بهترین سالن زیبایی در تهران | گریم و آرایش عروس

بهترین سالن زیبایی در تهران | گریم و آرایش عروس

بهترین آرایشگاه میکاپ عروس

معرفی سالن زیبایی آنتوریوم ( یگاندخت ) 

یه ظهر داغ تیرماه خسته و کلافه از سر کار برگشتم ، سوار ماشینم شدم و به سمت خونه حرکت کردم ؛ وقتی از خیابان شهید عراقی پیچیدم به سمت خواجه عبدالله یک تابلوی زیبا در سردر ساختمان اختر که یک مرکز خرید هم بود ، نظر منو جلب کرد . روی تابلو نوشته بود سالن زیبایی یگاندخت ؛ نمیدونم چی شد که یادم افتاد موهام خیلی وقته رنگ نشده و مرتب نیست و منم اینقدر کار داشتم و قسط عقب افتاده که بکلی این مساله را از یاد برده بودم ؛ پس تصمیم گرفتم سری به این سالن بزنم . 

وقتی زنگ واحد را زدم ، بانویی خوشرو در را گشود و به من خوش آمد گفت . محیط آرایشگاه زنانه در تهران، خنک و آرام بود و صدای دلنشین موزیکی بی کلام گوش را نوازش می داد . از مدیریت خواستم که موهای من را اول کوتاه کنند و سپس رنگ مویی مناسب رنگ پوست و سن من بگذارند . باید اعتراف کنم که برخورد ایشان بسیار عالی بود . با خودم گفتم حالا که تا اینجا اومدم بد نیست که برای ناخن های شکسته و جویده شده ام که یادگار استرس های شب امتحان بود هم فکری بکنم . 

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

بعد از شستن موها و براشینگ ؛ و زمانی که می خواستم برای مانیکور ناخن ها زیر دست ناخن کار بشینم ، یکی از دوستانم به من زنگ زد و سراغ یک اکستنشن کار برای اکشتنشن مژه و اکستنشن ابرو را از من گرفت و من هم بهش گفتم داخل سالن زیبایی آنتوریوم هستم که تنها ده دقیقه با ایستگاه متروی خواجه عبدالله فاصله داره .

خیلی خوشحال شد و کمتر از نیم ساعت خودشو به من رسوند . خیلی جالب بود که مدیریت سالن در همین فاصله با اکستنشن کار هماهنگ کرد و خیلی سریع کار دوست من انجام شد و تصمیم گرفتیم که برای عید جهت هایلایت و مش به اون سالن که به نظرم بهترین آرایشگاه زنانه در تهران هست ، مراجعه کنیم

وقتی به خونه رسیدم ، زیبایی صورتم که بخاطر ابروهام به وجود اومده بود و رنگ زیبایی که آرایشگاه به موهای من زده بود ، چشمان مادر و خواهرهامو خیره کرد . میدونستم که مدت های زیادی هست که مادرم ابروهای کم پشتش را با مداد پر می کرد ، و وقتی فهمید که در سالن زیبایی آنتوریوم انواع خدمات فیبروز و آرایش دائم شامل میکروپیگمنتیشن ، میکروبلیدینگ ، هاشور ابرو و خط چشم و لب دائم با بهترین کیفیت و با لوازم یکبار مصرف و استریل انجام می شود ؛ همان لحظه با سالن زیبایی آنتوریوم تماس گرفت و برای میکروپیگمنتیشن ابروهاش وقت گرفت . 

خلاصه هرچی از خدمات و خوشرویی و محیط آرام و شاد این سالن بگم باز هم کم گفتم . ضمنا دختر داییم که عقد کرده بود به همراه مادرم به سالن رفت و از نمونه کارهای میکاپ عروس خیلی خوشش اومد و با توجه به قیمت خیلی مناسبی که سالن آنتوریوم برای عروس دریافت می کرد و خدمات زیادی که بابت عروس و همراهانش ارائه می داد ، این سالن آرایش عروس را برای آرایش روز عروسی انتخاب کرد . 

آرایشگاه زنانه آنتوریوم

شما هم دعوتید . 

آدرس سالن زیبایی آنتوریوم : خیابان خواجه عبدالله انصاری ـ روبروی خیابان سیزدهم ـ ساختمان اختر ـ پلاک 34 ـ طبقه سوم ـ واحد 5 

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments