لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد آقایان، عاملی برای جذابیت | بهترین مرکز لیزر در اهواز

لیزر موهای زائد آقایان اهواز

لیزر موهای زائد آقایان اهواز

لیزر موهای زائد آقایان روشی است که به داشتن ظاهری زیباتر و جذاب تر کمک می کند.

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

شاید باور نکنید اما موهای زائد بدن آقایان که اغلب هم در بین مردان ایرانی پدیده ای رایج و شایع است، می تواند در روابط فیزیکی – جنسی دخالت کند و موجب نارضایتی همسر گردد. واقعیت آن است که بر خلاف باور عموم مردان ایرانی، بیشتر خانم ها از موهای زائد بدن همسرانشان خوششان نمی آید. اگر خلاف این فکر می کنید، یک بار از همسرتان سوال بپرسید و از او بخواهید صادقانه جوابتان را بدهد. خودتان متوجه خواهید شد. کدام خانم است که از دست کشیدن بر کمر پر موی همسرش لذت ببرد!

متاسفانه برخی از آقایان هستند که بر خلاف آنچه که گفتیم، گمان می کنند خانم ها از موهای زائد، به ویژه در امر جنسی خوششان می آید و لذت می برند. به این آقایان توصیه می کنیم کمی واقع نگر تر باشد. آیا شما به عنوان یک آقا از اینکه بدن، قفسه ی سینه، کمر، پا، دست یا حتی آلت جنسی همسرتان پر از موهای زائد باشد لذت می برید؟ پس چرا برخی از آقایان فکر می کنند خانم ها موهای زائد بدن مردان را دوست دارند؟!

در ضمن، مراقبت و رفع موهای زائد یکی از شرایط رعایت بهداشت فردی است. موها، مکان بسیار مناسبی برا رشد باکتری های خصوصا عفونی هستند. به ویژه موهای زائد ناحیه ی تناسلی.

اما همه ی اینها به این معنی نیست که همه ی آقایان میلی برای رفع موهای زائدشان ندارند. از بین بردن موهای زائد بدن، چیزی نیست که تنها ورزشکاران حرفه ای به آن علاقه مند باشند. آقایانی که حرفه ای یا عادتی غیر از ورزش دارند هم به رفع موهای زائد بدنشان علاقه مند هستند.

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان اهواز

اما یک مرد یا آقا چه راه هایی برای از بین بردن موهای زائد بدنش دارد؟ اپیلاسیون؟! آیا شما تا به حال مردی را دیده اید که مرتبا به جلسات اپیلاسیون برود؟ یا اگر هم می رود از این ماجرا شرمی نداشته باشد؟ چه راهی به جز تیغ زدن یا ژیلت کردن برای مردان در جهت رفع موهای زائد وجود دارند؟ شما چگونه موهای زائد همه جای کمر خود را اصلاح می کنید؟

آقایان خودشان بهتر از هر کس دیگری می دانند که تیغ زدن موها، در دراز مدت(یا حتی کوتاه مدت) باعث رشد بیشتر موها و ضخیم تر شدن ریشه ی آنها می گردد. این هم به واسطه ی تجربه ی مردان در اصلاح موهای صورتشان است.

خوب است به این نکته هم توجه داشته باشید : موهای صورت هم در واقع جزو موهای زائد به حساب می آیند. آقایان زیادی هستند که از رشد سریع و زیاد از حد موهای صورتشان آسی شده اند و به دنبال راهی برای کاهش رشد ریش و سبیلشان هستند.

 آیا راهی برای کاهش رشد یا رفع موهای زائد بدن آقایان وجود دارد؟

در جواب باید بگوییم، اتفاقا امروزه روش های زیادی برای این کار به وجود آمده اند، که از جمله و بهترین آنها درمان لیزر موهای زائد است.

درست است! لیزر موهای زائد تنها به خانم ها محدود نمی شود، بلکه به همان اندازه برای مردان هم موثر و سودمند است. در واقع امروزه مردان زیادی برای بهره مند شدن از خدمات لیزر موهای زائد آقایان به مراکز لیزر در سراسر کشور، از جمله در شهر اهواز مراجعه می کنند.

مرکز تخصصی لیزر اهوار افتخار دارد تا با کادری مجرب، متشکل از پزشکان و تکنسین های متخصص و حرفه ای، خدمات لیزر موهای زائد آقایان را به مردان محترم اهوازی ارائه دهد. این مرکز با مجهز بودن به بهترین و جدیدترین دستگاه های لیزر، از جمله دستگاه لیزر دایود، به همراه تخفیف های استثنایی، یکی از بهترین مراکز لیزر موهای زائد آقایان است که خدمات تضمینی را به مراجعین عزیز نوید می دهد. شما هم اکنون می توانید برای آگاهی از لیست تعرفه ها و جهت تعیین نوبت مشاوره و درمان، اینجا را کلیک کنید و با ما تماس بگیرید.

لیزر بهترین و ایمن ترین تکنولوژی درمانی برای رفع دائمی موهای زائد بدن است. این درمان که از پرتو های متمرکز و متراکم نور یا اشعه ی لیزر استفاده می کند، با هدف گیری دقیق ریشه ی مو، باعث تراکم گرما در مو شده و فولیکول های موجود در آن( که عامل رشد مو هستند) را می سوزاند و از این راه کم کم رشد آنها را کند و متوقف می نماید.

بهترین مرکز لیزر در اهواز

مراکز زیادی در همه ی شهرهای ایران وجود دارند که خدمات لیزر موهای زائد را ارئه می دهند. امروزه به واسطه ی همه گیر شدن این درمان نوین، نه تنها مراکز که برخی سالن های آرایشی هم اقدام به لیزر موهای زائد می کنند. اما به یاد داشته باشید که لیزر، اساسا درمانی برای آسیب رساندن کنترل شده به پوست برای تخریب ساقه های مو است. بنابراین هرگز نباید سهل انگارانه انجام شود. اگر برای لیزر موهای زائد از دستگاه مناسبی استفاده نگردد و فردی متخصص پای کار نباشد، احتمال بروز عوارض جانبی جدی این درمان، از مزایای آن برای شما بسیار بیشتر خواهد بود. پس سعی کنید مرکز مطمئنی را انتخاب کنید.

لیزر موهای زائد آقایان
لیزر موهای زائد آقایان

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان

از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی برای همیشه، نیز یکی از خدماتی است که لیزر می تواند آن را به شما ارائه دهد. لیزر کردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان، اصولا با لیزر سایر نواحی بدن هیچ تفاوتی ندارد. برخی فکر می کنند که چون ناحیه ی تناسلی، از نواحی حساس بدن است، لیزر آن درد دارد یا مثلا سرطان زاست. به شما می گوییم که اینها همه شایعه است، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی هیچ تفاوتی با لیزر سایر نقاط بدن ندارد.

برای اطلاع بیشتر در مورد اینکه آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست؟، این مقاله را بخوانید.

 لیزر موهای زائد درد دارد؟

این سوال که آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟ یکی از نگرانی های اصلی کسانی است که می خواهند موهای بدنشان را لیزر کنند. در جواب باید بگوییم که برعکس باور عمومی، لیزر موهای زائد اتفاقا کمترین درد را به همراه دارد. درد آن بیشتر شبیه مور مور است. پس جای هیچگونه نگرانی نیست.

مترجم و محقق : ندا ناصری

بیشتر بدانید

بهترین مراکز درمانی لیزر در اهواز

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments