لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی آقایان

لیزر آقایان در رشت: خدمات ویژه لیزر برای آقایان محترم ساکن رشت!!

لیزر آقایان در رشت

لیزر آقایان در رشت در بهترین مرکز لیزر موهای زائد !

حتما با خودتان فکر می کنید که اگر کسی در شهر زیبایی مثل رشت زندگی می کند، دیگر هیچ گونه دغدغه ای ندارد و احتمالا شب و روز خود را در جنگل های زیبا مشغول کباب کردن جوجه سپری می کند!
اما واقعیت چیز دیگری است! به عنوان یک مرد که در شهر رشت زندگی می کنم و کارم مغازه داری است ، همواره یک دغدغه ی خیلی مهم و بزرگ در زندگی ام داشتم!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

مسئله این جا بود که موهای زائد زیادی روی کمر و گردن خود داشتم و این موها باعث می شد که بیشتر عرق کنم و در نتیجه بدنم زودتر بو بگیرد و همین معضل مرا تا سر حد دیوانگی آزار می داد.

لیزر آقایان در رشت
لیزر آقایان در رشت

دیگر نمی دانستم که باید برای این موها چکار کنم.تیغ و ژیلت و ماشین هم فایده ای نداشت.به عنوان یک آقا به شما می گویم که فکر نکنید همه ی مردان به ظاهر و بدن خود اهمیت نمی دهند و اصولا دوست دارند پرمو باشند بلکه یکی مثل من تنها خواسته ای که داشت این بود که به خاطر این موها مجبور نباشد روزی دو بار دوش بگیرد!

همه چیز به همین منوال می گذشت و دیگر هیچ راهی نمانده بود که امتحان نکنم! حتی یک بار به سراغ آی پی ال و الکتورلیز رفتم ولی به قدری سوختگی و دردسرهای زیادی برایم به همراه داشت که کلاً این روش ها را بوسیده و کنار گذاشتم.

تا این که همسرم به من اطلاع داد که مرکزی در شهر رشت وجود دارد که لیزر موهای زائد را انجام می دهد. از شباهت دو کلمه ی الکترولیز و لیزر فکر کردم باز هم قرار است با چنین چیزهایی مواجه شوم.فوراً گفتم که نمی خواهم و دیگر حرفش را نزند. اما همسرم اصرار ورزید و گفت که خودش موهای زائد پاهایش را با این دستگاه لیزر کرده و نتیجه را به من نشان داد!

واقعا باور نکردنی بود!! حتی جای دون دون موها نیز روی پایش باقی نمانده بود. تازه می گفت که تنها سه جلسه است که لیزر موهای زائد را انجام داده و چنین نتیجه ای گرفته است!
دل توی دلم نمانده بود که فوراً به این مرکز بروم و لیزر موهای زائد را امتحان کنم.صبح اول وقت اولین کاری که کردم با این مرکز تماس گرفته و نوبتی رزرو کردم.

اگر شما هم تمایل دارید که به این مرکز لیزر در رشت سری بزنید، می توانید روی این لینک کلیک کرده و مستقیماً با همکاران ما در شعبه ی رشت در تماس باشید
لیزر آقایان در رشت
لیزر آقایان در رشت

بهترین دستگاه لیزر در رشت

صبح که شد فورا شال و کلاه کرده و به سراغ مطب مربوطه رفتم.محیط گرم و شیکی داشت.راستنش کمی استرس داشتم اما با دیدن رفتار گرم و صمیمی پرسنل آن جا دل گرم شدم!

سوالات زیادی داشتم که باید راجع به این روش درمانی می پرسیدم.به همین خاطر از شب قبل فهرستی را تهیه کرده بودم و تا زمانی که نوبتم شود، یکی از پرسنل آن مرکز را گیر آورده و تمام سوالاتم را از وی پرسیدم.این بود شرح سوال و جواب هایی که ما با هم داشتیم :

آیا لیزر موهای زائد درد دارد؟

خیر.به هیچ وجه.البته این مسئله به نوع دستگاه استفاده شونده دارد.اما دستگاهی که در مرکز رشت استفاده می شود، دستگاه لیزر دایود الکس (پلاتینیوم ) می باشد که مجهز به TEC می باشد . TEC نوعی خنک کننده است که می توانند هرگونه داغی ناشی از اشعه ی لیزر را کاهش دهد و بدون درد یا سوختگی عملیات درمانی را به انتها برساند.علاوه بر این ، از نوعی ژل خنک کننده و حاوی مقادیری بی حسی استفاده می شود تا به طور کامل درد ناشی از لیزر را از بین ببرد.

مکانیزم عمل دستگاه لیزر چگونه است ؟

اشعه ی لیزر بر اساس تفاوت رنگی میان مو و پوست عمل می کند. همان گونه که می دانید اشعه های نور جذب نقاط تیره می شوند.دستگاه های لیزر هم از همین خصوصیت بهره می برند. به این صورت که اشعه ی لیزر بدون آسیب رساندن به بافت های اطراف جذب فولیکول های مو می شوند و آن ها را از ریشه می سوزاند.به این ترتیب اشخاصی بهترین نتیجه را می گیرند که تضاد رنگی بیشتری میان پوست و موی خود داشته باشند.

نکته ی خیلی مهم : لیزر موهای زائد برای نواحی ای از پوست که تاتو شده ، آفتاب سوخته با برنزه شده است جایز نمی باشد!
مکانیزم عمل دستگاه لیزر چگونه است ؟
مکانیزم عمل دستگاه لیزر چگونه است ؟

آیا لیزر موهای زائد موهای نازک را ضخیم می کند؟

به هیج وجه چنین مسئله ای صحت ندارد.خیلی از آقایان نگران این هستند که مبادا با استفاده از این روش موهای زائد آن ها بدتر شود.اما جای نگرانی نیست.چرا که لیزر درمانی فولیکول های مو را از ریشه می سوزاند و این مسئله باعث نازک شدن و در نهایت توقف رشد آن ها برای بازه ای چند ساله می شود.

به چند جلسه ی درمانی احتیاج دارم ؟

همه چیز بستگی به سطح هورمون ها و ژنتیک شما بستگی دارد.به عنوان مثال زنان به جلسات کمتری احتیاج دارند. اما مردان به علت ضخیم بودن موهایشان و هم چنین ترشح بالای هورمون تستسترون ممکن است به جلسات بیشتری نیاز داشته باشند تا نتیجه ی کاملا را مشاهده کنند.به عنوان مثال مردان به 8 الی 12 جلسه درمانی نیاز دارند اما باز هم این یک عدد کلی است و ممکن است برای هر فردی متفاوت باشد.

فاصله ی زمانی میان جلسات لیزر باید یک ماه باشد.البته شما بعد از جلسه ی اول هم می توانید ریزش داشته باشید اما برای تکمیل این ریزش توصیه می کنیم درمان خود را تا جلسه ی آخر ادامه دهید.

برگشت موهای زائد بعد از لیزر محتمل است ؟

بله، در نهایت هیچ درمانی تا همیشه نمی تواند مانع از رشد موها شود. اما خبر خوش این جاست که با استفاده از لیزر درمانی دیگر هیچ وقت موهایتان به اندازه ی سابق رشد نخواهند کرد و هم چنین خیلی خیلی کم پشت خواهند شد. علاوه بر این در صورتی که بعد از 2 الی 3 سال شاهد برگشت موهای زائد خود بودید، می توانید جلسات لیزر خود را شارژ کنید. این جلسات می توانند به صورت 6 ماه یکبار باشند.این گونه تا همیشه از دست موهای زائد خلاص خواهید شد.

برگشت موهای زائد بعد از لیزر محتمل است ؟
برگشت موهای زائد بعد از لیزر محتمل است ؟

تخفیف لیزر رشت

بعد از این که تمام سوالات خود را پرسیدم و جوابی صبورانه و با دقت گرفتم ، نوبتم فرا رسید.واقعاً همه چیز همان گونه بود که شنیده بودم.نه دردی و نه سوختگی ای !!

اما آن چه که خوشحالی مرا به حد اعلا رساند، این بود که وقت حساب و کتاب متوجه شدم که عجب موقع خوبی تصمیم به لیزر موهای زائد گرفته ام .چرا که مرکز لیزر رشت برای خدمات لیزر خود تخفیف گذاشته بود و این تخفیف برعکس تخفیف های رایجی که در وب سایت هایی مثل تخفیفان و نت برگ گذاشته می شود، برای کلیه ی جلسات اعمال می شد.

خب ..دیگر از خدا چه می خواستم! اگر شما هم از دست روش های تکراری و بیخود خسته شده اید و به خاطر کلیشه های رایجی که می گوید مردان باید پرمو باشند ، به سراغ لیزر نمی روید، توصیه می کنم که فقط یک بار آن را امتحان کنید. قطعا نتیجه اش شما را شگفت زده خواهد کرد.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در رشت

تنظیم کننده : ندا ناصری

منبع علمی 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

2 نظرات
قدیمی ترین
جدیدترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
View all comments
Me.bean
Me.bean
2 years ago

Salam addresse markaze leizere aqayun baraye rash ro mikham

دپارتمان ارجاع تخصصی و پاسخ به سوالات
Admin
پاسخ به  Me.bean

سلام دوست گرامی
در حال حاضر در رشت شعبه نداریم.
به محض راه اندازی مجدد، در سایت اطلاع رسانی می گردد.