارش ، تحریک و عفونت فولیکول های مو نشوید. که بخصوص در آب و هوای گرم ، هنگام ورزش و تمرین و عرق کردن بدتر می شود. موهای پشت ممکن است کم یا بسیار زیاد باشند. در هر دو مورد ، حذف موهای کمر با  لیزر روشی محبوب است که می تواند در از بین بردن یا کاهش موهای ناخواسته مفید باشد.

 

لیزر موهای زائد کمر مؤثر تر از شیو و اپیلاسیون است!

برای کنترل رشد موهای کمر، گزینه هایی مانند اپیلاسیون ، اصلاح و استفاده از کرم های مو بر ممکن است محدودیت هایی داشته باشد. شما به کسی نیاز دارید که برای این کار به شما کمک کند.  در میان این گزینه ها ، اپیلاسیون اثر طولانی مدت  دارد و ممکن است دو تا سه هفته طول بکشد تا موها دوباره رشد کنند.   اما اپیلاسیون هم خیلی دردناک است و هم می تواند پوست را تحریک کند و باعث تغییر رنگ پوست شود.

 

نتایج حذف موهای کمر با لیزر باور نکردنی است!

یک جلسه حذف موهای زائد با لیزر می تواند همه کمر مشتری را پوشش دهد و به خوبی قابل تحمل می باشد.  در طی پنج یا شش جلسه لیزر، کاهش دائمی رشد موهای کمر حتمی است.

با ادامه درمان موها کاملاً حذف می شوند و حتی افرادی که دارای موهای ضخیم و وز هستند ، پس از لیزر اگر مویی دوباره رشد کند نرم و نازک خواهد بود.

 

حذف موهای زائد سینه با لیزر   

حذف موهای زائد سینه با لیزر

بعضی از مردان ممکن است علاقه مند به حذف موهای سینه با لیزر باشند. درست مانند موهای زائد کمر ، موهای سینه هم اگر خیلی زیاد و یا ضخیم باشند ، ناراحت کننده هستند.   بعضی از مردان دوست ندارند موهای سینه از پیراهن شان دیده شود.  و حتی از پوشیدن لباس شنا احساس ناراحتی می کنند.   از آنجا که موی سینه به سرعت می تواند رشد کند ، تراشیدن تنها یک راه حل موقت است و موها به سرعت دوباره ظاهر می شوند.

این مقاله را بخوانید تا بیشتر در باره لیزر موهای زائد بدانید

لیزر موهای زائد سینه بهترین نتایج را ارائه می دهد!

روش های زیادی برای حذف موهای ناخواسته سینه وجود دارد. اما حذف موها با لیزر به دلیل سهولت ، سرعت و نتایج دائمی خیلی محبوب است و مورد استقبال قرار گرفته است.  این روش خیلی سریع است  و چند دقیقه بیشتر طول نمی کشد.

زمان مورد نیاز بستگی به اندازه منطقه درمان و میزان رشد مو دارد. حذف موهای سینه با لیزر مؤثرتر از اپیلاسیون است که درد آن غیر قابل تحمل است.  لیزر همچنین زمان کمتری لازم دارد. ایراد شیو کردن هم این است که باید بارها و بارها انجام شود.

 

نتایج حذف موهای زائد سینه با لیزر 

پس از حذف موهای زائد سینه با لیزر بسیاری از مردان احساس خوشحالی می کنند که پس از چهار تا شش جلسه ، سینه خود را بدون مو می بینند . تعداد جلسات مورد نیاز بستگی به مورد خاص هر فرد دارد.

قبل از اینکه بتوانیم بگوییم که به چند جلسه لیزر درمانی نیاز دارید ، باید برای مشاوره به مرکز ما مراجعه کنید.  در مرکز لیزر برکه به تمام سؤالات شما پاسخ داده می شود و تعداد جلسات نیز مشخص می شود.

 

حذف موهای زائد پا با لیزر

حذف موهای زائد پا با لیزر

خانم های عزیز حذف موهای پا با لیزر کمک می کند تا از رشد موهای ناخواسته بر روی پاهای خود خلاص شوید. این روش باعث می شود در زمان و انرژی خود صرفه جویی کنید.

