لیزر اسکلپیون چیست؟

لیزر اسکلپیون در تهران؛ مقایسه دستگاه لیزر مدیا استار با لیزرهای آپوجی پلاس،کندلا و الکترولیز

لیزر اسکلپیون در تهران؛ مقایسه دستگاه لیزر مدیا استار با لیزرهای آپوجی پلاس،کندلا و الکترولیز

سلام دوستان عزیز و سلامت باشید.

” در مرکز تصویربرداری نشسته بودم و صف انتظار طولانی بود. همگی خسته بودیم و سر صحبت را باز کردیم. بحث لیزر پوست و مو گل انداخت. یکی می گفت برای جوش های صورتم زالو انداختم و لیزر کردم ولی چون جلسات لیزر طولانی و هزینه زیاد بود ادامه ندادم. دیگری از اینکه مراکز لیزر خوبی در شهرشان وجود ندارد و درمانگاه های عمومی پوستش را با لیزر خراب کرده بودند شاکی بود. من هم به نوبه خودم از اینکه هنوز نتوانسته ام یک مرکز لیزر خوب با دستگاه لیزر پیشرفته و صد البته هزینه متناسب با بودجه ام پیدا کنم ناراحت بودم.”

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

” خانم کنار دستم گفتند: “من یک مرکز خوب می شناسم که اتفاقا هم کار دست پزشک عالی ست هم دستگاه و هم کادر لیزرش خیلی خوش برخورد هستند. تخفیف های خوبی می دهند و خودم برای لیزر بیکینی و زیر بغل رفتم و هیچ دردی حس نکردم و بعد از چند جلسه کوتاه نتیجه گرفتم.”

خاطرات لیزر اسکلپیون در تهران: لیزر بدون درد

” شماره ام را به آن خانم دادم تا آدرس مرکز را پیام کند و او هم فرستاد. آن موقع به حرفش توجه نکردم و با خودم گفتم حتما می خواهد تبلیغ کند و مرا به آنجا بکشاند. بی خیال شدم و به مرکز پیشنهادی اش فکر نکردم.
روزی اینترنت سرچ می کردم (سایت های ن ت برگی و ت خ ف ی ف ا ن).

تخفیف های یکی از مراکز رو با لیزر الکس خیلی تبلیغ می کردن؛ گفتم بروم و امتحانی بکنم.  از قبل کمی درباره لیزر مطالعه کرده بودم. در مراجعه ی حضوری دیدم اثری از دستگاه لیزر الکس نیست. تخفیف ها کاملا دروغ است. مثلا نوشته بودند تخفیف برای کل بدن اما بعد از اینکه پول دادم فقط دست و پاها را لیزر کردن. بعدا فهمیدم که اصلا لیزر موهای زائد را نمی شود برای کل بدن در یک جلسه انجام داد مگر جلسه اول! چون فاز رشد موهای هر قسمت از بدن با هم فرق می کند!”

“خلاصه از مرکز تخفیفاتی هم نتیجه ای نگرفتم (با اینکه چند جلسه لیزر را ادامه دادم). حرف آن خانم را در مرکز سونو یادم رفته بود و داشتم گوشی ام را چک می کردم که پیام هایش را دیدم. توضیحاتش آنقدر کامل بود که نظرم را جلب کرد. درباره ی یک دستگاه لیزر جدید نوشته بود که از همه دستگاه ها بهتر جواب داده و اسم یک مرکز را برده بود که تخفیف هایش واقعی و هزینه ها منفانه بوده. اسم سایت را هم نوشته بود: www.tehranskin.com. سرچی کردم و بله… متوجه شدم این سایت با تمام سایت های پوست و مو متفاوت است. مطالبش بسیار کامل و هر آنچه درباره لیزر می خواستی نوشته.”

خاطرات لیزر اسکلپیون در تهران: لیزر بدون درد در مرکز لیزر قلهک و پاسداران برکه

” به آدرسی که آن خانم داده بود مراجعه کردم. هنوز فکر می کردم دارم وقتم را تلف و مثل مرکز های قبلی ریسک می کنم! اما وقتی وارد مرکز شدم همان لحظه جوّ آنجا روی ذهنم حسابی تاثیر مثبت گذاشت.

صدای موزیک بسیار آرام بخشی می آمد که بعدها متوجه شدم واقعیت مجازی همراه با لیزر است. کادر برکه بسیار خوش اخلاق و صبور بودند. دستگاه لیزرشان بسیار نو و تمیز و مجهز بود (اسکلپیون مدیااستار الکس+دایود). از دو نفر مراجعه کننده قبلی هم که کارشان تمام شده بود یواشکی سوال کردم؛ خیلی راضی بودند. یکی از آن ها می گفت فقط سه جلسه لیزر ساق پا و زیر بغل انجام داده و موهای زائدش مدت هاست برنگشته بودند و پوستش را به من نشان داد که از صافی برق می زد.”

” خلاصه من آن روز مشاوره شدم و از سابقه پزشکی ام سوال های مهمی شد: سابقه بیماری قلبی-عروقی، ابتلا به هرگونه عفونت یا بیماری پوستی مانند زگیل، ضایعه پوستی، آکنه و جوش فعال، لوپوس، اگزما و مصرف داروهای هپارین و ایزوترتینوئین و الی آخر. تست حساسیت پوست به لیزر هم از من گرفته شد و طول موج متناسب با پوستم مشخص شد. البته لیزر اسکلپیون طوری طراحی شده که برای همه نوع پوست و مویی قابل تنظیم و استفاده است.”

” بر خلاف مرکز لیزرهای قبلی، حس بسیار خوبی از لیزر اسکلپیون در تهران داشتم. کاملا بدون درد و بهداشتی بود. به جای الکل در مراکز قبلی (که بهداشتی نیست و امکان انتقال آلودگی وجود دارد)، سلفون بهداشتی یکبار مصرف روی پوستم و روی هندپیس لیزر گذاشتن.”

” جالبه که با لیزرای قبلی، موقع برخورد شات لیزر بدنم تکان شدید می خورد ولی با اسکلپیون و عینک واقعیت مجازی خیلی خیلی آرامش داشتم. حس خیلی خوبی بود. نه قرمزی و خارش و سوختگی و نه درد و ورمی. فقط چند جلسه کوتاه لیزر بیکینی و زیر بغل کردم. راحت راحت شدم.”

” بالاخره به اون خانمی که مرکز لیزر برکه حوالی قلهک و پاسداران رو معرفی کرده بود زنگ زدم و حسابی ازش تشکر کردم. به شما هم توصیه می کنم این کارو بکنین.”

متن بالا به نقل از یکی از مراجعین مرکز لیزر برکه درج شده و واقعی می باشد.

لیزر اسکلپیون چیست؟

لیزر اسکلپیون چیست؟
                                                                          معرفی کامل لیزر اسکلپیون

آیا می دانید دستگاه لیزر اسکلپیون مخصوص رفع موهای زائد برای تمامی اشخاص با هر نوع پوست و مویی ساخته شده؟

دستگاه لیزر اسکلپیون با همکاری دو شرکت فن آوری لیزری بسیار معروف زایس و مدیو استار ساخته شده. این دستگاه مخصوص رفع موهای زائد است و با فن آوری های الکس و دایود به بازار پزشکی-زیبایی معرفی شده است. به عبارتی، هیچ دستگاه لیزر دیگری نمی توانید پیدا کنید که اینقدر تخصصی و ویژه ی رفع موهای زائد طراحی شده باشد.

به غیر از رفع موهای زائد، لیزر اسکلپیون در تهران برای درمان آکنه و جوش و نیز درمان ضایعات رگی-عروقی بسیار خوب عمل می کند.

بر خلاف لیزرهای الکس و دایود دیگر، لیزر اسکلپیون به جای اینکه فقط رنگدانه فولیکول مو را هدف بگیرد، عروق تغذیه کننده موی زائد را غیرفعال می کند. به همین دلیل، هیچ لیزر دیگری به غیر اسکلپیون نیم تواند موها را از ریشه بخشکاند.

صدای لیزر اسکلپیون در مرکز لیزر برکه را از اینجا بشنوید.

لیزر اسکلپیون چیست؟ مقایسه دستگاه لیزر اسکلپیون با الکترولیزر

دوستان عزیز، پادکست های بسیار جالب و جدیدی درباره ی لیزر موهای زائد داریم. علاوه بر خود سایت تهران اسکین، دو سایت عالی به شما معرفی می کنم که به هر آنچه اطلاعات درباره لیزر موهای زائد نیاز دارید می توانید گوش بدهید.

انواع پادکست لیزر موهای زائد مرکز لیزر برکه شمال تهران و دستگاه لیزر اسکلپیون
پادکست لیزر موهای زائد و لیزر اسکلپیون
لینک رادیو آنلاین و انواع پادکست های لیزر موهای زائد خانم ها و آقایان: لیزر بیکینی، برزیلی، لیزر گونه، …
لینک صدای آنلاین لیزر موهای زائد و مقایسه انواع دستگاه های لیزر کندلا، آپوجی پلاس، الکترولیز…

 

فیلم بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان: لیزر اسکلپیون در تهران در مرکز برکه

دوستان، مرکز لیزر برکه لیزر موهای زائد بدن آقایان را نیز انجام می دهد. لیست قیمت های لیزر آقایان در سایت تهران اسکین در لینک زیر درج و به روز رسانی می شود. شما می توانید از تخفیف های ویژه قبل از جشن های ملی رسمی مانند عید فطر، عید مبعث، عید غدیر، عید نوروز و … بهره مند شوید.

جدیدترین لیست قیمت لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها در تهران مرکز لیزر تخصصی و حرفه ای برکه قلهک و پاسداران

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دایود و الکساندریت

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دایود و الکساندرایت

قابل توجه پزشکان گرامی و مراکزی که قصد خرید بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد دایود و الکساندریت را دارند،

از آنجا که تقاضا برای لیزر پوست و مو، به خصوص لیزر موهای زائد، در حال افزایش است، تعداد شرکت های واردکننده تجهیزات لیزری زیبایی نیز در حال افزایش است. بازار لیزر زیبایی و جوانسازی در ایران آنقدرها شفاف نیست و در صورت عدم آشنایی کافی با این شرکت ها با لحاظ درجه اعتبار و صداقت، امکان اینکه پول و وقت خود را بیهوده صرف خرید دستگاه های نامرغوب یا بدون ضمانت نمایید وجود دارد.

تصور کنید یک دستگاه لیزر موهای زائد در سایت دیوار به فروش گذاشته شده (احتمالا یک دستگاه کار کرده معیوب که نیاز به تعمیر دارد!!!) و یا توسط سایت های معروف ن ت برگی یا ت خ ف ی ف ا ن یت دی جی کالا به فروش می رسد! بارها ثابت شده که چنین فروشگاه هایی قابل اعتماد نبوده و بسیاری از اوقات دستگاه های نامرغوبی را به مشتریان عرضه می کنند.

یک دستگاه لیزر مرغوب، استاندارد و سالم، و پرسود را فقط و فقط می توان از شرکت های سازنده یا وارد کننده معتبر خریداری کرد. اما چگونه می توان بین شرکت های معتبر و نامعتبر تمایز قائل شد؟

مجموعه فوق تخصصی پوست و مو و لیزر و جوانسازی تهران اسکین از مدیران توانمند و تیم ویژه سرمایه گذار در زمینه تجهیزات لیزری برخوردار است. تهران اسکین با بهترین شرکت های سازنده تجهیزات لیزری زیبایی (دستگاه های دایود و الکس) ارتباط منظم دارد و از تمامی شرکت های اصلی و فرعی واردکننده یا خدماتی تجهیزات زیبایی و جوانسازی در ایران شناخت عالی دارد.

مشاوره با تهران اسکین جهت خرید یا سرمایه گذاری مطمئن تجهیزات لیزری: 09027610748

برای کسب اطلاعات دقیق نحوه ی سرمایه گذاری مطمئن در زمینه تجهیزات لیزری و یا خرید مطمئن از شرکت های معتبر با قیمت های منصفانه و با تخفیف، لینک زیر را کلیک نمایید:

نحوه ی سرمایه گذاری مطمئن تجهیزات لیزری زیبایی: قیمت دستگاه لیزر بدن حرفه ای

 

قیمت دستگاه لیزر موهای زائد دست دوم

قابل توجه عزیزانی که قصد خرید دستگاه لیزر موهای زائد نو و تمیز و بدون عیب و نقص را دارند،

مجموعه فوق تخصصی آلومینا (تهران اسکین) می تواند به شما در زمینه خرید تجهیزات لیزری دست دوم نو و سالم مشاوره اختصاصی ارایه دهد (صفحه تماس با ما).

لیزر اسکلپیون در تهران: قیمت لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

عزیزان، تصویر زیر را مشاهده کنید:

قیمت لیزر موهای زائد آقایان مرکز لیزر قلهک پاسداران برکه
قیمت لیزر موهای زائد آقایان مرکز لیزر قلهک برکه

می توانید جدیدترین قیمت لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها با بهترین و پیشرفته ترین دستگاه لیزر را به صورت روزانه در سایت تهران اسکین لینک زیر مشاهده نموده و با مراکز دیگر مقایسه نمایید.

لینک تازه ترین لیست هزینه لیزر موهای زائد آقایان و خانم ها در سایت تهران اسکین

بیشتر بخوانید:

مقایسه دستگاه لیزر مدیا استار با لیزرهای آپوجی پلاس،کندلا و الکترولیز

پادکستی بشنوید که یک مقایسه خیلی خوب بین لیزر اسکلپیون مدیااستار و روش الکترولیز برای رفع موهای زائد انجام داده.

لینک صدای آنلاین لیزر موهای زائد و مقایسه انواع دستگاه های لیزر کندلا، آپوجی پلاس، الکترولیز…

 

لیزر موهای زائد به روش الکترولیز دایمی است اما مشکلاتی دارد…

لیزر اسکلپیون در تهران: مقایسه ای بین لیزر کندلا و لیزر مدیااستار الکساندرایت

لیزر کندلا جزو لیزرهای خانواده الکس است و طول موجی برابر با 755 نانومتر دارد. گرچه گاهی برای موهای نازک و روشن جواب می دهد، به مانند لیزرهای الکس دیگر، بیشتر برای پوست های روشن با موهای تیره و ضخیم مناسب است. بنابراین، اگر تیپ پوست شما تیره، گندمی، سبزه..باشد، این لیزر برای شما مناسب نیست. همچنین، برای موهای کرکی خیلی جوابگو نیست.

اما لیزر اسکلپیون یک معجزه یا جادو در دنیای لیزر موهای زائد است. برای همه تیپ پوست و مو مناسب است و کاملا جواب می دهد. دلیلش هم این است که ریشه موهای زائد را می خشکاند و به جای اینکه فقط رنگدانه فولیکول مو را از بین ببرد ابتدا عروق تغذیه کننده موها را غیر فعال می کند.

لیزر اسکلپیون در تهران: مقایسه لیزر آپوجی پلاس با لیزر اسکلپیون در تهران

لیزر آپوجی پلاس جزو لیزرهای الکس و دایود پیشرفته است. به عبارتی، ترکیبی از طول موج های دایود 810 نانومتری و الکس 755 نانومتری در آن استفاده می شود. اما به مانند لیزرهای مشابه خود، عیوبی دارد: برای همه پوست ها یا انواع مو جواب نمی دهد. برای مثال، برای موهای نازک یا کرکی خوب جواب نمی دهد. برای پوست های تیره نیز خوب عمل نمی کند. همچنین، عوارضی مانند درد، قرمزی، تکان بدن موقع برخورد شات لیزر، تورم و … را ایجاد می کند.

تنها لیزر بی عارضه و بدون درد لیزر اسکلپیون می باشد.

حس خوب لیزر را با لیزر مدیااستار در مرکز لیزر برکه را امتحان کنید.

در مرکز لیزر از تکنولوژی واقعیت مجازی استفاده می شود
 
 (تماس با اولین کلینیک تخصصی واقعیت مجازی در ایران)

 


پادکست شامپوی ضد ریزش مو از تهران اسکین را بشنوید.

شاد و سلامت باشید.

اکبری زاده: دپارتمان پژوهشی تهران اسکین


تمام پادکست های لیزر موهای زائد و لیزر پوست را از اینجا بشنوید.

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Fariba
Fariba
3 years ago

قیمت دستگاه لیزر اسکلپیون را میفرمایید

Fariba
Fariba
3 years ago

ضمنا آیا دستگاه لیزر بدون درد دست دوم هم موجود هست و قیمت چنده و آیا شرایطی هم میشه خرید