لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در دوران پریود| لیزر موهای زائد در دوران قاعدگی| مرکز تخصصی لیزر برکه

آیا لیزر موهای زائد در دوران پریود مجاز است؟

 

تیغ کشیدن، بند انداختن، استفاده از پودرهای موبر، اپیلاسیون و مواردی از این قبیل از جمله روش هایی هستند که برای رفع موهای زائد نقاط مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرند که به طور موقت موهای زائد را برطرف می کنند و معمولاً افرادی که از این روش ها استفاده می کنند رضایت کافی از نتایج به دست آمده ندارند و مجبور هستند هر چند وقت یک بار برای داشتن پوستی تمیز و بدون مو ساعات طولانی را در مراکز تخصصی اپیلاسیون سپری کنند و این پروسه مجدداً تکرار می ‌شود. این مسئله باعث شده است که تعداد زیادی از افراد برای رفع دائمی موهای زائد بدن خود به مراکز تخصصی لیزر موهای زائد مراجعه کنند.

لیزر موهای زائد به یک روش بسیار محبوب در اقشار مختلف جامعه تبدیل شده است و تعداد زیادی از افراد از این روش برای رفع موهای زائد خود استفاده می کنند و میزان رضایت مندی آنان از نتایج به دست آمده بسیار بالا است. لیزر موهای زائد گاهی ‌اوقات سوالات متعددی را برای افراد متقاضی مطرح می کند و فکر آنها را درگیر می نماید. لیزر موهای زائد در دوران پریود یکی از این موارد است. همه خانم ها هر ماه چرخه قاعدگی را تجربه می کنند اما بازه زمانی آن در همه افراد یکسان نیست.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد

چرخه قاعدگی توسط هورمون های بدن کنترل می ‌شود و در هر دوره افزایش سطح هورمون استروژن باعث می ‌شود که تخمدان ها به آزادسازی تخمک بپردازند و دیواری نازک رحم شروع به افزایش حجم می کند اما در صورتی که بارداری در این دوران رخ ندهد در انتهای این چرخه دیواره رحم ریزش پیدا می کند. افرادی که برای لیزر موهای زائد خود به مراکز تخصصی لیزر مراجعه می کنند ممکن است در طول درمان، جلسات آنها با دوران پریود همراه شود و آنها را با این سوال مواجه کند که آیا لیزر موهای زائد در دوران پریود مشکلی را برای آنها به وجود نمی آورد؟ آیا لیزر در این دوران جای نگرانی ندارد؟

صحبت های متعددی درباره لیزر موهای زائد در دوران قاعدگی مطرح می ‌شود که در اکثر مواقع باعث نگرانی خانم ها می شود. نگرانی این افراد در خصوص لیزر موهای زائد در دوران پریود کاملا قابل درک است و در این مقاله قصد داریم به بررسی مسائلی بپردازیم که در خصوص لیزر در این دوران مطرح شده است. اگر شما نیز قصد لیزر موهای زائد خود را دارید و جلسات مراجعه شما به پزشک با قاعدگی مقارن شده است پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا به همه سوالات شما پاسخ بدهیم.

آیا لیزر موهای زائد در دوران پریود باعث نامرتب شدن چرخه قاعدگی می شود؟

لیزر موهای زائد در پریود

برخی از خانم ها تصور می کنند که اگر موهای زائد خود را در دوران قاعدگی لیزر کنند چرخه پریود آنها دچار اختلال می ‌شود و آنها را با مشکلات بعدی مواجه خواهد کرد چرا که لیزر موهای زائد می تواند باعث تغییر در سطح هورمون‌های بدن آنها شود. با توجه به مطالعاتی که در این خصوص انجام شده است محققان به طور قاطع اعلام کرده‌ اند که هیچ گونه مدرکی دال بر اختلال در سطح هورمون های بدن به علت لیزر در دوران پریود مشاهده نکرده اند و هر گونه بی نظمی در قاعدگی به مسائل دیگری ارتباط دارد.

آیا لیزر موهای زائد باعث افزایش حساسیت پوست می شود؟

به ‌طور کلی امکان افزایش حساسیت پوست به علت افزایش جریان خون وجود دارد اما آنقدر شدید نیست که فرد را با مشکل مواجه کند. اکثر افرادی که در دوران پریود برای لیزر موهای زائد خود به پزشک مراجعه می ‌کنند ادعا کرده ‌اند که چنین مسئله ‌ای را تجربه نکرده ‌اند. اگر شما فرد حساسی هستید باید بدانید که در مرکز لیزر برکه از جدیدترین دستگاه های لیزر استفاده می شود که دارای سیستم خنک کننده هستند و هیچ گونه مشکلی را برای شما به وجود نخواهد آورد.

آیا لیزر موهای زائد در دوران پریود باعث کاهش آستانه تحمل درد می شود؟

لیزر موهای زائد

در برخی از افراد افزایش گردش خون و تغییر در سطح هورمون ها در دوران قاعدگی ممکن است باعث کاهش آستانه تحمل درد در آنها شود و این احتمال وجود دارد که در هنگام لیزر موهای زائد بدن دچار درد کمی می شوند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که در حالت عادی آستانه تحمل درد پایینی دارید می توانید با پزشک خود در این خصوص صحبت کنید و جلسات لیزر خود را به بعد از دوران پریود موکول کنید هر چند که در واقع نیازی به انجام چنین کاری نیست.

برای لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی در دوران پریود چه باید کرد؟

مسئله مهمی که باید به آن توجه کنید این است که اگر قصد لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی را دارید و در دوران قاعدگی هستید و قصد به تعویق انداختن برنامه لیزر خود را ندارید باید از تامپون استفاده کنید زیرا استفاده از تامپون انجام کار را برای اپراتور لیزر راحت خواهد کرد. اگر استفاده از تامپون را دوست ندارید می توانید از فنجان قاعدگی برای این منظور استفاده کنید و برنامه درمانی خود را تکمیل نمایید.

لیزر موهای زائد در دوران پریود کاملا طبیعی است

تعداد زیادی از افرادی که قصد انجام لیزر موهای زائد خود را دارند در دوران پریود نیز بدون هیچ گونه مشکلی برنامه لیزر درمانی خود را ادامه می ‌دهند. همان طور که در قسمت‌ های بالا توضیح دادیم جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و شما می توانید با خیال راحت به لیزر موهای زائد خود در این دوران نیز بپردازید.

آیا لیزر موهای زائد بیکینی در دوران قاعدگی باعث ناباروری می شود؟

لیزر موهای زائد

نکته ‌ای که قصد داریم در این قسمت به آن بپردازیم این است که اخیراً صحبت هایی درباره تاثیرات منفی لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی در دوران قاعدگی مطرح شده که باعث نگرانی متقاضیان شده است. ممکن است شما از دختر عموی دختر خاله ی دوست خود شنیده باشید که کسی را می شناسد لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی در دوران قاعدگی باعث شده است که توانایی باروری خود را از دست بدهد و مشکلات متعددی برایش به وجود بیاید. اما آنچه که باید بدانید و واقعیت دارد این است که لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی چه در دوران قاعدگی و چه پس از آن و چه قبل از آن هیچ تاثیری برروی باروری شما نمی گذارد.

برای لیزر موهای زائد از نور لیزر استفاده می ‌شود و فقط رنگدانه‌ های موجود در فولیکول های مو هدف قرار داده می ‌شوند و از آنجایی که میزان نفوذ آن بسیار کم است اندام های داخلی و بافت ‌های بدن قادر به جذب گرمای آن نیستند و به هیچ عنوان به تخمدان ها نفوذ نمی کنند و بر چرخه باروری و قاعدگی شما هیچ گونه تاثیر منفی نخواهد گذاشت. اگر احیاناً چنین مسئله ای رخ بدهد – هر چند که احتمال آن صفر است – هیچ تاثیر نا مطلوبی را بر اندام های داخلی و دستگاه تولید مثل شما نخواهد گذشت.

نکته ‌ای که باید به آن توجه کنید این است که برای افرادی که رنگ پوست آنها تیره است باید از دستگاه لیزر مخصوص پوست تیره استفاده شود تا نتایج مورد انتظار به دست بیاید. پس هر چیزی که دختر عموی دختر خاله ی دوست شما در خصوص تاثیرات منفی لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی در دوران قاعدگی گفته است را دور بریزید چون چنین چیزی واقعیت ندارد و فردی که دچار ناباروری است باید به پزشک متخصص مراجعه کند تا علت اصلی ناباروری خود را پیدا کند و تحت درمان تخصصی قرار بگیرد.

آیا لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی باعث از بین رفتن تخمک می شود؟

لیزر موهای زائد یک روش بسیار مناسب است که به طور کامل می تواند موهای نقاط مختلف بدن از قبیل صورت، زیر بغل، دست، پا، ناحیه بیکینی و زیر چانه را از بین ببرد و حتی آقایان نیز می توانند از مزایای لیزر موهای زائد بهره ‌مند شوند و به راحتی از شر موهای زائد خود خلاص شوند.

از آنجایی که لیزر موهای زائد یک روش بسیار ایمن در نظر گرفته می شود هیچ تاثیری بر باروری یا تخمدان ها ندارد. نور لیزر، متمرکز و قابل مشاهده است به درون بافت های عمیق پوست نفوذ نمی کند اما گاهی اوقات برخی از افراد لیزری که برای رفع موهای زائد به کار برده می شود را با سایر پرتو های طیف الکترو مغناطیسی که قابلیت نفوذ به بافت های عمیق بدن را دارند و باعث آسیب دیدگی آنها می شوند اشتباه می گیرند و همین مسئله باعث می ‌شود تصور کنند که لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی باعث مرگ تخمک و ناباروری می شود.

هیچ ‌گونه مدارک و شواهد علمی وجود ندارد که نشان دهد انرژی حاصل از لیزر که برای رفع موهای زائد ناحیه بیکینی به کار برده می ‌شود از لایه ‌های مختلف مانند پوست، چربی، عضله، و . . . خود را به تخمدان ها می رساند و به این ترتیب باعث آسیب دیدگی آن می شود. افرادی که قصد دارند در آینده برای بارداری اقدام کنند و باید بدانند که هیچ گونه مدرکی دال بر عدم توانایی آنها برای باروری پس از لیزر وجود ندارد اما انجام لیزر موهای زائد در دوران بارداری پیشنهاد نمی ‌شود چرا که تاثیرات آن بر روی جنین شناخته نشده است. اگر شما نیمی از جلسات لیزر موهای زائد خود را انجام داده اید و پس از مدتی متوجه شده اید که باردار هستید بهتر است ادامه برنامه درمان خود را به بعد از زایمان موکول کنید چرا که شما همیشه متقاضی مناسبی برای لیزر موهای زائد خواهید بود و می توانید برای داشتن پوستی زیبا، لطیف و بدون مو مجددا به مراکز تخصصی لیزر موهای زائد مراجعه کنید.

منبع یک

منبع دو

4.3 3 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
بهاره
بهاره
4 years ago

مرسی از توضیحات کامل و خوبتون ???

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  بهاره

سلام دوست عزیز
از توجه تان سپاسگزاریم