 

مزایای حذف موهای پاها با لیزر

هنگامی که موهای زائد پا با لیزر از بین می روند ، پاها صاف تر از زمانی که شیو می شود ، به نظر می رسد.  لیزر موجب صرفه جویی در وقت می شود. همچنین لیزر موهای زائد پا بدون درد و مقرون به صرفه است.

 

نتایج روش محبوب لیزر موهای زائد پا   

روش لیزر برای هر دو پا حدود یک ساعت طول می کشد. برای دستیابی به نتایج قابل توجه ، ممکن است سه تا چهار درمان ، هر 6 تا 8 هفته یکبار انجام شود.

در مرکز لیزر برکه ما از جدیدترین دستگاه لیزر موهای زائد استفاده می کنیم.  این دستگاه که اسکلپیون مدیواستار نام دارد در سال  2018 به بازار عرضه شده و ساخت آلمان است.  درمان موهای زائد با این دستگاه به علت سرعت بالا و داشتن سیستم خنک کننده بدون درد است. 

 

حذف موهای زائد بیکینی یا برزیلی با لیزر

حذف موهای زائد بیکینی یا برزیلی با لیزر

مانند دیگر مناطق بدن ، حذف موهای زائد با لیزر برای منطقه بیکینی بستگی به عواملی مانند رنگ پوست ، رنگ مو، تراکم مو و ضخامت مو دارد.  ما این عوامل را برای انتخاب بهترین سیستم لیزری برای شما ارزیابی خواهیم کرد.

مراکز لیزری که تجربه خوبی در حذف موهای زائد دارند مناسب ترین منبع نور یا لیزر را برای شما انتخاب می کنند.  حذف موها در منطقه بیکینی با لیزر نسبتا دائمی و سریع  است و تعداد جلسات آن حدود 5 جلسه است. پس از لیزر درمانی شما کاهش موهای زیرپوستی را مشاهده می کنید.

 

کاهش موهای زیر پوستی بعد از حذف موهای زائد بیکینی

لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی یک درمان مؤثر و محبوب است که خیلی مورد استقبال قرار گرفته.  از بین بردن موهای زائد ناحیه بیکینی و برزیلی چیزی بیشتر از زیبایی است.  چون این ناحیه ممكن است دچار ضایعات دردناک و خارش ، فولیکولیت وعفونت بشود.

التهاب پوست ممکن است منجر به تیره شدن پوست و هایپرپیگمنتاسیون ثانویه شود.  لیزر می تواند در از بین بردن یا کاهش رشد مو و متوقف کردن یا کاهش فولیکولیت عود کننده مفید باشد.

 

مزایای لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی

لیزر تیرگی پوست و فولیکولیت را متوقف می کند.  بعضی از لیزرها همچنین در کاهش قرمزی پوست ناشی از فولیکولیت مفید هستند.  لیزر همچنین در کاهش موارد بیش از حد هایپرپیگمنتاسیون مؤثر است.

اینها مزایای لیزر هستند که توسط بیماران در سراسر جهان قدردانی شده است. داشتن یک منطقه بیکینی  بدون التهب ، بدون تغییر رنگ و بدون مو واقعا می تواند بسیار مطلوب باشد!

 

حذف موهای زائد بیکینی با لیزر بسیار مؤثر است!

روش های دیگر حذف مو مانند استفاده از کرم های موبر ، الکترولیز و اپیلاسیون وجود دارد.  اما زمان اثر آنها محدود است.  حذف موهای ناحیه بیکینی با لیزر روش محبوب است که باعث کاهش دائمی موهای این ناحیه در طی چهار تا شش جلسه درمان می شود. این روند به خوبی قابل تحمل و بسیار سریع است!

اگر هم بعد از درمان مویی باقی بماند ، معمولاً بسیار نازک است. این موها تک و توک یافت می شوند و قابل مشاهده نیستند.  لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی روش محبوب مراجعه کنندگان مرکز ما است و همیشه با رضایت بالایی از مشتریان ما انجام شده است.

مرکز لیزر و زیبایی برکه بهترین خدمات را توسط پزشکان متخصص و مجرب و کادر آموزش دیده و خوش برخورد به شما ارائه خواهد داد.  با ما تماس بگیرید.

محقق و مترجم : مینو شفیعی minoo shafie

 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments