قیمت بوتاکس کل صورت

قیمت بوتاکس کل صورت |چه فاکتورهایی روی قیمت نهایی تزریق بوتاکس مورثرند؟!

قیمت بوتاکس کل صورت

قیمت بوتاکس کل صورت

گرچه درمان های زیبایی که به صورت تزریق انجام می شوند محبوبیت خیلی زیادی میان مردم و افراد پیدا کرده اند، اما به نظر می آید هم چنان رازها و حقایق پنهان زیادی در رابطه با آن ها وجود داشته باشد. خیلی از ماها بدون این که اطلاعات زیادی راجع به تزریقات زیبایی مثل تزریق بوتاکس داشته باشیم ، بیخود در برابر آن ها جبهه گرفته و انتقادات نا به جا می کنیم!

جشنواره تخفیف زیبایی و لیزر، دستگاه لیزر مدیواستار (اسکلپیون) 2024

مشاوره رایگان با پزشک، کلیه ایام هفته

22612171_021  22612108_021

09027610748

instagram پیج مرکز تخصصی زیبایی قلهک

instagram پیج تخصصی لیزر موهای زائد

instagram نمونه کارهای زیبایی

برای ورود به پیج اینستاگرام روی لینک مربوطه کلیک کنید

اما آیا می دانستید که قیمت بوتاکس کل صورت چقدر است؟ آیا می دانید که این درمان چگونه انجام می شود؟ می دانید که چه انتظاری باید از درمان داشت یا اینکه چه نتیجه ای دریافت خواهید کرد؟!

به خاظر اینکه خیلی ها حاضر نیستند گفتگوی باز و آزادانه ای راجع به تزریق بوتاکس داشته باشند، این اطلاعات چندان افشا نشده است!!

قیمت بوتاکس کل صورت
قیمت بوتاکس کل صورت

در حقیقت به خاطر چند تصویر وحشتناک که درباره تزریق بوتاکس منتشر شده است، خیلی ها حتی فکرش را نمی کنند که این درمان را انجام دهند.

اما با شما توصیه می کنیم که نگاهی دقیق به این درمان داشته باشید و سپس دست به انتخاب بزنید.به همین دلیل تصمیم داریم یکی از بهترین مراکز زیبایی تهران را برای تزریق بوتاکس به شما معرفی کنیم:

مرکز زیبایی برکه افتخار دارد که بهترین قیمت بوتاکس کل صورت را به شما عزیزان ارائه کند. شما می توانید همین امروز جهت کسب اطلاعات بیشتر یا اخذ نوبت از این مرکز با ما تماس بگیرید.

اما سوال اصلی هم چنان پا برجاست: چرا تمام ما که خیلی احساس قدرت؛ اعتماد به نفس و ذکاوت می کنیم، وقتی که صحبت از تزریقات زیبایی می شود؛ ناخودآگاه صدایمان را پایین می آوریم؟ چند بار در جمع های زنانه دیده اید که با شدت به این گونه درمان ها حمله می شود؟

قیمت بوتاکس کل صورت
قیمت بوتاکس کل صورت

 خیلی ها می گویند به خاطر عوارض سنگین این درمان ، بوتاکس تزریق نمی کنند، اما حتی اگر بخواهیم به صورت آماری به ماجرا نگاه کنیم، متوجه می شویم که تعداد افرادی که به خاطر تزریق بوتاکس دچار عوارض جانبی شده اند، بسیار پایین هستند. مسئله اینجاست که تزریق بوتاکس به مهارت و دقت زیادی نیاز دارد. به همین خاطر است که خیلی وقت ها تزریق بوتاکس درست پیش نمی رود چرا که پزشک مورد نظر به اندازه ی کافی ماهر نبوده است!

توجیه بعدی این افراد این است که بوتاکس یک نوع سم خیلی قوی است و اگر چیزی اشتباه پیش برود، باعث مرگ می شود. دقیقا نمی دانیم این تصور از کجا آمده است اما اطمینان می دهیم که صد در صد اشتباه و غلط است.

بوتاکس از سم بوتولینوم مشتق شده اما به صورت غیرفعال خواهد بود. بنابراین هیچ گونه خطری برای شما نخواهد داشت.

البته باید دقت داشته باشید که بهترین مواد و مرغوب ترین بوتاکس ها را برای خود تزریق کنید.

قیمت بوتاکس کل صورت
قیمت بوتاکس کل صورت

قیمت بوتاکس کل صورت بر چه اساسی تعیین می شود؟

بر اساس دوام و ماندگاری درمان، ممکن است قیمت تزریق بوتاکس متفاوت باشد. بوتاکس هایی که دوام بیشتری داشته باشند، قیمت بیشتری هم خواهند داشت!

قیمت این نوع درمان های زیبایی اساساً بسیار متنوع و مختلف است. چرا که هر بیماری به مقدار متفاوتی تزریق بوتاکس نیاز دارد و ممکن است در هر جای صورت تزریق صورت بگیرد.

ممکن است قیمت بوتاکس از 400 هزار تومان شروع شده و به 3 میلیون تومان هم برسد!

به عنوان مثال، ممکن است اشخاصی که چروک های میان دو ابرو یا چین های افقی روی پیشانی را داشته باشند، به تزریق بوتاکس بیشتری احتیاج داشته باشند.

علاوه بر این برخی مواقع، به همراه تزریق بوتاکس ، ممکن است درمان های مضاعفی مثل تزریق فیلر نیز انجام گیرد( مثل تزریق فیلر برای خط خنده) که طبعاً چنین مواقعی قیمت درمان شما نیز بیشتر خواهد شد.

در حال حاضر با کیفیت ترین بوتاکس موجود در بازار، دیسپورت است که محبوبیت زیادی در میان پزشکان و بیماران دارد. مدت زمان ماندگاری این بوتاکس نیز حدوداً 4 الی 6 ماه است.

تمام این دلایل باعث شده که قیمت بوتاکس دیسپورت اندکی نسبت به دیگر بوتاکس های موجود گران تر باشد.

قیمت بوتاکس کل صورت
قیمت بوتاکس کل صورت

میزان تزریق بوتاکس در هر جلسه

اینکه به چند واحد تزریق بوتاکس احتیاج دارید، به درمان انتخابی شما بستگی دارد. به عنوان مثال برای چین و چروک های میان دو ابرو به بیشتر از 5 واحد تزریق بوتاکس نیاز دارید. برای تزریق بوتاکس پیشانی نیز به بیشتر از 20 واحد احتیاج خواهید داشت.

بوتاکس ارزان قیمت

بارها ذکر کرده ایم که بوتاکس های ارزان قیمت ممکن است عوارض ناگوار زیادی به همراه داشته باشند. در حقیقت قیمت بوتاکس به دو فاکتور اصلی بستگی دارد :

اول از همه این که برندهای مختلف بوتاکس ممکن است قیمت های متفاوتی داشته باشند و این مسئله به خاطر تکنولوژی و فرمول های مختلفی است که هر کدام از ان ها دارد.

هم چنین قیمت تزریق بوتاکس به دستمزد پزشک هم بستگی دارد.اگر یک پزشک ماهر و با سابقه در زمینه تزریق بوتاکس انتخاب کنید، احتمالاً هزینه های شما بیشتر خواهد شد.

بهتر است حتما راجع به سابقه پزشکتان تحقیقات کافی به عمل آورید و بهترین ها را انتخاب کنید.

تهران اسکین افتخار دارد که در این زمینه نیز شما را یاری کند. همکاران ما آماده پاسخ دهی به سوالات شما عزیزان هستند.

بوتاکس ارزان قیمت
بوتاکس ارزان قیمت

قیمت بوتاکس ایرانی

اگر به دنبال یک بوتاکس ارزان قیمت می گردید که کیفیت خوبی هم داشته باشد، ما به شما تزریق بوتاکس مصپورت را توصیه می کنیم. این بوتاکس که تاییدیه سازمان غذا و دارو را هم دارد، علاوه بر کیفیت مناسب، به خاطر تولید داخل بودن، قیمت پایین ترین نسبت به بوتاکس دیسپورت و لینوریز دارد.

شما عزیزان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این بوتاکس می توانید مقاله بوتاکس مصپورت خوبه؟ را مطالعه کنید!

تزریق بوتاکس برای مردان و زنان چقدر باید باشد؟

البته خیلی سخت است که مقدار مشخصی برای تزریق بوتاکس در جلسه ی اول معین کرد. میزان واحدهای تزریق بوتاکس به پیچیده بودن درمان شما بستگی دارد.

در ادامه به برخی جزییات اشاره کرده ایم.

برای مردانبرای زنان
پیشانی : 25 واحدپیشانی : 20 واحد
چین های گلابلا : 35 واحدچین های گلابلا :25 واحد
چین های پنجه کلاغی : 25 واحدچین های پنجه کلاغی : 25 واحد
چین های چانه : 6 واحدچین های چانه : 6 واحد

سخن آخر

در نهایت باید بگوییم که باید به ذهنتان بسپارید که فاکتورهای زیادی در قیمت بوتاکس تاثیر گذار هستند. به عنوان مثال برای تزریق بوتاکس پیشانی و بوتاکس لبخند لثه ای به دو میزان مختلف از بوتاکس احتیاج خواهیم داشت.

تهران اسکین افتخار دارد تا بهترین ها را برای شما مهیا کرده و عالی ترین قیمت ها را ارائه کند.

با ما در تماس باشید!

دپارتمان پژوهشی تهران اسکین

مترجم و محقق : ندا ناصری

لینک منبع 1

لینک منبع 2

0 0 رای ها
به نظر شما چند ستاره ؟

بیشترین تخفیف های زیبایی و لیزر در بهترین مراکز تهران و شهرستان ها
اینجا کلیک کنید

Subscribe
Notify of
guest

0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments